Volgens mij gelooft speknek Russische propaganda.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wat zou dit volgens jou nu moeten aantonen dan?
Dat is erg opvallend. Hij is toch onderdeel van het kliekje users die 'het begrijpen', 'intelligent' zijn, en zich alleen maar toespitsen op vermeende waarheden van de zogenaamd betrouwbare en feitelijke bronnen zoals de NYTimes, WaPo, Vox en wat Linkse en progressieve Twitteraccounts? Hihi, dan zou je dit toch niet verwachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft speknek Russische propaganda.
Ofzo.
Wat zou Confirmation Bias/Opinion Check eigenlijk over die Russische bron zeggen? Riekt toch wel naar ketterij!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is erg opvallend. Hij is toch onderdeel van het kliekje users die 'het begrijpen', 'intelligent' zijn, en zich alleen maar toespitsen op vermeende waarheden van de zogenaamd betrouwbare en feitelijke bronnen zoals de NYTimes, WaPo, Vox en wat Linkse en progressieve Twitteraccounts? Hihi, dan zou je dit toch niet verwachten.
Ik heb daar in het verleden wel eens naar geluisterd, maar zijn TDS werd zo storend dat ik het niet meer kon aanhoren. Ik ben niet vies van een beetje kritiek onderbouwd met goede argumenten maar Sam Harris was gewoon pure TDS.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
Een opmerkelijke podcast van Sam Harris bij Triggernometry. Hoe die man van een interessante onpartijdige intellectueel is afgegleden naar een totaal vooringenomen activist met TDS is bijzonder en jammer om te zien.
[ twitter ]
[ twitter ]
De hele podcast is hier te zien. Misschien een aanrader voor @:Chivaz, hij keek dacht ik ook nog wel eens Sam Harris.
Waar zou de indoctrinatie zich dan bevinden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bill Gates stijgt in mijn achting als dat waar is.
[ twitter ]
Weer een stukje rechtse indoctrinatie van kinderen.
De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen op een god te vertrouwen. Nogal wiedes, nietwaar. Kan een individuele leraar met regenboogvlag nog wat van leren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zou de indoctrinatie zich dan bevinden?
Maar wederom: waar zit de 'indoctrinatie' dan? Het Amerikaanse volkslied betreft zelfs referenties naar God. Net zoals het Nederlandse trouwens. Dus dan zou zelfs het volkslied een vorm van 'indoctrinatie' zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen op een god te vertrouwen. Nogal wiedes, nietwaar. Kan een individuele leraar met regenboogvlag nog wat van leren.
Ik zou toch iets voorzichtiger zijn. Een argument beginnen met "De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen [...]" opent de mogelijkheid voor vele verschillende tegenvoorbeelden. En die zijn niet enkel beperkt tot het groomen van kinderen op openbare scholen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De macht van de staat te gebruiken om erin te dreunen op een god te vertrouwen. Nogal wiedes, nietwaar. Kan een individuele leraar met regenboogvlag nog wat van leren.
De waarheid kan ook omgekeerd zijn dat de staat zijn macht misbruikt heeft om erin te rammen dat er geen god is zodat de staat die plek in kon nemen , je weet het niet .quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Uitstekende analyse weer van Stix. Het blijft opvallend om te zien dat velen keer op keer maar blijven vallen voor al die narratieven mbt Trump. Elke keer denkt men dat het 'dit keer wél gaat lukken'. Het is me ook wat met deze goedgelovige MSM-adepten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Weer een BlueAnon complottheorie ontkracht. Uiteraard wisten wij dit allang. Zouden de Blauwen eindelijk accepteren dat President Trump daadwerkelijk brandschoon is? Al die onderzoeken en steeds weer wordt er niets gevonden. Hihi, zo lijkt het net op religie. Ondanks het gebrek aan bewijs toch geloven in de schuld van President Trump is net als het geloven in God ondanks het gebrek aan bewijs van zijn bestaan.
Hihi. Het is net als met de experimentele injecties. De volgende geeft echt immuniteit! Echt waar hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitstekende analyse weer van Stix. Het blijft opvallend om te zien dat velen keer op keer maar blijven vallen voor al die narratieven mbt Trump. Elke keer denkt men dat het 'dit keer wél gaat lukken'. Het is me ook wat met deze goedgelovige MSM-adepten.
Sure Ron met je oekraine vlagquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, volgens Ron keert het tij en kunnen we in November dus blijkbaar een #BlueWave verwachten.
[ twitter ]
Na 1 of 2 ben je voorgoed klaar en heb je je vrijheid terugquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Het is net als met de experimentele injecties. De volgende geeft echt immuniteit! Echt waar hoor!
Grappig genoeg zijn gaat het om dezelfde mensen.
En toch zijn dit dan zogenaamd de verschrikkelijk 'intelligente' mensen. Zij die het beter weten, zij die vertrouwen op de 'betrouwbare' instituten en de 'feitelijke' narratieven van 'objectieve' journalisten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Het is net als met de experimentele injecties. De volgende geeft echt immuniteit! Echt waar hoor!
Grappig genoeg zijn gaat het om dezelfde mensen.
Het is bijzonder om te zien hoe die man is geradicaliseerd. Het was schijnbaar ooit een weldenkende Republikein, nu een links en progressief georiënteerde 'I support the current thing' activist, met een ongezonde haat jegens alles rechts van het centrum. Wat te veel mainstream media al niet met een mens kan doen.quote:
Sommige mensen zou ik dan ook een msm ban aanraden om weer tot zichzelf te komen . Vooral die nu nog met een mondkapje lopen .quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En toch zijn dit dan zogenaamd de verschrikkelijk 'intelligente' mensen. Zij die het beter weten, zij die vertrouwen op de 'betrouwbare' instituten en de 'feitelijke' narratieven van 'objectieve' journalisten.
Het blijft opvallend hoe al die claims niet stroken met het vertoonde gedrag.
[..]
Het is bijzonder om te zien hoe die man is geradicaliseerd. Het was schijnbaar ooit een weldenkende Republikein, nu een links en progressief georiënteerde 'I support the current thing' activist, met een ongezonde haat jegens alles rechts van het centrum. Wat te veel mainstream media al niet met een mens kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |