Midden van Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:31 schreef crystal_meth het volgende:
Is er eigenlijk een goede (weerkundige of statistische) reden waarom De Bilt geldt als representatief voor Nederland (en Ukkel voor Belgie), of is het vooral vanwege historische redenen (omdat het KNMI daar gevestigd werd, of het eerste meetstation.. )?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
idd, nog maar 4 dagen hitte......voorspellingen zijn toch aardig veranderd
Prov. Groningen ook gewoon tegen de 30 graden inderdaad en gelukkig gewoon lekker zonnig.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 09:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]maandag 30, dinsdag 29, woensdag 32 graden.
In je eigen tuin zeker wel, lijkt me?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:25 schreef Sunri5e het volgende:
Grondwater oppompen is volgens mij nog steeds gewoon toegestaan of niet?
Helaas gaan de dauwpunten wel omhoog, vanaf maandag dus echt veel klammer/benauwder weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Prov. Groningen ook gewoon tegen de 30 graden inderdaad en gelukkig gewoon lekker zonnig.
Ja via een puls met een grondwaterpomp.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In je eigen tuin zeker wel, lijkt me?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:04 schreef bianconeri het volgende:
Eindelijk de mooie dagen![]()
Maar Nederland![]()
Dus helaas weer maar een hele korte tijd.
Als je van een zomer met 20 graden houdt dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]we hebben een fantastische zomer hoor.
Dresscodesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:42 schreef dick_laurent het volgende:
Ben vandaag maar in mn hemd en korte broek naar kantoor gegaan. "Officieel" hebben we een overhemd en lange broeken dresscode.
Niemand die een fuck lijkt te geven momenteel![]()
heb wel gewoon schoenen aangedaan, daar wel spijt van, ik had het af kunnen maken door op slippers te gaan. Damn it!![]()
Fijn, hèquote:
Op kantoor werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dresscodes
Ik zit het hele jaar door gewoon lekker met t-shirt op kantoor, met bonus korte broek op warme dagen.
Verfbrander zou je bedoelen!quote:
Ach. Nog even doorbijten en de Hollander krijgt maanden-lang weer het weertype dat hij zo graag heeft:quote:
Neequote:
Moet kunnen. Zit meestal toch binnenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach. Nog even doorbijten en de Hollander krijgt maanden-lang weer het weertype dat hij zo graag heeft:
Grijs koel en NAT. Echt heel, heel, héél nat. Elke dag. De hele dag. Non stop, alles nat. Zeiknat. Drassig. Modderig. Nat.
[ afbeelding ]
Daar kun je je wel beter op kleden...quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach. Nog even doorbijten en de Hollander krijgt maanden-lang weer het weertype dat hij zo graag heeft:
Grijs koel en NAT. Echt heel, heel, héél nat. Elke dag. De hele dag. Non stop, alles nat. Zeiknat. Drassig. Modderig. Nat.
[ afbeelding ]
Niets zo sexy inderdaad als mensen in dikke winterjassen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar kun je je wel beter op kleden...
Je vergeet zompig.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje maakt me spontaan depressief. Ik ga even wandelen om het weer goed te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |