quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyf op. Dadelijk een week 30+ weer hier. Man man man. Wat een kutweer is het toch. Echt ik haat de zomer.
Huh? Hoe dan? Hoe kan je een hekel hebben aan zomer? 30+ niet fijn vinden begrijp ik nog wel, maar hekel aan de zomerquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyf op. Dadelijk een week 30+ weer hier. Man man man. Wat een kutweer is het toch. Echt ik haat de zomer.
Ps. Enige 'positieve' is dat ik dan voldoende opwek om de airco van energie te voorzien
quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ps. Enige 'positieve' is dat ik dan voldoende opwek om de airco van energie te voorzien
dan zit ik mooi in de bergenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei... dat wordt keihard haten dan. Deze kwam net uit een Amerikaanse weercomputer rollen.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei... dat wordt keihard haten dan. Deze kwam net uit een Amerikaanse weercomputer rollen.
Ik snap het wel. Gewoon omdat het hier nooit eens een keer geleidelijk aan gaat. Het gaat hier van 18 graden naar 26 de volgende dag, daags daarna 35 graden en dan weer een regenbui en terug naar 20 graden en dan begint dat gekut weer van voren af aan in juli/augustus.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Huh? Hoe dan? Hoe kan je een hekel hebben aan zomer? 30+ niet fijn vinden begrijp ik nog wel, maar hekel aan de zomer
het gaat deze week vrij geleidelijk en het blijft een tijd stabiel met lage luchtvochtigheid. Misschien wat heet, maar op zich wel prima en te doen. 22-25-28 en daarna 5/6 dagen 30+.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Gewoon omdat het hier nooit eens een keer geleidelijk aan gaat. Het gaat hier van 18 graden naar 26 de volgende dag, daags daarna 35 graden en dan weer een regenbui en terug naar 20 graden en dan begint dat gekut weer van voren af aan in juli/augustus.
Werkelijk nooit stabiel zomerweer van een graadje of 22/23 continu. Alleen maar van die achterlijke uitschieters
Niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Huh? Hoe dan? Hoe kan je een hekel hebben aan zomer? 30+ niet fijn vinden begrijp ik nog wel, maar hekel aan de zomer
vorige jaar was het goed stabielquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Gewoon omdat het hier nooit eens een keer geleidelijk aan gaat. Het gaat hier van 18 graden naar 26 de volgende dag, daags daarna 35 graden en dan weer een regenbui en terug naar 20 graden en dan begint dat gekut weer van voren af aan in juli/augustus.
Werkelijk nooit stabiel zomerweer van een graadje of 22/23 continu. Alleen maar van die achterlijke uitschieters
Gelukkig krijg je dan in het herfst halfjaar genoeg compensatie. Gemiddeld genomen komt de temperatuur in de bilt maar ongeveer 100-120 dagen per jaar op 20+, dus 2/3 van het jaar is dat niet het gevalquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:00 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Niet zo moeilijkmuggen, teken, andere ongediertes, vroeg wakker worden van lawaai, laat donker waardoor je niet echt een avond hebt, zonne-allergie/warmte-uitslag, niet echt lekker sportweer meestal (tenzij om te fietsen of zwemmen)
Ja, hartstikke leuk die cijfertjes van De Bilt, maar dat is een plekje ergens in het midden van het land waar de meeste Nederlanders NIET wonen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je dan in het herfst halfjaar genoeg compensatie. Gemiddeld genomen komt de temperatuur in de bilt maar ongeveer 100-120 dagen per jaar op 20+, dus 2/3 van het jaar is dat niet het geval
Gelukkig wel inderdaad, alles tussen -20 tot + 20 graden vind ik prima. Tenminste als het bij het seizoen past. Dertien graden in januari bijv. kan ik niet blij van worden, ondanks dat ik het een prima temperatuur vind.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je dan in het herfst halfjaar genoeg compensatie. Gemiddeld genomen komt de temperatuur in de bilt maar ongeveer 100-120 dagen per jaar op 20+, dus 2/3 van het jaar is dat niet het geval
ze zijn niet voor niets verhuisd uit Utrechtquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk die cijfertjes van De Bilt, maar dat is een plekje ergens in het midden van het land waar de meeste Nederlanders NIET wonen.
12 is ook acceptabelquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:20 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Gelukkig wel inderdaad, alles tussen -20 tot + 20 graden vind ik prima. Tenminste als het bij het seizoen past. Dertien graden in januari bijv. kan ik niet blij van worden, ondanks dat ik het een prima temperatuur vind.
Vijf ook? Nog liever min vijf, maar je kan niet alles hebben natuurlijk. Met een graad of vijf doet het in ieder geval winters aan meestalquote:
als de zon maar schijntquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:27 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Vijf ook? Nog liever min vijf, maar je kan niet alles hebben natuurlijk. Met een graad of vijf doet het in ieder geval winters aan meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |