SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Dok jij ffquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
Daarom luxe vakantie via een touroperator boeken. Hotel, vliegreis, transfer van- en naar luchthaven en ontbijt erbij en daar lekker uit eten. Tokkieresorts vermijden, daarom wat luxere boeken, met spa en welness erbij. Massage pakken, knap je heerlijk van op. Het is geen hogere wiskunde hoor.
TS moet niet zeuren:quote:
Bij thuiskomst is gister mijn kat van 16 jaar oud overleden, denk dat ik nu even genoeg gestraft ben voor mijn zonden die ik heb begaanquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TS moet niet zeuren:
NWS / Vakantie voor velen helaas onbereikbaar, vooral door de hoge inflatie
Sterkte.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Bij thuiskomst is gister mijn kat van 16 jaar oud overleden, denk dat ik nu even genoeg gestraft ben voor mijn zonden die ik heb begaan
quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bij thuiskomst is gister mijn kat van 16 jaar oud overleden, denk dat ik nu even genoeg gestraft ben voor mijn zonden die ik heb begaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |