abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:30:11 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205567407

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
pi_205567443
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:34:52 #3
262211 hhh38
pi_205567483
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
Dat is oke, ongeveer zoals de inschatting was 3 maanden terug. Als Aursnes ook 15m oplevert heb je toch in 1 transferperiode 70m binnengehaald, een verdubbeling van het clubrecord.
pi_205567498
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Erg mooi bedrag hoor, aangezien die slechts een jaar nog heeft + een Sjaak Troost optie. Hopelijk kunnen we nu nog even wat extra spelers binnenhalen.
pi_205567508
twitter

OH ARNE
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205567529
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

OH ARNE
En dat allemaal op basis van 1 goede run in het derde toernooi van Europa.
ArneGod.
pi_205567662
Bijlow 10+. Geert 10+ Trauner 25+ Kokcu 15+

OH ARNE
pi_205567997
quote:
Supporters mogen er vanuitgaan dat er hooguit 25% herinvesteerd kan worden van de inkomende transfersom (naar verluidt een vaste fee van ¤15.000.000) van Senesi. De Argentijn werd in een technisch gezien vrij onstabiele periode van de Rotterdammers binnengesleept. Waar de aankoop in 2019 ongeveer ¤6.500.000 aan een vaste fee kostte, moet er nu 10% van de doorverkoop (dus: 10% van de ¤8.500.000 'winst') afgestaan worden aan El Ciclón. Dat komt neer op circa ¤850.000. De vaste fee uit 2019 + het doorverkooppercentage aan San Lorenzo én het salaris van drie seizoenen komen al neer op dik 10 miljoen aan kosten. Daarin zijn de gelden aan derden, zoals agency World Soccer Consult, nog niet eens meegenomen.
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?

Dat slaat toch nergens op of ben ik nou gek? :')
pi_205568024
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?

Nee, @ZKA is hier een beetje met hagel aan het schieten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205568041
Nu ik toch bezig was met leuke oude quotes van ‘analisten’

Was daar niet een topic over @GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:24:38 #11
35723 crew  GGMM
pi_205568063
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]

Was daar niet een topic over @:ggmm
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205568068
quote:

[..]

Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoiets :')
pi_205568127
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205568145
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoiets :')
Transferbudget en salarisbudget zijn ook twee redelijk verschillende dingen, maar oke.
En ze doen net alsof de uitgaande transfers de enige bron van inkomsten zijn, ofzo.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:33:53 #15
262211 hhh38
pi_205568198
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]

Was daar niet een topic over @:ggmm
Shaquile Pinas _O- _O- _O-

Arno heeft echt met afstand de slechtste transfersuggesties van alle voetbalanalisten. Afgelopen seizoen had ie er ook weer een paar, kan ze me helaas niet herinneren.
pi_205568227
quote:

[..]

Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_205568269
Zo ver ik weet komen salarisbudget en transferbudget ook uit heel verschillende potjes.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205568306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:

[..]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Beetje alsof je nu een auto contant betaalt en over 3 jaar voor 70% verkoopt. En dat je dan niks meer mag investeren want je maakt verlies ofzo. :')
pi_205568329
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:

[..]
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens op
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205568385
Matige transfer toch wel, had eerder wel wat grotere hoop voor deze jongen ;(

Al met al momenteel wel begrijpelijk, daar niet van.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_205568408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:

Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.
pi_205568422
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens op
“Mbappé kost met nog 6 maanden contract 300 miljoen”

(Incl 28 optionele bonussen, 7 tussenpersonen en 5 jaar salaris...)
pi_205568484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.
Tuurlijk best begrijpelijk, van alledrie de partijen, maar ik had eerder toch gehoopt op een subtopper voor 20+, ook voor de uitstraling.
pi_205568498
Boys, Ajax en PSV winnen.

Dit kan alleen maar een ding betekenen: we beginnen met een 3-1 nederlaag. :{
pi_205568508
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:

Gaat spelen bij de nummer drie van de Premier League.

:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')