Inderdaad. Dus zo serieus zijn die excuses te nemen. Waarschijnlijk was het van het kaliber 'Sorry dat ik je gekwetst heb en dat ik hier nu zoveel gezeik van heb'.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
We weten wel dat hij een kort geding aanspande om weer aan het werk te gaan en geen reputatieschade op te lopen, dus zo serieus nam hij zijn actie niet.
Maar hetgeen ik normaal gedrag vindt, wordt hier niet gewaardeerd, steeds weer komen er hier personen die slachtoffers de grond in schrijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja. Dat mag jij ook trouwens.
Als je geen verschillende meningen hebt, is er eigenlijk ook geen discussie.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar hetgeen ik normaal gedrag vindt, wordt hier niet gewaardeerd, steeds weer komen er hier personen die slachtoffers de grond in schrijven.
Sorry dat jij je zo rot voelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is dat deze vent excuses heeft aangeboden (al voor het hele circus op gang kwam) en ze deze niet geaccepteerd heeft. Prima, dan accepteer je ze niet. Maar dan krijg je dus wel de shitstorm over je heen.
Als het alleen om de likbeweging op het feest ging zou ik het met je eens zijn maar het staartje waarin hij gezegd heeft haar wel te kunnen drogeren geeft het geheel toch een andere lading.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:20 schreef TornadoDK het volgende:
Als ik het verhaal zo lees lijkt me schorsing en ontslag wat overdreven. Excuses en een waarschuwing lijkt me voldoende.
Wel 1 grote als en dat is als het klopt wat hij zegt. Meneer wist ook niet meer dat hij drugs had aangeboden (grappig dat hij wel wist dat het een grap was) dus wie weet ging dat verhaal ook wel heel anders. Zo goed kunnen dat de dame in kwestie met een heel ander verhaal komt.
Het dingen erbij verzinnen is ook al standaard aan het worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iemand onder tafel je been grijpt en met z'n hoofd tussen je benen likkende bewegingen maakt? [ afbeelding ]
Bah.
Misschien is dat ook wel het juiste vaatje. Hij heeft excuses gemaakt, ze was niet alleen met hem of zo dus ze had niets te vrezen, en heeft die excuses blijkbaar geweigerd en is een hele procedure opgestart waarmee ze het een collega heel moeilijk maakt. Een duidelijk signaal dat ze bij haar zelfs op bedrijfsuitjes heel erg op hun woorden moeten letten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het incident zelf zorgt daar misschien niet zozeer voor, maar het hele gedoe eromheen, inclusief reacties uit het vaatje waar jij zo graag uit tapt.
Er is echt helemaal geen reden dat ze niet fluitend naar haar werk had gekund, waarschijnlijk wilde ze heel graag een maatschappelijk punt maken ipv zich tot haar eigen werkomgeving te beperken.quote:Als het meteen schluss en dikke doei was geweest en de omgeving gezond en normaal had gereageerd, wedden dat ze dan na een paar weken weer fluitend naar haar werk had gekund?
O, in mijn voorstelling was het een soort lollige imitatie van een been-fetish. Volgens mij had hij zijn gezicht ook van haar afgewend en keek hij de andere gasten aan. Maar goed, wel met haar been als rekwisiet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Hij pakte haar been op en maakte een likkende beweging.
Alsof hij haar orale seks wilde geven.
Tenminste zo lees ik het.
Waar haal je dat vandaan? In de op staat het als 2 verschillende situatiesquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als het alleen om de likbeweging op het feest ging zou ik het met je eens zijn maar het staartje waarin hij gezegd heeft haar wel te kunnen drogeren geeft het geheel toch een andere lading.
Het gaat om dezelfde vrouw op dezelfde avond. Hoe zijn dat verschillende situaties?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? In de op staat het als 2 verschillende situaties
Dat doe je zelf nu ook. Het probleem is dat iedereen dit incident kan aangrijpen als bevestiging van zijn eigen maatschappelijke ergernissen (in jouw geval kennelijk die over asymmetrisch inclusiviteitsbeleid, wat ik tot op bepaalde hoogte wel kan volgen), domweg omdat we de details niet kennen. (En dat laatste hoeft ook niet, maar het lijkt me wel goed als we ons daarvan bewust zijn...)quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het dingen erbij verzinnen is ook al standaard aan het worden.
[..]
Er is echt helemaal geen reden dat ze niet fluitend naar haar werk had gekund, waarschijnlijk wilde ze heel graag een maatschappelijk punt maken ipv zich tot haar eigen werkomgeving te beperken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat om dezelfde vrouw op dezelfde avond. Hoe zijn dat verschillende situaties?
Zoals ik het lees wilde hij die collega's drugs geven heeft niks met die vrouw te makenquote:In het gesprek werd ook besproken dat hij enkele collega's die avond vertelde dat hij ze wel wat drugs zou kunnen geven. Toen het bedrijf hem hiermee confronteerde, zei hij dat dit ook als grapje bedoeld was. Tijdens de zitting kon hij het voorval overigens niet meer herinneren.
Ja, ik ook. "Ze" in de betekenis van "haar" is volgens mij geen standaardtaal maar meer een specifiek Zuid-Nederlands verschijnsel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het lees wilde hij die collega's drugs geven heeft niks met die vrouw te maken
Wat raar dat RTLnieuws een heel andere kop heeft: 'Bedrijf mag man schorsen om likkend gebaar tijdens bedrijfsuitje'.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als het alleen om de likbeweging op het feest ging zou ik het met je eens zijn maar het staartje waarin hij gezegd heeft haar wel te kunnen drogeren geeft het geheel toch een andere lading.
Ja das waar ander zou er gestaan hebben dat hij haar wel wat drugs zou kunnen geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik het lees wilde hij die collega's drugs geven heeft niks met die vrouw te maken
Ik bespreek hier een rechterlijke uitspraak en leg in eerste instantie de fout bij de werkgever. Maar je hebt altijd in de eerste plaatse een loyaliteit naar de mensen met wie je merkt en daar laat je maatschappelijke kwesties buiten. Ik ben geen onderdeel van die werkomgeving.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:43 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat doe je zelf nu ook. Het probleem is dat iedereen dit incident kan aangrijpen als bevestiging van zijn eigen maatschappelijke ergernissen (in jouw geval kennelijk die over asymmetrisch inclusiviteitsbeleid, wat ik tot op bepaalde hoogte wel kan volgen), domweg omdat we de details niet kennen. (En dat laatste hoeft ook niet, maar het lijkt me wel goed als we ons daarvan bewust zijn...)
Ook Weltschmerz:quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het dingen erbij verzinnen is ook al standaard aan het worden.
[..]
quote:[..]
Er is echt helemaal geen reden dat ze niet fluitend naar haar werk had gekund, waarschijnlijk wilde ze heel graag een maatschappelijk punt maken ipv zich tot haar eigen werkomgeving te beperken.
Nee, ik speculeer openlijk over het motief, @loveli maakt er een feitencomplex van dat niet uit de beschikbare informatie volgt.quote:
Hij was schoenen aan het inspecteren, vond een been en maakte likkende bewegingen. 50% kans binnenkant been, 50% kans buitenkant been.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik speculeer openlijk over het motief, @:Loveli maakt er een feitencomplex van dat niet uit de beschikbare informatie volgt.
Ja dat kan gebeuren op een forum. Er zijn hier ook heel veel mensen die het met je eens zijn. Ik alleen niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar hetgeen ik normaal gedrag vindt, wordt hier niet gewaardeerd, steeds weer komen er hier personen die slachtoffers de grond in schrijven.
Maar volgens de lezing in de uitspraak maakte hij "een likkende beweging naar collega's", wat suggereert dat het een geheel buitenbeense kwestie was.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij was schoenen aan het inspecteren, vond een been en maakte likkende bewegingen. 50% kans binnenkant been, 50% kans buitenkant been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |