Ik heb geen bad 🤣 maar men zegt dat je juist warm moet douchenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon ijsbad nemen a la wim hof
Ik ga gewoon de hort op hoor. In de trein is het vaak koeler dan in m'n huisquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niks aan. Binnen blijven en alles dicht. Is het zomer zitten we nog de hele dag in het donker.
Ik ga in de ochtend wel maar in de middag blijf ik binnen. Mijn longen vinden deze hitte helemaal niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de hort op hoor. In de trein is het vaak koeler dan in m'n huis
Tollen of hinkelen 😉quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo ook lekker buitenspelen
Tegenwoordig zie je daar veel hangjongeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
De kinderen van tegenwoordig zitten toch maar op een schermpje de hele dag, dus ik heb alle ruimte in de speeltuin
Ga je ook van de glijbaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
De kinderen van tegenwoordig zitten toch maar op een schermpje de hele dag, dus ik heb alle ruimte in de speeltuin
Nee, vrijdag pas. Al het grut is op vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga in de ochtend wel maar in de middag blijf ik binnen. Mijn longen vinden deze hitte helemaal niets.
Vandaag bezoekdag of niet?
Nadeel van een koele trein/winkel is dat de klap als je buiten komt des te harder is
O dat is balen. Maar wel fijn dat je ze dan op een andere dag mag zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, vrijdag pas. Al het grut is op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |