Dat valt reuze meequote:Op zondag 7 augustus 2022 18:59 schreef Candymannetje het volgende:
Boeren zijn onmisbaar voor de maatschappij.
geen gehaktbal mam ??quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
We exporteren 80% van ons vlees dus dat kan wel weg. Die boeren kunnen ook peulvruchten gaan telen oid.
False flag, dat kan. Misschien waren al die trekkers die de snelweg blokkeerden ook wel van niet-boeren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
De Volkerts van deze wereld kennende zou dit ook een false flag (pun intended) kunnen zijn.
Ik kan toch een gehaktbal kopen van die overige 20%quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geen gehaktbal mam ??![]()
Nee jongen je krijgt vandaag peulen
ja en da voelt best goed, helemaal als het kloptquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En kijk weer iemand die feitenloos door het leven gaat.
Ach het moet goed voelen wanneer de dansleraar en de NVU je belangrijkste bondgenoten zijn toch?quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja en da voelt best goed, helemaal als het klopt
geen idee, ik ken die lui nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ach het moet goed voelen wanneer de dansleraar en de NVU je belangrijkste bondgenoten zijn toch?
Wel waar!!quote:
het is lang geleden dat ik zo simpel dacht, dat moet ergens rond mijn kleutertijd geweest zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wel waar!!
Boeren zijn onmisbaar, want die zorgen voor voedsel.
Net zoals mijnwerkers onmisbaar zijn, die zorgen voor kolen, en dus voor warmte.
Haha, nou jij weer!
[ afbeelding ]
2021?quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het is lang geleden dat ik zo simpel dacht, dat moet ergens rond mijn kleutertijd geweest zijn.
Dit wordt natuurlijk:quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:24 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.gld.nl/nieuws/7745603/112-nieuws-hakenkruisvlag-bij-brand-langs-a1-bij-stroe
Extreemrechtse lieden die de boerenprotesten kapen ?
Jochies die lol hebben mensen boos te maken ?
Of iets er tussen in ?
Boerenjochies dan ?
nee, het was begin 2022quote:
Ja, er lopen ook zoveel mensen rond met zo'n vlag, dan moet het wel door iemand anders opgehangen zijn dan extreemrechts.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
De Volkerts van deze wereld kennende zou dit ook een false flag (pun intended) kunnen zijn.
Eerst beweer je dat je het niet over de boeren hebt, maar woningtekort, daarna link je het alsnog aan de boeren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee, het woningbouwtekort.
Zo achterlijk dat mensen zich afzetten tegen de boeren omdat ze een woning willen.
Boeren zijn onmisbaar voor de maatschappij.
Maar het feit dat er honderdduizenden asielzoekers binnen komen die voorrang krijgen op een huis en de maatschappij alleen maar tot last zijn hoor je ze niet over.
Puur omdat de overheid zegt dat de boeren het probleem zijn en niet de asielzoekers.
Gebroken slaven die tegen hun rebelse medeslaven ageren in plaats van tegen de man met de zweep.
Dit is wel heel doorzichtig hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, er lopen ook zoveel mensen rond met zo'n vlag, dan moet het wel door iemand anders opgehangen zijn dan extreemrechts.
Klopt, volgens de politiek is het niet gelinkt aan de boeren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerst beweer je dat je het niet over de boeren hebt, maar woningtekort, daarna link je het alsnog aan de boeren.
Ja, net als 6 januari, het werkt zo:quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
False flag, dat kan. Misschien waren al die trekkers die de snelweg blokkeerden ook wel van niet-boeren.
Of die mensen bij het huis van die minister.
Of die trekker die het provinciehuis in Groningen ramde.
En dat asbest op de snelweg. Misschien ook wel van niet-boeren.
Het is alleen wél raar dat schoonmaakbedrijven die de rommel op wouden ruimen werden bedreigd door.... hm.... toen echt wel trekkerterroristen.
Dus ik ben benieuwd of iemand die vlag weg durft te halen.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, volgens de politiek is het niet gelinkt aan de boeren.
Maar als je dit topic al langer volgt is het je vast wel opgevallen dat het hier ook over de woningnood gaat.
Ik vind het niet zo gek. Men dreigt met geweld en voelt zich verheven boven de rest van Nederland. Ik sluit niet uit dat het een extreemrechtse boer is, daar zijn er genoeg van.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit is wel heel doorzichtig hoor.
Of het is een extreem rechts figuur geweest die aandacht wilt of iemand die extreem rechts wilt koppelen aan de boeren.
We kunnen op veel plekken niet bouwen, vanwege het stikstofprobleem. Dus ja, de boeren hebben er wel zeker mee te maken. Ook als we nu helemaal alle grenzen in de wereld sluiten hebben we nog steeds huizen nodig, dus wijzen naar je migranten schiet niet op, al maken sommige users wel een hobby van migranten bij elk topic als schuldige aanwijzen, zelfs als het feitelijk gezien duidelijk de boeren zijn die zorgen voor de stikstofcrisis. Maar feiten daar doen die mensen niet zoveel mee. Ik wil niet zeggen dat jij zo bent, maar het zijn meer die gasten die te pas en onpas 'MSM', 'Tribunalen', 'WEF', 'Schwaab', 'Laptop van Biden' en 'we leven in een dictatuur!!11!!' roepen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, volgens de politiek is het niet gelinkt aan de boeren.
Maar als je dit topic al langer volgt is het je vast wel opgevallen dat het hier ook over de woningnood gaat.
Hier een mooi stukje van de NOS over het ontstaan van de woningnood.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We kunnen op veel plekken niet bouwen, vanwege het stikstofprobleem. Dus ja, de boeren hebben er wel zeker mee te maken. Ook als we nu helemaal alle grenzen in de wereld sluiten hebben we nog steeds huizen nodig, dus wijzen naar je migranten schiet niet op, al maken sommige users wel een hobby van migranten bij elk topic als schuldige aanwijzen, zelfs als het feitelijk gezien duidelijk de boeren zijn die zorgen voor de stikstofcrisis. Maar feiten daar doen die mensen niet zoveel mee. Ik wil niet zeggen dat jij zo bent, maar het zijn meer die gasten die te pas en onpas 'MSM', 'Tribunalen', 'WEF', 'Schwaab', 'Laptop van Biden' en 'we leven in een dictatuur!!11!!' roepen.
Wat probeer je te laten zien door over een onderwerp te beginnen dat in je eigen woorden niets met de boeren te maken heeft?quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hier een mooi stukje van de NOS over het ontstaan van de woningnood.
Heeft niks met de boeren te maken.
Naar mijn mening worden ze gewoon misbruikt door de regering om hun eigen blunders te ontwijken.
https://nos.nl/op3/collec(...)tstond-de-wooncrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |