Ik ook, zat er nog aan te denken om te kapenquote:
Geen feest, gewoon visite, het is soms gewoon erg gezellig hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
Woudje waarom had je nu een feestje dan?
Of had je een priv feestje ?
Waarom doe je zo onaardig tegen mijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
Woudje waarom had je nu een feestje dan?
Of had je een priv feestje ?
Hartverwarmend gezellig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen feest, gewoon visite, het is soms gewoon erg gezellig hier
Nee, zo ben ik dan weer helemaal nietquote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik dan weer helemaal niet
Ik lag ooit in het ziekenhuis, kon weinig meer, ging zo'n lekker wijf mij douchen, maar ik was dusdanig ziek dat ik er niet van kon genieten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:16 schreef Paul het volgende:
nu wil ik opeens in het ziekenhuis liggen
[ twitter ]
Hoe oud was jequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik lag ooit in het ziekenhuis, kon weinig meer, ging zo'n lekker wijf mij douchen, maar ik was dusdanig ziek dat ik er niet van kon genieten.
Ze was de eerste vrouw die mijn penis aanraakte.
Tot zo ver deze anekdote.
13, maar mokertje geil als een echte puber.quote:
13 en zo ziek?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
13, maar mokertje geil als echte puber.
Bacterie in mijn been door open wondje in voet, bijna onderbeen geamputeerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
13 en zo ziek?
Arm woudje![]()
De mannelijke puber is hier al 16
Dus ik weet waar je het over hebt
Tjeezzzquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bacterie in mijn been door open wondje in voet, bijna onderbeen geamputeerd.
Ja en doodziek, toen ze me hadden geopereerd was ik binnen 4 uren weer fit, hadden ze een week eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjeezzz
Wat zul je een pijn hebben gehad !
Ach mijn hemel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja en doodziek, toen ze me hadden geopereerd was ik binnen 4 uren weer fit, hadden ze een week eerder moeten doen.![]()
Ze wouden het eerst oplossen met antibiotica
ahquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik lag ooit in het ziekenhuis, kon weinig meer, ging zo'n lekker wijf mij douchen, maar ik was dusdanig ziek dat ik er niet van kon genieten.
Ze was de eerste vrouw die mijn penis aanraakte.
Tot zo ver deze anekdote.
Volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn hemel!
Gelukkig heb je je been nog !
Vriendje van zoon heeft bloedvergiftiging gehad door streptokoken bacterie
Is zijn voet
Zijn andere onderbeen
En deel van zijn hand kwijt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:27 schreef Paul het volgende:
Gefeliciteerd @:r-woud93 !
Ziekenhuisverhaal van de dag
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
ik kreeg toen wel een harde dollo. verpleegster rende weg. hoofdverpleegster kwam terug en smackte er keihard op. ipv koud washandje
Ja echt vreselijk is datquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn hemel!
Is zijn voet
Zijn andere onderbeen
Aanpassings vermogen van kinderen is echt onwijs groot .quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn hemel!
Is zijn voet
Zijn andere onderbeen
Maar hij leeft nog!quote:
Van 1 x niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
@:paul is toe aan een loonsverhoging.![]()
@:djmo gaat dit voor je regelen.
ja dat geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij leeft nog!
Dat was ook echt kantje boord
Wat doe je onaardig tegen deze hardwerkende man.quote:
Geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat doe je onaardig tegen deze hardwerkende man.
Dat zeg ik ook over mezelf, maar dat kan niemand bewijzenquote:
Er zijn een aantal mensen die het voor mij kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over mezelf, maar dat kan niemand bewijzen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een like gegeven op de frontpage maar reageren doe ik er niet.
Frontpage
Ik zou niet eens bewijzen willen, ik geloof gewoon het beeld wat ik heb van wat ik ziequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen die het voor mij kunnen bewijzen
Bij sommige users weet je wat je aan ze hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens bewijzen willen, ik geloof gewoon het beeld wat ik heb van wat ik zie
Daar schaam ik mij ook niet voorquote:
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij sommige users weet je wat je aan ze hebt
Anderen weet je dat je er niks aan hebt
Hoeft natuurlijk ook niet..quote:
Omdat ik eigenlijk bijna alles een act bekijk kan ik aan niemand een hekel krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk ook niet..
ik hoef niet iedereen aardig te vinden
En niet iedereen mij
Leven is zo simpel
Flikker op met je onzin en met je nutteloze mentions. Je weet dat ik er een bloedhekel aan heb, dus laat me met rustquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
@:paul is toe aan een loonsverhoging.![]()
@:djmo gaat dit voor je regelen.
Dus je ziet mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk bijna alles een act bekijk kan ik aan niemand een hekel krijgen.
Heb mij een paar jaar terug wel eens druk gemaakt maar daar ben ik sowieso heel snel vanaf gestapt, als mod moet je dat sowieso doen
Donderstraal zelf op johquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Flikker op met je onzin en met je nutteloze mentions. Je weet dat ik er een bloedhekel aan heb, dus laat me met rust
''bijna'' allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus je ziet mij
Greysbones
Als een act![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
''bijna'' alles
Geldt meer voor users die ik minder goed ken
Altijd wel rustig op vrijdag toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Vakantietijd h, dan zijn er weinig mensen.
*weinig mens meldt zichquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Vakantietijd h, dan zijn er weinig mensen.
Mijn vakantie is al bijna omquote:
Drie weken is mij te lang eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Patser!
Vakantie, ik heb het ook ooit gehad
Ik kan me de laatste keer 3 weken niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drie weken is mij te lang eigenlijkHele ritme en houding naar de klote
Zou ook voor mij beter zijn voor mij denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer 3 weken niet meer herinneren
Neem al jaren hier en daar een weekje, en dat gaat dan meestal op aan klussen
Ik heb nog dagen van vorig jaar overquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou ook voor mij beter zijn voor mij denk ik
Had eind juni al 3 dagen vrij voor de TT en drie weken daarna dus vakantie, mij veel te veel ik had afgelopen zondag al het idee om op maandag gewoon aan het werk te gaan![]()
Volgend jaar neem ik twee weken bouwvak en nog een weekje in september oid
Ik heb nu nog vijf dagen over, die neem ik allemaal mee naar volgend jaar, dan wil ik gaan verhuizen dus komen ze wel van pas, en komen nog wel wat overuren bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:36 schreef D. het volgende:
V
[..]
Ik heb nog dagen van vorig jaar over
Ik laat anderen altijd eerst vakantie kiezen en dan is er uiteindelijk voor mij meestal geen ruimte meer
Ik heb na mijn weekje over 3 weken nog 185 uur overquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog vijf dagen over, die neem ik allemaal mee naar volgend jaar, dan wil ik gaan verhuizen dus komen ze wel van pas, en komen nog wel wat overuren bij
Oh dat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb na mijn weekje over 3 weken nog 185 uur over
In september is iedereen terug van vakantie, dus dan neem ik nog wel wat op
Hopelijk nog een Indian Summer
Ben er al maanden aan toe, maar op een weekje in maart en een weekje in juli na was ik te laat met mijn verzoekquote:
Ja daarom heb ik ook een andere vakantie dan dat ik eigenlijk wou, maar ik ben dan weer te goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ben er al maanden aan toe, maar op een weekje in maart en een weekje in juli na was ik te laat met mijn verzoek
Ik geef ook altijd weer toe als de planning zegt dat het 'eigenlijk niet uit komt'
Ik heb ook vaste klanten, die doe ik liever zelf dan dat ik dat ga uitbestedenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook een andere vakantie dan dat ik eigenlijk wou, maar ik ben dan weer te goed.
Ik denk vooral aan mijn eigen klanten en planning, ik wil niks hoeven inhalen
Precies dat ja, niet omdat ik ze niet vertrouw, maar gewoon omdat ik zelf altijd weet hoe het zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook vaste klanten, die doe ik liever zelf dan dat ik dat ga uitbesteden
Vooral het weer vroeg opstaan wordt even een ding.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drie weken is mij te lang eigenlijkHele ritme en houding naar de klote
Maar het komt nooit uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ben er al maanden aan toe, maar op een weekje in maart en een weekje in juli na was ik te laat met mijn verzoek
Ik geef ook altijd weer toe als de planning zegt dat het 'eigenlijk niet uit komt'
Daar heb ik altijd maar 1 dag last vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral het weer vroeg opstaan wordt even een ding.
Dat!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies dat ja, niet omdat ik ze niet vertrouw, maar gewoon omdat ik zelf altijd weet hoe het zit
Ik (bijna) iedere dagquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd maar 1 dag last van
Ik ben altijd moe als om 6 uur de wekker gaat, maar nu die wekker om 10 gaat ben ik net zo moe en na drie weken zelfs vermoeider, dus tsjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik (bijna) iedere dag
En dan is ‘vroeg’ nog relatief ook
Je hebt een wekker die om 10 gaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd moe als om 6 uur de wekker gaat, maar nu die wekker om 10 gaat ben ik net zo moe en na drie weken zelfs vermoeider, dus tsja
Dat lukt mij altijd na twee weken, de wekker gaat dan om 8:30 maar die kan ik dan even uitstellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een wekker die om 10 gaat?
Slapen tot 10, nostalgie!
8:00u is wel uitslapen hier. Maar als het eenbkorte nacht was wil ik nog wel eens opnieuw in slaap vallen, voor een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lukt mij altijd na twee weken, de wekker gaat dan om 8:30 maar die kan ik dan even uitstellen
Ik wen daar altijd te snel aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
8:00u is wel uitslapen hier. Maar als het eenbkorte nacht was wil ik nog wel eens opnieuw in slaap vallen, voor een uurtje ofzo
Daar ben ik wel jaloers opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer aan wennen, rond mijn 25e afgeleerd
Geen vrije keuze, ging vanzelf
Nou, als het een keer gezellig is ergens en het 4:00u wordt, dan hoef je niet jsloers te zijn dat ik gewoon netjes om 7:00u weer wakker benquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel jaloers op![]()
Al als ik normaal het werk ben ik in het weekend gewoon vroeg ben, dan gaat het wel goed
Dat red ik dan weer niet, echt jaloers opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, als het een keer gezellig is ergens en het 4:00u wordt, dan hoef je niet jsloers te zijn dat ik gewoon netjes om 7:00u weer wakker ben
Dat herken ik wel van het beunenquote:
Daarom, niets om jaloers op te zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel van het beunen
Ik heb op een zaterdag wel een de lunch weg zitten kotsen van een klant omdat ik echt mega brak was, ze neemt het mij nog steeds kwalijk want ze dacht dat ze slecht had gekooktquote:
Ow, slaap kom ik dan wel tekort, maar van brak zijn heb ik zelden last, gewoon moe wel, maar daar kots ik niet vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb op een zaterdag wel een de lunch weg zitten kotsen van een klant omdat ik echt mega brak was, ze neemt het mij nog steeds kwalijk want ze dacht dat ze slecht had gekookt
Ik vroeger ook niet, maar de laatste twee jaar kan ik het in de ochtend erg warm krijgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, slaap kom ik dan wel tekort, maar van brak zijn heb ik zelden last, gewoon moe wel, maar daar kots ik niet van
Lekker hoor, begin zo aan mijn tweede bakkiequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar is dan weer koffie voor...
Grappig dat ik deze nu op de radio hoor en ik hier toevallig ben naar aanleiding van het ziekenhuisverhaal.quote:
Morguh SBEquote:
Zo, het is al kwart over negen. Tijd voor een koffie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, begin zo aan mijn tweede bakkie
Zit lekker aan een vers tijgerbolletje met rosbief en koffiequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, het is al kwart over negen. Tijd voor een koffie.
oeh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit lekker aan een vers tijgerbolletje met rosbief en koffie
Jezelf af en toe verwennen mag best.quote:
Mary Poppins na doen. Over dat balkon heenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
En daar lag mijn parasol plots bijna beneden
Moet vast komisch geweest zijn om mij van een staat van rustig koffie drinken richting die parasol te zien vliegen
Ik denk niet dat deze paraplu heel veel draagkracht levert.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mary Poppins na doen. Over dat balkon heen
Moest je zowaar in b eweging komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Moet vast komisch geweest zijn om mij van een staat van rustig koffie drinken richting die parasol te zien vliegen
Hoe kan dat nou? Er staat helemaal geen wind.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Nu kan een kat van passief liggen ineens razendsnel in actie komen, dus gek is het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest je zowaar in b eweging komen
Maar nattekat is natuurlijk wel een bijzondere katquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu kan een kat van passief liggen ineens razendsnel in actie komen, dus gek is het niet.
Gelukkig maar, anders was er vandaag weer een nationaal alarm uit gegaan vanwege stank overlastquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt idd wel mee met de wind
[ afbeelding ]
Een wind die stil ligt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was er vandaag weer een nationaal alarm uit gegaan vanwege stank overlast
Misschien eens je andere voeding gaan eten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was er vandaag weer een nationaal alarm uit gegaan vanwege stank overlast
Muis weigert gezonder te gaan eten en vreet tegenwoordig nog enkel chocola en ijsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien eens je andere voeding gaan eten?
Maar dat moet muis toch weten, kan jij wel gezonder gaan eten. Misschien doet ze dan vanzelf wel met je meequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis weigert gezonder te gaan eten en vreet tegenwoordig nog enkel chocola en ijs
En windvlaag uit net de verkeerde hoek kan genoeg zijn. Dat ding heeft een hele middag met behoorlijke wind prima doorstaan (wel verankerd) doordat de wind uit de goede richting kwam, dus ik ben ook wel verbaasdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Er staat helemaal geen wind.
Jij kent muis duidelijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat moet muis toch weten, kan jij wel gezonder gaan eten. Misschien doet ze dan vanzelf wel met je mee
En daar zeg je nooit wat van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent muis duidelijk niet![]()
Die blijft troep eten en ruften alsof er geen volgende ruft is
Ik heb van de week al een industrile afzuiging aangelegd, iets erover zeggen heeft geen zin meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daar zeg je nooit wat van?
Het schijnt ook dat je aan een bepaalde geur kunt wennen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van de week al een industrile afzuiging aangelegd, iets erover zeggen heeft geen zin meer
Probeer het eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze paraplu heel veel draagkracht levert.
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat je aan een bepaalde geur kunt wennen.
Net als dat je de trein niet meer hoort als je al een poos naast de spoorbaan woont.
Lucifer aansteken schijnt ook te helpen. Wel uitkijken met gasquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat je aan een bepaalde geur kunt wennen.
Net als dat je de trein niet meer hoort als je al een poos naast de spoorbaan woont.
Dan ruikt de buurt ook fris iigquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, er zijn van die geurdingen te koop, zelfs electrische varianten. Instellen op de maximale capaciteit, en het helpt allicht wat.
Air purifiers ...
Maar je hebt al afzuiging laten plaatsen dus wellicht niet meer nodig.![]()
Dat is waar ja.quote:
RIVM erbij, ME zet de buurt af, gas wordt overal afgesloten, NL alert, iedereen moet ramen en deuren sluiten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Als Rabbit nu de afzuiging aanzet en alles wordt ongefilterd het huis uitgeblazen, de buitenlucht in, komen er geheid klachten.
Dat gas word netjes geleverd aan energie maatschappijen. Levert leuk zak centje op nu met de crisisquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Als Rabbit nu de afzuiging aanzet en alles wordt ongefilterd het huis uitgeblazen, de buitenlucht in, komen er geheid klachten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dingen gedaan. Nu knuffelen met m’n maat.
Tjeezzzquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Heb ik de vakantie bijna om, heeft corona mij toch nog te pakken
One of us, one of usquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Heb ik de vakantie bijna om, heeft corona mij toch nog te pakken
Geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tjeezzz
Hoe krijg je het voor elkaar
Lieve hontquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dingen gedaan. Nu knuffelen met m’n maat.
Mooierdsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook even de goudvissen gecheckt
Deze hebben een stamboomquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooierds
Hier groeien ze als kool
Dus binnenkort een sushi meet bij jou thuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooierds
Hier groeien ze als kool
Waarom binnenkort? Ik vind het er vandaag prima weer voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus binnenkort een sushi meet bij jou thuis
Vandaag worden er hamburgers gegetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom binnenkort? Ik vind het er vandaag prima weer voor.
Ik heb Spaghettiquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag worden er hamburgers gegeten
Weinig vreetbaars aan goudvissenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus binnenkort een sushi meet bij jou thuis
Mooie vissenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook even de goudvissen gecheckt
Je bent zelluf....quote:
Noem je onze lieflijke mevrouw nu een vis?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem je onze lieflijke mevrouw nu een vis?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een rotte vis of een vis op het droge?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook nog een verschil iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een rotte vis of een vis op het droge?
Hopelijk geen rotte visquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook nog een verschil idd
Een bakvisje.quote:
Ik houd wijselijk mijn snavel.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn snavel.
que?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Verse vis?
Hoorde ik vanuit een ander topic
Was iemand heel hard aan het schreeuwen over vis.. dacht zal de Viva vismarkt zijnquote:
ahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was iemand heel hard aan het schreeuwen over vis.. dacht zal de Viva vismarkt zijn
Shit ruik je dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
al die ongewassen viva dames hier
De wattusquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet wel nadat ik vanmiddag Preuteleute live zag.
@DerRabbit heeft die kurk in de verkeerde opening van muis geproptquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar komt die vislucht ineens zo vandaan?
Je ruikt je bovenlipquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar komt die vislucht ineens zo vandaan?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
west vlaamse band
kut lol ofzo als je t vertaalt
Kan niet, ik heb vandaag nog geen vrouw gezoend.quote:
Dan ruik je de kibbeling van vanmiddagquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb vandaag nog geen vrouw gezoend.
Dus als jij een vrouw zoent .. waar zoen je haar dan???quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb vandaag nog geen vrouw gezoend.
Het antwoord op die vraag laat ik aan jou fantasie over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als jij een vrouw zoent .. waar zoen je haar dan???![]()
![]()
Australian Kissquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
In de kroeg? Thuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Speciaal voor Maily.. de vraag specifieker..quote:
Ik neemquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hadden ook een tour genaamd schud je n'ol
in het vervolg je vragen smart formuleren greysquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor Maily.. de vraag specifieker..
Waar op haar lichaam (aannemende dat deze vrouw zich als vrouw identificeert) zoen je haar dan
Ja maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het vervolg je vragen smart formuleren greys
Nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
Wanneer wordt fokken op mobiel eens wat meer userfriendly @:Danny
quote:
Goed idee wel..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd voor een fokapp
Trek je misschien ook nog eens wat nieuwe users mee
dan pleur ik gelijk in comaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan neem maar een goede borrel
Dan heb je ook geen last meer van het inkakkenquote:
eelt op mn anusquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu ook last van je poepertje?
Wow dat is wel veelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eelt op mn anus
leve de PDS
record afgelopen week was 8x op 1 dag
Das niet fijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eelt op mn anus
leve de PDS
record afgelopen week was 8x op 1 dag
nee heb vanalles qua eten geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat is wel veel![]()
Merk je ook dat komt door wat je eet etc
Het is toch werkelijk van de zottequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee heb vanalles qua eten geprobeerd.
Huisarts geeft labeltje PDS want dat is een leuk label waarbij ie snel van me af is (dacht ie) en je veel vage buikklachten kan afvangen.
Heb nu een afspraak bij een priv kliniek (wat hopelijk vergoed wordt door mn verzekering, anders betaal ik t gewoon zelf) om met een maag lever darm arts te praten en een algehele PDS onderzoek te laten doen. Dan kijken ze naar 40 dingen in de vorm van darmkanker, Crohn en allerlei exotische parasieten en schimmels en uiteindelijk begeleiding bij een FODMAP dieet. En dat laatste heb ik zelf geen behoefte aan eigenlijk omdat ik nogal een lekkerbek ben en vreten is leven.
Ben eigenlijk pas wat met mn klachten gaan doen na een kennis uitwissel met @:foshizzle79 Op dit moment zou ik zeggen dat mn klachten t meest overeen komen met een parasiet. HA weigerde daar op te laten testen, beetje moeilijk verhaal en geen zin om hier helemaal uit te gaan typen. Prima, laat ik 't zelf wel doen op eigen houtje/kosten. Maar als straks blijkt dat 't idd dat is, dan heeft meneer de huisarts wel een 'klein' probleempje.
En ik ben al eens naar huis gekomen met een vliegbeest in mn oorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Je huisarts weet je beroep toch? Dan is het toch goed mogelijk die parasiet
Ik vind het werkelijk belachelijk.. is je HA toevallig niet op vakantie nu.. dat je via de vervanger een doorverwijzing krijgtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En ik ben al eens naar huis gekomen met een vliegbeest in mn oor
meh weer lijntjes en wachten en dit en dat..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk belachelijk.. is je HA toevallig niet op vakantie nu.. dat je via de vervanger een doorverwijzing krijgt
Ik hoop in ieder geval dat je er achter komt wat het werkelijk isquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh weer lijntjes en wachten en dit en dat..
Wat is er met @Borrelnootje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan neem maar een goede borrel
Geen ideequote:
@borrelnootje80 is het toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Maar die heb ik al een poosje niet gezien
Fuck die huisarts ! Wat ik had wordt om 1 of andere belachelijke reden niet erkend door de reguliere gezondheidszorg, de meeste dokters hebben zo'n ontzettende tunnelvisie, alles wat ook maar een beetje afwijkt wordt gelijk kwakzalverij e.d. genoemd, super fucked up vind ik datquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huisarts geeft labeltje PDS want dat is een leuk label waarbij ie snel van me af is (dacht ie) en je veel vage buikklachten kan afvangen.
Heb nu een afspraak bij een priv kliniek (wat hopelijk vergoed wordt door mn verzekering, anders betaal ik t gewoon zelf) om met een maag lever darm arts te praten en een algehele PDS onderzoek te laten doen. Dan kijken ze naar 40 dingen in de vorm van darmkanker, Crohn en allerlei exotische parasieten en schimmels en uiteindelijk begeleiding bij een FODMAP dieet. En dat laatste heb ik zelf geen behoefte aan eigenlijk omdat ik nogal een lekkerbek ben en vreten is leven.
Ben eigenlijk pas wat met mn klachten gaan doen na een kennis uitwissel met @:foshizzle79 Op dit moment zou ik zeggen dat mn klachten t meest overeen komen met een parasiet. HA weigerde daar op te laten testen, beetje moeilijk verhaal en geen zin om hier helemaal uit te gaan typen. Prima, laat ik 't zelf wel doen op eigen houtje/kosten. Maar als straks blijkt dat 't idd dat is, dan heeft meneer de huisarts wel een 'klein' probleempje.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is toch werkelijk van de zotte
En tussen haakjes
Fo to the shizzle is goud![]()
![]()
ja nouja ik voel me dus ook vooral niet serieus genomen door die flapdrol.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck die huisarts ! Wat ik had wordt om 1 of andere belachelijke reden niet erkend door de reguliere gezondheidszorg, de meeste dokters hebben zo'n ontzettende tunnelvisie, alles wat ook maar een beetje afwijkt wordt gelijk kwakzalverij e.d. genoemd, super fucked up vind ik dat![]()
Jij deugnietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nouja ik voel me dus ook vooral niet serieus genomen door die flapdrol.
nu hielp het ook niet dat ik hem flapdrol noemde op 1.5m afstand.
Dat zal die flapdrop leren. Ik neem aan dat je huisarts daar best om moest huilen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
\_(ツ)_/quote:
moest gelijk op 't bankje bij de ggz assistente iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal die flapdrop leren. Ik neem aan dat je huisarts daar best om moest huilen.
over haar knie zul je gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest gelijk op 't bankje bij de ggz assistente idd
Switchen naar een andere huisarts?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Houden mensen zich nog aan die 1.5 meter regel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hebben ze een hekel aan ..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
\_(ツ)_/
ik laat me niet zomaar afschepen. en too bad voor hem heb ik iets meer medische onderricht gekregen dan de hansaplast cursus.
toen welquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Houden mensen zich nog aan die 1.5 meter regel?![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Switchen naar een andere huisarts?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh weer lijntjes en wachten en dit en dat..
Stomme huisarts zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onze huisarts is er een privkliniek naast begonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
sowieso klopt er ook geen reet meer van de zorg die huisartsen tegenwoordig moeten aanbieden.
Astma zorg zit ook bij de praktijk ondersteuningheel fijn om daar te moeten longfunctietesten.
Niet dat zo'n douche cabine in t ziekenhuis veel beter is maar toch.
Ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor Maily.. de vraag specifieker..
Waar op haar lichaam (aannemende dat deze vrouw zich als vrouw identificeert) zoen je haar dan
En bij badeendjes? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef devzero het volgende:
Ik wil maily wel zoenen, maar verwacht dan iets anders op mijn wang
Gelukkig wil je mij niet zoenen.quote:
nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wil je mij niet zoenen.
quote:
De lippen die niet op dr gezicht zitten bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef devzero het volgende:
Ik wil maily wel zoenen, maar verwacht dan iets anders op mijn wang
Zo kan die wel weer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De lippen die niet op dr gezicht zitten bedoel je?
Zegt iemand die vis associaties kreeg eerder deze avond bij een damequote:
Dat maak jij ervan. Mijn opmerkingen waren netjes en maatschappelijk geformuleerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zegt iemand die vis associaties kreeg eerder deze avond bij een dame
Het water staat al op mijn haar lippenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De lippen die niet op dr gezicht zitten bedoel je?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Mijn opmerkingen waren netjes en maatschappelijk geformuleerd.
Ben jij op een kusje uit?quote:
Da's ook voor het eerstquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Mijn opmerkingen waren netjes en maatschappelijk geformuleerd.
Op zich niet neequote:
Ik heb besloten mijn leven te beteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn leven te beteren.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn leven te beteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik maandag maar even een vergadering met de eendelijke garde ga houden over hoe netjes hun commandant isquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit de wc eend daarbij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maandag maar even een vergadering met de eendelijke garde ga houden over hoe netjes hun commandant is
Jeetje jullie hebben de pride gemist! Lekker onder superbadeendjes vleugeltje door de grachten 🌈quote:
Die houd komende week de wacht op jouw balustradequote:
jouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die houd komende week de wacht op jouw balustrade
Dichter bij de porseleinentroon durven ze niet te komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die houd komende week de wacht op jouw balustrade
Onder de balustrade bij Hema is het niet veilig, vooral niet als hij flink veel vezels heeft gegetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dichter bij de porseleinentroon durven ze niet te komen.
Wat zijn de dingen die je nu niet userfriendly vindt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
Wanneer wordt fokken op mobiel eens wat meer userfriendly @:Danny
Je riep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |