Nee, omdat er ook buiten werk amicaal contact was en het initiatief van de ontslagprocedure bij werkgever lag. En de medewerkster had het aangekaart, maar geen formele klacht ingediend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
In de andere zaak werd duidelijk meegewogen dat het een feestavond was waar de omgang losser is dus ook al heeft Heemskerk Bouw het één en ander goed gecommuniceerd dan nog is het maar de vraag of dat doorgetrokken kan worden naar bedrijfsuitjes
Het zal beiden zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, omdat er ook buiten werk amicaal contact was en het initiatief van de ontslagprocedure bij werkgever lag. En de medewerkster had het aangekaart, maar geen formele klacht ingediend.
Amicaal contact buiten werktijd, niet alleen tijdens bedrijfsfeestjes.
Het contact buiten het werk zal altijd in een informele sfeer dus speelt hier blijkbaar mee dat het bedrijfsfeest zorgde voor een informele sfeer terwijl het toch werkgerelateerd wasquote:Volgens de kantonrechter gingen de werknemers ook buiten het werk vriendschappelijk met elkaar om. Die bewuste avond was er een informele sfeer en is de opmerking van werknemer gemaakt binnen een bepaalde context. Losse omgangsvormen bleken bovendien ‘gewoon’ te zijn tussen de collega’s
Ze gingen naar festivals, ze vertelde dat het onderwerp van haar thesis "fisten" was, en dat ze daarmee wilde shockeren. Uh, ja, dat is wel informeel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het zal beiden zijn
[..]
Het contact buiten het werk zal altijd in een informele sfeer dus speelt hier blijkbaar mee dat het bedrijfsfeest zorgde voor een informele sfeer terwijl het toch werkgerelateerd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze gingen naar festivals, ze vertelde dat het onderwerp van haar thesis "fisten" was, en dat ze daarmee wilde shockeren. Uh, ja, dat is wel informeel.Ja dat maakt het wel even even een ander verhaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik de vraag terugspelen als je de rest hebt gelezen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar gaat, denk ik, ook vanaf hangen welke rechter het is. Zoals de twee cases laten zien waar ik eerder een link naar plaatste.
Ik ben benieuwd wat jij nou vindt van de uitspraken in die zaken. Zou je die door willen lezen en er iets over willen zeggen?
https://hanzeadvocaat.nl/(...)-gedrag-niet-altijd/
Wat is precies je vraag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag ik de vraag terugspelen als je de rest hebt gelezen?
Dit was jouw aanname (zonder de casus te lezen) en je vroeg anderen op de casus te reageren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
In de andere zaak werd duidelijk meegewogen dat het een feestavond was waar de omgang losser is dus ook al heeft Heemskerk Bouw het één en ander goed gecommuniceerd dan nog is het maar de vraag of dat doorgetrokken kan worden naar bedrijfsuitjes
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:58 schreef the-eye het volgende:
Ja dat maakt het wel even even een ander verhaal zeg
Joh ik had helemaal niet gezien dat je door kon klikken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit was jouw aanname (zonder de casus te lezen) en je vroeg anderen op de casus te reageren.
Ik speel de vraag terug, maar nu nadat je je eigen naar voren gebrachte casus ook hebt gelezen.
Denk je nog steeds dat de informele sfeer tussen [eiser] en dame met been op het feestje bij Heembouw te vergelijken was met de informele sfeer in jouw casus?
Je stelde dat het ook van de rechter afhing met deze casus als argument. Maar je hebt meer dan eens nadat je op de inhoud werd gewezen, iets als dit gezegd
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel even even een ander verhaal zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |