Nadat hij de loterij wint.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:28 schreef the-eye het volgende:
Dus eigenlijk kan het vanaf hier alleen nog maar bergafwaarts gaan?
Tenminste wat echt goede muziek gvdquote:
Klopt broer maar vandaag even zonnenschijnquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
het is wachten tot alles kut gaat ineens weer
heb jij nog tips qua doelenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:56 schreef laforest het volgende:
Ja, verveling komt als het te goed gaat. Gewoon nieuwe doelen stellen en bereiken.
Dat is toch persoonlijk?quote:
Je hebt dus de dag met je ma gespendeerd, leuk hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
heb ook zo'n dag
- lekker gebald vanochtend met een model
- lekker wat bitcoin wist op de rekening gepakt
- kleine ruzie gehad bij lidl maar ziek overwonnen
- nieuw dl record gezet van 560 kg
hahhaa ik ga altijd zo kk stuk om Jahr00npostsquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:44 schreef Jahr00n het volgende:
heb ook zo'n dag
- lekker gebald vanochtend met een model
- lekker wat bitcoin wist op de rekening gepakt
- kleine ruzie gehad bij lidl maar ziek overwonnen
- nieuw dl record gezet van 560 kg
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
hahhaa ik ga altijd zo kk stuk om Jahr00nposts
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef jigggy het volgende:
Vandaag promotie gemaakt, ga echt qua salaris een stuk vooruit ,zaterdag uiteten met chick ,vanochtend voor werk naar de gym geweest
Klacht : niks te klagen
Z'n moeder had toen te druk met haar eigen klandizequote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Je hebt dus de dag met je ma begeleidster gespendeerd, leuk hoor.
ftfyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 05:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geen coke gemeente pils bingen en circle jereken ?
Kom hier halve liters klappen niffo !quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jigggy leeft die leeft niffo als er een eckte G is die het verdient is het deze kaolo niffo
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Welnee, dat zou te toevallig zijn dat jullie dat beide deden in het weekend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
Misschien martelt die wel kinderen in het weekend
Hm dan had ik hem mss wel herkend ondertussen op de martelmeets ja...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee, dat zou te toevallig zijn dat jullie dat beide deden in het weekend.
Jij hebt helemaal gelijk, we moeten mensen die leverworst eten serieus weren!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dan had ik hem mss wel herkend ondertussen op de martelmeets ja...
Maar alsnog!
Misschien eet die wel leverworst weet jij veel wat voor gekken hier zitten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal gelijk, we moeten mensen die leverworst eten serieus weren!
Speciaal voor jullie zal ik de OP even vertalen naar wat @jigggy echt bedoelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dan had ik hem mss wel herkend ondertussen op de martelmeets ja...
Maar alsnog!
Misschien eet die wel leverworst weet jij veel wat voor gekken hier zitten
Maar ook dat is best wel erg goed te noemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie zal ik de OP even vertalen naar wat @:jigggy echt bedoelt.
"Vandaag promotie gemaakt" betekend: Ik mag nu zelfstandig mijn eigen kleertjes opvouwen
"ga echt qua salaris een stuk vooruit" betekend: Ik krijg nu 2 koekjes bij mijn ranja om 3 uur in de middag
"zaterdag uiteten met chick" betekend: mijn begeleidster eet zaterdag avond mee op de afgesloten afdeling
"vanochtend voor werk naar de gym geweest" betekend: ik heb maar liefst 5 hele meters in minder dan 5 minuten afgelegd.
Hoe is het in het Viva toppa kerelquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie zal ik de OP even vertalen naar wat @:jigggy echt bedoelt.
"Vandaag promotie gemaakt" betekend: Ik mag nu zelfstandig mijn eigen kleertjes opvouwen
"ga echt qua salaris een stuk vooruit" betekend: Ik krijg nu 2 koekjes bij mijn ranja om 3 uur in de middag
"zaterdag uiteten met chick" betekend: mijn begeleidster eet zaterdag avond mee op de afgesloten afdeling
"vanochtend voor werk naar de gym geweest" betekend: ik heb maar liefst 5 hele meters in minder dan 5 minuten afgelegd.
Dikke prima!quote:
En dan nu grappen maken over m’n moederquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke prima!
Ik hoop dat je blij bent dat ik je moeder 1 cent per uur opslag heb gegeven. Dan kunnen jullie binnenkort ook eens bij de aildi pindakaas kopen
En jij lijkt me dan weer iemand (met een bitterzoette band als The Verve als naam) die het leven accepteert zoals het komt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:25 schreef The_Verve het volgende:
Jij lijkt me wel iemand die ongelukkig wordt van gelukkig zijn.
Wat dat betreft hoef je niet bang te zijn dat er echt iets zal veranderen.
Jiggy,quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef jigggy het volgende:
Vandaag promotie gemaakt, ga echt qua salaris een stuk vooruit ,zaterdag uiteten met chick ,vanochtend voor werk naar de gym geweest
Klacht : niks te klagen
Doen alsof dit een grap wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
En dan nu grappen maken over m’n moeder
Verbaas me elke keer weer over hoe diep jij kan zinken
Deze niffo is door diepe dalen gegaan waar menig kledingverkoper al het bijltje bij neer zou hebben gegooid. Een man die zijn weerga niet kent in veerkracht en resistentie, my main man Jigggyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Kom hier halve liters klappen niffo !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |