quote:
Alleen in de supermarkt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Als ik deze in de supermarkt hoor ga ik altijd extra praatjes met vreemde mensen en onbetamelijke knipoogjes geven aan caissières.
In mijn supermarkt heb je alleen maar kutmuziekquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Als ik deze in de supermarkt hoor ga ik altijd extra praatjes met vreemde mensen en onbetamelijke knipoogjes geven aan caissières.
Als je wist dat het laatste uur had geslagen, armen en benen wijd wachtend op het vernietigende oordeel van 4 van die duivelinnen, ik zou het wel weten en heel stil blijven liggen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
Dat al deze vrouwen tegelijkertijd broeds en verliefd op je worden en dat je dan de behoefte voelt om je moeder te bellen![]()
Zou nog wel een allerlaatste piepje van vertwijfeld geluk slaken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als je wist dat het laatste uur had geslagen, armen en benen wijd wachtend op het vernietigende oordeel van 4 van die duivelinnen, ik zou het wel weten en heel stil blijven liggen!
Alhoewel ik niet zo veel met Frank Boeijen heb, toch een duimpje voor je verdriet!quote:
Wat het ook is, het is gewoon kut altijdquote:
Zolang het op tijd komt, weet je dat je je laatste gevoel voordat je dood gaat eeuwig herbeleefd in het niernamaals? Kies je moment dus wijsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog wel een allerlaatste piepje van vertwijfeld geluk slaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |