quote:
Alleen in de supermarkt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Als ik deze in de supermarkt hoor ga ik altijd extra praatjes met vreemde mensen en onbetamelijke knipoogjes geven aan caissières.
In mijn supermarkt heb je alleen maar kutmuziekquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Als ik deze in de supermarkt hoor ga ik altijd extra praatjes met vreemde mensen en onbetamelijke knipoogjes geven aan caissières.
Als je wist dat het laatste uur had geslagen, armen en benen wijd wachtend op het vernietigende oordeel van 4 van die duivelinnen, ik zou het wel weten en heel stil blijven liggen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
Dat al deze vrouwen tegelijkertijd broeds en verliefd op je worden en dat je dan de behoefte voelt om je moeder te bellen![]()
Zou nog wel een allerlaatste piepje van vertwijfeld geluk slaken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als je wist dat het laatste uur had geslagen, armen en benen wijd wachtend op het vernietigende oordeel van 4 van die duivelinnen, ik zou het wel weten en heel stil blijven liggen!
Alhoewel ik niet zo veel met Frank Boeijen heb, toch een duimpje voor je verdriet!quote:
Wat het ook is, het is gewoon kut altijdquote:
Zolang het op tijd komt, weet je dat je je laatste gevoel voordat je dood gaat eeuwig herbeleefd in het niernamaals? Kies je moment dus wijsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog wel een allerlaatste piepje van vertwijfeld geluk slaken.
I have made my choice.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zolang het op tijd komt, weet je dat je je laatste gevoel voordat je dood gaat eeuwig herbeleefd in het niernamaals? Kies je moment dus wijs
Had jou iets knapper ingeschat, maar je bent dus scheel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:44 schreef UitStraling het volgende:
Even ter ondersteuning aan Oekraïne, heb weinig met piems maar wat heeft die drummer opvallende dwaalogen net zoals ik, hopelijk overleven ze de strapatsen die lelijkerds.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Had jou iets knapper ingeschat, maar je bent dus scheel.
Joh is niet het innerlijke of hoe ver je komt wat telt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Had jou iets knapper ingeschat, maar je bent dus scheel.
Uh, neequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh is niet het innerlijke of hoe ver je komt wat telt?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Joh is niet het innerlijke of hoe ver je komt wat telt?
Here we goquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:51 schreef cosmosis het volgende:
Trouwen doet me nog steeds denken aan de zus van @:Uitstraling [ link | afbeelding ]
Jezus zo lang die niet meer gehoord, wel slechtquote:
Met zo'n vrouw in bed zou ik me trouwens ziek melden en haar na twee weken pas enthousiast laten bellen met haar moeder.quote:
Drummen zou ik ook nog wel eens willen leren, eerst maar naar een boederij in Groningen verhuizen voordat ik met pek en veren wordt verbannenquote:
Verbazingwekkend de eerste keer dat ik van Eruption hoor.....quote:
Wordquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Drummen zou ik ook nog wel eens willen leren, eerst maar naar een boederij in Groningen verhuizen voordat ik met pek en veren wordt verbannen
niet overtuigend genoeg om haar voorbij te laten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
De rechtse is een man denk ik maar toch![]()
Voel je je aangetastquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
De rechtse is een man denk ik maar toch![]()
Ja maar jij bent van de sax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:08 schreef -Shii- het volgende:
Alles aan dit nummer is lekker. De sax solo, de muzikanten met stropdas (geweldig), de zangeressen, de drummer, Bryan Ferry. zelf![]()
Denk dat het vooral isquote:
Te laatquote:
quote:
Was je niet beter met je handen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat ik al zo goed kon spelen.
Nopequote:
Dan trouw ik morgen met Shiiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Was je niet beter met je handen?
quote:
Nee, je moet doodtquote:
Ja vingervlug zelfsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Was je niet beter met je handen?
Ok, heb je morgen tijd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja vingervlug zelfs, maar oefen ook met blazen hoor.
Wat doe jij allemaal, blijkbaar iets bijzondersquote:
Accepteer die kalverenliefde, we kunnen de trouwerij samen bijwonen, alhoewel ik vermoed dat je weinig mee zal maken van de plechtiging!quote:
Huh?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Accepteer die kalverenliefde, we kunnen de trouwerij samen bijwonen, alhoewel ik vermoed dat je weinig mee zal maken van de plechtiging!
Op de bruiloft van Shii en mij mag de vleselijke liefde zeker wel betuigd wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Accepteer die kalverenliefde, we kunnen de trouwerij samen bijwonen, alhoewel ik vermoed dat je weinig mee zal maken van de plechtiging!
Jij bent ook niet goed hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de bruiloft van Shii en mij mag de vleselijke liefde zeker wel betuigd worden
kom maar doorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de bruiloft van Shii en mij mag de vleselijke liefde zeker wel betuigd worden
Je moet wel beseffen dat ik Interstellar op het hoofdpodium ga spelen! De eerste 50 seconden heb ik al onder de kniequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent een mooi mens dus ik gun u een plakje op het hoofdpodium.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat ik Interstellar op het hoofdpodium ga spelen! De eerste 50 seconden heb ik al onder de knie
Voor Shii moet je eigelijk ook Tusk kunnen spelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat ik Interstellar op het hoofdpodium ga spelen! De eerste 50 seconden heb ik al onder de knie
Wat heb jij met die paddestoelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Shii moet je eigelijk ook Tusk kunnen spelen
Gun me ook eens wat johquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat heb jij met die paddestoel
Daar hoop ik dat @Pokkehandtas wulps ons laat genieten van de vrouwelijke schoonheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Shii moet je eigelijk ook Tusk kunnen spelen
Jij gaat gewoon trouwen met Uitstraling, klaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:40 schreef -Shii- het volgende:
Uh, wie zegt dat ik ga trouwen? Ik vind jullie allemaal lief en leuk.![]()
En Interstellar spelen, dat zijn pluspunten.
Tering wat een mooi perfect vrouwelijk geweld is dat hè?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Daar hoop ik dat @:Pokkehandtas wulps ons laat genieten van de vrouwelijke schoonheid
Let wel, jij bent dan reeds vastgekenend voor het leven, maar kijken mag....
Nou ja als je spreekt over trios zoals je eerdere opmerking is blijven hangen dan ja doe die maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een mooi perfect vrouwelijk geweld is dat hè?
Ik kom hier al mijn ontdekkingen van de laatste jaren tegen, je maakt me trots op mezelf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja als je spreekt over trios zoals je eerdere opmerking is blijven hangen dan ja doe die maar
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon trouwen met Uitstraling, klaar
* stomp tegen je schouder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:47 schreef cosmosis het volgende:
Wil trouwens niet stoken in een goed huwelijk maar goddamm [ link | afbeelding ]
Uitstraling en ik gaan gewoon goed hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:47 schreef cosmosis het volgende:
Wil trouwens niet stoken in een goed huwelijk maar goddamm [ link | afbeelding ]
quote:
Hey zolang jullie open zijn over externe prikkels is er niets aan de hand, @-Shii- en ik zullen die wel voeden met veel vingerwerk en blazen, respect voor iedereen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Uitstraling en ik gaan gewoon goed hoor
Zij heeft ook wel wat trouwbaars hè?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Hey zolang jullie open zijn over externe prikkels is er niets aan de hand, @:-Shii- en ik zullen die wel voeden met veel vingerwerk en blazen, respect voor iedereen...
Dat weet je toch wel? Groen, net zoals de kleur van m'n ogen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan![]()
Wat is je lievelingskleur eigenlijk?
Een van de betere cover zangeressen, geen idee eigenlijk of ze ook originele nummers heeft.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 01:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Groen, net zoals m'n ogen.
Wat doen we hier dan?quote:
Echt heh, beetje naar je zin hebbenquote:
Psiesquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Echt heh, beetje naar je zin hebben
Zal wel zijn dat we teveel lullenquote:
Das echt bullshitquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zal wel zijn dat we teveel lullenTrue ook wel, sorry
Niet echtquote:
Dat is saai, beetje duiding is zeker wel gewenst hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:12 schreef cosmosis het volgende:
Nou sorry dan ik zal dan alleen nog maar praten door middel van muziek
Komt goed toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:12 schreef cosmosis het volgende:
Da's onzin, beetje praten bij de muziek maakt het juist ook leuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:12 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:13 schreef UitStraling het volgende:
De verhalen achter de muziek zijn vaak net zo mooi, stelletje barbaren hier.
Het is afschuwelijk, misschien moeten we een blokkade opwerpen of gewoon praten via Muziekquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:13 schreef UitStraling het volgende:
De verhalen achter de muziek zijn vaak net zo mooi, stelletje barbaren hier.
Jouw mindset is echt op elk moment van de dag vrij speciaalquote:
En zo is het, lieverd, wat Fok ook wil of niet wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:21 schreef UitStraling het volgende:
Paar maanden geleden mijn vader na een prachtig leven op begraven, dat maakt het toch veel mooier, context is alles![]()
Ja prachtig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:21 schreef UitStraling het volgende:
Paar maanden geleden mijn vader na een prachtig leven op begraven, dat maakt het toch veel mooier, context is alles![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja prachtig.![]()
Ik ga volgende week definitief afscheid nemen van m'n vader.![]()
Sterkte, paddestoelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja prachtig.![]()
Ik ga volgende week definitief afscheid nemen van m'n vader.![]()
Hopelijk goede herinneringen! Veel sterkte, de mooie momenten is wat telt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:21 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar ik bedoel hoe dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar maak ik geen grappen over.
Hij is deze week overleden. Afscheid als in crematieplechtigheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel hoe dan?
Euthanasie?
Aaaaaaw, sterkte deze weekquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hij is deze week overleden. Afscheid als in crematieplechtigheid.
Sterkte meis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik het wil, maar ik kan nog niet de juiste woorden/verhalen vinden. Dus ik twijfel. Maar nog een paar dagen om over na te denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwarrende tijd vond ik dat, ga je spreken op de uitvaart?
Sterkte deze week met afscheid nemen....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is zwaar en lastig hoor, ik wilde niet spreken omdat ik dat af vond doen aan mijn geestestoestand, ik wilde vooral huilen en rouwen op de uitvaart en niet bezig zijn met zenuwen om te spreken maar ik ben overgehaald door iemand op Fok! doordat die zei, ja dat kun je ook later doen als de buurvrouw er niet bij is, hij had wel gelijk, toch wel een beetje trots dat ik het gedaan heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik het wil, maar ik kan nog niet de juiste woorden/verhalen vinden. Dus ik twijfel. Maar nog een paar dagen om over na te denken.
Dank je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sterkte deze week met afscheid nemen....
Vorig jaar is mn vader overleden, op de crematie heeft een familielid piano gespeeld, heel mooi en emotioneel, een muziekstuk zegt meer dan een boekwerk aan woorden, dus als je de mogelijkheid hebt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik het wil, maar ik kan nog niet de juiste woorden/verhalen vinden. Dus ik twijfel. Maar nog een paar dagen om over na te denken.
Het komt of niet, is allemaal goed, Ik heb het wel gedaan maar met lood in mijn schoenen en degene in mijn hoofd. Zij sprak, ik niet. Heel veel kracht en sterkte,quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijn dat je toch gesproken hebt. Dat zal mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zwaar en lastig hoor, ik wilde niet spreken omdat ik dat af vond doen aan mijn geestestoestand, ik wilde vooral huilen en rouwen op de uitvaart en niet bezig zijn met zenuwen om te spreken maar ik ben overgehaald door iemand op Fok! doordat die zei, ja dat kun je ook later doen als de buurvrouw er niet bij is, hij had wel gelijk, toch wel een beetje trots dat ik het gedaan heb.
Ik miste mijn vader zoooo erg tijdens de toespraak want die gaf me altijd juist wel een zetje in de goede richting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vorig jaar is mn vader overleden, op de crematie heeft een familielid piano gespeeld, heel mooi en emotioneel, een muziekstuk zegt meer dan een boekwerk aan woorden, dus als je de mogelijkheid hebt!
Niks hoeft die dag hè, moet je op je eigen manier kunnen beleven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijn dat je toch gesproken hebt. Dat zal mooi geweest zijn.![]()
Het is niet zozeer dat ik bang ben voor de zenuwen, maar bij het bedenken wat ik wil zeggen klap ik nu een beetje dicht.
Ben hier ook in muziek aan het posten om eventjes de gedachten te verzetten. En dat is fijn met zulke fijne users.FOK is wat dat betreft een welkome afleiding soms.
Het rare is dat ik juist bij het schrijven van mn toespraak bij elke zin in tranen uitbarstte, maar tijdens de voordracht juist redelijk stabiel was, alsof ik het tijdens het schrijven al meer had meegemaakt dan op de officiele plechtiging, daar was het meer surreal...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik miste mijn vader zoooo erg tijdens de toespraak want die gaf me altijd juist wel een zetje in de goede richting.
Ik brak wel op het laatst maar dat is niet erg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het rare is dat ik juist bij het schrijven van mn toespraak bij elke zin in tranen uitbarstte, maar tijdens de voordracht juist redelijk stabiel was, alsof ik het tijdens het schrijven al meer had meegemaakt dan op de officiele plechtiging, daar was het meer surreal...
Ja dat lijkt me prachtig om piano te spelen, maar zo goed ben ik nog niet dat ik vind dat ik dat kan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vorig jaar is mn vader overleden, op de crematie heeft een familielid piano gespeeld, heel mooi en emotioneel, een muziekstuk zegt meer dan een boekwerk aan woorden, dus als je de mogelijkheid hebt!
Je lijkt wel een mensquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga wel weer eventjes rechtop kapot ja.
Ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt, dus ik was wat dat betreft gezegend, maar ik kom er nu achter dat ik rouw een raar iets vind. Het besef dat je niet altijd verdrietig bent en gewoon door kunt gaan en dan op sommige momenten komt het ineens keihard aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het rare is dat ik juist bij het schrijven van mn toespraak bij elke zin in tranen uitbarstte, maar tijdens de voordracht juist redelijk stabiel was, alsof ik het tijdens het schrijven al meer had meegemaakt dan op de officiele plechtiging, daar was het meer surreal...
Dit had mn zus gespeeld, waarbij ze ging oefenen in de zaal voordat de plechtiging begon, de eerste noten om te testen, ik hield het niet meer....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me prachtig om piano te spelen, maar zo goed ben ik nog niet dat ik vind dat ik dat kan doen.
Een aantal jaren terug was ik bij een plechtigheid van overleden moeder van een vriend. Een kleindochter zong toen ook prachtig, maar dat kostte haar in eerste instantie veel moeite. Uiteindelijk was dat heel kwetsbaar en mooi.
Elk gevoel is normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt, dus ik was wat dat betreft gezegend, maar ik kom er nu achter dat ik rouw een raar iets vind. Het besef dat je niet altijd verdrietig bent en gewoon door kunt gaan en dan op sommige momenten komt het ineens keihard aan.
Dat zeggen ze heh, maar hoort haat daar op bij.quote:
Haat is toch wel een beetje een gebrek aan gevoel....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zeggen ze heh, maar hoort haat daar op bij.
Nah, superlieve man was dat mijn vader, held zelfs op zijn manier en die vrat zich werkelijk door stalen muren heen als een van zijn kinderen een probleempje had, geen atoombom die hem kon stoppen daarin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zeggen ze heh, maar hoort haat daar op bij.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit had mn zus gespeeld, waarbij ze ging oefenen in de zaal voordat de plechtiging begon, de eerste noten om te testen, ik hield het niet meer....
Het is zeker een vreemd iets, vooral de beleving van verlies terwijl de wereld gewoon door gaat met leven alsof er niets veranderd is. Voornamelijk proberen te denken aan de goede momenten dat je vader beleeft hebt. Aan alles komt een eind en het is juist goed en fijn om daar verdriet van te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 02:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt, dus ik was wat dat betreft gezegend, maar ik kom er nu achter dat ik rouw een raar iets vind. Het besef dat je niet altijd verdrietig bent en gewoon door kunt gaan en dan op sommige momenten komt het ineens keihard aan.
Blijft een gevoelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haat is toch wel een beetje een gebrek aan gevoel....
Godverdomme, kloteventquote:
Ja ik nu nog, kan daar echt niet tegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb hier echt bij zitten janken vroeger.
Zeker, maar dan heeft je gevoel je toch aardig in de steek gelaten dat je het punt bereikt hebt dat je van alles gaat haten, als je je gevoel volgt heb je je haatdragende omgeving al lang en breed verlaten...quote:
Arggghhhhquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik nu nog, kan daar echt niet tegen.
Mijn vader had ook echt altijd van die bright eyes, die vond het leven zo mooi en lief en leukquote:
Huh?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heeft je gevoel je toch aardig in de steek gelaten dat je het punt bereikt hebt dat je van alles gaat haten, als je je gevoel volgt heb je je haatdragende omgeving al lang en breed verlaten...
Jij moet echt doodquote:
Jij gaat over raar beginnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:14 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje raar om iemand ten huwelijk te vragen als haar vader pas overleden is ergens.
Ja om m'n hand vragen lukt niet meer, maar ik heb net even een paar uur lekker m'n gedachten kunnen verzetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:14 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje raar om iemand ten huwelijk te vragen als haar vader pas overleden is ergens.
Daar doe ik het ook wel voor ergens hoor *maakt diepe buiging*quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja om m'n hand vragen lukt niet meer, maar ik heb net even een paar uur lekker m'n gedachten kunnen verzetten.
Sorry om misbruik te maken van de situatie maar is er een slechter moment?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:14 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja is wel des Monsters Ball ergens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry om misbruik te maken van de situatie maar is er een slechter moment?
Ik krijg van dit soort shit altijd zo'n vertrouwen in de mensheid, goedgezindheid.quote:
Ówquote:
Ja zo lekker heh, sowieso jaren 80 muziek geeft zo'n lekkere vibe, zie dat in de huidige tijd maar eens te ervaren, als je het weet houd ik me aanbevolen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg van dit soort shit altijd zo'n vertrouwen in de mensheid, goedgezindheid.
Ik was verliefd op haar, nog steeds een zwak voor hamstergezichtjes aan overgehouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 03:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja zo lekker heh, sowieso jaren 80 muziek geeft zo'n lekkere vibe, zie dat in de huidige tijd maar eens te ervaren, als je het weet houd ik me aanbevolen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |