Hoe kom je aan al die plaatjes vraag ik me af.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kom je aan al die plaatjes vraag ik me af.
Wat heb je dan ingetyptquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb je dan ingetyptTigerprint woman?
Helaasch wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:04 schreef Selenophilia het volgende:
Ziet er vaker uit als tokkie Gia van hyves/ facebook dan de mooie google dames :q
Jungle thema avondquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Panterprint wordt hier alleen gedragen onder de nette kledij.
@:Sfancta
Leuke tekening.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mama is niet thuis, kom je me helpen met mijn 'huiswerk'?"
Ja, dat haarknipje en dat staartje heeft ze goed gedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik had meer oog voor haar andere pluspunten![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:54 schreef Sfancta het volgende:
Hoofdprijs: Eenmaal een jungle boxer.
M.a.w. je haat vrouwen omdat ze je collectief ook haten incl je moeder en je zusje.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:27 schreef corehype het volgende:
Echt serieus de vrouwen die het hebben geintroduceerd mogen van mij best gestenigd worden
Ik heb zelfs vrouwen in management positie pakken zien dragen.... MET leopaard print
En sommigen parttimers komen gewoon opdagen met pyama van leopaard
Altijd maar claimen zo individueel te zijn maar alsnog dezelfde smerige prints.
Ik steek mijn ogen uit zo.
Klacht: leopaard prints
Wat een incel taalgebruikquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:15 schreef Questular het volgende:
[..]
M.a.w. je haat vrouwen omdat ze je collectief ook haten incl je moeder en je zusje.
Liever een van Prada @laforestquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel één van Versace hé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |