Anuskapje dragen als je naar de super gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ga snel nog even voor acht uur alcohol kopen want dan ben ik veilig.
https://www.nu.nl/buitenl(...)emeld-in-zweden.htmlquote:In Zweden is de eerste besmetting met de nieuwe, gevaarlijkere variant van het apenpokkenvirus gemeld. Dat meldt de Zweedse gezondheidsautoriteit donderdag. Het is het eerste geval dat buiten Afrika is gemeld.
Ja, als het klopt dat die ene besmetting in Stockholm was, dan geloof ik dat wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
Wanneer gaan de eerste besmetting in nl zien?
[ x ]
Vast wel en anders gaan we allemaal doodquote:
Ja, dat ook geen reden om in paniek te raken. 😉😉quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vast wel en anders gaan we allemaal dood
Ik denk wel dat @Dr8gonOfLife als eerste gaat hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, dat ook geen reden om in paniek te raken. 😉😉
Ik verwacht binnenkort een live show op tv.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Nee, ik heb kennelijk iets gemist, maar kan dat niet uit je reactie halen..quote:
Of iemand valt flauw tijdens een persconferentiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een live show op tv.
Met een onverwacht briefje.
Grenzen dicht!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Wel pas nadat er genoeg besmettelingen zijn binnengevlogen natuurlijk. - De Rutte Doctrinequote:
ja, leve de economie, oh, behalve de nederlandse drankwinkels, horeca, scholen, etc etc etcquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel pas nadat er genoeg besmettelingen zijn binnengevlogen natuurlijk. - De Rutte Doctrine
Jij bent dan samen met TS die in een hoekje kruipt en gaat huilen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als we weer een nieuwe lockdown zouden krijgen.
Zijn vast een boel mensen al in hun handen aan het wrijven bij de gedachte waar de wattenstaafjes deze pandemie in moetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zou het fantastisch zijn als we weer een nieuwe lockdown zouden krijgen.
Ja, 16 augustus om 18.00 algehele sluiting horeca en toiletpapier op rantsoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Loverboii het volgende:
gaan die idioten weer een lockdown invoeren?
Wij waren erbijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, 16 augustus om 18.00 algehele sluiting horeca en toiletpapier op rantsoen.
Daarvoor heb je een qr code nodig
Ik zie Schoofie niet dit soort toespraken houden. Hij heeft daarvoor totaal het gezag niet qua uitstraling.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:08 schreef Jappie81 het volgende:
De komende 2 weken worden cruciaal
Wie zullen we daar eens voor aanwijzen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie Schoofie niet dit soort toespraken houden. Hij heeft daarvoor totaal het gezag niet qua uitstraling.
https://www.trouw.nl/binn(...)ewend-zijn~ba98061a/quote:RIVM maakt zich nog geen zorgen
Sinds de uitbraak van 2022 is mpox nooit helemaal verdwenen uit Nederland. Het meest recente geval werd door het RIVM geregistreerd op 12 juni dit jaar. “Mpox is een ziekte die we constant in de gaten houden, dat is ons werk”, zegt een woordvoerder.
Het RIVM maakt zich nog geen zorgen over een uitbraak in Nederland. “De nieuwe variant, die nu in Afrika gesignaleerd is, hebben we hier in Nederland nog niet gezien. Gebeurt dat wel, dan zijn we voorbereid.”
Enkele weken voor de corona ellende in NL begon maakte het rivm zich ook geen zorgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)ewend-zijn~ba98061a/
wel een mondkapje, geen handschoenenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)ewend-zijn~ba98061a/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |