abonnement Unibet Coolblue
pi_205559258
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:38:39 #2
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205559339
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Roken is voor mij ook altijd een no-go geweest. Ik ga toch ook niet zoenen met een asbak?
Ik denk dat mensen die wel roken ook niet gaan zoenen met een asbak :P Ik heb wel een tijdje gedate met een roker, dat zoenen ging op zich eigenlijk nog wel, maar dat continue roken vond ik wel vervelend. Thuis stonk het en in het restaurant en café mag het niet binnen, dus stond/zat ik gezellig alleen terwijl hij buiten rookte.
Dus voor mij geen verstokte roker meer, iemand die maar één sigaret per avond rookt zou op zich nog wel kunnen, maar denk niet dat die bestaan, dan kun je net zo goed stoppen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205559437
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen die wel roken ook niet gaan zoenen met een asbak :P Ik heb wel een tijdje gedate met een roker, dat zoenen ging op zich eigenlijk nog wel, maar dat continue roken vond ik wel vervelend. Thuis stonk het en in het restaurant en café mag het niet binnen, dus stond/zat ik gezellig alleen terwijl hij buiten rookte.
Dus voor mij geen verstokte roker meer, iemand die maar één sigaret per avond rookt zou op zich nog wel kunnen, maar denk niet dat die bestaan, dan kun je net zo goed stoppen.
Meh, ik heb wel gemerkt dat zodra iemand rookt je dat altijd blijft merken, hoe lang of kort ze het ook doen.

Mijn manager rookt heel soms 1 sigaret, maar dat is echt 1 per zoveel maanden :P

Ik ben gewoon wat dat betreft echt anti-roken, en heb ook veel gesprekken afgekapt omdat ik het niet zag zitten met zo'n persoon te daten. Noem het kortzichtigheid of aanstellen, maar ik kan gewoon niet wennen aan die stank.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:10:53 #4
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205559578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Meh, ik heb wel gemerkt dat zodra iemand rookt je dat altijd blijft merken, hoe lang of kort ze het ook doen.

Mijn manager rookt heel soms 1 sigaret, maar dat is echt 1 per zoveel maanden :P

Ik ben gewoon wat dat betreft echt anti-roken, en heb ook veel gesprekken afgekapt omdat ik het niet zag zitten met zo'n persoon te daten. Noem het kortzichtigheid of aanstellen, maar ik kan gewoon niet wennen aan die stank.
Is je manager nog single? ;)
Op de apps kap ik gesprekken eigenlijk ook wel af als ze roken, omdat ik er ook echt niet van hou. Maar soms kom je er pas later achter |:(
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205559802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Is je manager nog single? ;)
Op de apps kap ik gesprekken eigenlijk ook wel af als ze roken, omdat ik er ook echt niet van hou. Maar soms kom je er pas later achter |:(
Nee, die is inmiddels gelukkig getrouwd en twee kinderen :P

Ik vroeg het altijd, of als ik het op de foto's zag checkte ik het. Soms kreeg ik dan nog wel een opmerking als "Ik ga stoppen" of "Zoveel rook ik niet" of "Ik rook lekker door". Nee, exit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205560042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
Het is meer dan dat:

- Je moet naar buiten toe om te roken. (Want ik laat niemand binnen roken.)
- Kost heel veel geld, wat je makkelijk aan iets anders kan uitgeven. (Iets wat je leven positief beinvloed)
- Stinkt nogal.
- Je gezondheid gaat er niet op vooruit.

Irritante hiervan is dat sommige mensen het verbegen, ik ben vergeten te zeggen dat ik een aantal meiden op TV heb zien langskomen. Je hebt wel een ander perspectief erbij gekregen.
pi_205571068
Nu ik weer even bunnysitter ben, moet ik weer terugdenken aan een gesprek jaren geleden :')

Zij: "Ik hou van honden en katten als huisdier."

Ik: "Ik vind konijnen leuk om te houden als huisdier."

Zij: "Dat is ook niet echt mannelijk."

:')

Zal hem vast eerder gepost hebben, excuses :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 7 augustus 2022 @ 10:48:36 #8
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205571417
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Nu ik weer even bunnysitter ben, moet ik weer terugdenken aan een gesprek jaren geleden :')

Zij: "Ik hou van honden en katten als huisdier."

Ik: "Ik vind konijnen leuk om te houden als huisdier."

Zij: "Dat is ook niet echt mannelijk."

:')

Zal hem vast eerder gepost hebben, excuses :@
Sorry, maar het gaat niks worden tussen ons :{w
pi_205571444
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:48 schreef ericosman het volgende:

[..]
Sorry, maar het gaat niks worden tussen ons :{w
Werd het ook niet. Kan er nu wel om lachen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205571446
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Nu ik weer even bunnysitter ben, moet ik weer terugdenken aan een gesprek jaren geleden :')

Zij: "Ik hou van honden en katten als huisdier."

Ik: "Ik vind konijnen leuk om te houden als huisdier."

Zij: "Dat is ook niet echt mannelijk."

:')

Zal hem vast eerder gepost hebben, excuses :@
Typische meid die valt op klootzakken gok ik.
pi_205571467
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Typische meid die valt op klootzakken gok ik.
Geen idee, heb d'r ook niet meer gezien. En ik heb nog steeds liever twee fluffelbuns dan keffers of miauwers.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205571487
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Geen idee, heb d'r ook niet meer gezien. En ik heb nog steeds liever twee fluffelbuns dan keffers of miauwers.
Niet zo persoonlijk opvatten joh :P Vrouwen die dat als afknapper zien ben je denk ik liever kwijt dan rijk hoor..
pi_205571513
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Geen idee, heb d'r ook niet meer gezien. En ik heb nog steeds liever twee fluffelbuns dan keffers of miauwers.
Het kan ook zijn dat ze je onbewust test trouwens en wilde dat je haar op dr plek zette ofzo.

Dat soort types ben je ook beter kwijt dan rijk..
pi_205571516
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Niet zo persoonlijk opvatten joh :P Vrouwen die dat als afknapper zien ben je denk ik liever kwijt dan rijk hoor..
Daarom, en mijn vriendin vind konijnen ook leuk. Toch langzaam eens kijken voor twee voor onszelf :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205571578
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Daarom, en mijn vriendin vind konijnen ook leuk. Toch langzaam eens kijken voor twee voor onszelf :@
Awh O+
pi_205571603
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Awh O+
Ja, Franse hangoren denken we O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:53:25 #17
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205571930
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Nu ik weer even bunnysitter ben, moet ik weer terugdenken aan een gesprek jaren geleden :')

Zij: "Ik hou van honden en katten als huisdier."

Ik: "Ik vind konijnen leuk om te houden als huisdier."

Zij: "Dat is ook niet echt mannelijk."

:')

Zal hem vast eerder gepost hebben, excuses :@
Mja, om de een of andere reden vind ik konijnen ook niet echt mannelijke huisdieren, maar een kat eigenlijk ook niet. Een hond of hagedis of slang wel.
Maar ik zou het natuurlijk wel geweldig vinden als de man van konijnen houdt. Helaas nog geen man tegen gekomen met konijnen, ze zijn zeldzaam.
Wel een keer gevraagd of iemand een konijn had, (was een wat onduidelijke foto) maar dat bleek een kleine hond te zijn. Die match werd geen succes :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:02:10 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205571987
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
Nu ik weer even bunnysitter ben, moet ik weer terugdenken aan een gesprek jaren geleden :')

Zij: "Ik hou van honden en katten als huisdier."

Ik: "Ik vind konijnen leuk om te houden als huisdier."

Zij: "Dat is ook niet echt mannelijk."

:')

Zal hem vast eerder gepost hebben, excuses :@
Haha, wat past er nou beter bij een man als een konijn. Alleen die bobo aapjes zijn geiler! Die neuken nog meer. Honden en katten zijn een korte periode geil, en dan niet meer. Typisch vrouwen, alleen in de verkeringstijd totdat ze getrouwd zijn en een kindje hebben. En op vakantie samen met alleen vriendinnen, allen zonder hun man, in warme tot zeer hete gebieden bv. Afrika. Dan, daar dan weer wel. Waarom denkt men bij sekstoerisme in eerste instantie aan mannen .....
Breek me de bek niet open :X

_O- _O- :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:10:06 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205572042
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 10:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het kan ook zijn dat ze je onbewust test trouwens en wilde dat je haar op dr plek zette ofzo.

Dat soort types ben je ook beter kwijt dan rijk..
Onbewust .... of heel bewust. Testjes, heb ik een hekel aan! Dan hoeft het niet meer voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 07-08-2022 20:35:55 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:55:50 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205572373
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ja, Franse hangoren denken we O+
Vlaamse Reus. Alsof je een kleuter op schoot hebt. Wat wegen die niet :? :? Kilo of 12 schat ik.
Lienekien weet jij dat toevallig? Heb jij misschien een vlaamse reus thuis zitten? :) :)

Of kijk hier eens bij ....

https://konijnerlei.nl/de-vlaamse-reus/type-en-bouw/

En hier nog een kopietje uit het ONVOLPREZEN wikipedia :Y ^O^

Eenmaal volwassen, weegt de Vlaamse reus 6 tot 7,5 kg, maar er zijn zelfs exemplaren gewogen van 10 kilogram (ter vergelijking: een wild Europees konijn weegt 1,2 tot 2,5 kg). De oren zijn minimaal 17 cm en maximaal 21 cm lang.

Mijn schatting van 12 kilo is dus best mogelijk bij een ietwat obesitas vlaamse reus.
En wat weegt een peuter of kleuter?
Dus kan mij goed voorstellen dat mensen konijnen heerlijke knuffelbeesten vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 07-08-2022 13:12:07 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205573372
Oké nu gaat het wel erg off topic..
pi_205576594
Wat een gelul inderdaad. Daarom zal ik mijn recente ervaringen weer eens met jullie delen:

Ik heb de afgelopen tijd verschillende leuke dates gehad met een aantal verschillende dames. Kennelijk lig ik wel ok in de markt der datingapps en zulks zoals ze dat noemen. Als je tenminste een beetje moeite doet als vent he. Het komt niet vanzelf aanwaaien.

Echter moet ik wel toegeven dat om verschillende redenen, behalve de laatste dame, alles uiteindelijk op niets is uitgelopen. De ene keer vond ik haar uiteindelijk geen relatiemateriaal en zo werkte het ook een paar keer andersom. Meest bijzondere van allemaal was een dame die nogal openlijk meer gecharmeerd leek van mijn geld en "status", die ik overigens niet heb, dan van mij zelf. Toen ik aan haar kenbaar maakte dat ik niet verder wilde na een stuk of drie dates blokkeerde ze me direct op Whatsapp om na 3 maanden terug te komen dat ze me miste en een tweede kans wilde. Afgesproken om nog eens een drankje te doen om het uit te praten. Ze deed direct een voorstel om weer af te gaan spreken, weekendje weg, samen naar Parijs zag ze wel zitten. Ze vond dat de man moest betalen en zij zou dan wel op een andere manier terug betalen. Oke dan....

Parijs is nog ver zei Joop Zoetemelk ooit en gelijk had hij. Want ik ben na dat drankje er definitief mee gekapt. Leuk als je beetje wil rondknallen maar als je naar een serieuze relatie op zoek bent is dit niet mijn stijl om het maar zo te noemen.

Anyway, dan het maar eens over een andere boeg gooien: speeddaten. Geen swipes maar echte gesprekken met echte vrouwen. Een jaar of 4 geleden heb ik al eens meegedaan aan een avond van Flitsdate. Was wel leuk op zich al had ik toen de indruk dat er niet veel serieuze dames tussen de 22 kandidaten zaten. Veel vrouwen die in groepjes kwamen. Er kwamen verder ook geen matches uit voor mij al lag dat zeker weten ook deels aan mij.

Hoe anders was het een paar weken geleden toen ik aanschoof bij een nieuwe speeddate dit keer georganiseerd door Speeddaten.nl. Op 4 jaar kun je toch weer behoorlijk anders in het leven staan. In de categorie 25-35 jaar kwamen er 9 dames en 11 heren opdraven die wel in waren voor nieuwe contacten. Het ging er zeer ontspannen aan toe en het viel mij op dat er slechts 1 of 2 mensen met iemand anders waren gekomen. De eerste dame die ik sprak maakte direct een raak en persoonlijk compliment wat direct de toon zette voor de rest van mijn avond. Ik zat er lekker in al zeg ik het zelf. Van de 9 dames die ik heb gesproken kruisten uiteindelijk 3 vrouwen mij aan en ik op mijn beurt 4. Uit die keuzes kwamen 2 matches naar voren waarvan ik met eentje inmiddels al 2 keer heb afgesproken na de speeddate. De ander countert vooralsnog elke uitnodiging met "ik heb het erg druk" dus die mag nu zelf met een voorstel komen.

3 vinkjes op 9 dames: een score van 33,3%. Dat haal ik op Tinder niet ben ik bang. Erg tevreden over het resultaat so far en ik ben ook nog niet klaar met mijn date die er uit voort is gekomen. :) Mijn date was overigens door 8 van de 11 mannen aangevinkt en zij had alleen mij aangekruist. Het levende bewijs dat mannen ietwat anders redeneren dan dames. :o

Dit lijkt echt op een verkooppraatje maar ik heb geen aandelen in de genoemde toko's :')
pi_205576691
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 22:20 schreef Mand�ra het volgende:
Meest bijzondere van allemaal was een dame die nogal openlijk meer gecharmeerd leek van mijn geld en "status"
Zo'n ontiegelijke hekel aan dit soort types.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205585572
Ik twijfel nu dus weer over die man en met name over of ik wel goed heb gehandeld en niet te snel heb geoordeeld. Wat denken jullie en betekent dit gedrag?

Ik kwam dus die ene man van in de 30 vandaag weer tegen op het feest… en heb weer spijt gekregen en twijfel of ik hem niet te snel heb afgekapt.

Ik had die man afgewezen (nog niet zeg maar via chat) omdat ik dacht dat hij mij niet wilde en aan mij twijfelde. Ik kan namelijk niet echt met afwijzing omgaan. Maar nu denk ik dat er een miscommunicatie misschien was tussen ons. Ik dacht namelijk dat ik aan het einde hoorde dat hij mij te jong vond of vond dat ik teveel verwestert was voor iemand van het land van mijn afkomst.

Deze opmerking maakte mij zo onzeker dat ik het gelijk wilde afkappen. Want ik dacht… als een man je echt leuk vindt laat hij toch niet merken bij mij dat hij twijfels heeft over mij/ vooral niet over zoiets als dat ik teveel ben verwestert en vindt hij alles wat ik doe toch geweldig?

Hij zei het steeds niet letterlijk, maar deed wel suggesties. Hij zei dat ik niet was als andere meiden zeg maar van mijn land van afkomst, maar zei er niet bij of dat in positief of negatieve zin was.

Dus in de auto toen hij me op mijn werk afzette zei ik ook tegen hem “het is misschien beter dat we het stoppen, want ik merk ook wel de taalbarriëre op tussen ons” en toen knikte hij en zei hij “yes yes klopt, geen stress”. Toen legde ik nog van alles uit en hij knikte alleen en reageerde er verder niet op. Onze afscheid was kortaf.. maar hij zei wel succes op werk en ik spreek je later enzo.

Omdat hij mij wel naar Volendam bracht en allerlei andere leuke plekken en overal mij gewoon op had getrakteerd wilde ik hem wel bedanken daarvoor als afscheid en zei ik “, thank you so much for everything today and I wish you the best of luck with everything you wanna achieve :)

Hij zei daarna “hey Medusa, not a problem en how was work”

Ik zei daarop dat ik moe, maar dat het wel goed ging.

Daarna stuurde hij een duim en veel berichten die hij later ineens had verwijderd.

Hij zei op het einde van die verwijderde berichten “Cool I slept good yesterday, today I have some work to do’

Ik zei daarop “ me2, good luck today” en vroeg daarna aan hem hoe hij het eigenlijk vond. Dat bericht met die vraag had ik verwijderd omdat ik onzeker was.

Hij had het wel gelezen dus hij zei “And it was good day out. This was the first time so”
En hij zei heel random “I find myself a little bigger >.< :
“I enjoy talking to you :)

En hij vroeg aan mij wat voor werk ik vandaag zou doen.


Dus ik was helemaal confused, omdat ik dacht dat hij mij helemaal niet wilde en dat duidelijk maakte bij het laatste restaurantje! En nu leek het alsof hij juist veel interesse in me had! Maar ik bestempelde dit direct als een soort red flag van dat die man echt te onzeker is/ mij aan het lijntje wilt houden en dacht “ik had de instelling dat het gestopt was.. dus blijf ik achter mijn standpunt”. Ik wilde het contact dood laten bloeden.

Hij zei nadat ik zei wat voor werk ik die dag deed:
“Aaahh mooi, je geniet ervan om bijles te geven”
“Just need to do some course”
“And netflixing as well”
:) :)

Dus ik vond het raar.. dat hij mij deze adviezen gaf en begreep er niets meer van.

Later nadat hij zei dat hij met zijn ouders sprak, gaf hij mij nog een advies. Hij zei “I highly recommend you to know how our country of origin is formed? Where you come from and about caste and all stuff about our country of origin.

Ik vond dit een beetje irritant dat ik allerlei ongevraagde adviezen kreeg, dus ik zei daarop 3 dagen dagen later enkel met “okay I will do that, thank you”. Hij reageerde metéén met “not yet sleeping.. hoe gaat het?’ :’)

Ik weet dat ik ook twijfels heb… maar ik twijfel meer omdat ik het gevoel had soms dat hij geen gevoel voor me had én over mij twijfelde doordat hij vaak het had over dat ik echt een westers meisje ben. Ook raakte hij mij amper aan… en was hij het vaak niet eens met mij. Ik kon hem totaal niet peilen. Hij was vooral geïnteresseerd in mij en als ik vragen over hem persoonlijk stelde ging hij de hele tijd lachen en zei hij “ik merk dat je mij probeert te willen begrijpen”..

Mijn zusje en mijn moeder zeggen dat zij denken dat die jongen gewoon heel onzeker was. Zij denken dat ik minder gevoel voor hem had.. wat niet waar was. Alleen vergroot mijn gevoel natuurlijk wel wanneer ik merk dat iemand me echt leuk vind voor wie ik ben en niet iemand is die over me twijfelt.

Als iemand over me hardop twijfelt en mij allerlei ongevraagd advies gaat geven denk ik gelijk… dat is niet goed…

Of vinden jullie dit te overdreven van mij en hadden jullie zelf in zo’n situatie deze jongen wel een kans gegeven?

Ik heb het nu dus soort van afgekapt want hij wilde het wel nog een kans gegeven. Maar ik vind het gewoon raar dat hij dan wel allerlei indirect kritiek op me had over dat ik echt westers ben.. en niet alles weet over de geschiedenis van mijn origin. Dat strookt niet echt met mijn verwachtingen dat je een persoon geweldig vind.. en je moet een persoon toch wel geweldig vinden na een eerste date?

[ Bericht 1% gewijzigd door Medusa666 op 09-08-2022 01:33:11 ]
pi_205585669
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 01:22 schreef Medusa666 het volgende:
Ik twijfel nu dus weer over die man en met name over of ik wel goed heb gehandeld en niet te snel heb geoordeeld. Wat denken jullie en betekent dit gedrag?

Ik kwam dus die ene man van in de 30 vandaag weer tegen op het feest… en heb weer spijt gekregen en twijfel of ik hem niet te snel heb afgekapt.

Ik had die man afgewezen (nog niet zeg maar via chat) omdat ik dacht dat hij mij niet wilde en aan mij twijfelde. Ik kan namelijk niet echt met afwijzing omgaan. Maar nu denk ik dat er een miscommunicatie misschien was tussen ons. Ik dacht namelijk dat ik aan het einde hoorde dat hij mij te jong vond of vond dat ik teveel verwestert was voor iemand van het land van mijn afkomst.

Deze opmerking maakte mij zo onzeker dat ik het gelijk wilde afkappen. Want ik dacht… als een man je echt leuk vindt laat hij toch niet merken bij mij dat hij twijfels heeft over mij/ vooral niet over zoiets als dat ik teveel ben verwestert en vindt hij alles wat ik doe toch geweldig?

Hij zei het steeds niet letterlijk, maar deed wel suggesties. Hij zei dat ik niet was als andere meiden zeg maar van mijn land van afkomst, maar zei er niet bij of dat in positief of negatieve zin was.

Dus in de auto toen hij me op mijn werk afzette zei ik ook tegen hem “het is misschien beter dat we het stoppen, want ik merk ook wel de taalbarriëre op tussen ons” en toen knikte hij en zei hij “yes yes klopt, geen stress”. Toen legde ik nog van alles uit en hij knikte alleen en reageerde er verder niet op. Onze afscheid was kortaf.. maar hij zei wel succes op werk en ik spreek je later enzo.

Omdat hij mij wel naar Volendam bracht en allerlei andere leuke plekken en overal mij gewoon op had getrakteerd wilde ik hem wel bedanken daarvoor als afscheid en zei ik “, thank you so much for everything today and I wish you the best of luck with everything you wanna achieve :)

Hij zei daarna “hey Medusa, not a problem en how was work”

Ik zei daarop dat ik moe, maar dat het wel goed ging.

Daarna stuurde hij een duim en veel berichten die hij later ineens had verwijderd.

Hij zei op het einde van die verwijderde berichten “Cool I slept good yesterday, today I have some work to do’

Ik zei daarop “ me2, good luck today” en vroeg daarna aan hem hoe hij het eigenlijk vond. Dat bericht met die vraag had ik verwijderd omdat ik onzeker was.

Hij had het wel gelezen dus hij zei “And it was good day out. This was the first time so”
En hij zei heel random “I find myself a little bigger >.< :
“I enjoy talking to you :)

En hij vroeg aan mij wat voor werk ik vandaag zou doen.


Dus ik was helemaal confused, omdat ik dacht dat hij mij helemaal niet wilde en dat duidelijk maakte bij het laatste restaurantje! En nu leek het alsof hij juist veel interesse in me had! Maar ik bestempelde dit direct als een soort red flag van dat die man echt te onzeker is/ mij aan het lijntje wilt houden en dacht “ik had de instelling dat het gestopt was.. dus blijf ik achter mijn standpunt”. Ik wilde het contact dood laten bloeden.

Hij zei nadat ik zei wat voor werk ik die dag deed:
“Aaahh mooi, je geniet ervan om bijles te geven”
“Just need to do some course”
“And netflixing as well”
:) :)

Dus ik vond het raar.. dat hij mij deze adviezen gaf en begreep er niets meer van.

Later nadat hij zei dat hij met zijn ouders sprak, gaf hij mij nog een advies. Hij zei “I highly recommend you to know how our country of origin is formed? Where you come from and about caste and all stuff about our country of origin.

Ik vond dit een beetje irritant dat ik allerlei ongevraagde adviezen kreeg, dus ik zei daarop 3 dagen dagen later enkel met “okay I will do that, thank you”. Hij reageerde metéén met “not yet sleeping.. hoe gaat het?’ :’)

Ik weet dat ik ook twijfels heb… maar ik twijfel meer omdat ik het gevoel had soms dat hij geen gevoel voor me had én over mij twijfelde doordat hij vaak het had over dat ik echt een westers meisje ben. Ook raakte hij mij amper aan… en was hij het vaak niet eens met mij. Ik kon hem totaal niet peilen. Hij was vooral geïnteresseerd in mij en als ik vragen over hem persoonlijk stelde ging hij de hele tijd lachen en zei hij “ik merk dat je mij probeert te willen begrijpen”..

Mijn zusje en mijn moeder zeggen dat zij denken dat die jongen gewoon heel onzeker was. Zij denken dat ik minder gevoel voor hem had.. wat niet waar was. Alleen vergroot mijn gevoel natuurlijk wel wanneer ik merk dat iemand me echt leuk vind voor wie ik ben en niet iemand is die over me twijfelt.

Als iemand over me hardop twijfelt en mij allerlei ongevraagd advies gaat geven denk ik gelijk… dat is niet goed…

Of vinden jullie dit te overdreven van mij en hadden jullie zelf in zo’n situatie deze jongen wel een kans gegeven?

Ik heb het nu dus soort van afgekapt want hij wilde het wel nog een kans gegeven. Maar ik vind het gewoon raar dat hij dan wel allerlei indirect kritiek op me had over dat ik echt westers ben.. en niet alles weet over de geschiedenis van mijn origin. Dat strookt niet echt met mijn verwachtingen dat je een persoon geweldig vind.. en je moet een persoon toch wel geweldig vinden na een eerste date?

Geen kans meer geven, ik ben klaar met dit soort dingen. Maar in principe heb je al goed gehandeld. (Check je laatste alinea)
pi_205585671
We gaan het zien met deze date, ik ben mevrouw zo'n 40 keer tegengekomen. Dit is niet de eerste keer dat we elkaar liken. (Zo'n 3 - 4 keer gok ik)

Deze week en volgende week wordt het aardig warm en dan heb ik zin om dingen buiten te doen. Het punt is dat ze 100KM van mij vandaan is. (Ik gok vakantie) Als ik mijn statistieken erbij pak weet ik nu wel op wat voor types ik val en snap ik mezelf beter.

Anyways, ik zie het allemaal wel.
pi_205586500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:25 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Geen kans meer geven, ik ben klaar met dit soort dingen. Maar in principe heb je al goed gehandeld. (Check je laatste alinea)
Dankjewel.. ja ik was toch even onzeker geworden of ik het niet te snel heb afgekapt. Maar mijn gevoel klopte dus toch :Y Ik ben helemaal niet te kritisch ofzo.
pi_205586839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:30 schreef DisneyXDEE het volgende:
We gaan het zien met deze date, ik ben mevrouw zo'n 40 keer tegengekomen. Dit is niet de eerste keer dat we elkaar liken. (Zo'n 3 - 4 keer gok ik)

Deze week en volgende week wordt het aardig warm en dan heb ik zin om dingen buiten te doen. Het punt is dat ze 100KM van mij vandaan is. (Ik gok vakantie) Als ik mijn statistieken erbij pak weet ik nu wel op wat voor types ik val en snap ik mezelf beter.

Anyways, ik zie het allemaal wel.
Op wat voor types val je dan? :P
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:50:44 #29
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205587051
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 09:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dankjewel.. ja ik was toch even onzeker geworden of ik het niet te snel heb afgekapt. Maar mijn gevoel klopte dus toch :Y Ik ben helemaal niet te kritisch ofzo.
Of je vraagt gewoon wat zijn intenties met jou zijn en hoe hij het ziet in plaats van dat jullie zo om elkaar heen lopen te draaien…
pi_205587130
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:50 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Of je vraagt gewoon wat zijn intenties met jou zijn en hoe hij het ziet in plaats van dat jullie zo om elkaar heen lopen te draaien…
Ik heb al gevraagd naar zijn intenties. Het is wel echt serieus als in trouwen etc voor de toekomst, maar hij zei “ik wil het aankijken en dit is pas de eerste keer”

Ik merk dat hij niet helemaal eerlijk is over wat hij precies wilt van een vrouw en mij wilt veranderen ofzo.

Zo vroeg ik aan hem “ben je teleurgesteld dat ik niet de geschiedenis van mijn land van afkomst weet?”

Dan zei hij gewoon “he he he he, no” en vervolgens zegt hij “it’s okay to not know that much, you can always learn”

Hij wilt mij gewoon kneden in iets wat hij wilt heb ik het idee.
pi_205587224
Ik vind gewoon dat hij te dwingend is qua leren over mijn afkomst. Ik vind het nooit erg om nieuwe dingen te leren,.. maar hij lachtte ook telkens wanneer ik hem een vraag stelde en draaide er continu omheen. Wanneer ik doorvroeg zei hij “ik merk dat je mij probeert te lezen” :’)

En ik maakte een grapje ergens over de taal die we allebei spreken en hij zei heel serieus “nee dat kan je niet zeggen” en hij schudde zijn hoofd, terwijl het geeneens super erg was ofzo :’) Maar hij corrigeerde me dus op iets wat betreft mijn uitspraak van mijn taal die ik spreek en ik reageerde daar bijdehand met een grapje erop dat ik mijn versie wel handiger vond en hij zei meteen heel serieus “dat moet je niet doen”.

Hij wilt dat ik me gedraag naar zijn maatstaven. Dat ga ik mooi niet doen..

En die signalen waren zó subtiel… hij verborg ze echt continu zag ik, ook omdat wanneer ik het doorhad hij gewoon hardop lachtte :’)

Alleen heb ik geen zin om hierover een discussie met hem aan te gaan, want daar is het ook veel te kort voor vind ik. Als het al zo start.. dan is het beter om het gewoon te stoppen. Het begin hoort gewoon goed te gaan.
pi_205587294
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind gewoon dat hij te dwingend is qua leren over mijn afkomst. Ik vind het nooit erg om nieuwe dingen te leren,.. maar hij lachtte ook telkens wanneer ik hem een vraag stelde en draaide er continu omheen. Wanneer ik doorvroeg zei hij “ik merk dat je mij probeert te lezen” :’)

En ik maakte een grapje ergens over de taal die we allebei spreken en hij zei heel serieus “nee dat kan je niet zeggen” en hij schudde zijn hoofd, terwijl het geeneens super erg was ofzo :’) Maar hij corrigeerde me dus op iets wat betreft mijn uitspraak van mijn taal die ik spreek en ik reageerde daar bijdehand met een grapje erop dat ik mijn versie wel handiger vond en hij zei meteen heel serieus “dat moet je niet doen”.

Hij wilt dat ik me gedraag naar zijn maatstaven. Dat ga ik mooi niet doen..

En die signalen waren zó subtiel… hij verborg ze echt continu zag ik, ook omdat wanneer ik het doorhad hij gewoon hardop lachtte :’)

Alleen heb ik geen zin om hierover een discussie met hem aan te gaan, want daar is het ook veel te kort voor vind ik. Als het al zo start.. dan is het beter om het gewoon te stoppen. Het begin hoort gewoon goed te gaan.
Pfoee, het is wel ontzettend ingewikkeld zo vroeg al tussen jullie ja :?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205587343
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:25 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Pfoee, het is wel ontzettend ingewikkeld zo vroeg al tussen jullie ja :?
Ja als het zo ingewikkeld is nu al, dan heeft het toch geen zin om ermee door te gaan.

Het gaat niet eens om hem en mij, maar vroeg me gewoon af of mensen mijn gevoel te kritisch vonden, want mijn moeder en zusje vonden dat wel.
pi_205587375
Godsamme, wat is er gebeurt met het simpele: "Mooie schoenen. Neuken?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:37:57 #35
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205587405
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:25 schreef Speedfight het volgende:
Pfoee, het is wel ontzettend ingewikkeld zo vroeg al tussen jullie ja :?
Zou zo passen in een aflevering van 90 Day Fiancé :+

[ Bericht 14% gewijzigd door Lenny77 op 09-08-2022 15:47:16 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205587675
Lol.

Ik ben voorlopig wel weer even genezen.
pi_205587744
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zou zo passen in een aflevering van 90 Day Fiancé :+
Ik praat gewoon met veel tekst. Jammer dat het zo wordt geïnterpreteerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lenny77 op 09-08-2022 15:47:31 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:23:41 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205587745
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zou zo passen in een aflevering van 90 Day Fiancé :+
Vreselijk

[ Bericht 10% gewijzigd door Lenny77 op 09-08-2022 15:47:41 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205587748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
Godsamme, wat is er gebeurt met het simpele: "Mooie schoenen. Neuken?"
Ja dat vraag ik me ook af.
pi_205587831
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zou zo passen in een aflevering van 90 Day Fiancé :+
Lekker aardig en bot weer. Alleen maar omdat ik een beetje lange teksten schrijf? :’)

Wat de boer niet kent vreet die niet blijkt maar weer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 09-08-2022 15:48:02 ]
  Tettenkoning dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:33:12 #41
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205587836
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:23 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat gewoon met veel tekst. Jammer dat het zo wordt geïnterpreteerd.
Het gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar om de hoeveelheid drama dat er nu al speelt...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205587842
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:33 schreef Nine. het volgende:

[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid tekst, maar om de hoeveelheid drama dat er nu al speelt...
Er is geen drama :? waar heb jij het over
pi_205587871
Dus twijfels hebben zien sommigen als het hebben van drama. Oke :')
pi_205587936
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja dat vraag ik me ook af.
Zo heb ik mijn vriendin versierd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205587982
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zo heb ik mijn vriendin versierd.
Nou, mooi toch :P Voor ieder wat wils.
  Tettenkoning dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:02:58 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205588144
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:36 schreef Medusa666 het volgende:
Dus twijfels hebben zien sommigen als het hebben van drama. Oke :')
Mensen die elk woord letterlijk opvatten en niet tussen de lijntjes kunnen lezen :')

Maar even serieus. Zoals door vele mensen in dit topic al is opgemerkt, ga eerst eens aan jezelf werken voordat je jezelf in een relatie stort. En als je alleen bevestigende en kusjekroel reacties verwacht, dan is het Viva-forum wellicht een betere plek voor je.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205588297
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:02 schreef Nine. het volgende:

[..]
Mensen die elk woord letterlijk opvatten en niet tussen de lijntjes kunnen lezen :')
Ja dit kan jij zelf duidelijk niet, omdat je mijn posts ziet als drama terwijl er geen drama is :?

Ik denk dat jij eerder beter past in een sc, omdat je toch alleen maar onserieuze memes en reacties plaatst in dit topic en niet echt serieus meedenkt met anderen.

Je hoeft het zeker niet met me eens te zijn, maar doe een beetje serieus bij topics als deze.

Die memes en opmerkingen zijn nergens voor nodig en zijn niet passend hier.
pi_205588344
quote:
7s.gif [b]Op dinsdag 9 augustus 2022 13:02 schreef Nine. het volgende:[/
Maar even serieus. Zoals door vele mensen in dit topic al is opgemerkt, ga eerst eens aan jezelf werken voordat je jezelf in een relatie stort.
Dit begrijp ik wel dat je dit denkt :) En mag je vinden.

Alleen is het vinden van een liefde niet echt een kwestie van zoeken en je hebt het gevonden. Iemand komt op je pad of niet.

Als ik een heel tof persoon heb gevonden ga ik er gewoon 100% voor hoor en denk ik dat het allemaal iig wel vanzelf gaat zonder ingewikkeld gedoe.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:02:02 #49
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205590529
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja als het zo ingewikkeld is nu al, dan heeft het toch geen zin om ermee door te gaan.

Het gaat niet eens om hem en mij, maar vroeg me gewoon af of mensen mijn gevoel te kritisch vonden, want mijn moeder en zusje vonden dat wel.
Naja ik zie wel wat dingen die jij misschien op een bepaalde manier interpreteert, terwijl hij die zo niet bedoelt. Een taalbarrière helpt dan ook niet echt mee. Het kan bv ook gewoon echt een advies zijn om meer te leren over je achtergrond, omdat die heel interessant is en helemaal niet als kritiek bedoeld zijn?
Maar het gaat uiteindelijk wel om het gevoel wat jij erbij krijgt, als het voor jou niet goed voelt, kun je het beter afkappen. Want dan ga je alles toch op een negatieve manier uitleggen en is het sowieso wel gedoemd om te mislukken.
Als je toch niet zeker bent, kun je niet gewoon nog eens een keer afspreken? Soms heb je wat meer dates nodig om duidelijkheid te krijgen? Overigens ben jij nog heel jong toch? Dus nog genoeg tijd om iemand te vinden die beter bij je past, het lijkt soms alsof je best wel haast hebt om je te settelen.
Ik ben liever alleen dan met iemand waar ik geen goed gevoel bij heb. Maar dat mag iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen, liefde kan ook groeien en voor sommige mensen is een harmonieus samenzijn ook al voldoende.

[ Bericht 17% gewijzigd door MizzezAmy op 09-08-2022 18:03:04 (Stukje dubbel) ]
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205590549
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:

Hij wilt dat ik me gedraag naar zijn maatstaven. Dat ga ik mooi niet doen..

En die signalen waren zó subtiel… hij verborg ze echt continu zag ik, ook omdat wanneer ik het doorhad hij gewoon hardop lachtte :’)

Alleen heb ik geen zin om hierover een discussie met hem aan te gaan, want daar is het ook veel te kort voor vind ik. Als het al zo start.. dan is het beter om het gewoon te stoppen. Het begin hoort gewoon goed te gaan.
Dit zegt al genoeg, ik weet dat je graag wilt, maar dit genoeg (Dikt gedrukte) wat de rest er van vindt moet iedereen maar zelf weten in dit topic. Voor jou betekend dat het afgelopen is met deze persoon. Of.. ga verder en loop meer tegen dit soort dingen aan, waarbij je je niet gewaardeerd voelt.

Ik ben liever alleen, dan dat ik niet gewaardeerd wordt....
pi_205595536
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja ik zie wel wat dingen die jij misschien op een bepaalde manier interpreteert, terwijl hij die zo niet bedoelt. Een taalbarrière helpt dan ook niet echt mee. Het kan bv ook gewoon echt een advies zijn om meer te leren over je achtergrond, omdat die heel interessant is en helemaal niet als kritiek bedoeld zijn?
Maar het gaat uiteindelijk wel om het gevoel wat jij erbij krijgt, als het voor jou niet goed voelt, kun je het beter afkappen. Want dan ga je alles toch op een negatieve manier uitleggen en is het sowieso wel gedoemd om te mislukken.
Als je toch niet zeker bent, kun je niet gewoon nog eens een keer afspreken? Soms heb je wat meer dates nodig om duidelijkheid te krijgen? Overigens ben jij nog heel jong toch? Dus nog genoeg tijd om iemand te vinden die beter bij je past, het lijkt soms alsof je best wel haast hebt om je te settelen.
Ik ben liever alleen dan met iemand waar ik geen goed gevoel bij heb. Maar dat mag iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen, liefde kan ook groeien en voor sommige mensen is een harmonieus samenzijn ook al voldoende.
Je hebt wel gelijk. Ik voel ook een bepaalde drang om een goede partner te vinden, omdat het wel iets is waar ik graag naar uitkijk en mijn ideale toekomstbeeld/ kinderdroom is.

Alles gaat eigenlijk namelijk ook goed verder.. op vriendschap, school, werk en stage etc. Het enige wat ik nog mis voor mijn gevoel is een relatie met iemand waar ik iets mee kan opbouwen en die ik echt waardeer, waarmee ik de rest van mijn leven zeg maar plezier mee heb, mee kan lachen en met name later ook kinderen mee kan krijgen.. want ik heb nu al een heel sterke kinderwens voor later.
pi_205595559
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:04 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Dit zegt al genoeg, ik weet dat je graag wilt, maar dit genoeg (Dikt gedrukte) wat de rest er van vindt moet iedereen maar zelf weten in dit topic. Voor jou betekend dat het afgelopen is met deze persoon. Of.. ga verder en loop meer tegen dit soort dingen aan, waarbij je je niet gewaardeerd voelt.

Ik ben liever alleen, dan dat ik niet gewaardeerd wordt....
Dat is wel waar.. ik heb wel een zekere angst om alleen op relatiegebied te blijven.

Ik heb een ongelooflijke fomo. Ben nu nog jong en mooi zoals ze dat zeggen..dus het voelt wel als een zekere haast om een leuke partner nu te vinden, omdat het nu nog in zekere zin makkelijker hoort te zijn voor mij. (Wat tenminste vaak wordt gezegd en beweerd.. en wat ik wel serieus neem)

Edit: ik wil mij best trouwens aanpassen voor iemand anders hoor… maar ik ben gewoon bang dat er misbruik van wordt gemaakt. Dat is het enige

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 10-08-2022 07:34:07 ]
pi_205598671
Geen overzicht met dating sites in de OP?
pi_205606075
Ik heb mijn twijfels besproken met die man en hij begreep mij. Hij zei dat hij me op dit moment zag als een gewone vriendin en hij zei dat ik nog jong was en de tijd moest nemen om mensen goed te leren kennen :)
pi_205614195
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 10:31 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb mijn twijfels besproken met die man en hij begreep mij. Hij zei dat hij me op dit moment zag als een gewone vriendin en hij zei dat ik nog jong was en de tijd moest nemen om mensen goed te leren kennen :)
Wat goed dat je het besproken hebt!
Ik had uit jouw verhaal niet de indruk dat hij je als een gewone vriendin zag, maar nu heb je duidelijkheid en dit gaat je een hoop energie schelen...
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205615582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:36 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Wat goed dat je het besproken hebt!
Ik had uit jouw verhaal niet de indruk dat hij je als een gewone vriendin zag, maar nu heb je duidelijkheid en dit gaat je een hoop energie schelen...
Ja klopt inderdaad! :Y

Mijn zusje zei nog tegen mij dat ik niet teveel mijn afwezigheid moest uitleggen, maar ik vond het juist wel belangrijk omdat ik wel 8 dagen niets van mij heb laten horen.

Communicatie en eerlijk is echt belangrijk is mijn les uit deze :P
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:27:06 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205617235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:45 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt inderdaad! :Y

Mijn zusje zei nog tegen mij dat ik niet teveel mijn afwezigheid moest uitleggen, maar ik vond het juist wel belangrijk omdat ik wel 8 dagen niets van mij heb laten horen.

Communicatie en eerlijk is echt belangrijk is mijn les uit deze :P
Ligt er natuurlijk net aan wat je vooraf besproken hebt, maar zomaar uit het niets verdwijnen, nee dat zou ik niet echt accepteren. Helemaal als alles nog nieuw en verkennen is.
pi_205617623
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ligt er natuurlijk net aan wat je vooraf besproken hebt, maar zomaar uit het niets verdwijnen, nee dat zou ik niet echt accepteren. Helemaal als alles nog nieuw en verkennen is.
Ja ik vind het ook stom van mezelf dat ik dit heb gedaan. Ik volgde verkeerd advies op, dus hoop niet dat ik hem erg ermee heb gekwetst.

Edit: Nou het valt volgens mij wel mee, want hij zei dat we nog steeds konden afspreken om samen te lunchen en gewoon vrienden konden zijn :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Medusa666 op 13-08-2022 00:52:31 ]
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 22:10:43 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205630808
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:11 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook stom van mezelf dat ik dit heb gedaan. Ik volgde verkeerd advies op, dus hoop niet dat ik hem erg ermee heb gekwetst.

Edit: Nou het valt volgens mij wel mee, want hij zei dat we nog steeds konden afspreken om samen te lunchen en gewoon vrienden konden zijn :)
Niet eens alleen voor hem, ook voor jezelf is het volgens mij gewoon beter om zoiets niet uit te stellen. Geen idee waarom het was maar neem aan dat je ook wil weten waar je aan toe bent?
pi_205631703
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Niet eens alleen voor hem, ook voor jezelf is het volgens mij gewoon beter om zoiets niet uit te stellen. Geen idee waarom het was maar neem aan dat je ook wil weten waar je aan toe bent?
Ja klopt, vond hem sowieso al moeilijk te peilen en weet nu wel dat hij gewoon twijfelt vanwege mijn leeftijd en meer westers ben en mij op dit moment ziet als normale vriendin.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:27:51 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205655897
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:08 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt, vond hem sowieso al moeilijk te peilen en weet nu wel dat hij gewoon twijfelt vanwege mijn leeftijd en meer westers ben en mij op dit moment ziet als normale vriendin.

Late reactie, maar hoezo vanwege je leeftijd dan, uiteindelijk gaat het er toch om of je elkaar leuk vind. Want jullie zijn ook in gesprek geraakt neem ik aan en dus wist hij dat al?
pi_205656080
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Late reactie, maar hoezo vanwege je leeftijd dan, uiteindelijk gaat het er toch om of je elkaar leuk vind. Want jullie zijn ook in gesprek geraakt neem ik aan en dus wist hij dat al?
Ja dat is waar, maar idk. Had soms het idee dat hij mij te kinderachtig vond tijdens die date :@ En mij niet écht enorm serieus nam of mij zag als een gelijkwaardige gesprekspartner.
Soms voel je dat gewoon aan iemand..dan praat je wel.. de ander luistert.. maar je voelt dat iemand het gewoon niet serieus neemt.
pi_205656088
Maar ja.. het is afgelopen iig en richt mij nu weer op mezelf :)
pi_205656225
:)
pi_205661091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:15 schreef Faxie het volgende:
:)
Zeg jij ook eens iets nuttigs! :+
pi_205661101
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:37 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Zeg jij ook eens iets nuttigs! :+
Iets nuttigs
pi_205661109
Nah, niet veel te melden :+
pi_205661150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:39 schreef Faxie het volgende:
Nah, niet veel te melden :+
Hoe gaat het met jouw dates?
pi_205661159
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:44 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw dates?
Niet actief op zoek, en er komt niks op m'n pad.
pi_205661166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]
Niet actief op zoek, en er komt niks op m'n pad.
Okay en wat doe je dan precies in het datingtopic :@
pi_205661194
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Okay en wat doe je dan precies in het datingtopic :@
Trollen
pi_205661245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]
Niet actief op zoek, en er komt niks op m'n pad.
Bij mij is het momenteel ook dood…
Zal wel de vakantie periode zijn.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:57:33 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205661262
Gisteren was het een jaar geleden dat ik een lexa-account opende en ook mijn eerste post in dit topic maakte.

Ik kan zeggen dat het een hell-of-a-ride was met bizarre hoogte-en dieptepunten en het einde nog niet in zicht is.
que tempo, que mores.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205661267
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:55 schreef DeathonStrike het volgende:

[..]
Bij mij is het momenteel ook dood…
Zal wel de vakantie periode zijn.
Tijd geleden nog een nieuwe Tinder ronde gedaan, en toen heb ik er definitief een punt achter gezet.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:09:36 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205679047
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 17:54 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja dat is waar, maar idk. Had soms het idee dat hij mij te kinderachtig vond tijdens die date :@ En mij niet écht enorm serieus nam of mij zag als een gelijkwaardige gesprekspartner.
Soms voel je dat gewoon aan iemand..dan praat je wel.. de ander luistert.. maar je voelt dat iemand het gewoon niet serieus neemt.
Ja lastig, misschien had hij op voorhand al andere verwachtingen?

Maar als in afwezig dus of niet echt interesse in jou bedoel je dan?
Klinkt alsof hij zelf al een heel beeld had gevormd en je niet echt een kans gaf.
pi_205679258
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:58 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tijd geleden nog een nieuwe Tinder ronde gedaan, en toen heb ik er definitief een punt achter gezet.
Ik ben trots op je O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205679264
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Okay en wat doe je dan precies in het datingtopic :@
Ik deel anekdotes :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205679438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik ben trots op je O+
Waardeloze vrouwen op Tinder :N
pi_205679471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:40 schreef Faxie het volgende:

[..]
Waardeloze vrouwen op Tinder :N
Dat helpt ook wel mee ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:48:26 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205679565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:57 schreef LXIV het volgende:
Gisteren was het een jaar geleden dat ik een lexa-account opende en ook mijn eerste post in dit topic maakte.

Ik kan zeggen dat het een hell-of-a-ride was met bizarre hoogte-en dieptepunten en het einde nog niet in zicht is.
que tempo, que mores.
Haha, ik heb 3 jaar online gedate en ik kan er wat dat betreft een boek over volschrijven :D
pi_205679628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha, ik heb 3 jaar online gedate en ik kan er wat dat betreft een boek over volschrijven :D
Idem hier :P

Misschien eens doen, en dan kijken hoeveel mensen erover vallen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:56:42 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205679689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Idem hier :P

Misschien eens doen, en dan kijken hoeveel mensen erover vallen :D
Ja ik denk er ook wel eens aan maar doe het dan wel over een schuilnaam :D
pi_205679721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja ik denk er ook wel eens aan maar doe het dan wel over een schuilnaam :D
Ik heb al een titel :D

""Dat is ook niet mannelijk.", en andere anekdotes van online datingervaringen."

Geheid dat ik helemaal los ga dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 21:00:47 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205679763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik heb al een titel :D

""Dat is ook niet mannelijk.", en andere anekdotes van online datingervaringen."

Geheid dat ik helemaal los ga dan :P
Ik zou hem "Ik ben te saai voor jou" noemen, beste afwijzing ooit. :D
pi_205679880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik zou hem "Ik ben te saai voor jou" noemen, beste afwijzing ooit. :D
:D Die is ook goed ja :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:25:24 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205680972
Ik had niet gedate sinds 2000, dan is de wereld wel veranderd in 20 jaar. Nooit is het zo gemakkelijk geweest.
Wat me ook opviel is dat niemand ooit over condooms begon. Toch valt het wel mee met STD's
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205681674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 23:57 schreef LXIV het volgende:
Gisteren was het een jaar geleden dat ik een lexa-account opende en ook mijn eerste post in dit topic maakte.

Ik kan zeggen dat het een hell-of-a-ride was met bizarre hoogte-en dieptepunten en het einde nog niet in zicht is.
que tempo, que mores.
Jij bent toch van straat??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:18:39 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205683101
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij bent toch van straat??
Ja, maar dat is natuurlijk niet het einde van de geschiedenis
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205686000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:25 schreef LXIV het volgende:
Ik had niet gedate sinds 2000, dan is de wereld wel veranderd in 20 jaar. Nooit is het zo gemakkelijk geweest.
Wat me ook opviel is dat niemand ooit over condooms begon. Toch valt het wel mee met STD's
Hoeveel heb je er gekregen dan? Als het wel meevalt….
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:51:24 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205686045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Hoeveel heb je er gekregen dan? Als het wel meevalt….
Geen, gelukkig.🙂
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:31:55 #91
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205686626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Geen, gelukkig.🙂
Ben nu ook wel benieuwd met hoeveel dates je (onbeschermd) seks hebt gehad. Als er toevallig 2 niet over condooms begonnen, waar je ook al een paar dates mee hebt gehad, vind ik ook weer anders dan 10 vrouwen die op de eerste date gelijk zonder condoom seks hebben. Al zijn soa's ook niet meer zo dodelijk als ze ooit waren.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:15:24 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205686980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ben nu ook wel benieuwd met hoeveel dates je (onbeschermd) seks hebt gehad. Als er toevallig 2 niet over condooms begonnen, waar je ook al een paar dates mee hebt gehad, vind ik ook weer anders dan 10 vrouwen die op de eerste date gelijk zonder condoom seks hebben. Al zijn soa's ook niet meer zo dodelijk als ze ooit waren.
+De waarheid zit ergens in het midden. Maar ik ben nog van de tijd dat condooms eigenlijk de norm waren (toen met de Aids epidemie) en dat je pas na langere termijn onbeschermd begon (al dan niet na een test).
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205687023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ben nu ook wel benieuwd met hoeveel dates je (onbeschermd) seks hebt gehad. Als er toevallig 2 niet over condooms begonnen, waar je ook al een paar dates mee hebt gehad, vind ik ook weer anders dan 10 vrouwen die op de eerste date gelijk zonder condoom seks hebben. Al zijn soa's ook niet meer zo dodelijk als ze ooit waren.
Ik snap dat eigenlijk niet, op de eerste date zonder condoom seks te hebben. Voor mij klinkt dat dan alsof het een vooropgezet plan is om zwanger te raken of zo. Je kent elkaar net, en ze zegt: kom laten we lekker seks hebben, en zonder condoom! Dan gaan er bij mij wel alarmbellen af. Maar misschien is dat de cynicus in mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:44:18 #94
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205687186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik snap dat eigenlijk niet, op de eerste date zonder condoom seks te hebben. Voor mij klinkt dat dan alsof het een vooropgezet plan is om zwanger te raken of zo. Je kent elkaar net, en ze zegt: kom laten we lekker seks hebben, en zonder condoom! Dan gaan er bij mij wel alarmbellen af. Maar misschien is dat de cynicus in mij.
Tja, als vrouw weet je natuurlijk wel enigszins of er een kans is op een zwangerschap. Snap wel dat je daar als man wat argwanender voor bent, maar ach, als de vrouw niet genoeg gegevens van je heeft om je op te zoeken voor de kinderalimentatie, dan gun je haar toch wel een kind? ;)
Overigens vraag ik me af hoeveel vrouwen seks met condoom zouden weigeren of aangeven het liever zonder te doen, ik heb toch het idee dat het meer het gevolg is van dat ze er niet over willen beginnen, of de man een plezier doen als hij aangeeft liever zonder te willen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205687205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Tja, als vrouw weet je natuurlijk wel enigszins of er een kans is op een zwangerschap. Snap wel dat je daar als man wat argwanender voor bent, maar ach, als de vrouw niet genoeg gegevens van je heeft om je op te zoeken voor de kinderalimentatie, dan gun je haar toch wel een kind? ;)
Overigens vraag ik me af hoeveel vrouwen seks met condoom zouden weigeren of aangeven het liever zonder te doen, ik heb toch het idee dat het meer het gevolg is van dat ze er niet over willen beginnen, of de man een plezier doen als hij aangeeft liever zonder te willen.
Whehehe, daarom altijd valse naam opgeven :P

Maar even over het dikgedrukte: zij weet dat. Ik als man weet dat niet, en ik ga haar ook niet op haar blauwe ogen geloven als ik haar net ken.

"Ja lekker zonder condoom, blaf me maar helemaal vol tot ik overloop! En geen zorgen, ik kan niet zwanger worden hoor!"

Nee dank je :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205687485
Ik heb maar 1 meid gehad die vroeg om condoom. Bij de andere heb ik meestal zelf om een condoom gevraagd en hun antwoord dan ook: Denk je dat ik een SOA hebt ofzo…

Ik in mij hoofd:
Je gaat wel heel makkelijk het bed in en wilt geen condoom gebruiken. Ga je echt niet op je mooie ogen vertrouwen.
pi_205687614
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
als de vrouw niet genoeg gegevens van je heeft om je op te zoeken voor de kinderalimentatie, dan gun je haar toch wel een kind? ;)
Gewoon via de rechter gegevens telefoonnummer afdwingen, ze kunnen je makkelijker vinden dan je denkt :P
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:56:27 #98
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205687750
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:25 schreef DeathonStrike het volgende:
Ik heb maar 1 meid gehad die vroeg om condoom. Bij de andere heb ik meestal zelf om een condoom gevraagd en hun antwoord dan ook: Denk je dat ik een SOA hebt ofzo…
[ afbeelding ]
Oh ok, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Met zo'n antwoord zou ik wel eerder denken dat ze een soa hebben ja :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205688229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh ok, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Met zo'n antwoord zou ik wel eerder denken dat ze een soa hebben ja :)
En dan stiekem iedereen die ze neuken besmetten :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:42:10 #100
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205688249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
En dan stiekem iedereen die ze neuken besmetten :r
Naja, de man is er zelf bij natuurlijk. Een beetje nadenken moet toch wel lukken? :P
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:46:31 #101
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205688283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Tja, als vrouw weet je natuurlijk wel enigszins of er een kans is op een zwangerschap.
Ach, in mijn geval zou het erg knap zijn als ze zwanger zou raken :P

Heb 3 dates gehad waarbij het meteen tot seks leidde al waren dat vrouwen waar ik al een tijdje mee aan het praten was via de app.
pi_205688436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, de man is er zelf bij natuurlijk. Een beetje nadenken moet toch wel lukken? :P
Uiteraard, daarom deed ik altijd een condoom om. En ik heb geen dates gehad die daar een probleem van maakten :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:43:01 #103
497658 Revac
Fka womanly
pi_205690224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja, de man is er zelf bij natuurlijk. Een beetje nadenken moet toch wel lukken? :P
Hangt ervan af waar ze mee denken ;)
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:48:10 #104
213457 engine
pi_205690334
Denken :?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205693681
Mijn date wilde vlak voor mijn vakantie na 2 maanden het relatie noemen. Op zich ok, hoe wel ik haar nog niet helemaal kende.
Ze ging er voor, geen behoefte aan een andere man.

2 weken op vakantie. Had toch wat twijfel en ze is een lieve maar simpele en impulsieve dame. Wel knap :9

Merkte toch dat ik haar niet heel erg miste tijdens mijn vakantie, maar had het wel gezellig met haar gehad de tijd voor het vertrek.

Eenmaal terug had ze een boodschap voor mij. Meteen de eerste week in mijn afwezigheid ging ze langs een oude friend with benefits en is boven op zijn lul gesprongen. Terwijl ze er geen behoefte aan had volgens haar.

Ik was nogal flabbergasted met de mededeling, deed ze vlak voor we gingen slapen. Volgende ochtend nog wel seks gehad met haar, maar haar idee om een familie bezoekje te doen af geslagen. Ik zei dat ik nu het woord "relatie" toch teveel vond met deze gebeurtenis.

Misschien wij ook friend with benefits.

3 dagen later nog ontmoet en ondertussen heel wat "Spijt mij" berichten en gehuil op de app. Maar merkte zelf dat ik ook geen zin meer had in FWB. Het voelde niet meer lekker en het ging scheef voelen. Kan ik wel lekker haar palen maar zij blijft hopen op meer, voelt niet goed. Gezegd dat ik het dus verder niet zie zitten.

Ze blijft nog smeken om een kans op de app maar ik zie geen reden waarom.

Dus beter weer terug naar het Dating sites en apps topic gaan... :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205694212
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:44 schreef Godshand het volgende:
Mijn date wilde vlak voor mijn vakantie na 2 maanden het relatie noemen. Op zich ok, hoe wel ik haar nog niet helemaal kende.
Ze ging er voor, geen behoefte aan een andere man.

2 weken op vakantie. Had toch wat twijfel en ze is een lieve maar simpele en impulsieve dame. Wel knap :9

Merkte toch dat ik haar niet heel erg miste tijdens mijn vakantie, maar had het wel gezellig met haar gehad de tijd voor het vertrek.

Eenmaal terug had ze een boodschap voor mij. Meteen de eerste week in mijn afwezigheid ging ze langs een oude friend with benefits en is boven op zijn lul gesprongen. Terwijl ze er geen behoefte aan had volgens haar.

Ik was nogal flabbergasted met de mededeling, deed ze vlak voor we gingen slapen. Volgende ochtend nog wel seks gehad met haar, maar haar idee om een familie bezoekje te doen af geslagen. Ik zei dat ik nu het woord "relatie" toch teveel vond met deze gebeurtenis.

Misschien wij ook friend with benefits.

3 dagen later nog ontmoet en ondertussen heel wat "Spijt mij" berichten en gehuil op de app. Maar merkte zelf dat ik ook geen zin meer had in FWB. Het voelde niet meer lekker en het ging scheef voelen. Kan ik wel lekker haar palen maar zij blijft hopen op meer, voelt niet goed. Gezegd dat ik het dus verder niet zie zitten.

Ze blijft nog smeken om een kans op de app maar ik zie geen reden waarom.

Dus beter weer terug naar het Dating sites en apps topic gaan... :P
Jammer :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_205696470
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:44 schreef Godshand het volgende:
Mijn date wilde vlak voor mijn vakantie na 2 maanden het relatie noemen. Op zich ok, hoe wel ik haar nog niet helemaal kende.
Ze ging er voor, geen behoefte aan een andere man.

2 weken op vakantie. Had toch wat twijfel en ze is een lieve maar simpele en impulsieve dame. Wel knap :9

Merkte toch dat ik haar niet heel erg miste tijdens mijn vakantie, maar had het wel gezellig met haar gehad de tijd voor het vertrek.

Eenmaal terug had ze een boodschap voor mij. Meteen de eerste week in mijn afwezigheid ging ze langs een oude friend with benefits en is boven op zijn lul gesprongen. Terwijl ze er geen behoefte aan had volgens haar.

Ik was nogal flabbergasted met de mededeling, deed ze vlak voor we gingen slapen. Volgende ochtend nog wel seks gehad met haar, maar haar idee om een familie bezoekje te doen af geslagen. Ik zei dat ik nu het woord "relatie" toch teveel vond met deze gebeurtenis.

Misschien wij ook friend with benefits.

3 dagen later nog ontmoet en ondertussen heel wat "Spijt mij" berichten en gehuil op de app. Maar merkte zelf dat ik ook geen zin meer had in FWB. Het voelde niet meer lekker en het ging scheef voelen. Kan ik wel lekker haar palen maar zij blijft hopen op meer, voelt niet goed. Gezegd dat ik het dus verder niet zie zitten.

Ze blijft nog smeken om een kans op de app maar ik zie geen reden waarom.

Dus beter weer terug naar het Dating sites en apps topic gaan... :P
Damn, en het leek zo goed te gaan tussen jullie toch?

Wel apart dat ze je niet kan missen maar wel zodra je weg bent een FWB gaat neuken :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205696511
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Damn, en het leek zo goed te gaan tussen jullie toch?

Wel apart dat ze je niet kan missen maar wel zodra je weg bent een FWB gaat neuken :{
Ze is nogal impulsief dus het paste wel. Ze is ook impulsief op andere terreinen dan seks. Ik had ook wel mijn bedenkingen aan gegeven voor een langere reis die ze in de toekomst wil ondernemen. Maar er was geen probleem, ze had er geen behoefte aan.

Ze probeert krampachtig iemand te zijn die ze niet is. Tsja dat werkt niet.

Maar op deze manier is er geen vertrouwen in haar te verkrijgen. Nu wil ze opeens wel er aan werken, maar voelt een beetje als mosterd na de maaltijd.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205696863
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:12 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ze is nogal impulsief dus het paste wel. Ze is ook impulsief op andere terreinen dan seks. Ik had ook wel mijn bedenkingen aan gegeven voor een langere reis die ze in de toekomst wil ondernemen. Maar er was geen probleem, ze had er geen behoefte aan.

Ze probeert krampachtig iemand te zijn die ze niet is. Tsja dat werkt niet.

Maar op deze manier is er geen vertrouwen in haar te verkrijgen. Nu wil ze opeens wel er aan werken, maar voelt een beetje als mosterd na de maaltijd.
Ah zo, ik snap hem. Impulsief kan ook tegen je werken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205709257
Ik weet niet waar ik het kwijt moet, maar ik mis toch echt bepaalde types op bepaalde datingapps.
Voor mijn gevoel heb ik ook vaak een mismatch, als in mensen schatten mij verkeerd in.

Ik heb een paar keer gehad dat ik dezelfde mensen zag op verschillende dating apps en dat ze er nog steeds op zitten. De dynamiek is zooo anders dan waar ik vandaan kom.
pi_205709746
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:10 schreef DisneyXDEE het volgende:
Ik weet niet waar ik het kwijt moet, maar ik mis toch echt bepaalde types op bepaalde datingapps.
Voor mijn gevoel heb ik ook vaak een mismatch, als in mensen schatten mij verkeerd in.

Ik heb een paar keer gehad dat ik dezelfde mensen zag op verschillende dating apps en dat ze er nog steeds op zitten. De dynamiek is zooo anders dan waar ik vandaan kom.
Wat bedoel je hier precies mee?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:51:52 #112
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205719503
Soow... dat was mij toch een vakantie zeg :{

Was 25 dagen op vakantie richting het mooie Balkan gebied (waar ik ook familie heb). In de winkel van mijn oom al vaker een leuke medewerkster (19 jaar) gezien en deze vakantie kwam het tot meer dan alleen praten :X .

Heel lang verhaal kort:
Ouders kwamen er achter en zijn "ouderwets" en het komt er op neer dat als we (serieus) met elkaar willen daten ik een "promise ring" moet geven --> feitelijk verloven.

Reden? Zodat de buitenwereld er niks van kan en mag vinden omdat ik aan heb aangegeven middels de ring dat ik serieus met hun dochter ben.

Nu heb ik de tijd tot oktober om er over na te denken wat ik doe.....
ja ik vind haar leuk etc.... maar vind het verloven wel een dingetje zeg maar.

*volgens eigen zeggen kan ik nog altijd later beslissen dat het niks word tussen ons

Dus.... wat te doen :')
pi_205719561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 09:51 schreef ericosman het volgende:
Soow... dat was mij toch een vakantie zeg :{

Was 25 dagen op vakantie richting het mooie Balkan gebied (waar ik ook familie heb). In de winkel van mijn oom al vaker een leuke medewerkster (19 jaar) gezien en deze vakantie kwam het tot meer dan alleen praten :X .

Heel lang verhaal kort:
Ouders kwamen er achter en zijn "ouderwets" en het komt er op neer dat als we (serieus) met elkaar willen daten ik een "promise ring" moet geven --> feitelijk verloven.

Reden? Zodat de buitenwereld er niks van kan en mag vinden omdat ik aan heb aangegeven middels de ring dat ik serieus met hun dochter ben.

Nu heb ik de tijd tot oktober om er over na te denken wat ik doe.....
ja ik vind haar leuk etc.... maar vind het verloven wel een dingetje zeg maar.

*volgens eigen zeggen kan ik nog altijd later beslissen dat het niks word tussen ons

Dus.... wat te doen :')
Hoe staat zij erin? Of danst ze volledig naar de pijpen van haar ouders?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:04:18 #114
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205719599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hoe staat zij erin? Of danst ze volledig naar de pijpen van haar ouders?
Ze is "rebels" en vind het onzin... alleen weegt daar het belang van de familie zwaarder als je eigen belang :{
pi_205719629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:04 schreef ericosman het volgende:

[..]
Ze is "rebels" en vind het onzin... alleen weegt daar het belang van de familie zwaarder als je eigen belang :{
Dat is wel een struikelblok. Wat wil je zelf? Of weet je dat nog niet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:10:58 #116
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205719658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dat is wel een struikelblok. Wat wil je zelf? Of weet je dat nog niet?
Daar twijfel ik juist over, ja ik vind haar leuk etc... maar we "kennen" elkaar pas echt een week.
Van te voren altijd een beetje koetjes kalfjes gepraat maar nu diepgaander. We hebben wel de hele dag door nog appcontact alleen ik vind verloven wel echt een dingetje zeg maar (had liever een bankgarantie afgegeven --> als stom voorbeeld)
pi_205719811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:10 schreef ericosman het volgende:

[..]
Daar twijfel ik juist over, ja ik vind haar leuk etc... maar we "kennen" elkaar pas echt een week.
Van te voren altijd een beetje koetjes kalfjes gepraat maar nu diepgaander. We hebben wel de hele dag door nog appcontact alleen ik vind verloven wel echt een dingetje zeg maar (had liever een bankgarantie afgegeven --> als stom voorbeeld)
Geef die ouders gewoon de dikke vinger, het belangrijkste is wat zij vindt.

Zij is rebels dus ze wil best met je door. Misschien wil ze wel naar Nederland komen, goede leerschool voor haar. Ze kan misschien wel iets met studie/school regelen.

Mochten haar ouders haar uit kotsen vanwege geen promise ring dragen, dan drijft ze vanzelf in je armen. Die ouders draaien vanzelf bij. Vaak is dat vooral een vader die conservatief is en de moeder die wel blij is voor haar dochter (maar andersom komt ook voor).

Heb je in die drama geen zin, dan laat je lekker voor wat het was; soort vakantie liefde. Kijk je hier in NL verder, hier wonen ook knappe Balkan dames, dat is wat dichter bij :) En misschien hebben die minder conservatieve ouders :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:23:49 #118
441859 crew  Lenny77
pi_205720428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 09:51 schreef ericosman het volgende:
Soow... dat was mij toch een vakantie zeg :{

Was 25 dagen op vakantie richting het mooie Balkan gebied (waar ik ook familie heb). In de winkel van mijn oom al vaker een leuke medewerkster (19 jaar) gezien en deze vakantie kwam het tot meer dan alleen praten :X .

Heel lang verhaal kort:
Ouders kwamen er achter en zijn "ouderwets" en het komt er op neer dat als we (serieus) met elkaar willen daten ik een "promise ring" moet geven --> feitelijk verloven.

Reden? Zodat de buitenwereld er niks van kan en mag vinden omdat ik aan heb aangegeven middels de ring dat ik serieus met hun dochter ben.

Nu heb ik de tijd tot oktober om er over na te denken wat ik doe.....
ja ik vind haar leuk etc.... maar vind het verloven wel een dingetje zeg maar.

*volgens eigen zeggen kan ik nog altijd later beslissen dat het niks word tussen ons

Dus.... wat te doen :')
Bwah, maak het niet moeilijker dan het is... ben je serieus met hun dochter? Wil je dit verder gaan uitdiepen en aan een lange afstandsrelatie beginnen (alleszins voor een tijdje)?
Zo ja: haal dan een leuk zilveren ringetje ergens en geef haar die. Vermom het onder: ik wil je echt wel serieus beter leren kennen en kijken of er een toekomst voor ons in zit.
Je hebt niet gelogen en de ouders zijn blij! Win win *O*

Edit: het is zelfs niet eens vermommen want dat is je intentie dan echt
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:25:53 #119
441859 crew  Lenny77
pi_205720447
Is 19 jaar echter niet wat te jong voor jou? Was jij niet 30+?
Kan allemaal hoor maar verschillende levensfases dit dat :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:18:22 #120
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205721707
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 10:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Geef die ouders gewoon de dikke vinger, het belangrijkste is wat zij vindt.
Dat gaat helaas niet...

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 11:25 schreef Lenny77 het volgende:
Is 19 jaar echter niet wat te jong voor jou? Was jij niet 30+?
Kan allemaal hoor maar verschillende levensfases dit dat :P
Ik ben pas 27 oké ;(
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:14:49 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205724608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 13:18 schreef ericosman het volgende:

[..]
Dat gaat helaas niet...
[..]
Ik ben pas 27 oké ;(
Ik zou eerst eens gaan bedenken wat jij zelf met dat contact wil.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205729006
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 09:51 schreef ericosman het volgende:
Soow... dat was mij toch een vakantie zeg :{

Was 25 dagen op vakantie richting het mooie Balkan gebied (waar ik ook familie heb). In de winkel van mijn oom al vaker een leuke medewerkster (19 jaar) gezien en deze vakantie kwam het tot meer dan alleen praten :X .

Heel lang verhaal kort:
Ouders kwamen er achter en zijn "ouderwets" en het komt er op neer dat als we (serieus) met elkaar willen daten ik een "promise ring" moet geven --> feitelijk verloven.

Reden? Zodat de buitenwereld er niks van kan en mag vinden omdat ik aan heb aangegeven middels de ring dat ik serieus met hun dochter ben.

Nu heb ik de tijd tot oktober om er over na te denken wat ik doe.....
ja ik vind haar leuk etc.... maar vind het verloven wel een dingetje zeg maar.

*volgens eigen zeggen kan ik nog altijd later beslissen dat het niks word tussen ons

Dus.... wat te doen :')
Ik ben door ervaringen een beetje een achterdochtig mens geworden. :@
Maar heb je dat van de "ouderwetse" ouders zelf gehoord? Voor mij klinkt het alsof ze jou wil dwingen een belofte te doen. Of tenminste haar zekerheid wil geven. Niet dat dat laatste iets slechts is, maar de manier waarop is manipulerend. Als het tenminste is wat ik denk.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:00:54 #123
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205730880
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ik ben door ervaringen een beetje een achterdochtig mens geworden. :@
Maar heb je dat van de "ouderwetse" ouders zelf gehoord? Voor mij klinkt het alsof ze jou wil dwingen een belofte te doen. Of tenminste haar zekerheid wil geven. Niet dat dat laatste iets slechts is, maar de manier waarop is manipulerend. Als het tenminste is wat ik denk.
Ik heb het van de ouders zelf gehoord inderdaad, het blijkt dat “ouderwetse” Albanese niet mogen daten zonder dat er een “promise” ring is uitgedeeld
pi_205731180
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:00 schreef ericosman het volgende:

[..]
Ik heb het van de ouders zelf gehoord inderdaad, het blijkt dat “ouderwetse” Albanese niet mogen daten zonder dat er een “promise” ring is uitgedeeld
En waarom trek jij je daar zo van aan? Daar heb jij of je familie toch verder geen last van als je het niet doet?

En hoe rebels is je chick dan? Is dat van huis weg lopen, of alleen maar gescheurde kleren dragen? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 20:24:08 #125
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_205734775
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]
En waarom trek jij je daar zo van aan? Daar heb jij of je familie toch verder geen last van als je het niet doet?

En hoe rebels is je chick dan? Is dat van huis weg lopen, of alleen maar gescheurde kleren dragen? :')
Als ik "er geen ring omheen schuif" betekend dat het einde, ik kan niet met haar daten zonder dat dat gebeurd. Als ik dat wel doe zal het geen gezellige situatie worden en heeft mijn familie daar ook last van.

Verder is ze het totaal niet eens met hoe het gaat, en gaat ze er tegenin waar mogelijk, maar als kind van trek je toch altijd aan het kortste eind
pi_205736154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:24 schreef ericosman het volgende:

[..]
Als ik "er geen ring omheen schuif" betekend dat het einde, ik kan niet met haar daten zonder dat dat gebeurd. Als ik dat wel doe zal het geen gezellige situatie worden en heeft mijn familie daar ook last van.

Verder is ze het totaal niet eens met hoe het gaat, en gaat ze er tegenin waar mogelijk, maar als kind van trek je toch altijd aan het kortste eind
Nouja succes.

Ik zou in Nederland verder zoeken.
Kost minder hoofdpijn en ze is dichter bij je.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205884809
Ik heb een vraagje voor de mannen hier:

Wat vinden jullie van een vrouw die jullie complimenteren en openlijk met jullie flirten online?

Wat zouden jullie doen in zo’n geval?

Vinden jullie dat leuk en gaan jullie dan meer moeite doen voor de betreffende vrouw.. of juist niet?
pi_205884840
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mannen hier:

Wat vinden jullie van een vrouw die jullie complimenteren en openlijk met jullie flirten online?

Wat zouden jullie doen in zo’n geval?

Vinden jullie dat leuk en gaan jullie dan meer moeite doen voor de betreffende vrouw.. of juist niet?
Ik juist wel heel erg, mede ook omdat ik niet het idee heb dat vrouwen dat veel doen. Zo pak je mij snel in iig. Als man wil je niet steeds zelf moves maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205885356
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mannen hier:

Wat vinden jullie van een vrouw die jullie complimenteren en openlijk met jullie flirten online?

Wat zouden jullie doen in zo’n geval?

Vinden jullie dat leuk en gaan jullie dan meer moeite doen voor de betreffende vrouw.. of juist niet?
Mits leuk proberen een date te regelen, duh :9

Mits niet leuk, dood laten bloeden :P
pi_205885800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef Faxie het volgende:

[..]
Mits leuk proberen een date te regelen, duh :9

Mits niet leuk, dood laten bloeden :P
Ow oke… nou ja his loss dan :)
pi_205885807
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ow oke… nou ja his loss dan :)
Hij hapt niet? ;(
pi_205885888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:40 schreef Faxie het volgende:

[..]
Hij hapt niet? ;(
Mwah.. Hij praat nog wel met me, maar sindsdien zit er steeds twee dagen tussen wanneer we met elkaar praten en dat wordt langer.

Hij zei trouwens zelfs eerder nog (voordat ik hem complimenteerde) dat hij mij op dit moment zag als een gewone vriend.. maar hij complimenteerde mij wel weer met dat ik nice en sexy uitzag op een foto die ik naar hem had doorgestuurd. Hierdoor kreeg ik weer een hoop naar meer.
pi_205885922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik juist wel heel erg, mede ook omdat ik niet het idee heb dat vrouwen dat veel doen. Zo pak je mij snel in iig. Als man wil je niet steeds zelf moves maken.
Zo zou ik ook denken als man misschien.. maar als het van een minder leuke vrouw komt zou ik wel denken “wat makkelijk dat meisje”
pi_205885931
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:50 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Mwah.. Hij praat nog wel met me, maar sindsdien zit er steeds twee dagen tussen wanneer we met elkaar praten en dat wordt langer.

Hij zei trouwens zelfs eerder nog (voordat ik hem complimenteerde) dat hij mij op dit moment zag als een gewone vriend.. maar hij complimenteerde mij wel weer met dat ik nice en sexy uitzag op een foto die ik naar hem had doorgestuurd. Hierdoor kreeg ik weer een hoop naar meer.
Toch niet die flapdrol waar je die date mee had?
pi_205885940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:55 schreef Faxie het volgende:

[..]
Toch niet die flapdrol waar je die date mee had?
Jaaa diezelfde idd.

Hoezo dan?
pi_205885952
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:57 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Jaaa diezelfde idd.

Hoezo dan?
Lol, ja dat gaat 'm echt niet worden _O-
pi_205885955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:58 schreef Faxie het volgende:

[..]
Lol, ja dat gaat 'm echt niet worden _O-
Hm oké leg eens uit?
pi_205886022
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 23:59 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hm oké leg eens uit?
Komop zeg, die gast is continu aan het draaien. Je bent leuk, je bent niet leuk, als een vriend, toch maar weer niet, en in het echt blijkt hij nogal makkelijk een grote mond op te zetten naar diverse mensen. Ja daar wil je oud mee worden...

Ik denk zelf dat je gewoon op 'm geilt, en omdat je jezelf wijs hebt gemaakt perse een relatie te willen probeer je zijn gedrag te relativeren en in zijn gratie te komen zodat jullie een setje kunnen worden. Een soort van friendzone situatie.

Been there, done that. Werkt niet.
pi_205886025
Eerst deed hij wel super veel moeite btw. Nadat ik hem 8 dagen ghostte had hij wantrouwen in mij en zei hij dat hij liever vrienden wilde blijven, wat logisch klinkt. Maar goed.
pi_205886050
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:07 schreef Medusa666 het volgende:
Eerst deed hij wel super veel moeite btw. Nadat ik hem 8 dagen ghostte had hij wantrouwen in mij en zei hij dat hij liever vrienden wilde blijven, wat logisch klinkt. Maar goed.
Dan nog gedroeg hij zich als een hork bij de date. Maar oke, ik kan ook alleen maar afgaan op wat jij zegt verder.
pi_205886061
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:07 schreef Faxie het volgende:

[..]
Komop zeg, die gast is continu aan het draaien. Je bent leuk, je bent niet leuk, als een vriend, toch maar weer niet, en in het echt blijkt hij nogal makkelijk een grote mond op te zetten naar diverse mensen. Ja daar wil je oud mee worden...

Ik denk zelf dat je gewoon op 'm geilt, en omdat je jezelf wijs hebt gemaakt perse een relatie te willen probeer je zijn gedrag te relativeren en in zijn gratie te komen zodat jullie een setje kunnen worden. Een soort van friendzone situatie.

Been there, done that. Werkt niet.
Ja oké dat is waar. En ik geil alleen op hem dat is ook waar.
Maar ik durf hem niet weer helemaal te ghosten. Hij leert me wel veel nieuwe dingen, dus wil hem voor dat wel te vriend houden.
pi_205886074
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:12 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja oké dat is waar. En ik geil alleen op hem dat is ook waar.
Maar ik durf hem niet weer helemaal te ghosten. Hij leert me wel veel nieuwe dingen, dus wil hem voor dat wel te vriend houden.

Maar ik mag geen vragen terug stellen aan hem merk ik. Daar kan hij niet zo goed mee omgaan.
Hij zal vast wel veranderen voor je toch?
pi_205886135
Maarja, ghosten is sowieso kut. Niet netjes.
pi_205886196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:24 schreef Faxie het volgende:
Maarja, ghosten is sowieso kut. Niet netjes.
Ja klopt.. dus voelde me wel schuldig. En vooral dat hij daarvoor echt erg zijn best deed.

Maar hij begreep het volkomen dat ik hem ghostte zei hij dan en hij wilde gewoon eerst vrienden zijn. Daarna.. sprak hij veel met mij uit zichzelf terwijl ik hem 8 dagen had geghost!

En toen ik hem complimenten gaf reageerde hij minder en werd hij arroganter lol.
pi_205886213
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt.. dus voelde me wel schuldig. En vooral dat hij daarvoor echt erg zijn best deed.

Maar hij begreep het volkomen dat ik hem ghostte zei hij dan en hij wilde gewoon eerst vrienden zijn. Daarna.. sprak hij veel met mij uit zichzelf terwijl ik hem 8 dagen had geghost!

En toen ik hem complimenten gaf reageerde hij minder en werd hij arroganter lol.
Tja ik vind het nou niet echt hoopvol klinken allemaal. Als er nu al zoveel gedoe is...
pi_205886218
Maarja het is ook niet alsof ik super duidelijk ben ofzo idd :’) Daarom vind ik hem dus wel aantrekkelijk, omdat hij niet meteen helemaal hapt op mij… en ook zo’n twijfelaar is net als ik.
pi_205886241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:39 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tja ik vind het nou niet echt hoopvol klinken allemaal. Als er nu al zoveel gedoe is...
Ja klopt… maar zo begon mijn vorige relatie ook trouwens :’) Toen gingen we ook de hele tijd om elkaar heen draaien voor 7 maanden tot een jaar ofzo…
pi_205886242
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:39 schreef Medusa666 het volgende:
Maarja het is ook niet alsof ik super duidelijk ben ofzo idd :’) Daarom vind ik hem dus wel aantrekkelijk, omdat hij niet meteen helemaal hapt op mij… en ook zo’n twijfelaar is net als ik.
Vrouwen willen nou eenmaal vaak wat ze niet lijken te kunnen krijgen. Gaan ze meestal harder hun best van doen. :P

Maarja, je moet jezelf gewoon even afvragen wat je nu objectief zo geweldig aan 'm vindt...
pi_205886243
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:42 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja klopt… maar zo begon mijn vorige relatie ook trouwens :’) Toen gingen we ook de hele tijd om elkaar heen draaien voor 7 maanden tot een jaar ofzo…
En die liep ook op de klippen :P

Als je zo lang om elkaar heen draait, wen je wel aan elkaar...
pi_205886341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:43 schreef Faxie het volgende:

[..]
Vrouwen willen nou eenmaal vaak wat ze niet lijken te kunnen krijgen. Gaan ze meestal harder hun best van doen. :P

Maarja, je moet jezelf gewoon even afvragen wat je nu objectief zo geweldig aan 'm vindt...
Dat is waar :@ Je weet pas wat je hebt als je het mist… echt heel erg van mij. Ik wil altijd “het beste”.

Ik vind eigenlijk veel kenmerken van hem heel aantrekkelijk. Zijn karakter rustig en introvert, maar tegelijkertijd dominant én zeker niet asociaal. Fysiek is hij mijn type, maar als hij mooi aangekleed is hij wauw en kan je mij helemaal dweilen over de grond :’)

Hij toonde ook aan het begin zoveel interesse in mij en mijn hobbies en wilde met mij naar al zijn favoriete plekken toegaan. Maar goed.
pi_205886347
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dat is waar :@ Je weet pas wat je hebt als je het mist… echt heel erg van mij. Ik wil altijd “het beste”.

Ik vind eigenlijk veel kenmerken van hem heel aantrekkelijk. Zijn karakter rustig en introvert, maar tegelijkertijd dominant én zeker niet asociaal. Fysiek is hij mijn type, maar als hij mooi aangekleed is hij wauw en kan je mij helemaal dweilen over de grond :’)

Hij toonde ook aan het begin zoveel interesse in mij en mijn hobbies en wilde met mij naar al zijn favoriete plekken toegaan. Maar goed.
Totdat hij er opeens geen zin meer in had ;(

Karakter in het echt, of online?
pi_205887514
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:39 schreef Medusa666 het volgende:
Maarja het is ook niet alsof ik super duidelijk ben ofzo idd :’) Daarom vind ik hem dus wel aantrekkelijk, omdat hij niet meteen helemaal hapt op mij… en ook zo’n twijfelaar is net als ik.
Je bent gewoon wanhopig.

Waarom zoveel tijd steken in mannen waarover je twijfelt? Of heb je haast en moet je voor je 30e getrouwd zijn ofzo?

Zo werkt het niet, liefde laat zich niet dwingen.

Ga voor een vent die voor je gaat, in plaats dat die jou laat twijfelen. Misschien saai (zeker als het dik er boven op ligt) maar je hebt wel wat aan zo iemand.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205887557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:24 schreef Faxie het volgende:
Maarja, ghosten is sowieso kut. Niet netjes.
It happens, it happens to the best of us.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205888904
quote:
5s.gif Op donderdag 8 september 2022 09:18 schreef Godshand het volgende:

[..]
Je bent gewoon wanhopig.

Waarom zoveel tijd steken in mannen waarover je twijfelt? Of heb je haast en moet je voor je 30e getrouwd zijn ofzo?

Zo werkt het niet, liefde laat zich niet dwingen.

Ga voor een vent die voor je gaat, in plaats dat die jou laat twijfelen. Misschien saai (zeker als het dik er boven op ligt) maar je hebt wel wat aan zo iemand.
Ja ik vind hun saai en niet aantrekkelijk vaak. Dat laatste vooral.
En zo wanhopig ben ik ook weer niet, want dan had ik allang een relatie gehad.

Kort voor deze man is ook een andere man op mij afgestapt, die wel heel lief overkwam, maar met hem wilde ik niets omdat ik hem niet aantrekkelijk vond.
  vrijdag 9 september 2022 @ 05:09:10 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205901827
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 01:10 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dat is waar :@ Je weet pas wat je hebt als je het mist… echt heel erg van mij. Ik wil altijd “het beste”.

Ik vind eigenlijk veel kenmerken van hem heel aantrekkelijk. Zijn karakter rustig en introvert, maar tegelijkertijd dominant én zeker niet asociaal. Fysiek is hij mijn type, maar als hij mooi aangekleed is hij wauw en kan je mij helemaal dweilen over de grond :’)

Hij toonde ook aan het begin zoveel interesse in mij en mijn hobbies en wilde met mij naar al zijn favoriete plekken toegaan. Maar goed.
Als je zo erg naar 'het beste' zou streven waarom laat je hem dan spelletjes spelen?

Echt hoor, als het al zo moeilijk gaat zo kort dat je iemand ziet hoe denk je dat het dan wel niet is als je langere tijd met iemand bent en de glans er een beetje vanaf is.

Dat je dit gedrag (eromheen draaien) in je vorige relatie hebt meegemaakt wil overigens niet zeggen dat het goed is, het is vooral herkenbaar en vertrouwd. Alleen hou je gewoon jezelf voor de gek.
pi_205901847
Van dit soort "spelletjes" of wat het dan ook is, wordt je gewoon gek. Ik ben nu met iemand bezig, maar ik heb het idee dat ik ook weer in de zeik wordt genomen.
pi_205901859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 06:00 schreef DisneyXDEE het volgende:
Van dit soort "spelletjes" of wat het dan ook is, wordt je gewoon gek. Ik ben nu met iemand bezig, maar ik heb het idee dat ik ook weer in de zeik wordt genomen.
En waarom heb je dat idee? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205902732
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2022 05:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Als je zo erg naar 'het beste' zou streven waarom laat je hem dan spelletjes spelen?

Echt hoor, als het al zo moeilijk gaat zo kort dat je iemand ziet hoe denk je dat het dan wel niet is als je langere tijd met iemand bent en de glans er een beetje vanaf is.

Dat je dit gedrag (eromheen draaien) in je vorige relatie hebt meegemaakt wil overigens niet zeggen dat het goed is, het is vooral herkenbaar en vertrouwd. Alleen hou je gewoon jezelf voor de gek.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf ook niet altijd (vooral thuis dan) de makkelijkste persoon ben en snel wantrouwend ben naar mensen en mannen.
Ik doe graag dingen op mijn manier en kan heel rigide zijn aan bepaalde afspraken en niet ruimdenkend zijn.

Ik moet gewoon niet zoveel bevestiging zoeken bij anderen en op mijn gevoel vertrouwen. Mijn gevoel zegt namelijk dat zijn intenties wel zuiver zijn, maar hij gewoon voorzichtig en bedachtzaam is. En dat ik te graag en te snel wil.

dat laatste ben ik wel tot inzicht gekomen door dit topic
pi_205902911
Moeizaam wel hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:54:28 #160
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205903322
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:03 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt namelijk dat zijn intenties wel zuiver zijn, maar hij gewoon voorzichtig en bedachtzaam is. En dat ik te graag en te snel wil.
Maar waarom heb je hem dan 8 dagen geghost? Dan wilde je toch ook weer niet zo graag en snel?

Het lijkt alsof op dat moment je gevoel iets anders zei, maar dat je het nu allemaal anders ziet, ik hoop dat dit niet is uit angst om weer alleen te zijn er verder te moeten zoeken?
Heeft hij eigenlijk nog wel interesse?
(ik heb ook wel eens gedate met iemand en die afgewezen omdat ik nog niet over mn ex heen was, kreeg later spijt, maar toen hoefde het van hem niet meer)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205904970
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar waarom heb je hem dan 8 dagen geghost? Dan wilde je toch ook weer niet zo graag en snel?

Het lijkt alsof op dat moment je gevoel iets anders zei, maar dat je het nu allemaal anders ziet, ik hoop dat dit niet is uit angst om weer alleen te zijn er verder te moeten zoeken?
Heeft hij eigenlijk nog wel interesse?
(ik heb ook wel eens gedate met iemand en die afgewezen omdat ik nog niet over mn ex heen was, kreeg later spijt, maar toen hoefde het van hem niet meer)
Hij praat wel nog tegen mij..steeds om de twee dagen en dan niet super kortaf ofzo. Gisteren ook weer wat berichtjes gestuurd naar me of ik een goede film voor hem wist om te kijken en hij zei dat hij niet veel heeft kunnen doen afgelopen dagen omdat hij keelpijn had.
pi_205929649
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 september 2022 06:10 schreef Godshand het volgende:

[..]
En waarom heb je dat idee? :?
Gevoel
pi_205931866
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 03:38 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Gevoel
Is het mogelijk dat je vervelende ervaringen uit vorige relaties projecteert op je dates?

Het klinkt een beetje paranoia, waarom zou iemand zo veel tijd en moeite steken om je “in de zeik” te nemen.
De kans is veel groter dat dat niet zo is. En ook al zou ze je “uit testen” dan zegt dat veel over haar en haar vermogen om een gezonde relatie/date te hebben.

Lees eens iets over hechtingsstijlen. Voor mij was het iig een eye-opener.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_205976117
Nou… update. Die ene man heeft me gevraagd om naar de bios te gaan deze vrijdag! :)
pi_205976171
.

[ Bericht 60% gewijzigd door Medusa666 op 14-09-2022 23:29:33 ]
pi_205985630
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:03 schreef Medusa666 het volgende:
Nou… update. Die ene man heeft me gevraagd om naar de bios te gaan deze vrijdag! :)
Leuk voor je
  donderdag 15 september 2022 @ 17:17:19 #167
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205986645
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:03 schreef Medusa666 het volgende:
Nou… update. Die ene man heeft me gevraagd om naar de bios te gaan deze vrijdag! :)
En heb je hem ook al antwoord gegeven? Of was dit niet de man die je 8 dagen geghost hebt? ;)
Maar ik neem aan dat je "ja leuk" geantwoord hebt. En misschien gewoon een leuke avond zonder alles al te erg te analyseren?
Welke film wordt het?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205986998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En heb je hem ook al antwoord gegeven? Of was dit niet de man die je 8 dagen geghost hebt? ;)
Maar ik neem aan dat je "ja leuk" geantwoord hebt. En misschien gewoon een leuke avond zonder alles al te erg te analyseren?
Welke film wordt het?
Lang verhaal kort. Gesprek is weer bergafwaarts gegaan _O-
  donderdag 15 september 2022 @ 17:58:00 #169
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205987062
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:53 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Lang verhaal kort. Gesprek is weer bergafwaarts gegaan _O-
Oh, ik wilde zeggen jammer, maar mogelijk is het toch een teken dat het niet de juiste man voor jou is dan. Succes ermee! :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205987129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh, ik wilde zeggen jammer, maar mogelijk is het toch een teken dat het niet de juiste man voor jou is dan. Succes ermee! :)
Dankjewel :) Ja er is zoveel gedoe nu al…dat ik het gewoon niet meer serieus kan nemen.

En ik ben echt lief voor hem… snap gewoon niet waarom hij mij onzeker moet maken met bepaalde opmerkingen zoals “are you for sure above 18? _O-
pi_205987205
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:03 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dankjewel :) Ja er is zoveel gedoe nu al…dat ik het gewoon niet meer serieus kan nemen.

En ik ben echt lief voor hem… snap gewoon niet waarom hij mij onzeker moet maken met bepaalde opmerkingen zoals “are you for sure above 18? _O-

Ben je er nu dan ook klaar mee of gaan we over paar weken weer lezen over diezelfde kerel?
pi_205987216
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ben je er nu dan ook klaar mee of gaan we over paar weken weer lezen over diezelfde kerel?
Goede vraag… ik weet het niet :@
pi_205988115
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ben je er nu dan ook klaar mee of gaan we over paar weken weer lezen over diezelfde kerel?
Raad eens
pi_205988158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 19:24 schreef Faxie het volgende:

[..]
Raad eens
Nou ja ik hou dit topic dan levend iig…. :P
pi_205988733
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:03 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dankjewel :) Ja er is zoveel gedoe nu al…dat ik het gewoon niet meer serieus kan nemen.

En ik ben echt lief voor hem… snap gewoon niet waarom hij mij onzeker moet maken met bepaalde opmerkingen zoals “are you for sure above 18? _O-

Advies: afkappen en op zoek naar iemand anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205988949
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Advies: afkappen en op zoek naar iemand anders.
Vind je dit ook echt een hork opmerking? Wat hij zei..
pi_205989173
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:13 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Vind je dit ook echt een hork opmerking? Wat hij zei..
Ik vind het een aparte opmerking, die je wellicht later zou kunnen maken als 'geintje' zeg maar. Maar nu vind ik het een beetje bot.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205990427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik vind het een aparte opmerking, die je wellicht later zou kunnen maken als 'geintje' zeg maar. Maar nu vind ik het een beetje bot.
Hij zei later toen ik ernaar doorvroeg inderdaad droog “it was just a joke”

Mijn huisgenootje vond het ook apart, dus dat zegt wel veel.
  donderdag 15 september 2022 @ 22:28:11 #179
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205991048
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hij zei later toen ik ernaar doorvroeg inderdaad droog “it was just a joke”

Mijn huisgenootje vond het ook apart, dus dat zegt wel veel.
Zonder context is het ook wel wat lastig oordelen. Stel dat jij een opmerking maakte waar een "are you sure you are 18?"-grapje een prima antwoord op was?

Neemt niet weg dat dit m.i. allemaal wel erg moeizaam gaat, dus vandaar dat ik ook wel verder zou kijken.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205991114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Zonder context is het ook wel wat lastig oordelen. Stel dat jij een opmerking maakte waar een "are you sure you are 18?"-grapje een prima antwoord op was?

Neemt niet weg dat dit m.i. allemaal wel erg moeizaam gaat, dus vandaar dat ik ook wel verder zou kijken.
Wat moeite kost is leuk helaas… snif. Maar ik kijk ondertuseen zeker verder
pi_206099410
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:32 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Wat moeite kost is leuk helaas… snif. Maar ik kijk ondertuseen zeker verder
Ik zou ook verder kijken. Ik heb nu ook een contact waar het vaag blijft. Reden is een enorm leeftijdsverschil en ik heb daar dus mijn twijfels bij. En ik had mezelf ook juist een deadline opgelegd, van als het voor die datum niet "ontvlamt", dan ga ik verder zoeken.

Ergens vind ik het jammer, maar door erin te blijven hangen ontzeg ik mezelf misschien ook betere kansen.
  zondag 25 september 2022 @ 19:05:51 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206099499
Ik heb ongeveer een jaar een Lexa-account gehad en had hier altijd meer dan voldoende contacten die ook wel verder wilden.
Nu heb ik me eens ingeschreven op Tinder (betaald) maar hier valt de belangstelling erg tegen. Ik verwachtte zeker n het begin een overvloed aan likes en matches te krijgen omdat ik nieuw was. Dat viel al tegen en nu is het helemaal rustig. Zo rustig dat ik twijfelde of er iets met mijn instellingen was.
Zelfde foto’s en tekst als bij Lexa.

Als ik de app open krijg ik altijd de melding ‘nieuwe mensen vinden je leuk!”, maar als ik dan ga kijken is er helemaal niks bijgekomen. Nu al een week niet! Op Lexa krijg ik nog altijd nieuwe likes binnen.

Iemand enig idee hoe dat komt? Andere doelgroep? Willen Tinder vrouwen geen serieuze relatie?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206099533
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:58 schreef Daboman het volgende:

[..]
Ik zou ook verder kijken. Ik heb nu ook een contact waar het vaag blijft. Reden is een enorm leeftijdsverschil en ik heb daar dus mijn twijfels bij. En ik had mezelf ook juist een deadline opgelegd, van als het voor die datum niet "ontvlamt", dan ga ik verder zoeken.

Ergens vind ik het jammer, maar door erin te blijven hangen ontzeg ik mezelf misschien ook betere kansen.
Herkenbaar..

Het duurt bij mij ook altijd langer voordat ik mij echt kan “lostrekken” van iemand. Direct Cold Turkey werkt niet bij mij.

Ik heb nu geleerd dat ik best mag “opkijken” tegen bepaalde mannen (wat ik niet snel doe), maar dat dit niet persé betekent dat zij ook de juiste persoon zijn voor mij en andersom :)
pi_206099685
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:05 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar een Lexa-account gehad en had hier altijd meer dan voldoende contacten die ook wel verder wilden.
Nu heb ik me eens ingeschreven op Tinder (betaald) maar hier valt de belangstelling erg tegen. Ik verwachtte zeker n het begin een overvloed aan likes en matches te krijgen omdat ik nieuw was. Dat viel al tegen en nu is het helemaal rustig. Zo rustig dat ik twijfelde of er iets met mijn instellingen was.
Zelfde foto’s en tekst als bij Lexa.

Als ik de app open krijg ik altijd de melding ‘nieuwe mensen vinden je leuk!”, maar als ik dan ga kijken is er helemaal niks bijgekomen. Nu al een week niet! Op Lexa krijg ik nog altijd nieuwe likes binnen.

Iemand enig idee hoe dat komt? Andere doelgroep? Willen Tinder vrouwen geen serieuze relatie?
Ik moet mezelf nog opnieuw op de datingmarkt zetten aangezien ik pas net besloten heb weer eens serieus mijn schouders eronder te zetten. Ik zat op het gratis deel van lexa/paiq, maar ik vraag me af of het betaalde deel echt zoveel beter is?

Misschien is er een corona dip? Ik heb vroeger wel eens op het gratis deel gezeten, maar dat leverde te weinig matches op, het werd vrijwel altijd friendzone en die paar waar ik wel mee heb gedate verwaterde ook na een paar dates.
  zondag 25 september 2022 @ 19:37:39 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206099940
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:21 schreef Daboman het volgende:

[..]
Ik moet mezelf nog opnieuw op de datingmarkt zetten aangezien ik pas net besloten heb weer eens serieus mijn schouders eronder te zetten. Ik zat op het gratis deel van lexa/paiq, maar ik vraag me af of het betaalde deel echt zoveel beter is?

Misschien is er een corona dip? Ik heb vroeger wel eens op het gratis deel gezeten, maar dat leverde te weinig matches op, het werd vrijwel altijd friendzone en die paar waar ik wel mee heb gedate verwaterde ook na een paar dates.
Vanaf de eerste date moet je het zelf doen natuurlijk. Daar heeft Lexa niks mee te maken. Lexa heeft mij wel geleverd wat ik ervan verwachtte.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 25 september 2022 @ 19:43:07 #186
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206100013
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:05 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar een Lexa-account gehad en had hier altijd meer dan voldoende contacten die ook wel verder wilden.
Nu heb ik me eens ingeschreven op Tinder (betaald) maar hier valt de belangstelling erg tegen. Ik verwachtte zeker n het begin een overvloed aan likes en matches te krijgen omdat ik nieuw was. Dat viel al tegen en nu is het helemaal rustig. Zo rustig dat ik twijfelde of er iets met mijn instellingen was.
Zelfde foto’s en tekst als bij Lexa.

Als ik de app open krijg ik altijd de melding ‘nieuwe mensen vinden je leuk!”, maar als ik dan ga kijken is er helemaal niks bijgekomen. Nu al een week niet! Op Lexa krijg ik nog altijd nieuwe likes binnen.

Iemand enig idee hoe dat komt? Andere doelgroep? Willen Tinder vrouwen geen serieuze relatie?
Ik heb zelf wel altijd het idee dat Tinder minder serieus is dan Lexa, dus het zou wel daar aan kunnen liggen.
Of misschien iets met het algoritme ofzo, bv dat je zelf moet swipen op Tinder om je profiel getoond te krijgen bij vrouwen, of je afstand en leeftijd instellingen, zoiets zou ook nog kunnen?
Of gewoon de tijd van het jaar :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206100383
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:05 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ongeveer een jaar een Lexa-account gehad en had hier altijd meer dan voldoende contacten die ook wel verder wilden.
Nu heb ik me eens ingeschreven op Tinder (betaald) maar hier valt de belangstelling erg tegen. Ik verwachtte zeker n het begin een overvloed aan likes en matches te krijgen omdat ik nieuw was. Dat viel al tegen en nu is het helemaal rustig. Zo rustig dat ik twijfelde of er iets met mijn instellingen was.
Zelfde foto’s en tekst als bij Lexa.

Als ik de app open krijg ik altijd de melding ‘nieuwe mensen vinden je leuk!”, maar als ik dan ga kijken is er helemaal niks bijgekomen. Nu al een week niet! Op Lexa krijg ik nog altijd nieuwe likes binnen.

Iemand enig idee hoe dat komt? Andere doelgroep? Willen Tinder vrouwen geen serieuze relatie?
Ben je weer vrijgezel dan? Het ging toch juist lekker?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100427
Ik ben weer vrijgezel :'( .
Happn gedownload, maar wat een ellende is dat. Waarom vond ik datingapps ooit leuk :?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100462
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben weer vrijgezel :'( .
Happn gedownload, maar wat een ellende is dat. Waarom vond ik datingapps ooit leuk :?
Ahw, jammer ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 25 september 2022 @ 20:22:11 #190
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206100573
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben weer vrijgezel :'( .
Happn gedownload, maar wat een ellende is dat. Waarom vond ik datingapps ooit leuk :?
;( vervelend. Misschien is Happn gewoon geen leuke app? Ken die zelf niet, dus geen idee. Andere app zoeken?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206100642
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
;( vervelend. Misschien is Happn gewoon geen leuke app? Ken die zelf niet, dus geen idee. Andere app zoeken?
Beetje tinder light.
Maar eerlijk gezegd vind ik gwn niemand leuk en vergelijk ik nu iedereen met die ex :') .

Dat ik hem tegenkwam was ook niet echt leuk. Lekker hypocriet van mij, maar deed toch pijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100662
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Beetje tinder light.
Maar eerlijk gezegd vind ik gwn niemand leuk en vergelijk ik nu iedereen met die ex :') .

Dat ik hem tegenkwam was ook niet echt leuk. Lekker hypocriet van mij, maar deed toch pijn.
Zoals je zelf ook wel eens hebt gezegd:

Even niet daten en over een periode eens kijken of je er weer zin in hebt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206100717
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zoals je zelf ook wel eens hebt gezegd:

Even niet daten en over een periode eens kijken of je er weer zin in hebt :)
Ja klopt ook. Was ook meer om het k-gevoel weg te swipen. Heb wel alle social media even van mijn telefoon gegooid.

Dat de breuk een beetje in het midden blijft hangen is ook blegh. We willen allebei even liever geen contact :+ .

Maar hoe is het hier met daten?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100738
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben weer vrijgezel :'( .
Happn gedownload, maar wat een ellende is dat. Waarom vond ik datingapps ooit leuk :?
Was je bezet? :o
pi_206100761
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:33 schreef Faxie het volgende:

[..]
Was je bezet? :o
Ja :s)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100875
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja :s)
Ik vond al dat je niet zo vaak meer op Fok zat... :P
pi_206100902
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:42 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik vond al dat je niet zo vaak meer op Fok zat... :P
Zijn ook minder leuke topics helaas :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206100935
Dat is al jaren
pi_206100957
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 20:45 schreef Faxie het volgende:
Dat is al jaren
Ja, maar wordt steeds erger ;(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206101034
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, maar wordt steeds erger ;(
Iedereen is depressief geworden door het lange binnen zitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206101455
Ik moet nog steeds weer een nieuwe date vinden... Er zit gewoon echt amper iets bij. Iets met kieskeurig enzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206102204
Zat ruim een jaar geleden op Badoo en Happn. Was echt helemaal niks. Daarna geswitched naar Bumble. Binnen een half uur was het raak, om een dag later de app te verwijderen. Aanstonds zijn we alweer een jaar gelukkig samen. *O* _O_
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_206103378
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 20:10 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben weer vrijgezel :'( .
Happn gedownload, maar wat een ellende is dat. Waarom vond ik datingapps ooit leuk :?
Dit is de app die ik gebruikte, meest irritante is dat mensen gelijk aannames doen van waar je woont en bepaald dus ook gelijk of je ook één van dat soort gasten ben.

Eigenlijk op alle apps wel prima gesprekken, Bumble vind ik het leukst van allemaal. (Is ook van Tinder) omdat je dan van die vragen hebt en zo.
De minste app vind ik Badoo, vanwege bepaalde personen.

Gelukkig ben ik iemand leuks tegengekomen, alleen weet ik voor nu niet wat ik moet doen, omdat ik het super druk heb. Ik wil er tijd voor vrij maken, maar ik heb nu geen ideeén, misschien iemand anders? Hoe vraag je mensen om iets leuks te doen in het echt? (Tijd geleden) en wat is een goede idee om te doen?
pi_206108347
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 22:40 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Dit is de app die ik gebruikte, meest irritante is dat mensen gelijk aannames doen van waar je woont en bepaald dus ook gelijk of je ook één van dat soort gasten ben.

Eigenlijk op alle apps wel prima gesprekken, Bumble vind ik het leukst van allemaal. (Is ook van Tinder) omdat je dan van die vragen hebt en zo.
De minste app vind ik Badoo, vanwege bepaalde personen.

Gelukkig ben ik iemand leuks tegengekomen, alleen weet ik voor nu niet wat ik moet doen, omdat ik het super druk heb. Ik wil er tijd voor vrij maken, maar ik heb nu geen ideeén, misschien iemand anders? Hoe vraag je mensen om iets leuks te doen in het echt? (Tijd geleden) en wat is een goede idee om te doen?
Bedoel je voor een eerste date? En via een dating app?

Mijn ervaring is dat je het beste de middenweg kunt zoeken. Dus niet meteen na een handvol berichtjes over- en weer iemand mee op date vragen onder de verwijzing naar ''lang chatten is kut, laten we snel daten''. Dat klopt op zich ook wel, maar veel vrouwen hebben honderden zo niet duizenden matches en als ze met iedereen waar ze een match mee hebben op date moeten dan kunnen ze hun studie / baan wel opzeggen.

Maar dus ook niet doorschieten naar de andere kant en oeverloos blijven appen zonder een stap te zetten. Probeer wel qua gesprek net iets boven het maaiveld uit te steken en zodra je dat gevoel hebt, vraag je haar een keer in het echt te ontmoeten. Doe dat ook niet binnen 48 uur na een match en ook niet laat in de avond nog. Een goede manier om het te vragen is denk ik precies zoals je aangeeft : ''Heb je zin om een keer wat leuks te doen in het echt?''. En leg dan de drempel niet te hoog : zorg dat ze van tevoren al weet dat het niet langer dan 1-3 uur gaat duren en doe iets waar je makkelijk ook weer weg kunt. En bij voorkeur ook iets waarbij je niet awkward recht tegenover elkaar aan een tafeltje komt te zitten.

Op die manier is de kans op een date ook het grootst. De meeste mensen haken af als de drempel te hoog is en ze bang zijn dat de click niet is en ze vervolgens uren lang in een mega ongemakkelijke situatie terecht komen.Vooral vrouwen zijn daar vaak bang voor, ook omdat de meesten genoeg ervaringen hebben waarbij mannen in real life over veel minder goede communicatieskills lijken te beschikken als ze dachten via de app :P

Wat het bij mij als laagdrempelige eerste date altijd goed doet is ergens een koffie' tje to go halen en een wandelingetje maken door een wat drukker (stads) park. Ontmoet elkaar in de namiddag en laat haar niet direct maar subtiel weten dat je er niet op rekent dat jullie nog uitgebreid gaan dineren en dat jullie dus na verloop van tijd weer je eigen weg kunnen gaan. Mocht het toch gezelliger worden dan gedacht, kun je altijd nog aanvullende plannen maken.

Klinkt misschien erg terughoudend en voorzichtig, maar als ik om me heen kijk maken mannen vaak een veel te groot/beklemmend ding van de eerste date. Die eerste date is gewoon goed om een vonkje in het kruidvat te gooien, moet allemaal echt niet te lang duren. Daarna bij een vonk nog genoeg tijd/gelegenheid om door te daten.
  maandag 26 september 2022 @ 16:11:04 #205
497658 Revac
Fka womanly
pi_206109800
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:51 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Bedoel je voor een eerste date? En via een dating app?

Mijn ervaring is dat je het beste de middenweg kunt zoeken. Dus niet meteen na een handvol berichtjes over- en weer iemand mee op date vragen onder de verwijzing naar ''lang chatten is kut, laten we snel daten''. Dat klopt op zich ook wel, maar veel vrouwen hebben honderden zo niet duizenden matches en als ze met iedereen waar ze een match mee hebben op date moeten dan kunnen ze hun studie / baan wel opzeggen.

Maar dus ook niet doorschieten naar de andere kant en oeverloos blijven appen zonder een stap te zetten. Probeer wel qua gesprek net iets boven het maaiveld uit te steken en zodra je dat gevoel hebt, vraag je haar een keer in het echt te ontmoeten. Doe dat ook niet binnen 48 uur na een match en ook niet laat in de avond nog. Een goede manier om het te vragen is denk ik precies zoals je aangeeft : ''Heb je zin om een keer wat leuks te doen in het echt?''. En leg dan de drempel niet te hoog : zorg dat ze van tevoren al weet dat het niet langer dan 1-3 uur gaat duren en doe iets waar je makkelijk ook weer weg kunt. En bij voorkeur ook iets waarbij je niet awkward recht tegenover elkaar aan een tafeltje komt te zitten.

Op die manier is de kans op een date ook het grootst. De meeste mensen haken af als de drempel te hoog is en ze bang zijn dat de click niet is en ze vervolgens uren lang in een mega ongemakkelijke situatie terecht komen.Vooral vrouwen zijn daar vaak bang voor, ook omdat de meesten genoeg ervaringen hebben waarbij mannen in real life over veel minder goede communicatieskills lijken te beschikken als ze dachten via de app :P

Wat het bij mij als laagdrempelige eerste date altijd goed doet is ergens een koffie' tje to go halen en een wandelingetje maken door een wat drukker (stads) park. Ontmoet elkaar in de namiddag en laat haar niet direct maar subtiel weten dat je er niet op rekent dat jullie nog uitgebreid gaan dineren en dat jullie dus na verloop van tijd weer je eigen weg kunnen gaan. Mocht het toch gezelliger worden dan gedacht, kun je altijd nog aanvullende plannen maken.

Klinkt misschien erg terughoudend en voorzichtig, maar als ik om me heen kijk maken mannen vaak een veel te groot/beklemmend ding van de eerste date. Die eerste date is gewoon goed om een vonkje in het kruidvat te gooien, moet allemaal echt niet te lang duren. Daarna bij een vonk nog genoeg tijd/gelegenheid om door te daten.
Nou klinkt allemaal goed, je hebt er ervaring mee zo te zien :P
pi_206109836
quote:
17s.gif Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef Hineni het volgende:
Zat ruim een jaar geleden op Badoo en Happn. Was echt helemaal niks. Daarna geswitched naar Bumble. Binnen een half uur was het raak, om een dag later de app te verwijderen. Aanstonds zijn we alweer een jaar gelukkig samen. *O* _O_
Is dit ook niet "toevallig" dat jullie elkaar daar tegengekomen zijn en dat er dan de juiste klik is? Mocht je elkaar niet op die app zijn tegengekomen, had de app in potentie dezelfde waarde kunnen hebben als Badoo of Happn? Desalniettemin, veel geluk in jullie relatie O+
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_206110183
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:11 schreef Revac het volgende:

[..]
Nou klinkt allemaal goed, je hebt er ervaring mee zo te zien :P
Ach ja, valt wel mee. Elk date ''proces'' heeft weer een eigen dynamiek dus een blauwdruk van hoe het moet bestaat toch nooit. Al denk ik wel dat er een aantal vrij universele beginselen zijn die 9 van de 10 keer handig zijn om toe te passen.

Daarover gesproken : wat is in jullie ogen een goed moment én een goede manier om beter te peilen hoe je date ''in de wedstrijd'' zit om het zo maar eens te zeggen?

Wij zijn nu vier dates verder, en ik merk dat ik wat moeite begin te krijgen met de dubbele signalen. Het is absoluut niet zo dat ik al wil pushen richting een relatie ofzo, maar ik vind dat het na vier dates toch wel wat duidelijker mag worden of het alleen maar ''gezellig'' is of dat er meer in het vat zit zeg maar.

Ik twijfel nu of het (a) uberhaupt handig is om dit zo ''op de persoon af'' te vragen en (b) of het dan handiger is om dit via bijvoorbeeld whatsapp te doen of face to face. Dit laatste kan een persoon misschien ongemakkelijk maken of niet goed weten wat te zeggen.
pi_206110264
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 22:40 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Hoe vraag je mensen om iets leuks te doen in het echt? (Tijd geleden)
"hey gezellig met je. Zullen we een keer wat leuks doen?"

quote:
en wat is een goede idee om te doen?
"hey leuk idee, houd je van bowlen? Bij droog weer vind ik met dit jaar wel leuk in de bossen te wandelen en daarna een lekkere mok thee/warme kop soep te nemen! Wat jij?"

Kortom, het wijst zich meestal vanzelf wel. Heb je niet zo'n creatief persoon tegenover je dan kan je zelf altijd wel wat voorstellen.

-ergens wat drinken
-de eerder genoemde wandelingen
-samen een workshop bezoeken (glasblazen, salsa dansen, taart bakken of tantrisch masseren. De salsa en massage heb je meteen wat meer lichamelijk contact afhankelijk hoe leuk je dat vind.
-sport doen (hardlopen, sup, mountainbiken, kitesurfen, snooker, schaak (denk sport))
-gamen bij Gamestate, of als je elkaar vertrouwd bij elkaar als er een console/pc of tv met game streaming app er op is.
Etc, misschien vind jij andere dingen leuk. Je hoeft niet de man in de watten te leggen en doen wat hij leuk vindt, maar kan ook beginnen met wat jij leuk vindt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206110275
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2022 17:02 schreef Godshand het volgende:

[..]
"hey gezellig met je. Zullen we een keer wat leuks doen?"
[..]
"hey leuk idee, houd je van bowlen? Bij droog weer vind ik met dit jaar wel leuk in de bossen te wandelen en daarna een lekkere mok thee/warme kop soep te nemen! Wat jij?"

Kortom, het wijst zich meestal vanzelf wel. Heb je niet zo'n creatief persoon tegenover je dan kan je zelf altijd wel wat voorstellen.

-ergens wat drinken
-de eerder genoemde wandelingen
-samen een workshop bezoeken (glasblazen, salsa dansen, taart bakken of tantrisch masseren. De salsa en massage heb je meteen wat meer lichamelijk contact afhankelijk hoe leuk je dat vind.
-sport doen (hardlopen, sup, mountainbiken, kitesurfen, snooker, schaak (denk sport))
-gamen bij Gamestate, of als je elkaar vertrouwd bij elkaar als er een console/pc of tv met game streaming app er op is.
Etc, misschien vind jij andere dingen leuk. Je hoeft niet de man in de watten te leggen en doen wat hij leuk vindt, maar kan ook beginnen met wat jij leuk vindt.
Jij bent ook weer voorzien he? :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206110337
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2022 17:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Jij bent ook weer voorzien he? :)
Facebook gluurder... })
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206110387
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:51 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Bedoel je voor een eerste date? En via een dating app?

Mijn ervaring is dat je het beste de middenweg kunt zoeken. Dus niet meteen na een handvol berichtjes over- en weer iemand mee op date vragen onder de verwijzing naar ''lang chatten is kut, laten we snel daten''. Dat klopt op zich ook wel, maar veel vrouwen hebben honderden zo niet duizenden matches en als ze met iedereen waar ze een match mee hebben op date moeten dan kunnen ze hun studie / baan wel opzeggen.

Maar dus ook niet doorschieten naar de andere kant en oeverloos blijven appen zonder een stap te zetten. Probeer wel qua gesprek net iets boven het maaiveld uit te steken en zodra je dat gevoel hebt, vraag je haar een keer in het echt te ontmoeten. Doe dat ook niet binnen 48 uur na een match en ook niet laat in de avond nog. Een goede manier om het te vragen is denk ik precies zoals je aangeeft : ''Heb je zin om een keer wat leuks te doen in het echt?''. En leg dan de drempel niet te hoog : zorg dat ze van tevoren al weet dat het niet langer dan 1-3 uur gaat duren en doe iets waar je makkelijk ook weer weg kunt. En bij voorkeur ook iets waarbij je niet awkward recht tegenover elkaar aan een tafeltje komt te zitten.

Op die manier is de kans op een date ook het grootst. De meeste mensen haken af als de drempel te hoog is en ze bang zijn dat de click niet is en ze vervolgens uren lang in een mega ongemakkelijke situatie terecht komen.Vooral vrouwen zijn daar vaak bang voor, ook omdat de meesten genoeg ervaringen hebben waarbij mannen in real life over veel minder goede communicatieskills lijken te beschikken als ze dachten via de app :P

Wat het bij mij als laagdrempelige eerste date altijd goed doet is ergens een koffie' tje to go halen en een wandelingetje maken door een wat drukker (stads) park. Ontmoet elkaar in de namiddag en laat haar niet direct maar subtiel weten dat je er niet op rekent dat jullie nog uitgebreid gaan dineren en dat jullie dus na verloop van tijd weer je eigen weg kunnen gaan. Mocht het toch gezelliger worden dan gedacht, kun je altijd nog aanvullende plannen maken.

Klinkt misschien erg terughoudend en voorzichtig, maar als ik om me heen kijk maken mannen vaak een veel te groot/beklemmend ding van de eerste date. Die eerste date is gewoon goed om een vonkje in het kruidvat te gooien, moet allemaal echt niet te lang duren. Daarna bij een vonk nog genoeg tijd/gelegenheid om door te daten.
Even kort, heb niet veel tijd. Is niet via de app, ik bedoel in meer in het echt vragen, fysiek dus.
Precies ja, ik zocht meer een laag-dremplig iets, stel dat het niks wordt, is het prima.
pi_206111173
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:09 schreef Godshand het volgende:

[..]
Facebook gluurder... })
Detective skills ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 26 september 2022 @ 18:41:22 #213
497658 Revac
Fka womanly
pi_206111268
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:54 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Ach ja, valt wel mee. Elk date ''proces'' heeft weer een eigen dynamiek dus een blauwdruk van hoe het moet bestaat toch nooit. Al denk ik wel dat er een aantal vrij universele beginselen zijn die 9 van de 10 keer handig zijn om toe te passen.

Daarover gesproken : wat is in jullie ogen een goed moment én een goede manier om beter te peilen hoe je date ''in de wedstrijd'' zit om het zo maar eens te zeggen?

Wij zijn nu vier dates verder, en ik merk dat ik wat moeite begin te krijgen met de dubbele signalen. Het is absoluut niet zo dat ik al wil pushen richting een relatie ofzo, maar ik vind dat het na vier dates toch wel wat duidelijker mag worden of het alleen maar ''gezellig'' is of dat er meer in het vat zit zeg maar.

Ik twijfel nu of het (a) uberhaupt handig is om dit zo ''op de persoon af'' te vragen en (b) of het dan handiger is om dit via bijvoorbeeld whatsapp te doen of face to face. Dit laatste kan een persoon misschien ongemakkelijk maken of niet goed weten wat te zeggen.
Ja denk ik ook.
Maar ehm wat voor tegenstrijdige signalen krijg je dan?
En wat wil je precies weten van je date...wat zij van je vindt of hoe ze de toekomst ziet?
Ik zou zoiets wel face to face doen als je gewoon goed contact hebt.
  dinsdag 27 september 2022 @ 17:17:43 #214
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_206119922
Toch niks lastigs aan? Gewoon vragen hoe en wat, merk je vanzelf wel of er krampachtig over gedaan wordt.

Helemaal als je inmiddels 4 dates in ben vind ik dat dat gewoon moet kunnen, anders ben je gewoon elkaars tijd aan het verdoen.
pi_206120785
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2022 17:16 schreef DisneyXDEE het volgende:
Even kort, heb niet veel tijd. Is niet via de app, ik bedoel in meer in het echt vragen, fysiek dus.
Precies ja, ik zocht meer een laag-dremplig iets, stel dat het niks wordt, is het prima.
Vraag om iets te gaan drinken of anders ergens te gaan lunchen?

Sowieso lunchdates O+
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206120828
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet nog steeds weer een nieuwe date vinden... Er zit gewoon echt amper iets bij. Iets met kieskeurig enzo.
Lopen genoeg leuke mensen rond toch? Of bedoel je op de apps?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206122159
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:35 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Lopen genoeg leuke mensen rond toch? Of bedoel je op de apps?
Ik wordt niet zo snel verliefd, maar wil 't wel graag weer eens. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206123312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:33 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Vraag om iets te gaan drinken of anders ergens te gaan lunchen?

Sowieso lunchdates O+
Lunchen? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206133424
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:41 schreef Revac het volgende:

[..]
Ja denk ik ook.
Maar ehm wat voor tegenstrijdige signalen krijg je dan?
En wat wil je precies weten van je date...wat zij van je vindt of hoe ze de toekomst ziet?
Ik zou zoiets wel face to face doen als je gewoon goed contact hebt.
Dankje voor je advies :)

Nou de tegenstrijdige signalen zijn een beetje.... Misschien heb ik een te geromantiseerd beeld bij de fase van de vervolgdates of het voorstadium van een relatie. Of misschien loop ik te hard van stapel.

Maar je hebt zeg maar de fase van de eerste dates. En dan bedoel ik echt date 1, date 2 en hooguit date 3. Je bent dan nog aan het aftasten, beiden misschien tijdens de date ook nog een beetje ''gespannen'', en je voert als het ware met zijn tweeën ook nog een soort van ''dans'' uit waarbij je elkaar een beetje aan het aftasten bent : wat vind de een van de ander en omgekeerd, vindt zij mij net zo leuk als ik haar..

Alleen op een gegeven ogenblik moet die fase denk ik ook worden afgesloten en stap je samen over op een fase waarin je alle spanning/onzekerheid/aftasten gewoon over boord gooit en van elkanders aandacht/gezelschap gaat genieten, waarin je echt alleen nog maar blij wordt van elkaar i.p.v. constant toch nog een beetje op je hoede of je wel een berichtje terug krijgt, of dit een (voldoende) geïnteresseerd berichtje is.... Op een gegeven moment moet je die onzekerheden/vraagekens achter je kunnen laten.

Met deze date blijven we er beiden een beetje in hangen voor mijn gevoel... We zijn nu vier dates verder, maar hoewel er niet echte ''red flags'' zijn heb ik vanuit haar nou ook nog niet echt het idee dat ze dol enthousiast is. Maar aan de andere kant heb ik daar ook geen concrete signalen voor :P
pi_206134458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Lunchen? O+
Ben op het moment al een leuke dame aan het daten :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206145311
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2022 17:16 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Even kort, heb niet veel tijd. Is niet via de app, ik bedoel in meer in het echt vragen, fysiek dus.
Precies ja, ik zocht meer een laag-dremplig iets, stel dat het niks wordt, is het prima.
Daten kost sowieso veel tijd.

Kijk wat er allemaal door een vrouw heen gaat na een date:

https://youtube.com/shorts/Gp9ltNtMNkA?feature=share
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206146150
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:18 schreef Godshand het volgende:

[..]
Daten kost sowieso veel tijd.

Kijk wat er allemaal door een vrouw heen gaat na een date:

https://youtube.com/shorts/Gp9ltNtMNkA?feature=share
Wajoooo ik herken me hier echt in _O- Alleen nog dramatischer en alle kanten op gaan mijn gedachten van the worst naar the best
pi_206146167
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:18 schreef Godshand het volgende:

[..]
Daten kost sowieso veel tijd.

Kijk wat er allemaal door een vrouw heen gaat na een date:

https://youtube.com/shorts/Gp9ltNtMNkA?feature=share
Hihi

Dat is wel waar ja _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206146200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:00 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Dankje voor je advies :)

Nou de tegenstrijdige signalen zijn een beetje.... Misschien heb ik een te geromantiseerd beeld bij de fase van de vervolgdates of het voorstadium van een relatie. Of misschien loop ik te hard van stapel.

Maar je hebt zeg maar de fase van de eerste dates. En dan bedoel ik echt date 1, date 2 en hooguit date 3. Je bent dan nog aan het aftasten, beiden misschien tijdens de date ook nog een beetje ''gespannen'', en je voert als het ware met zijn tweeën ook nog een soort van ''dans'' uit waarbij je elkaar een beetje aan het aftasten bent : wat vind de een van de ander en omgekeerd, vindt zij mij net zo leuk als ik haar..

Alleen op een gegeven ogenblik moet die fase denk ik ook worden afgesloten en stap je samen over op een fase waarin je alle spanning/onzekerheid/aftasten gewoon over boord gooit en van elkanders aandacht/gezelschap gaat genieten, waarin je echt alleen nog maar blij wordt van elkaar i.p.v. constant toch nog een beetje op je hoede of je wel een berichtje terug krijgt, of dit een (voldoende) geïnteresseerd berichtje is.... Op een gegeven moment moet je die onzekerheden/vraagekens achter je kunnen laten.

Met deze date blijven we er beiden een beetje in hangen voor mijn gevoel... We zijn nu vier dates verder, maar hoewel er niet echte ''red flags'' zijn heb ik vanuit haar nou ook nog niet echt het idee dat ze dol enthousiast is. Maar aan de andere kant heb ik daar ook geen concrete signalen voor :P
Herkenbaar, is altijd lastig in te schatten en is geen bepaalde regel voor, omdat iedere persoon anders is.

Ik zou vooral vertrouwen op je intuïtie want die weet het vaak het beste :) Let niet op je gedachten.. maar wat is het eerste wat in je opkomt?

En speel zelf geen spelletjes inderdaad en het kan helpen om haar na zoveel dates te vragen naar haar gevoel richting jou.
pi_206155439
Ook maar eens begonnen met een paar apps, maar ik heb voornamelijk het gevoel dat ik steeds hetzelfde gesprek voer maar dan steeds met iemand anders.

Alleen even kijken hoe het best mijn aandacht te focussen, 4/5 gesprekken tegelijk werkt ook niet echt ben ik achter.
pi_206213884
Hoeveel appen jullie tussendoor normaal gesproken met mensen waarmee je al wat langer date (ca. 4 of meer dates?).
pi_206217153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef G3rtonimo het volgende:
Ook maar eens begonnen met een paar apps, maar ik heb voornamelijk het gevoel dat ik steeds hetzelfde gesprek voer maar dan steeds met iemand anders.

Alleen even kijken hoe het best mijn aandacht te focussen, 4/5 gesprekken tegelijk werkt ook niet echt ben ik achter.
Heb ik ook wel hoor. Het is allemaal niks. En ik weet nog dat ik wel iemand tegenkwam waarbij het ineens BOEM was. Heel apart wel. Maar idd, het duurt lang en lang en lang. Je kan dat ook niet forceren iig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206223917
Waarom reageer je niet, ik dacht dat het best wel gezellig was de vorige keer. Je gaat me toch niet ghosten nu :@ :blauwoog:
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206235781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:20 schreef eudaemonia het volgende:
Waarom reageer je niet, ik dacht dat het best wel gezellig was de vorige keer. Je gaat me toch niet ghosten nu :@ :blauwoog:
Twijfels waren niet ongegrond dus, maar wel een beetje balen nu }:| |:) Waarom is daten zo vermoeiend en kunnen mensen niet gewoon zeggen wat ze bedoelen.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:10:21 #230
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206236169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef DesertGlory het volgende:
Hoeveel appen jullie tussendoor normaal gesproken met mensen waarmee je al wat langer date (ca. 4 of meer dates?).
Meestal wel dagelijks eigenlijk, maar niet altijd even uitgebreide gesprekken. En jij?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:25:20 #231
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206236318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:26 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Twijfels waren niet ongegrond dus, maar wel een beetje balen nu }:| |:) Waarom is daten zo vermoeiend en kunnen mensen niet gewoon zeggen wat ze bedoelen.
Ah jammer. Ik weet het ook niet precies, ghosten is makkelijker dan iemand afwijzen en het eindresultaat is hetzelfde.
Wel eens dat daten vermoeiend is, ik zie het ook meer als een noodzakelijk kwaad :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206238833
Ghosten niet doen. Ik heb nog steeds spijt van dat ik iemand geghost heb. Nu denk ik van ja het was zo'n bijzonder persoon, ook al waren we gewoon vrienden in de vroege fase. Maar denk dat we dat allebei aanvoelden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206239142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:26 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Twijfels waren niet ongegrond dus, maar wel een beetje balen nu }:| |:) Waarom is daten zo vermoeiend en kunnen mensen niet gewoon zeggen wat ze bedoelen.
Hoi. Neuken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206241479
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hoi. Neuken?
:D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206247598
Ik merk dat ik eigenlijk echt heel slecht ben in flirten en laten merken dat ik iemand leuk vind als in verliefdheid. Ik ben gewoon bang om afgewezen te worden :@
pi_206247623
Ik merk dat ik mannen die ik leuk vind behandel als vrienden. Is dit herkenbaar?

En ik kan soms echt lompe opmerkingen maken.. die kwetsend kunnen overkomen voor de ander, alleen ben ik daar dan niet van bewust

[ Bericht 25% gewijzigd door Medusa666 op 08-10-2022 15:18:49 ]
pi_206247892
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef Medusa666 het volgende:
Ik merk dat ik mannen die ik leuk vind behandel als vrienden. Is dit herkenbaar?

En ik kan soms echt lompe opmerkingen maken.. die kwetsend kunnen overkomen voor de ander, alleen ben ik daar dan niet van bewust
Als dit puur in het voorstadium van daten is is dit mijn inziens wel logisch hoor. Wanneer je al wat kaarten op tafel legt en die andere voelt nog niet precies hetzelfde op dat moment dan kan het wat benauwd worden.
Die techniek in aan andere benadering (meer afwachtend) zal je jezelf aangeleerd hebben als je niet altijd het antwoord kreeg welke je gehoopt had.
pi_206247971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:33 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]
Als dit puur in het voorstadium van daten is is dit mijn inziens wel logisch hoor. Wanneer je al wat kaarten op tafel legt en die andere voelt nog niet precies hetzelfde op dat moment dan kan het wat benauwd worden.
Die techniek in aan andere benadering (meer afwachtend) zal je jezelf aangeleerd hebben als je niet altijd het antwoord kreeg welke je gehoopt had.
Oooo dankjewel :) Ik twijfelde zo erg aan mezelf.. maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb hem nu toch weer een bericht gestuurd hoe het ging :’) Hij heeft een huis gekocht en ik juichte hem toe toen hij dat vertelde, maar heeft daarna 6 dagen niks van zich laten horen.

Ik had misschien dat bericht beter niet kunnen sturen. Ik merk zoals meerdere hier zeggen hij toch wel spelletjes speelt/ ene keer wel en andere keer niet alleen snap ik dus totaal niet waarom iemand dat zou willen doen.
pi_206250531
Weer diezelfde gast? :?
pi_206250792
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Oooo dankjewel :) Ik twijfelde zo erg aan mezelf.. maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb hem nu toch weer een bericht gestuurd hoe het ging :’) Hij heeft een huis gekocht en ik juichte hem toe toen hij dat vertelde, maar heeft daarna 6 dagen niks van zich laten horen.

Ik had misschien dat bericht beter niet kunnen sturen. Ik merk zoals meerdere hier zeggen hij toch wel spelletjes speelt/ ene keer wel en andere keer niet alleen snap ik dus totaal niet waarom iemand dat zou willen doen.
Was je er niet klaar mee?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206251395
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:40 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Oooo dankjewel :) Ik twijfelde zo erg aan mezelf.. maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb hem nu toch weer een bericht gestuurd hoe het ging :’) Hij heeft een huis gekocht en ik juichte hem toe toen hij dat vertelde, maar heeft daarna 6 dagen niks van zich laten horen.

Ik had misschien dat bericht beter niet kunnen sturen. Ik merk zoals meerdere hier zeggen hij toch wel spelletjes speelt/ ene keer wel en andere keer niet alleen snap ik dus totaal niet waarom iemand dat zou willen doen.
Wanneer iemand 6 dagen niks van zich laat horen heeft hij geen interesse, er is geen reden om niet 2 minuten (desnoods op de wc) vrij te maken per 1/2 dagen om iemand iets te sturen.
Zoiets kan je gewoon op de man af vragen en hij zal zich daar ook wel in herkennen, indien niet (of hij dat zelf nog niet weet) dan kun je nog vragen waaruit blijkt dat hij geïnteresseerd is.

Je bent vermoedelijk een contact welke gezocht wordt op het moment dat andere matches een avond niet reageren.
Ik zou er persoonlijk geen tijd meer in steken.
pi_206255056
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 19:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Was je er niet klaar mee?
Nee, ik zei dat nergens… ik had wel onduidelijkheden en klaagmomenten maar ja
pi_206255074
Dit belooft een geweldige relatie te worden *;
pi_206255075
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 20:38 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]
Wanneer iemand 6 dagen niks van zich laat horen heeft hij geen interesse, er is geen reden om niet 2 minuten (desnoods op de wc) vrij te maken per 1/2 dagen om iemand iets te sturen.
Zoiets kan je gewoon op de man af vragen en hij zal zich daar ook wel in herkennen, indien niet (of hij dat zelf nog niet weet) dan kun je nog vragen waaruit blijkt dat hij geïnteresseerd is.

Je bent vermoedelijk een contact welke gezocht wordt op het moment dat andere matches een avond niet reageren.
Ik zou er persoonlijk geen tijd meer in steken.
Ja je hebt gelijk.. maar ik heb vandaag wel wat meer duidelijkheid gekregen. Hij is naar Londen gegaan bij een vriend en ook naar Duitsland in korte tijd.. dus ja.
pi_206255207
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:33 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]
Als dit puur in het voorstadium van daten is is dit mijn inziens wel logisch hoor. Wanneer je al wat kaarten op tafel legt en die andere voelt nog niet precies hetzelfde op dat moment dan kan het wat benauwd worden.
Die techniek in aan andere benadering (meer afwachtend) zal je jezelf aangeleerd hebben als je niet altijd het antwoord kreeg welke je gehoopt had.
Dit is wel het voorstadium van daten idd en ja idd het is iets wat ik mezelf heb aangeleerd omdat ik niet het antwoord kreeg wat ik hoopte. Maarja… ik weet gewoon niet meer hoe het daten wel zou moeten gaan.

Ik vond hem en zijn uitstraling vooral wel echt heel leuk :@
pi_206255208
Daar hebben ze nog geen internet
pi_206255256
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:06 schreef Faxie het volgende:
Daar hebben ze nog geen internet
Oke dat is waar.
pi_206260869
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:05 schreef Medusa666 het volgende:
Ik merk dat ik eigenlijk echt heel slecht ben in flirten en laten merken dat ik iemand leuk vind als in verliefdheid. Ik ben gewoon bang om afgewezen te worden :@
Flirten is bewust wanneer je iemand geil vindt, maar niet verliefd bent iemand proberen voor je te winnen. Hetzij voor een avond, hetzij kijken of hij echt zo interessant is om later verliefd te worden.

Dan hengel je hem naar binnen en is het tuintje op tijd gesproeid of stapt ie jouw bootje in zodat je kan kijken of hij nog leuker is dan hij al lijkt.

Vind je iemand gewoon echt leuk, dus ben je verliefd en slaat je hart 2 slagen over bij elke blik van hem, dan gaat het gewoon van zelf. Je ogen komen vanzelf steeds weer bij hem uit, zelfs van een flauwe grap van hem schiet je in de lach en je verschiet zelf van kleur als hij je aan spreekt dus ook geen rouge uit de make up doos nodig voor je wangen. Complimentjes naar hem zijn moeilijk tegen te houden en als hij je aan kijkt begin je vanzelf te giechelen of sla je je ogen verlegen neer.

Als hij je ook leuk vindt komt het wel goed, ben jij zijn type niet heb je het lastig en loop je verliefd te doen elke keer dat hij in je buurt is tot je hoort dat hij met iemand gaat samenwonen of zo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206261089
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:08 schreef Godshand het volgende:

[..]
Flirten is bewust wanneer je iemand geil vindt, maar niet verliefd bent iemand proberen voor je te winnen. Hetzij voor een avond, hetzij kijken of hij echt zo interessant is om later verliefd te worden.

Dan hengel je hem naar binnen en is het tuintje op tijd gesproeid of stapt ie jouw bootje in zodat je kan kijken of hij nog leuker is dan hij al lijkt.

Vind je iemand gewoon echt leuk, dus ben je verliefd en slaat je hart 2 slagen over bij elke blik van hem, dan gaat het gewoon van zelf. Je ogen komen vanzelf steeds weer bij hem uit, zelfs van een flauwe grap van hem schiet je in de lach en je verschiet zelf van kleur als hij je aan spreekt dus ook geen rouge uit de make up doos nodig voor je wangen. Complimentjes naar hem zijn moeilijk tegen te houden en als hij je aan kijkt begin je vanzelf te giechelen of sla je je ogen verlegen neer.

Als hij je ook leuk vindt komt het wel goed, ben jij zijn type niet heb je het lastig en loop je verliefd te doen elke keer dat hij in je buurt is tot je hoort dat hij met iemand gaat samenwonen of zo...
Ik ben wel zijn type want het was juist zijn idee om met mij te praten op basis van mijn foto’s op facebook die hij heeft gezien en hij had wel echt geforceerd bij mijn tante om ons te laten ontmoeten.

Ik was niet meteen verliefd toen ik hem zag op de date. Maar wel op het feest daarna toen hij heel verzorgd eruitzag.
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:40:53 #250
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_206279632
hoe voelen jullie dames over zwarte negerts?

groetjes mij
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_206281612
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
hoe voelen jullie dames over zwarte negerts?

groetjes mij
@Medusa666
pi_206281696
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]
@:Medusa666
Negers zijn leuk hoor. Alleen gaan ze allemaal vreemd
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:14:00 #253
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206282543
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Negers zijn leuk hoor. Alleen gaan ze allemaal vreemd
Dit is natuurlijk onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206282676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:14 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk onzin.
Ja klopt, wel heel generaliserend. Excuus
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:51:52 #255
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206283469
Lang verhaal even kort:
Ik had met iemand een date via Bumble op een festival. Tijdens dat festival heeft een andere vrouw mijn nummer gevraagd. Met Bumble dame is het niks geworden.
Na ongeveer een dikke week heb ik de dame een bericht gestuurd die om mijn nummer vroeg, dus vanuit mij en niet vanuit haar.
Reageerde ze heel positief op. Merkte toen al dat ze niet veel op whatsapp lijkt te zitten en weinig berichten stuurt vanuit haar zelf. Ze is overigens al jaren single.
Ben uiteindelijk op mijn verzoek met haar op date geweest en beide (denk zij ook) vermaakt tot in de nacht, ook omdat ze toen ik vroeg om elders wat te gaan drinken ze ook wel wou.
Na die date na een aantal dagen weer wat gestuurd en wederom is ze dan heel positief.
2e date gevraagd, dat wou ze wel. Uiteindelijk 1 dag voor de date heeft ze afgezegd omdat haar beste vriendin (die ik ook van dat festival ken, daar was ze toen mee) haar relatie uit is gegaan en ze er voor haar wou zijn.
Ze vroeg wel gelijk of ik het erg vond en of ze de 2e date uit kon stellen maar sindsdien niets meer gehoord.
Haar laatste bericht was van afgelopen vrijdag.

Weet echt niet wat ik hier mee moet. Mijn gevoel zegt dat ze geen interesse heeft terwijl ze wel aldoor heel positief reageert als ik wat stuur. En haar reden is ook wel legitiem op zich maar er knaagt ook iets aan dat ze mij toch niet zo interessant vind anders zou ze wel wat van zich laten horen ofzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206283478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Lang verhaal even kort:
Ik had met iemand een date via Bumble op een festival. Tijdens dat festival heeft een andere vrouw mijn nummer gevraagd. Met Bumble dame is het niks geworden.
Na ongeveer een dikke week heb ik de dame een bericht gestuurd die om mijn nummer vroeg, dus vanuit mij en niet vanuit haar.
Reageerde ze heel positief op. Merkte toen al dat ze niet veel op whatsapp lijkt te zitten en weinig berichten stuurt vanuit haar zelf. Ze is overigens al jaren single.
Ben uiteindelijk op mijn verzoek met haar op date geweest en beide (denk zij ook) vermaakt tot in de nacht, ook omdat ze toen ik vroeg om elders wat te gaan drinken ze ook wel wou.
Na die date na een aantal dagen weer wat gestuurd en wederom is ze dan heel positief.
2e date gevraagd, dat wou ze wel. Uiteindelijk 1 dag voor de date heeft ze afgezegd omdat haar beste vriendin (die ik ook van dat festival ken, daar was ze toen mee) haar relatie uit is gegaan en ze er voor haar wou zijn.
Ze vroeg wel gelijk of ik het erg vond en of ze de 2e date uit kon stellen maar sindsdien niets meer gehoord.
Haar laatste bericht was van afgelopen vrijdag.

Weet echt niet wat ik hier mee moet. Mijn gevoel zegt dat ze geen interesse heeft terwijl ze wel aldoor heel positief reageert als ik wat stuur. En haar reden is ook wel legitiem op zich maar er knaagt ook iets aan dat ze mij toch niet zo interessant vind anders zou ze wel wat van zich laten horen ofzo?
Niet meer uit jezelf contact zoeken, laat haar maar de moeite doen. Heeft ze interesse in je dan doet ze dat heus wel. Zo niet, dan weet je genoeg en moet je helaas verder zoeken. Of ja, helaas, aan iemand die geen interesse in je heeft mis je niets.

Succes.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:55:56 #257
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206283501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:53 schreef Oriente het volgende:

[..]
Niet meer uit jezelf contact zoeken, laat haar maar de moeite doen. Heeft ze interesse in je dan doet ze dat heus wel. Zo niet, dan weet je genoeg en moet je helaas verder zoeken. Of ja, helaas, aan iemand die geen interesse in je heeft mis je niets.

Succes.
Dat was ik ook zeker van plan. Heb morgen sowieso een date met een andere vrouw :o maar vind vrouw van de dates wel leuk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206284511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Weet echt niet wat ik hier mee moet. Mijn gevoel zegt dat ze geen interesse heeft terwijl ze wel aldoor heel positief reageert als ik wat stuur. En haar reden is ook wel legitiem op zich maar er knaagt ook iets aan dat ze mij toch niet zo interessant vind anders zou ze wel wat van zich laten horen ofzo?
Zo zijn vrouwen... Altijd dit soort dingen. Wat je moet doen is geen contact meer zoeken en haar het initiatief laten nemen. Als ze niets laten horen: bye bye,
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:13:01 #259
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206284904
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo zijn vrouwen... Altijd dit soort dingen. Wat je moet doen is geen contact meer zoeken en haar het initiatief laten nemen. Als ze niets laten horen: bye bye,
Helaas merk ik dat ook. Helemaal via apps. (Niet om uit de hoogte te klinken maar) ik heb zoveel matches ik weet niet wat ik daar allemaal mee moet. Maar ik denk maar 5% begint zelf met praten of reageert überhaupt.
Ook meermalen lijkt het goed te gaan en dan in ene word je geghost. Soms heb ik ze zelfs al op Whatsapp en dan nog in ene stil en ben ik geblockt :')
Heel lastig dat daten allemaal na een lange relatie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206285121
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Heel lastig dat daten allemaal na een lange relatie.
Jep :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206285212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo zijn vrouwen... Altijd dit soort dingen. Wat je moet doen is geen contact meer zoeken en haar het initiatief laten nemen. Als ze niets laten horen: bye bye,
Als vrouw krijg je hetzelfde advies _O-

Zo zijn mannen, niet uit jezelf contact meer zoeken, “if he wanted to he would”

Je krijgt dan toch gewoon een soort Mexican standoff, geen van beide wil het initiatief nemen en uiteindelijk gebeurd er dus helemaal niets.

Mijn inziens moet je het per situatie inschatten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:11:12 #262
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206285468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Als vrouw krijg je hetzelfde advies _O-

Zo zijn mannen, niet uit jezelf contact meer zoeken, “if he wanted to he would”

Je krijgt dan toch gewoon een soort Mexican standoff, geen van beide wil het initiatief nemen en uiteindelijk gebeurd er dus helemaal niets.

Mijn inziens moet je het per situatie inschatten.
Ik doe het sowieso wel, anders kom je ook nergens en spelletjes speel ik sowieso niet meer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_206286311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Lang verhaal even kort:
Ik had met iemand een date via Bumble op een festival. Tijdens dat festival heeft een andere vrouw mijn nummer gevraagd. Met Bumble dame is het niks geworden.
Na ongeveer een dikke week heb ik de dame een bericht gestuurd die om mijn nummer vroeg, dus vanuit mij en niet vanuit haar.
Reageerde ze heel positief op. Merkte toen al dat ze niet veel op whatsapp lijkt te zitten en weinig berichten stuurt vanuit haar zelf. Ze is overigens al jaren single.
Ben uiteindelijk op mijn verzoek met haar op date geweest en beide (denk zij ook) vermaakt tot in de nacht, ook omdat ze toen ik vroeg om elders wat te gaan drinken ze ook wel wou.
Na die date na een aantal dagen weer wat gestuurd en wederom is ze dan heel positief.
2e date gevraagd, dat wou ze wel. Uiteindelijk 1 dag voor de date heeft ze afgezegd omdat haar beste vriendin (die ik ook van dat festival ken, daar was ze toen mee) haar relatie uit is gegaan en ze er voor haar wou zijn.
Ze vroeg wel gelijk of ik het erg vond en of ze de 2e date uit kon stellen maar sindsdien niets meer gehoord.
Haar laatste bericht was van afgelopen vrijdag.

Weet echt niet wat ik hier mee moet. Mijn gevoel zegt dat ze geen interesse heeft terwijl ze wel aldoor heel positief reageert als ik wat stuur. En haar reden is ook wel legitiem op zich maar er knaagt ook iets aan dat ze mij toch niet zo interessant vind anders zou ze wel wat van zich laten horen ofzo?
Gewoon een keer vragen hoe het gaat en bij reactie nog vragen om een vervolg date. Bij geen reactie maar lekker laten gaan.

Als vrouwen je interessant vinden (zeker oerNederlandse vrouwen) gaan ze wel achter je aan.

Ik had zelf dat ik eens een bepaalde dame bij date 1 wel aardig vond en niks van mij liet horen (ook ivm druk werk). Tijdens een werk dienst belde ze mij op (gelukkig had ik even tijd om op te nemen) of ik geen zin had in date 2, een feestje (eerste date was lekker fout uit eten gaan). Ze had al gemaild maar bij gebrek aan reactie besloot ze te bellen want ze vond date 1 erg leuk

Feesten zijn altijd leuk en gaan met die banaan. Nog paar maanden wat met elkaar daarna gerommeld, twijfelde of het iets serieus moest worden tussen ons. Twijfel is een slechte raadgever dus nu geen contact meer mee maar was verder leuke tijd.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206287056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Als vrouw krijg je hetzelfde advies _O-

Zo zijn mannen, niet uit jezelf contact meer zoeken, “if he wanted to he would”

Je krijgt dan toch gewoon een soort Mexican standoff, geen van beide wil het initiatief nemen en uiteindelijk gebeurd er dus helemaal niets.

Mijn inziens moet je het per situatie inschatten.
Edit: Alhoewel, ik heb het idee dat het bij mannen gewoon een mind game is wat ze spelen. Vrouwen doen dat misschien meer onbewust.

Volgens mij heb je er uiteindelijk zelf ook weinig invloed op en gaat het, als het écht eens een keer heel goed klikt, gewoon vanzelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206287382
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Weet echt niet wat ik hier mee moet. Mijn gevoel zegt dat ze geen interesse heeft terwijl ze wel aldoor heel positief reageert als ik wat stuur. En haar reden is ook wel legitiem op zich maar er knaagt ook iets aan dat ze mij toch niet zo interessant vind anders zou ze wel wat van zich laten horen ofzo?
Misschien moet je geduld hebben en iemand rustig leren kennen? Je kent haar net.. en misschien heeft ze het super druk met van alles… maar ja dat ben ik dan.

Niet zo onzeker zijn en gewoon vragen naar vervolgafspraak zoals eerder hier genoemd :)
pi_206384638
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Misschien moet je geduld hebben en iemand rustig leren kennen? Je kent haar net.. en misschien heeft ze het super druk met van alles… maar ja dat ben ik dan.

Niet zo onzeker zijn en gewoon vragen naar vervolgafspraak zoals eerder hier genoemd :)
Ik geloof hier nooit zo in. Sowieso is te eager over komen als man echt één van de grootste afknappers voor vrouwen. Of het is één van de grootste redenen waarom je uiteindelijk behandeld zal worden als haar schoothondje.

Te druk bestaat niet wat dat betreft. Ze weet echt wel dat je een berichtje hebt gestuurd, en als ze je interessant/relevant/belangrijk genoeg vindt zal ze je iets terugsturen. Inderdaad ; als ze druk is, kan het eventjes duren, maar dan nog komt er altijd antwoord.

Mijn ervaring is ook dat de interesse bij een vrouw pas vaak weer terugkeert als je stopt met moeite doen / achter haar aan lopen. Dus ook vanuit dat perspectief is het verstandig een stap terug te doen.
pi_206384673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 11:16 schreef DesertGlory het volgende:

[..]
Ik geloof hier nooit zo in. Sowieso is te eager over komen als man echt één van de grootste afknappers voor vrouwen. Of het is één van de grootste redenen waarom je uiteindelijk behandeld zal worden als haar schoothondje.

Te druk bestaat niet wat dat betreft. Ze weet echt wel dat je een berichtje hebt gestuurd, en als ze je interessant/relevant/belangrijk genoeg vindt zal ze je iets terugsturen. Inderdaad ; als ze druk is, kan het eventjes duren, maar dan nog komt er altijd antwoord.

Mijn ervaring is ook dat de interesse bij een vrouw pas vaak weer terugkeert als je stopt met moeite doen / achter haar aan lopen. Dus ook vanuit dat perspectief is het verstandig een stap terug te doen.
Ik zeg dan ook niet dat hij te lief voor haar moet zijn.. maar haar misschien iets meer ademruimte mag geven. Maar dat is aan hem natuurlijk.

Ik snap trouwens nu wel steeds meer waarom hij dat niet wilt laten doen, als hij haar écht heel leuk vind.
pi_206388043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Edit: Alhoewel, ik heb het idee dat het bij mannen gewoon een mind game is wat ze spelen. Vrouwen doen dat misschien meer onbewust.

Volgens mij heb je er uiteindelijk zelf ook weinig invloed op en gaat het, als het écht eens een keer heel goed klikt, gewoon vanzelf.

Dat is wel een interessant punt wat je daar aansnijdt. Hoeveel mensen spelen dit spel bewust en hoeveel niet?

Ik had in mijn datingtijd in ieder geval altijd wel het idee dat veel vrouwen vooral dankzij het enorme overschot aan aandacht van mannen gewoon geen zin hadden om te appen of te praten. De knapste (of brutaalste) won daarin altijd. Hoe brutaler en gewaagder je appte, hoe meer aandacht je kreeg. Slappe verhalen over werk, hobby's en vakantie boeiden in ieder geval zelden.

Wat betreft mannen: Die spelen het inderdaad nog wat harder en bewuster. De knappere dames eruit selecteren en de onaantrekkelijkere vrouwen dumpen.

Het is evolutie op zijn primitiefst eigenlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206388737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is wel een interessant punt wat je daar aansnijdt. Hoeveel mensen spelen dit spel bewust en hoeveel niet?

Ik had in mijn datingtijd in ieder geval altijd wel het idee dat veel vrouwen vooral dankzij het enorme overschot aan aandacht van mannen gewoon geen zin hadden om te appen of te praten. De knapste (of brutaalste) won daarin altijd. Hoe brutaler en gewaagder je appte, hoe meer aandacht je kreeg. Slappe verhalen over werk, hobby's en vakantie boeiden in ieder geval zelden.

Wat betreft mannen: Die spelen het inderdaad nog wat harder en bewuster. De knappere dames eruit selecteren en de onaantrekkelijkere vrouwen dumpen.

Het is evolutie op zijn primitiefst eigenlijk.
Het aanbod op dating apps is gewoon gigantisch. Ik vind mezelf geen lelijke gast maar ben ook zeker geen topmodel en zelfs ik heb al zodanig veel matches / berichtjes dat ik op ''hoi hoe is je dag'' al geeneens meer reageer. Niet om tof te doen ofzo, maar bedoel meer van : ga dan maar na dat een vrouw nog een factor 5-10 van dat soort berichtjes krijgt elke dag.

Aan de andere kant moet je denk ik ook niet te veel buiten jezelf treden als man en clownesk / gevat gaan lopen doen als je dat in het echt gewoon niet echt bent (net zoals 95% van de mensen overigens). Het nadeel van het enorme aanbod op dating apps is dat er heel veel ''waste'' is, maar het voordeel van het enorme aanbod is dat het haast niet anders kan dan dat je vroeg of laat een pareltje eruit vist.

En op dat pareltje moet je kritisch blijven selecteren. Dus vooral geen moeite meer ergens insteken als je ook maar even het gevoel krijgt dat je er te veel aan moet sleuren. Dan hup meteen naar de volgende. En de volgende. En zo door tot het moment waarop je ineens merkt : hee, dit gaat lekker vanzelf. Top.

Zo had ik met mijn huidige date het geluk dat ik iemand trof die nog heel erg ''bleu'' was in de wereld van de dating apps. Ze had het er net voor het eerst in haar leven twee dagen op staan, en nam nog daadwerkelijk de moeite om te investeren in een gesprek. Een match was voor haar nog echt bijzonder zeg maar. Inmiddels zijn we 7 dates verder. Terwijl als ik diezelfde dame was tegengekomen na 5 maanden tinderen, 100 keer geghost en 5 keer gecatfisht te zijn, had ze waarschijnlijk mij ook na 4 berichtjes links laten liggen en ik haar.

Wat dat betreft is het ergens zonde dat er tussen al die mislukte gesprekken waarschijnlijk echt wel een hoop mensen zitten die elkaar in real life best leuk zouden vinden, maar die gewoon dating app moe zijn.
pi_206421860
Wacht eens even... wat doen jullie allemaal tijdens daten?
Hier kunnen mensen echt helemaal niets, wat heb je nou aan daten als je niets actiefs gaat doen...
pi_206422022
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:10 schreef DisneyXDEE het volgende:
Wacht eens even... wat doen jullie allemaal tijdens daten?
Hier kunnen mensen echt helemaal niets, wat heb je nou aan daten als je niets actiefs gaat doen...
Wandelen deed ik regelmatig. Ben zelfs een keer gaan karten :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206466719
Na hoeveel dates wordt het een keer tijd voor ''wat is het nu precies wat wij hebben'' - gesprek?
pi_206468715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:24 schreef DesertGlory het volgende:
Na hoeveel dates wordt het een keer tijd voor ''wat is het nu precies wat wij hebben'' - gesprek?
Na het neuken op de derde date ofzo?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206474148
Da's wel heel snel toch : O
pi_206475827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:33 schreef DesertGlory het volgende:
Da's wel heel snel toch : O
Neuken of “het gesprek”?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206478089
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Neuken of “het gesprek”?
''het gesprek''
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:36:29 #277
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206478121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Na het neuken op de derde date ofzo?
:D handig dat er allemaal van die regeltjes zijn wanneer wat hoort te gebeuren ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:24 schreef DesertGlory het volgende:
Na hoeveel dates wordt het een keer tijd voor ''wat is het nu precies wat wij hebben'' - gesprek?
Euh, als je behoefte hebt aan dat gesprek, dan is het er toch tijd voor?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206478554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:24 schreef DesertGlory het volgende:
Na hoeveel dates wordt het een keer tijd voor ''wat is het nu precies wat wij hebben'' - gesprek?
Wanneer de een het aangeeft bij de ander.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206480358
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
handig dat er allemaal van die regeltjes zijn wanneer wat hoort te gebeuren
Voor mij persoonlijk mag het ook gewoon de eerste keer hoor. :P

Maar wbt serieusiteit. tja na 3 dates ofzo klinkt mij wel redelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206665324
Genoeg matches, maar het klikt niet en waarom weet ik wel. De andere kant doet aannames.

prima. Maar dan ben ik weg. Wordt een depressieve kerst voor mensen denk ik.

Vergeleken met andere date sessies is dit denk één van de slechtste. Aan de andere zie oplossingen en is er genoeg om te vissen.

Ik zat er met mijn hypotheses niet naast. Ik vind de (in dit geval vrouwen) die ik spreek heel primitief, je gaat mij niet zeggen dat men universitaire of hbo geschoolde is, want dat merk ik niet.
  zondag 13 november 2022 @ 21:01:20 #281
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206666285
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:19 schreef DisneyXDEE het volgende:
Genoeg matches, maar het klikt niet en waarom weet ik wel. De andere kant doet aannames.

prima. Maar dan ben ik weg. Wordt een depressieve kerst voor mensen denk ik.
:o bedoel je nu dat mensen een depressieve kerst krijgen, omdat ze niet met jou samen zijn? Dat vind ik ook nogal een aanname :D.

quote:
Ik zat er met mijn hypotheses niet naast. Ik vind de (in dit geval vrouwen) die ik spreek heel primitief, je gaat mij niet zeggen dat men universitaire of hbo geschoolde is, want dat merk ik niet.
Ah dus jij hebt hypotheses? Dus je doet zelf ook aannames. Ben wel benieuwd wat voor hypotheses dat zijn?
In welk opzicht zijn de vrouwen primitief?
Tja, scholing merk je niet altijd iets van, ik vind zelf opleidingsniveau iig niet zaligmakend.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206667076
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:o bedoel je nu dat mensen een depressieve kerst krijgen, omdat ze niet met jou samen zijn? Dat vind ik ook nogal een aanname :D.
[..]


Nee, dat bedoelde ik niet.

quote:
Ah dus jij hebt hypotheses? Dus je doet zelf ook aannames. Ben wel benieuwd wat voor hypotheses dat zijn?
In welk opzicht zijn de vrouwen primitief?
Tja, scholing merk je niet altijd iets van, ik vind zelf opleidingsniveau iig niet zaligmakend.
Ik wist het, mijn verwoording was natuurlijk alweer verkeerd en nu wordt ik vrouwenhater neer gezet.

Dit keer heb ik de straal alleen in mijn stad gezet en die vrouwen vergeleken met andere vrouwen, zijn de vrouwen (in de stad dus) primitiever)

Ik trap hier niet in, je mag denken wat je wil.

Aantal dingen die gebeuren (om meer inzicht te geven.)

- Ik wil geen roker, want ik rook niet, zeg ik expliciet. Eindstand allemaal likes die roken en sommige kom ik achteraf pas achter.

- Sommige geloven niet dat ik dat ben op de fotos...

- Sommige geloven niet dat ik een van heb.

- Sommige geloven weer niet dat (...) leuk vindt.

- Andere denken alleen maar dat ik (...) de hele tijd door.

- Sommige houden kinderen verborgen.
Kinderen zijn niet erg, alleen ik heb niet veel extra tijd voor kinderen. (Kan ik nu niet uitleggen)


Mijn hypothese test ik en zat er gewoon niet ver naast. Meest irritante hiervan is niet het daten, maar eigenlijk de andere zooi eromheen.

Geeft een goed beeld van hoe mensen zijn, als bijvoorbeeld solliciteer.

Volgende keer verander ik mijn naam. Kijken of dat wat uithaalt.

Geldt alleen voor Tinder.
pi_206667192
Het is nu aan mij, om mijn profieltekst te verbeteren/te maken.
  zondag 13 november 2022 @ 23:21:22 #284
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206668205
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 21:47 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Nee, dat bedoelde ik niet.
[..]
Ik wist het, mijn verwoording was natuurlijk alweer verkeerd en nu wordt ik vrouwenhater neer gezet.

Dit keer heb ik de straal alleen in mijn stad gezet en die vrouwen vergeleken met andere vrouwen, zijn de vrouwen (in de stad dus) primitiever)

Ik trap hier niet in, je mag denken wat je wil.

Aantal dingen die gebeuren (om meer inzicht te geven.)

- Ik wil geen roker, want ik rook niet, zeg ik expliciet. Eindstand allemaal likes die roken en sommige kom ik achteraf pas achter.

- Sommige geloven niet dat ik dat ben op de fotos...

- Sommige geloven niet dat ik een van heb.

- Sommige geloven weer niet dat (...) leuk vindt.

- Andere denken alleen maar dat ik (...) de hele tijd door.

- Sommige houden kinderen verborgen.
Kinderen zijn niet erg, alleen ik heb niet veel extra tijd voor kinderen. (Kan ik nu niet uitleggen)


Mijn hypothese test ik en zat er gewoon niet ver naast. Meest irritante hiervan is niet het daten, maar eigenlijk de andere zooi eromheen.

Geeft een goed beeld van hoe mensen zijn, als bijvoorbeeld solliciteer.

Volgende keer verander ik mijn naam. Kijken of dat wat uithaalt.

Geldt alleen voor Tinder.
Ik ben blij dat ik mag denken wat ik wil :D
Het was overigens niet mijn bedoeling je gelijk als vrouwenhater neer te zetten.
Vraag me vooral af wat je met primitief bedoelt, als in onbeschaafd en minder ontwikkeld?
Overigens schijnt het menselijk te zijn dat als je een hypothese hebt, je vooral op zoek gaat naar datgene wat je hypothese bevestigt, de bevestigings (confirmation) bias. Zelfs in wetenschappelijk onderzoek kan die bias voorkomen. Dat is misschien wel iets om op te letten. Daarnaast vallen negatieve dingen altijd meer op dan de positieve. Tot een tijdje geleden reden treinen 95% van de tijd gewoon op tijd, maar toch had je het gevoel dat ze altijd te laat waren.

Maar goed, ik wens je veel succes, vind zelf de datingapps (en het daten zelf) ook maar doffe ellende, dus even rust genomen. (en ik denk dat ik daardoor met kerst juist niet depressief ben ;))
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206668742
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik ben blij dat ik mag denken wat ik wil :D
Het was overigens niet mijn bedoeling je gelijk als vrouwenhater neer te zetten.
Vraag me vooral af wat je met primitief bedoelt, als in onbeschaafd en minder ontwikkeld?


Minder ontwikkeld in het breedste zin van het woord en in principe ook onbeschaafd. Dit geldt voor eigenlijk voor de specifieke mensen in het Noorden van het land, omdat dit ik dit nergens anders zo mee maak. Ik merk wel dat er een bias tegen mij is, ik ben niet helemaal Nederlands en de ironie spat er vanaf.

quote:
Overigens schijnt het menselijk te zijn dat als je een hypothese hebt, je vooral op zoek gaat naar datgene wat je hypothese bevestigt, de bevestigings (confirmation) bias. Zelfs in wetenschappelijk onderzoek kan die bias voorkomen. Dat is misschien wel iets om op te letten. Daarnaast vallen negatieve dingen altijd meer op dan de positieve. Tot een tijdje geleden reden treinen 95% van de tijd gewoon op tijd, maar toch had je het gevoel dat ze altijd te laat waren.

Niet aan gedacht maar dit heeft over meerdere maanden, plaats gevonden en er zijn ook mensen die meegekeken hebben. Het is op meerdere manieren bevestigd.

Ik sta met 5-0 achter en men verwacht dat ik de wedstrijd win met 85 minuten op de klok. Ik heb dan liever geen matches.

Ben net begonnen en ik ben dus de zelfde personen op alle dating apps tegenkomen en we hebben elkaar al die keren geliked en nog nooit afgesproken omdat ze...

quote:
Maar goed, ik wens je veel succes, vind zelf de datingapps (en het daten zelf) ook maar doffe ellende, dus even rust genomen. (en ik denk dat ik daardoor met kerst juist niet depressief ben ;))
Ik wil van andere kant weten wat er zo slecht is aan mannen. Ik heb geen zin om een vrouwen account te maken.
  donderdag 17 november 2022 @ 20:26:04 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_206713066
Het is hier nog steeds gezellig :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_206888677
Verkeerde reactie
pi_206888709
Sjongejongejonge
pi_206888712
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:24 schreef DesertGlory het volgende:
Na hoeveel dates wordt het een keer tijd voor ''wat is het nu precies wat wij hebben'' - gesprek?
Als ze meld zwanger te zijn :P Kan dus ook na de 1e date ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206888726
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2022 00:14 schreef Faxie het volgende:
Sjongejongejonge
Wat
pi_206888752
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 21:47 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Nee, dat bedoelde ik niet.
[..]
Ik wist het, mijn verwoording was natuurlijk alweer verkeerd en nu wordt ik vrouwenhater neer gezet.

Dit keer heb ik de straal alleen in mijn stad gezet en die vrouwen vergeleken met andere vrouwen, zijn de vrouwen (in de stad dus) primitiever)

Ik trap hier niet in, je mag denken wat je wil.

Aantal dingen die gebeuren (om meer inzicht te geven.)

- Ik wil geen roker, want ik rook niet, zeg ik expliciet. Eindstand allemaal likes die roken en sommige kom ik achteraf pas achter.

- Sommige geloven niet dat ik dat ben op de fotos...

- Sommige geloven niet dat ik een van heb.

- Sommige geloven weer niet dat (...) leuk vindt.

- Andere denken alleen maar dat ik (...) de hele tijd door.

- Sommige houden kinderen verborgen.
Kinderen zijn niet erg, alleen ik heb niet veel extra tijd voor kinderen. (Kan ik nu niet uitleggen)


Mijn hypothese test ik en zat er gewoon niet ver naast. Meest irritante hiervan is niet het daten, maar eigenlijk de andere zooi eromheen.

Geeft een goed beeld van hoe mensen zijn, als bijvoorbeeld solliciteer.

Volgende keer verander ik mijn naam. Kijken of dat wat uithaalt.

Geldt alleen voor Tinder.
Ik weet niet wat je hebt geslikt of gerookt maar wat een onsamenhangend gelul staat hier.

Voor jou is het duidelijk omdat je duidelijk een statement in je hoofd hebt terwijl je bovenstaande op schreef, maar voor ons is de gedachten gang totaal niet te volgen.

Het onsamenhangende heeft niets te maken met je buitenlandse afkomst, maar met stukken tekst in zinnen weg laten (mysterieus met puntjes tussen haakjes weer geven) en je argumentatie van de hak op de tak te laten verlopen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206981880
Vraagje : mijn date en ik zijn middels al 4 maanden aan het daten. We hebben het erg leuk met elkaar, en spreken dit ook naar elkaar uit. Als we samen zijn, dan lijkt het eigenlijk wel een relatie : samen koken, knuffelen, hand in hand door de stad lopen, zijn al twee keer een weekendje weg geweest.

Tegelijkertijd vraag ik mezelf soms wel eens af of het ''genoeg'' is van beide kanten. Want wat ik merk bij mijn date, maar ook bij mijzelf, is dat we beiden elkaar graag zien, maar ook weer niet echt een super explosieve drang hebben om elkaar te zien.

[ Bericht 49% gewijzigd door DesertGlory op 08-12-2022 11:15:19 ]
pi_207162414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 14:15 schreef DesertGlory het volgende:
Vraagje : mijn date en ik zijn middels al 4 maanden aan het daten. We hebben het erg leuk met elkaar, en spreken dit ook naar elkaar uit. Als we samen zijn, dan lijkt het eigenlijk wel een relatie : samen koken, knuffelen, hand in hand door de stad lopen, zijn al twee keer een weekendje weg geweest.

Tegelijkertijd vraag ik mezelf soms wel eens af of het ''genoeg'' is van beide kanten. Want wat ik merk bij mijn date, maar ook bij mijzelf, is dat we beiden elkaar graag zien, maar ook weer niet echt een super explosieve drang hebben om elkaar te zien.
Die vraag kunnen wij niet voor je beantwoorden. Maar voor mij zou het niet genoeg zijn.
pi_207165875
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:29 schreef Biest. het volgende:

[..]
Die vraag kunnen wij niet voor je beantwoorden. Maar voor mij zou het niet genoeg zijn.
Zou ook heel goed wel kunnen. Verliefd ben je toch maar eventjes, dat is puur je brein playing tricks. Al die maanden daarna wordt het vooral zoals die user beschrijft. Eigenlijk lijkt de verliefdheid te zijn overgeslagen en gelijk naar 'relatie'.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207170322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
Reageerde ze heel positief op. Merkte toen al dat ze niet veel op whatsapp lijkt te zitten en weinig berichten stuurt vanuit haar zelf. Ze is overigens al jaren single.
red flag w/

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 14:15 schreef DesertGlory het volgende:
Tegelijkertijd vraag ik mezelf soms wel eens af of het ''genoeg'' is van beide kanten. Want wat ik merk bij mijn date, maar ook bij mijzelf, is dat we beiden elkaar graag zien, maar ook weer niet echt een super explosieve drang hebben om elkaar te zien.

Prima toch, die kalverliefde heb je als je 16 bent of super clingy, dat soort stellen zijn vreselijk. Is gezond je eigen ding te hebben en te kunnen doen en dat "de ander" geen mega deel van je leven uitmaakt. Dan is je huidige leven al rijk genoeg. :)
  woensdag 21 december 2022 @ 11:51:28 #296
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_207171264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
red flag w/
[..]
Prima toch, die kalverliefde heb je als je 16 bent of super clingy, dat soort stellen zijn vreselijk. Is gezond je eigen ding te hebben en te kunnen doen en dat "de ander" geen mega deel van je leven uitmaakt. Dan is je huidige leven al rijk genoeg. :)
Hoezo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_207171551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 11:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Hoezo?
Dit is puur persoonlijke ervaring, maar als iemand 5+ jaren single was was het voor mij ook altijd wel duidelijk waarom ze dat zo lang waren. :)
  woensdag 21 december 2022 @ 14:15:47 #298
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_207172849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit is puur persoonlijke ervaring, maar als iemand 5+ jaren single was was het voor mij ook altijd wel duidelijk waarom ze dat zo lang waren. :)
Deze 2 jaar. Hoor dat vaker. Vooral bij vrouwen 2 - 3 jaar single na een relatie
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_207176431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Is gezond je eigen ding te hebben en te kunnen doen en dat "de ander" geen mega deel van je leven uitmaakt. Dan is je huidige leven al rijk genoeg.
Ik zou wel samen een soort van één willen zijn. Niet zo letterlijk en cliché natuurlijk. Mijn eigen leven + een aanvulling daarop, geen mega deel van m'n leven, is voor mij niet iets wat ik als relatie zou willen.

Dan kan ik net zo goed met m'n vrienden afspreken en om de zo veel tijd even een one night stand doen. Feitelijk is dat geen verschil.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207189079
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 14:15 schreef DesertGlory het volgende:
Vraagje : mijn date en ik zijn middels al 4 maanden aan het daten. We hebben het erg leuk met elkaar, en spreken dit ook naar elkaar uit. Als we samen zijn, dan lijkt het eigenlijk wel een relatie : samen koken, knuffelen, hand in hand door de stad lopen, zijn al twee keer een weekendje weg geweest.

Tegelijkertijd vraag ik mezelf soms wel eens af of het ''genoeg'' is van beide kanten. Want wat ik merk bij mijn date, maar ook bij mijzelf, is dat we beiden elkaar graag zien, maar ook weer niet echt een super explosieve drang hebben om elkaar te zien.
Ach, ik ben nu 2.5 jaar samen met mijn dinnetje en we latten nog steeds. Gewoon 1 langgerekte date. 3x per week bij elkaar over de vloer en/of slapen en daarna lekker in mijn eigen huis mijn eigen leven. Tot nu toe gaat het prima en we hadden echt niet elke keer explosieve drang om elkaar te zien.

Ze wil absoluut nooit meer samenwonen en ik heb er helemaal geen behoefte aan, dus prima.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207189288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:56 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ach, ik ben nu 2.5 jaar samen met mijn dinnetje en we latten nog steeds. Gewoon 1 langgerekte date. 3x per week bij elkaar over de vloer en/of slapen en daarna lekker in mijn eigen huis mijn eigen leven. Tot nu toe gaat het prima en we hadden echt niet elke keer explosieve drang om elkaar te zien.

Ze wil absoluut nooit meer samenwonen en ik heb er helemaal geen behoefte aan, dus prima.
Zo doen mijn vriendin en ik het ook :D Zien elkaar in het weekend. Zijn inmiddels al 7 jaar samen ongeveer. Al zijn we wel aan het kijken voor een huis :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')