We hebben een takenrooster en iedereen moet er gewoon aan houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?
We wonen beschermdquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht dit. Je weet niet wat zij samen hebben afgesproken ook niet hoe zij huisgenoten zijn geworden. Er bestaan ook altijd 2 kanten aan een verhaal.
Als mijn huisgenoot zegt dat ik moet dweilen ik heb dat net gedaan maar zij vind het niet goed genoeg dan kan ze wat mij betreft ook de rambam krijgen. Kom op zeg jullie zijn volwassen. Als zij zegt dat ze dat gedaan heeft dan geloof je dat tenzij je 100% zeker weet dat het niet gebeurt is. Dan kan je gewoon een gesprek aangaan of je pakt zelf een dweil als je van mening bent dat het niet goed gebeurt is.
Ik dacht dat het over samenwonen in het algemeen ging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen huisgenoot? Jij bent toch de liefde van mijn leven!
kun je mensen voor betalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eigen wcJe eigen douche
Alles zelf schoon moeten maken en repareren
Vaak over nagedacht, nooit gedaan, het idee dat een onbekende door mijn meuk snuffelt staat me gewoon tegenquote:
wat moet er gesoldeerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kan solderen.
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijd gedaan maar poets dan liever zelf
oh, dat zou me wel lukken.quote:
Dus jij biedt je aan om CL haar superHW te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Goed, netjes solderen is lastig, maar een snelle "good enough for government work" klus is echt niet zo moeilijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |