Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
Is er iemand die Cambuur - Excel gaat kijken?
Alleen mensen die vervroegd levenseinde willenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
Zo dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen mensen die vervroegd levenseinde willen
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
Ik houd niet van HPquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Genieten van de grote Azarkan-show.
Koekoek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen mensen die vervroegd levenseinde willen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben een ajax fan, altijd al geweest sinds ten cate, koster, tijdje niet, maar weer helemaal terug nu
Heb ik ook altijd, ze zijn me gewend hier heequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn excuses voor mijn rare gedrag
maar dit verklaart waarom ik hier nooit in de avonden ben, wordt nog al hyperactief van spannend voetbal
En dan heb je in de middag ook nog een parade gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar dit verklaart waarom ik hier nooit in de avonden ben, wordt nog al hyperactief van spannend voetbal
Je bent welkom in ONZ en KLBquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik post ook best wel eens in ONZ, kloptquote:
En in VBL SC.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
3 VAR-momenten en 4 wisselmomenten en dan 4 min erbij. Vorige week was er minder aan de hand en toen kwamen er 9 bij. Bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |