EL winnen levert ook een CL-ticket op. Dat lijkt me al een mooie reden om dat toernooi serieus te nemen als je realistisch gezien een kans maakt om te winnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 07:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Frankfurt is een stevige middenmoter in een Tier 1 league met een begroting van 174 miljoen.
Plus dat Duitsers er nou niet om bekend zijn om bepaalde wedstrijden niet serieus te nemen, JC weet daar wel iets van.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
EL winnen levert ook een CL-ticket op. Dat lijkt me al een mooie reden om dat toernooi serieus te nemen als je realistisch gezien een kans maakt om te winnen.
Altijd lastig dat Bodom. Vraag maar in het roodgele deel van Rome.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef tjoptjop het volgende:
PSV gaat het weer verneuken natuurlijk
1,2 al voor alleen de wedstrijden. Maar hoeveel evt voor de bonus?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
Toetertjes voor de punten polonaise
EL is 4 dacht ik als groepswinnaar en ECL 2quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1,2 al voor alleen de wedstrijden. Maar hoeveel evt voor de bonus?
Blijven we voor op Portugal?
4 voor groepswinnaar en nog 1 extra volgens mij voor het bereiken van de achtste finale.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
EL is 4 dacht ik als groepswinnaar en ECL 2
4 voor feyenoord en 2 voor Az. Maar az was al zeker van 1 bonuspunt dus +1quote:Op donderdag 3 november 2022 20:48 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel bonuspunten is dit nou?
Edit: volgens mij Feyenoord 5 bonuspunten en Az 2 bonuspunten
We hebben opeens ook meer punten dan Portugal gehaald dit jaar![]()
Punten in die ronde tellen nietquote:Op donderdag 3 november 2022 20:51 schreef Rambow het volgende:
Krijg je bonus punten als je die tussenronde overslaat zoals AZ nu? anders zijn dat 2 wedstrijden waarin je punten had kunnen verdienen
Klopt die komt er ook nog bijquote:Op donderdag 3 november 2022 20:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
4 voor groepswinnaar en nog 1 extra volgens mij voor het bereiken van de achtste finale.
https://kassiesa.net/uefa/calc.html
Harken met die handel!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
Al 11 punten deze week. Feyenoord +6 (2+4), Az 3 (2+1) en Ajax 2. Psv kan er nog maximaal 4 punten (2+2) bij halen.
Psv wint niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Simmertje het volgende:
Als PSV wint dus misschien wel de meest succesvolle avond ooit qua punten?
Ben er ook bang voor, die gaan er weer lekker op 80% tegenaan. Want dan lukt het ook we- oh.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Psv wint niet.
Mark my words.
Ze zijn al door en zondag is er ook een potje.
En Twente moest tegen een sterk team.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Alle clubs behalve Twente overwinteren, keurig.
niet mee eensquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Simmertje het volgende:
Helemaal eerlijk is dit systeem eigenlijk niet. Portugal heeft twee ploegen in de tweede ronde CL (groepswinnaar beide) en alsnog minder punten nu dan Nederland dit jaar.
Gewoon eeuwig zonde, verkloot uit naïviteit door een bar en barslechte helft.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Twente moest tegen een sterk team.
Het gaat over resultaten van de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Simmertje het volgende:
Helemaal eerlijk is dit systeem eigenlijk niet. Portugal heeft twee ploegen in de tweede ronde CL (groepswinnaar beide) en alsnog minder punten nu dan Nederland dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |