Eucalyptusdrank gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:58 schreef Dries4Ever het volgende:
saffraandrank, dat is pas koala duur
twee rutten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
alles is duur vriend
we worden door rutten gepakt waar we bij staan
Daklozen kunnen me rotten, want ik heb een dak boven me hoofdquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:08 schreef marc0871 het volgende:
Dat geeft niet, want daar heb ik geen last van.
Ik drink die meuk niet
Niets mis meequote:
Oorlog kan ik niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Daklozen kunnen me rotten, want ik heb een dak boven me hoofd
Oorlog kan me rotten, ik woon veilig etc.
Vanillestokjesdrank ook. En kaviaardrank, echtetruffeldrank, blowfishdrank enzquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:58 schreef Dries4Ever het volgende:
saffraandrank, dat is pas koala duur
Kan dat uit de bijbaantijd nog herinneren ja dat het spotgoedkoop was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef corehype het volgende:
Wat is deze man
Ik kan me nog herinneren dat ze 15 cent waren tijdens me studietijd
En nu een halve euro zelf bij shitwinkels als lidl en aldi
Moet ik nu mijn eigen 20 cent ijskoffie gaan maken ofzo om deze recessie te ontsnappen
Klagt: energiedrankjes duur
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik zou 'me' cursusgeld maar snel terugvragen dan
Tijdens die studietijd nog met het vak Nederlands te maken gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:54 schreef corehype het volgende:
Wat is deze man
Ik kan me nog herinneren dat ze 15 cent waren tijdens me studietijd
En nu een halve euro zelf bij shitwinkels als lidl en aldi
Moet ik nu mijn eigen 20 cent ijskoffie gaan maken ofzo om deze recessie te ontsnappen
Klagt: energiedrankjes duur
Ik wil op geen enkele manier het schandalig slechte Nederlands van TS goedpraten of verdedigen, maar veel universitaire studies zijn van begin tot einde Engelstalig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:59 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tijdens die studietijd nog met het vak Nederlands te maken gehad?
Zo is het niffoquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
alles is duur vriend
we worden door rutten gepakt waar we bij staan
Je hebt gelijk, dit probleem is al eerder in zijn leven veroorzaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik wil op geen enkele manier het schandalig slechte Nederlands van TS goedpraten of verdedigen, maar veel universitaire studies zijn van begin tot einde Engelstalig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |