abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205675262
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En wat zou dit volgens jou nu moeten aantonen dan?
Volgens mij gelooft speknek Russische propaganda.

Ofzo.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 15:08:45 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_205676256
Wie is hier nu de BNW, gij of ik?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205677396
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Volgens mij gelooft speknek Russische propaganda.

Ofzo.
Dat is erg opvallend. Hij is toch onderdeel van het kliekje users die 'het begrijpen', 'intelligent' zijn, en zich alleen maar toespitsen op vermeende waarheden van de zogenaamd betrouwbare en feitelijke bronnen zoals de NYTimes, WaPo, Vox en wat Linkse en progressieve Twitteraccounts? Hihi, dan zou je dit toch niet verwachten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205678024
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is erg opvallend. Hij is toch onderdeel van het kliekje users die 'het begrijpen', 'intelligent' zijn, en zich alleen maar toespitsen op vermeende waarheden van de zogenaamd betrouwbare en feitelijke bronnen zoals de NYTimes, WaPo, Vox en wat Linkse en progressieve Twitteraccounts? Hihi, dan zou je dit toch niet verwachten.
Wat zou Confirmation Bias/Opinion Check eigenlijk over die Russische bron zeggen? Riekt toch wel naar ketterij!
pi_205678780
Een opmerkelijke podcast van Sam Harris bij Triggernometry. Hoe die man van een interessante onpartijdige intellectueel is afgegleden naar een totaal vooringenomen activist met TDS is bijzonder en jammer om te zien.

twitter

twitter

De hele podcast is hier te zien. Misschien een aanrader voor @Chivaz, hij keek dacht ik ook nog wel eens Sam Harris.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:52:16 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_205678823
Trump University the story is worse than anything that could be on Hunter Biden's laptop.

Hoe is dat TDS? :'). Trump University was a massive scam (National Review) die gewone Amerikanen voor honderden miljoenen dollars heeft opgelicht met een niet bestaande universiteit.

[ Bericht 39% gewijzigd door speknek op 18-08-2022 19:59:53 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205678836
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
Een opmerkelijke podcast van Sam Harris bij Triggernometry. Hoe die man van een interessante onpartijdige intellectueel is afgegleden naar een totaal vooringenomen activist met TDS is bijzonder en jammer om te zien.

[ twitter ]

[ twitter ]

De hele podcast is hier te zien. Misschien een aanrader voor @:Chivaz, hij keek dacht ik ook nog wel eens Sam Harris.
Ik heb daar in het verleden wel eens naar geluisterd, maar zijn TDS werd zo storend dat ik het niet meer kon aanhoren. Ik ben niet vies van een beetje kritiek onderbouwd met goede argumenten maar Sam Harris was gewoon pure TDS.
pi_205679900

Kek! President Trump geeft een Democraat zijn endorsement. En dat is iets dat een verkiezingsoverwinning nagenoeg garandeert.

Uiteraard vindt de Democraat de Democraten veel te intelligent om daar in te trappen. Zo veel te intellegent zelfs, dat hij het uit moet leggen zodat ze het toch echt begrijpen.

Gelukkig maar dat hij deze keer President Trump toch echt heeft!

Bonuspunten uiteraard voor de projectie en het rent-fREEEEEEE gehalte.
pi_205685718
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205692540
Bill Gates stijgt in mijn achting als dat waar is.

twitter

Weer een stukje rechtse indoctrinatie van kinderen. :N
pi_205692790
Fascinered om te zien hoe Blauwen simpen voor oligarchen.

Ergens is het gigantisch de mist in gegaan voor de Linkse ideologie.
pi_205692842
De Amerikaans progressieve geest is inderdaad erg gefocust op instituten (die zij naar hun hand hebben kunnen zetten) en ook machtige individuele spelers die zogenaamd enorm veel kennis hebben. Zoals o.a. Bill Gates, deze tech-entrepreneur moet heilig worden vertrouwd als het gaat om iets als bijvoorbeeld vaccinaties of klimaatverandering. 'Trust the science' zeggen ze dan. Hihi.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 08:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bill Gates stijgt in mijn achting als dat waar is.

[ twitter ]
Weer een stukje rechtse indoctrinatie van kinderen. :N
Waar zou de indoctrinatie zich dan bevinden?
pi_205692996
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar zou de indoctrinatie zich dan bevinden?
De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen op een god te vertrouwen. Nogal wiedes, nietwaar. Kan een individuele leraar met regenboogvlag nog wat van leren.
pi_205693050
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen op een god te vertrouwen. Nogal wiedes, nietwaar. Kan een individuele leraar met regenboogvlag nog wat van leren.
Maar wederom: waar zit de 'indoctrinatie' dan? Het Amerikaanse volkslied betreft zelfs referenties naar God. Net zoals het Nederlandse trouwens. Dus dan zou zelfs het volkslied een vorm van 'indoctrinatie' zijn?

En nu weten we dat dit voor veel Links en progressieven iets woedend makend is, immers bestaat God volgens hen niet en is religie verschrikkelijk (behalve de Islam dan uiteraard want moslims zijn onderdrukt). Maar de realiteit is dat heel de wereld eeuwenlang al stoelt op een idee dat er tóch bepaalde hogere machten zijn met een schepper. En dit strookt niet met het moreel relativistische en nihilistische wereldbeeld van veel progressieven tegenwoordig, maar ik zou dit laatste eerder als een afwijkend iets zien dan religie.
pi_205696396
quote:

[..]
Ik zou toch iets voorzichtiger zijn. Een argument beginnen met "De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen [...]" opent de mogelijkheid voor vele verschillende tegenvoorbeelden. En die zijn niet enkel beperkt tot het groomen van kinderen op openbare scholen.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:07:05 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205699063
quote:

[..]
De waarheid kan ook omgekeerd zijn dat de staat zijn macht misbruikt heeft om erin te rammen dat er geen god is zodat de staat die plek in kon nemen , je weet het niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205731880
Een hoge studieschuld en een donkere huidskleur? Structureel racisme! Je moet een Blauwe stemmer zijn om tot dit soort bijzondere redenaties te kunnen komen.

twitter
pi_205738924

Weer een BlueAnon complottheorie ontkracht. Uiteraard wisten wij dit allang. Zouden de Blauwen eindelijk accepteren dat President Trump daadwerkelijk brandschoon is? Al die onderzoeken en steeds weer wordt er niets gevonden. Hihi, zo lijkt het net op religie. Ondanks het gebrek aan bewijs toch geloven in de schuld van President Trump is net als het geloven in God ondanks het gebrek aan bewijs van zijn bestaan.
pi_205742236
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:44 schreef QuidProJoe het volgende:

Weer een BlueAnon complottheorie ontkracht. Uiteraard wisten wij dit allang. Zouden de Blauwen eindelijk accepteren dat President Trump daadwerkelijk brandschoon is? Al die onderzoeken en steeds weer wordt er niets gevonden. Hihi, zo lijkt het net op religie. Ondanks het gebrek aan bewijs toch geloven in de schuld van President Trump is net als het geloven in God ondanks het gebrek aan bewijs van zijn bestaan.
Uitstekende analyse weer van Stix. Het blijft opvallend om te zien dat velen keer op keer maar blijven vallen voor al die narratieven mbt Trump. Elke keer denkt men dat het 'dit keer wél gaat lukken'. Het is me ook wat met deze goedgelovige MSM-adepten.
pi_205742281
Hihi, volgens Ron keert het tij en kunnen we in November dus blijkbaar een #BlueWave verwachten.

twitter
pi_205742368
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Uitstekende analyse weer van Stix. Het blijft opvallend om te zien dat velen keer op keer maar blijven vallen voor al die narratieven mbt Trump. Elke keer denkt men dat het 'dit keer wél gaat lukken'. Het is me ook wat met deze goedgelovige MSM-adepten.
Hihi. Het is net als met de experimentele injecties. De volgende geeft echt immuniteit! Echt waar hoor!

Grappig genoeg zijn gaat het om dezelfde mensen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:45:43 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205742386
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, volgens Ron keert het tij en kunnen we in November dus blijkbaar een #BlueWave verwachten.

[ twitter ]
Sure Ron met je oekraine vlag :Y
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:47:58 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205742404
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi. Het is net als met de experimentele injecties. De volgende geeft echt immuniteit! Echt waar hoor!

Na 1 of 2 ben je voorgoed klaar en heb je je vrijheid terug :Y
pi_205742458
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

En toch zijn dit dan zogenaamd de verschrikkelijk 'intelligente' mensen. Zij die het beter weten, zij die vertrouwen op de 'betrouwbare' instituten en de 'feitelijke' narratieven van 'objectieve' journalisten.

Het blijft opvallend hoe al die claims niet stroken met het vertoonde gedrag.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:45 schreef Summers het volgende:

[..]
Sure Ron met je oekraine vlag :Y
Het is bijzonder om te zien hoe die man is geradicaliseerd. Het was schijnbaar ooit een weldenkende Republikein, nu een links en progressief georiënteerde 'I support the current thing' activist, met een ongezonde haat jegens alles rechts van het centrum. Wat te veel mainstream media al niet met een mens kan doen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:10:54 #175
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205742582
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En toch zijn dit dan zogenaamd de verschrikkelijk 'intelligente' mensen. Zij die het beter weten, zij die vertrouwen op de 'betrouwbare' instituten en de 'feitelijke' narratieven van 'objectieve' journalisten.

Het blijft opvallend hoe al die claims niet stroken met het vertoonde gedrag.
[..]
Het is bijzonder om te zien hoe die man is geradicaliseerd. Het was schijnbaar ooit een weldenkende Republikein, nu een links en progressief georiënteerde 'I support the current thing' activist, met een ongezonde haat jegens alles rechts van het centrum. Wat te veel mainstream media al niet met een mens kan doen.
Sommige mensen zou ik dan ook een msm ban aanraden om weer tot zichzelf te komen . Vooral die nu nog met een mondkapje lopen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')