abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205554894


Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205555032
quote:
18s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Leuk grapje hoor.
Dat zou de samenleving wel ten goede komen denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gestoord-conservatieve cancel-culture in action. Een bieb opdoeken omdat ze een paar boeken hebben die je ziet als "lgbtq propaganda :')" en geen zin hebben om voor elke scheet een eigen beleid in te voeren.
Als het in een publieke bibliotheek staat bij een afdeling voor volwassen moet dat natuurlijk gewoon kunnen. De heksenjacht tegen dit soort boeken (sowieso alle vormen van seksualiteit) voor (jonge) kinderen sta ik helemaal achter, maar volwassenen moeten kunnen lezen wat ze willen. Dat spreekt voor zich.

Alleen dit soort dingen ga je dus wel krijgen door de recente ontwikkelingen op scholen en mbt kinderen en jongeren, die door heel de VS natuurlijk driftig allerlei LGBTQ materialen krijgen voorgeschoteld. Dit averechtse effect viel te verwachten en dat gaat een backlash hebben omdat sommige conservatieve groepen nu sceptisch en achterdochtig zijn geworden (begrijpelijk).

Deze is ook wel mooi:
quote:
Having books young adults can access on LGBT themes “is incredibly important,” Sousley said. “When I was growing up in Jenison (in Ottawa County), the language of who I was as a nonbinary person didn’t exist yet. When I read ‘Gender Queer,’ it was the first time I ever saw myself represented in a book.
Het is vreemd dat iemand een boek moet lezen om uit te vinden wie hij of zij is. Dit benadrukt dat 'genderqueer' of 'non-binary' een niet bestaand iets is, iemand heeft dat ooit verzonnen en nu gaan mensen er in mee en zich ermee identificeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:03:13 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205556787
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou de samenleving wel ten goede komen denk ik.
[..]
Als het in een publieke bibliotheek staat bij een afdeling voor volwassen moet dat natuurlijk gewoon kunnen. De heksenjacht tegen dit soort boeken (sowieso alle vormen van seksualiteit) voor (jonge) kinderen sta ik helemaal achter, maar volwassenen moeten kunnen lezen wat ze willen. Dat spreekt voor zich.

Alleen dit soort dingen ga je dus wel krijgen door de recente ontwikkelingen op scholen en mbt kinderen en jongeren, die door heel de VS natuurlijk driftig allerlei LGBTQ materialen krijgen voorgeschoteld. Dit averechtse effect viel te verwachten en dat gaat een backlash hebben omdat sommige conservatieve groepen nu sceptisch en achterdochtig zijn geworden (begrijpelijk).

Deze is ook wel mooi:
[..]
Het is vreemd dat iemand een boek moet lezen om uit te vinden wie hij of zij is. Dit benadrukt dat 'genderqueer' of 'non-binary' een niet bestaand iets is, iemand heeft dat ooit verzonnen en nu gaan mensen er in mee en zich ermee identificeren.
Want voorlichting is een fout iets en eigenlijk geef je aan dat homofilie eigenlijk iets fouts is. Daarnaast overdrijf je met 'driftig'. Laten we kinderen maar gaan laten beloven dat hun seksuele voorkeur taboe is of fout, daar gaat de wereld vast beter van worden. Want een seksuele voorkeur heb je nu eenmaal, die word je niet aangepraat.

Die laatste zin benadrukt vooral dat er weinig voorlichting was/is en heeft verder niets te maken met iemand wat aanpraten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205556847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 14:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Want voorlichting is een fout iets en eigenlijk geef je aan dat homofilie eigenlijk iets fouts is. Daarnaast overdrijf je met 'driftig'. Laten we kinderen maar gaan laten beloven dat hun seksuele voorkeur taboe is of fout, daar gaat de wereld vast beter van worden. Want een seksuele voorkeur heb je nu eenmaal, die word je niet aangepraat.

Die laatste zin benadrukt vooral dat er weinig voorlichting was/is en heeft verder niets te maken met iemand wat aanpraten.
Nee hoor, je laat nu een hele eigen interpretatie los op mijn post. Over 'homofilie' (homoseksualiteit bedoel je?) heb ik het niet eens. Wat dacht je hier eens van: kinderen gewoon kinderen laten zijn, en ze niet te beladen met dingen over seksualiteit (in het algemeen) en al helemaal niet met theorieën over fantasmen zoals 'gender'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205557565
quote:
Republikeinse ex-vicepresident noemt "lafaard" Trump "grootste bedreiging voor VS”

De voormalige Amerikaanse vicepresident Dick Cheney heeft in een campagnespot voor zijn dochter Liz scherp uitgehaald naar ex-president Donald Trump. “In de 246-jarige geschiedenis van onze natie is er nooit een persoon geweest die een grotere bedreiging vormde voor onze republiek dan Donald Trump”, aldus de Republikein.

https://www.hln.be/nieuws(...)ng-voor-vs~a446744f/
In de 246-jarige geschiedenis is er nog nooit een president geweest die een grotere bedreiging vormde voor total nuclear war dan Biden
O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:45:09 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205557568
twitter


Nou ben ik niet gelovig, maar :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205557591
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Nou ben ik niet gelovig, maar :X.
Als die 2 doden diegenen zijn die het zouden moeten zijn, word ik gelovig O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205557626
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Nou ben ik niet gelovig, maar :X.
God's wegen zijn ondoorgrondelijk :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:17:51 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205557821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als die 2 doden diegenen zijn die het zouden moeten zijn, word ik gelovig O-)
Wie zouden dat moeten zijn volgens jou? Als het antwoord BIden en en Harris is dan moet je maar eens opzoeken wie er dan President wordt :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205557833
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Nou ben ik niet gelovig, maar :X.
De doden waren gevaccineerd. Zo zie je maar weer.
pi_205557984
Hihihi. De McCains in paniek, de Cheneys in paniek.

Ultra MAGA!
pi_205558254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wie zouden dat moeten zijn volgens jou? Als het antwoord BIden en en Harris is dan moet je maar eens opzoeken wie er dan President wordt :D
Kan het erger dan mister seniel en mevrouw debiel, wereld in crisis en risico op meerdere oorlogen :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:16:48 #13
236264 crew  capricia
pi_205558296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan het erger dan mister seniel en mevrouw debiel, wereld in crisis en risico op meerdere oorlogen :?
Het is die dame die onlangs naar Taiwan vloog. :D
Definitely not CIA
pi_205558307
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is die dame die onlangs naar Taiwan vloog. :D
Oh dear. :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 18:12:37 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205558742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan het erger dan mister seniel en mevrouw debiel, wereld in crisis en risico op meerdere oorlogen :?
Nancy Pelosi wordt President als Biden en Harris om het leven komen. Dus mischien is dit een moment van bezinning voor je? Be careful what you wish for enzo ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205559002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nancy Pelosi wordt President als Biden en Harris om het leven komen. Dus mischien is dit een moment van bezinning voor je? Be careful what you wish for enzo ;)
Ach ... perfecte kandidaat om de huidige waanzin verder te zetten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205559314
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nancy Pelosi wordt President als Biden en Harris om het leven komen. Dus mischien is dit een moment van bezinning voor je? Be careful what you wish for enzo ;)
Dat is een probleem dat meer bliksem ook op kan lossen.
pi_205559319
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is een probleem dat meer bliksem ook op kan lossen.
:D _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:35:06 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205559325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach ... perfecte kandidaat om de huidige waanzin verder te zetten.
Precies , ook niet meer te verstaan :'(

twitter


[ Bericht 45% gewijzigd door Summers op 05-08-2022 20:07:44 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205559344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:35 schreef Summers het volgende:

[..]
Precies , ook niet meer te verstaan :'(
ik kan echt niet begrijpen dat er 4 jaar lang dagelijks op Trump gekakt werd...en nu gezwegen wordt in alle talen ondanks de globale ellende waar de VS ons in stort ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205559402
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559742
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Deze meneer is nu ontmaskerd als leugenaar. Geloven jullie zijn leugens nu nog steeds?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:16:36 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205560236
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Beste MIC drop van vandaag :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205560350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
In de 246-jarige geschiedenis is er nog nooit een president geweest die een grotere bedreiging vormde voor total nuclear war dan Biden
O-)
In deze zin staat niet wat je denkt dat er staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205560364
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
In deze zin staat niet wat je denkt dat er staat.
muggenziften
denk wel dat je weet wat ik bedoel
als ik als belg hier alle taalfouten van jullie NL'ers moest aankaarten :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:30:12 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205560415
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik kan echt niet begrijpen dat er 4 jaar lang dagelijks op Trump gekakt werd...en nu gezwegen wordt in alle talen ondanks de globale ellende waar de VS ons in stort ...
Alsof iets pas leeft als het op tell lie vision is geweest ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205560445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:30 schreef Summers het volgende:

[..]
Alsof iets pas leeft als het op tell lie vision is geweest ..
ja net als dat we hier vandaag in BNW weg gezet werden als goedgelovige sukkels (nav Alex Jones) , terwijl we al 2 jaar lang (en nu nog steeds, en meer) net het omgekeerde zagen bij diegenen die ons verwijten :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:49:24 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205560593
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja net als dat we hier vandaag in BNW weg gezet werden als goedgelovige sukkels (nav Alex Jones) , terwijl we al 2 jaar lang (en nu nog steeds, en meer) net het omgekeerde zagen bij diegenen die ons verwijten :D
Je zag het er gewoon vanaf druipen :Y , "zie je nou wel dat we al die jaren geen onderzoek hoefden te doen en slechts de autoriteiten/experts hoefden te geloven" .

En al waren we goedgelovig , niet goedgelovig genoeg om in msm fabeltjes te trappen . Jammer he ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205560627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 21:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
muggenziften
denk wel dat je weet wat ik bedoel
als ik als belg hier alle taalfouten van jullie NL'ers moest aankaarten :D
Hihi. Ze moeten toch wat wanneer ze geen inhoud hebben.
pi_205562377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Deze discussie heb ik allang een keer met jou gehad, ookal is er aantoonbaar bewijs (en dat is er genoeg) dan zal geen enkele rechter hierin meegaan. Het Witte Huis heeft de kracht om alles weg te moffelen.

Jij en je kornuiten liepen 6 jaar lang te roepen dat Trump de bak in zou gaan, is dit al gebeurd? lol
Nee, deze discussie heb je allang een keer ontweken - wat zeg ik, één? Meerdere keren. :')

Ik heb verder nooit gezegd dat Trump de bak in zou gaan, maar leuke afleiding van het onderwerp.

Er is volgens jou dus aantoonbaar bewijs, maar waar dan? Je lult gewoon weer eens uit je nek.
pi_205564139
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 08:19 schreef illusions het volgende:

[..]
Nee, deze discussie heb je allang een keer ontweken - wat zeg ik, één? Meerdere keren. :')

Ik heb verder nooit gezegd dat Trump de bak in zou gaan, maar leuke afleiding van het onderwerp.

Er is volgens jou dus aantoonbaar bewijs, maar waar dan? Je lult gewoon weer eens uit je nek.
Aantoonbaar bewijs? Is dat zoiets als een "verifieerbaar feit"?
pi_205567753
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 13:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Aantoonbaar bewijs? Is dat zoiets als een "verifieerbaar feit"?
Moet je dat niet vragen aan degene die claimt dat er aantoonbaar bewijs is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205585061
twitter


Ah, het mensen ongevoelig maken voor de term domestic terrorist is begonnen. De devolutie naar fascisme gaat gestaag door.
pi_205586775
Het is allemaal wel weer opmerkelijk, ik ben benieuwd wat hier nu de bedoeling van is.

twitter


twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205587617
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
Het is allemaal wel weer opmerkelijk, ik ben benieuwd wat hier nu de bedoeling van is.

[ twitter ]

[ twitter ]
Het zou gaan om documenten zover ik weet, even rustig afwachten ieder geval tot er meer bekend is.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:12:14 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205587680
Er kan maar beter echt bewijs naar boven komen anders denk ik dat dit de aanleiding van een nieuwe burgeroorlog is.

The usual suspects hebben inmiddels vochttekort van het rukken op de inval in NWS en POL, niet normaal hoe obsessief die TDSers zijn :').

En dat terwijl Biden zijn eigen colbert niet eens meer aan kan doen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:40:33 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205587910
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:46:24 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205587971
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Er kan maar beter echt bewijs naar boven komen anders denk ik dat dit de aanleiding van een nieuwe burgeroorlog is.

The usual suspects hebben inmiddels vochttekort van het rukken op de inval in NWS en POL, niet normaal hoe obsessief die TDSers zijn :').

En dat terwijl Biden zijn eigen colbert niet eens meer aan kan doen :').
Echt iets super belastend bewijs zal er niet zijn, door zijn wartaal wat Trump gebruikt kan men hem nooit veroordelen voor de bestorming op 6jan.

Maar het is alsnog meer dan wat men heeft voor de enorme fraude die totaal niet hard te maken valt
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205588080
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Er kan maar beter echt bewijs naar boven komen anders denk ik dat dit de aanleiding van een nieuwe burgeroorlog is.
Lol
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205588090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Echt iets super belastend bewijs zal er niet zijn, door zijn wartaal wat Trump gebruikt kan men hem nooit veroordelen voor de bestorming op 6jan.
Het gaat niet specifiek over 6 januari, maar over Trump die mogelijk documenten heeft meegenomen die hij, als niet-meer-president, niet mee had mogen nemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:02:22 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Lol
Lol maar, er rommelt echt van alles op dit moment. Ik zeg niet dat ik het hoop he?

Maar wat Brandon zelf ULTRA Maga noemt is pislink op dit moment, dus als er niets naar bovenkomt uit deze inval is het vertrouwen in de huidige regering echt volkomen weg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588143
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Er kan maar beter echt bewijs naar boven komen anders denk ik dat dit de aanleiding van een nieuwe burgeroorlog is.

The usual suspects hebben inmiddels vochttekort van het rukken op de inval in NWS en POL, niet normaal hoe obsessief die TDSers zijn :').

En dat terwijl Biden zijn eigen colbert niet eens meer aan kan doen :').
Hihi, inderdaad. Men kan het gewoon niet loslaten. De haat jegens alles wat Republikein (en dan natuurlijk vooral Trump) zit zo ontzettend diep. Op tribale en toegewijde wijze leeft men mee met de Democraten en diens discipelen in de (Amerikaanse) MSM. Het blijft buitengewoon interessant om zulke trigglypuffs te kunnen aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205588151
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lol maar, er rommelt echt van alles op dit moment. Ik zeg niet dat ik het hoop he?

Maar wat Brandon zelf ULTRA Maga noemt is pislink op dit moment, dus als er niets naar bovenkomt uit deze inval is het vertrouwen in de huidige regering echt volkomen weg.
Ik durf de weddenschap wel aan dat er geen burgeroorlog uitbreekt als er straks geen bewijs is gevonden dat Trump illegaal documenten in bezit heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:08:13 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik durf de weddenschap wel aan dat er geen burgeroorlog uitbreekt als er straks geen bewijs is gevonden dat Trump illegaal documenten in bezit heeft.
We zullen zien, een echte burgeroorlog wellicht niet, maar rustig zal het sowieso niet blijven denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:10:14 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205588218
Zelden was een Amerikaanse president zo impopulair als Joe Biden

quote:
Slechts ongeveer vier op de tien Amerikanen vond tot vorige week dat Biden het goed doet

Fysiek zwakke indruk
Het was lang een taboe, maar inmiddels wordt in Washington openlijk besproken dat Biden als bijna tachtiger een fysiek zwakke indruk maakt. Zijn medewerkers zijn soms bang dat hij valt, berichtte The New York Times. Ze zorgen dat hij genoeg rust heeft door ’s avonds en in het weekend geen publieke optredens te plannen. En is Biden wel scherp genoeg?

Zijn team verzekert dat hij achter de schermen tot laat in de avond zijn team uitdaagt met kritische vragen, maar online circuleert een keur aan beelden waarin Biden over woorden struikelt of zijn gedachten niet helder op een rij krijgt. Slechts ongeveer vier op de tien Amerikanen vond tot vorige week dat Biden het goed doet. Sinds de late jaren 70 zijn zulke lage populariteitsscores voor een president in de VS niet meer gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205588241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
We zullen zien, een echte burgeroorlog wellicht niet, maar rustig zal het sowieso niet blijven denk ik.
Ach welja, een paar boze tweets, wat fox news drama, een paar memes en we gaan gewoon weer door.

Het wordt pas lachen als ze wél iets vinden, en op straffe daarvan Trump niet meer mee mag doen aan de verkiezingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205588276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ach welja, een paar boze tweets, wat fox news drama, een paar memes en we gaan gewoon weer door.

Het wordt pas lachen als ze wél iets vinden, en op straffe daarvan Trump niet meer mee mag doen aan de verkiezingen.
Dan zal het DeSantis worden, en die gaat het beter doen dan Trump. Dus dan wordt weer schreeuwen, gillen en huilen voor het Blauwe deel van Amerika. Maar dat is daar natuurlijk sowieso een beetje de norm als men de zin niet krijgt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205588330
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zal het DeSantis worden, en die gaat het beter doen dan Trump. Dus dan wordt weer schreeuwen, gillen en huilen voor het Blauwe deel van Amerika. Maar dat is daar natuurlijk sowieso een beetje de norm als men de zin niet krijgt.
K. Geen relevantie tot de discussie over wat super-maga erg gaat vinden, maar dank voor de input.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:33:27 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205588415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het gaat niet specifiek over 6 januari, maar over Trump die mogelijk documenten heeft meegenomen die hij, als niet-meer-president, niet mee had mogen nemen.
Jah das ook niet handig.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205588556
Bij welk deel van "Nu hebben ze President Trump echt hoor!" zitten we nu?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')