Voor die nieuwe versie ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Gelukkig is er een vaccinatie voor
En wederom een heldenrol voor Fauci.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Juist dat het als een homoziekte is gestigmatiseerd heeft er aan bijgedragen dat anderen via bijvoorbeeld bloedtransfusies onnodig zijn besmet.
Men had veel eerder kunnen ingrijpen.
Hier zijn grote schandalen over aan het licht gekomen.
quote:
Anuskapje dragen als je naar de super gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga snel nog even voor acht uur alcohol kopen want dan ben ik veilig.
https://www.nu.nl/buitenl(...)emeld-in-zweden.htmlquote:In Zweden is de eerste besmetting met de nieuwe, gevaarlijkere variant van het apenpokkenvirus gemeld. Dat meldt de Zweedse gezondheidsautoriteit donderdag. Het is het eerste geval dat buiten Afrika is gemeld.
Ja, als het klopt dat die ene besmetting in Stockholm was, dan geloof ik dat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Wanneer gaan de eerste besmetting in nl zien?
[ x ]
Vast wel en anders gaan we allemaal doodquote:
Ja, dat ook geen reden om in paniek te raken. 😉😉quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vast wel en anders gaan we allemaal dood
Ik denk wel dat @Dr8gonOfLife als eerste gaat hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, dat ook geen reden om in paniek te raken. 😉😉
Ik verwacht binnenkort een live show op tv.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Nee, ik heb kennelijk iets gemist, maar kan dat niet uit je reactie halen..quote:
Of iemand valt flauw tijdens een persconferentiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een live show op tv.
Met een onverwacht briefje.
Grenzen dicht!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Wel pas nadat er genoeg besmettelingen zijn binnengevlogen natuurlijk. - De Rutte Doctrinequote:
ja, leve de economie, oh, behalve de nederlandse drankwinkels, horeca, scholen, etc etc etcquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel pas nadat er genoeg besmettelingen zijn binnengevlogen natuurlijk. - De Rutte Doctrine
Jij bent dan samen met TS die in een hoekje kruipt en gaat huilen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als we weer een nieuwe lockdown zouden krijgen.
Zijn vast een boel mensen al in hun handen aan het wrijven bij de gedachte waar de wattenstaafjes deze pandemie in moetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als we weer een nieuwe lockdown zouden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |