quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Dat is oke, ongeveer zoals de inschatting was 3 maanden terug. Als Aursnes ook 15m oplevert heb je toch in 1 transferperiode 70m binnengehaald, een verdubbeling van het clubrecord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
Erg mooi bedrag hoor, aangezien die slechts een jaar nog heeft + een Sjaak Troost optie. Hopelijk kunnen we nu nog even wat extra spelers binnenhalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Pistolero het volgende:
Die transfer van Senesi zou trouwens 15m + 2m aan bonussen zijn, in plaats van 15m inclusief bonussen. En er gaat iets meer dan een miljoen naar zijn oude club dus houd je er 14 miljoen aan over.
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?quote:Supporters mogen er vanuitgaan dat er hooguit 25% herinvesteerd kan worden van de inkomende transfersom (naar verluidt een vaste fee van ¤15.000.000) van Senesi. De Argentijn werd in een technisch gezien vrij onstabiele periode van de Rotterdammers binnengesleept. Waar de aankoop in 2019 ongeveer ¤6.500.000 aan een vaste fee kostte, moet er nu 10% van de doorverkoop (dus: 10% van de ¤8.500.000 'winst') afgestaan worden aan El Ciclón. Dat komt neer op circa ¤850.000. De vaste fee uit 2019 + het doorverkooppercentage aan San Lorenzo én het salaris van drie seizoenen komen al neer op dik 10 miljoen aan kosten. Daarin zijn de gelden aan derden, zoals agency World Soccer Consult, nog niet eens meegenomen.
Nee, @ZKA is hier een beetje met hagel aan het schieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?
Dat slaat toch nergens op of ben ik nou gek?
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analistquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Nu ik toch bezig was met leuke oude quotes van ‘analisten’
[ afbeelding ]
Was daar niet een topic over @:ggmm
Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is dit opeens voor ontzettend rare manier van het bepalen van de kosten van een speler en welk bedrag er kan worden geherinvesteerd. Doen ze nou serieus 'inkomende transfersom' - 'totale bedrag dat een speler gedurende zijn hele contractperiode heeft gekost inclusief salaris' = bedrag dat over is om te herinvesteren..?
Bedankt, gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Transferbudget en salarisbudget zijn ook twee redelijk verschillende dingen, maar oke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet. Er is nog geen cent betaald aan salaris aan Senesi en de volledige som staat ook nog open bij San Lorenzo. Dit wordt allemaal bij zijn vertrek verrekend. Of zoiets
Shaquile Pinasquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Nu ik toch bezig was met leuke oude quotes van ‘analisten’
[ afbeelding ]
Was daar niet een topic over @:ggmm
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje alsof je nu een auto contant betaalt en over 3 jaar voor 70% verkoopt. En dat je dan niks meer mag investeren want je maakt verlies ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zoals Caland ook al zegt. Wat een onzin. Alsof je alleen (een deel van) de netto winst op een transfer zou kunnen herinvesteren.
Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Matige transfer toch wel, had eerder wel wat grotere hoop voor deze jongen
Al met al momenteel wel begrijpelijk, daar niet van.
“Mbappé kost met nog 6 maanden contract 300 miljoen”quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik geloof best dat een beperkt deel weer naar het transferpotje gaat, en met dit soort transfers gaat er vaak ook net wat meer geld in meerdere zakken. Maar dat hele salarisrekensommetje erbij lees je wel eens vaker en slaat compleet nergens op
Tuurlijk best begrijpelijk, van alledrie de partijen, maar ik had eerder toch gehoopt op een subtopper voor 20+, ook voor de uitstraling.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Andere kant lekker dicht bij je goal spelen want in de meeste wedstrijden spelen ze toch op hun eigen helft. Dan is Senesi op zijn best met zijn (gebrek aan) snelheid. Doet die het goed dan kan die nog steeds een stap hogerop.
Gaat spelen bij de nummer drie van de Premier League.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Matige transfer toch wel, had eerder wel wat grotere hoop voor deze jongen
Al met al momenteel wel begrijpelijk, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |