Wat Portugal nekt, en wat Nederland ook gaat nekken, is dat je 6 teams mag afvaardigen en je dus ook deelt door 6. Portugal heeft al voor het 2e jaar op rij in de voorrondes al afscheid moeten nemen van 2 teams.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Simmertje het volgende:
Helemaal eerlijk is dit systeem eigenlijk niet. Portugal heeft twee ploegen in de tweede ronde CL (groepswinnaar beide) en alsnog minder punten nu dan Nederland dit jaar.
Nederland staat op 9,7 nuquote:Op donderdag 3 november 2022 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het gaat over resultaten van de afgelopen 5 jaar.
Portugal heeft t/m gister 9,666 punten en Nederland 7,900 punten bij elkaar gespeeld dit seizoen.
ssssttttquote:Op donderdag 8 september 2022 22:22 schreef yats het volgende:
PSV en Feyenoord hebben zelfs in de EL niets te zoeken.
Nederland moet nu komende seizoenen telkens beter doen dan Portugal, als ze 21/22 seizoen van 19k punten verliezen kunnen ze wel enorm hard zakken.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het gaat over resultaten van de afgelopen 5 jaar.
Portugal heeft t/m gister 9,666 punten en Nederland 7,900 punten bij elkaar gespeeld dit seizoen.
Mwah valt meequote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nederland moet nu komende seizoenen telkens beter doen dan Portugal, als ze 21/22 seizoen van 19k punten verliezen kunnen ze wel enorm hard zakken.
I stand corrected.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, die gaan er weer lekker op 80% tegenaan. Want dan lukt het ook we- oh.
als ze al gegarandeerd zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
Vanavond dus 4x2 = 8 punten voor de overwinningen
Feyenoord 4 voor groepswinst en 1 voor plaatsing ronde van 16
PSV 2 punten voor 2e plaats
AZ 2 punten voor groepswinst
Dus 17/5= 3,4 punten erbij![]()
Rekent Bertgod de bonuspunten aan het einde van de groepsfase of als ze al gegarandeerd binnen zijn? Als het dat laatste is zijn het 3 punten minder
Dat is het nadeel idd. Maar voor nu prima.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:37 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nederland moet nu komende seizoenen telkens beter doen dan Portugal, als ze 21/22 seizoen van 19k punten verliezen kunnen ze wel enorm hard zakken.
Dat 2e, maar er was voor vandaag nog niks helemaal zeker toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 22:53 schreef tjoptjop het volgende:
Vanavond dus 4x2 = 8 punten voor de overwinningen
Feyenoord 4 voor groepswinst en 1 voor plaatsing ronde van 16
PSV 2 punten voor 2e plaats
AZ 2 punten voor groepswinst
Dus 17/5= 3,4 punten erbij![]()
Rekent Bertgod de bonuspunten aan het einde van de groepsfase of als ze al gegarandeerd binnen zijn? Als het dat laatste is zijn het 3 punten minder
Ja, op zo'n manier is het niet erg om ernaast te zitten.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I stand corrected.
Gelukkig!
Volle pot deze week!!
Max score!!!
Zowel PSV als AZ zouden wel al minimaal 2e worden, dus respectievelijk 2 en 1 bonuspunt was al 'binnen'. Vandaar mijn vraag of Bert het per ronde bekijkt of het aan het einde doet.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat 2e, maar er was voor vandaag nog niks helemaal zeker toch?
Ik denk niet dat ie ze al toekent als het er ook nog meer kunnen worden, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 3 november 2022 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zowel PSV als AZ zouden wel al minimaal 2e worden, dus respectievelijk 2 en 1 bonuspunt was al 'binnen'. Vandaar mijn vraag of Bert het per ronde bekijkt of het aan het einde doet.
Update zal zo wel komen, dus we gaan het zien. Nu nog 7,9 punten. Wordt dat 11,3 dan was het er nog niet bij opgeteld. Wordt het 10,7 dan welquote:Op donderdag 3 november 2022 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie ze al toekent als het er ook nog meer kunnen worden, maar dat weet ik niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |