Dan zal ik 'm toch in de lijst laten staanquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:56 schreef linebear het volgende:
[..]
Vond het een leuke serie. Nooit geweten dat het zo gelopen is bij de Chippendales
Gelukkig, was al bang dat t te tam zou zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:01 schreef TLC het volgende:
Echt geweldig die serie over de Chippendales, maar er zitten scenes bij waar Mickey Mouse toch rode oortjes van zou krijgen![]()
Geen met of zonder reclame optie hier in NL?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe prijsstijging op komst. 10 per mnd en 100 per jaar.
Nog niets over bekend op dit momentquote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen met of zonder reclame optie hier in NL?
Alweer? Volgens mij heb ik dat in december al betaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe prijsstijging op komst. 10 per mnd en 100 per jaar.
heb even gekekenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alweer? Volgens mij heb ik dat in december al betaald.
Maar kan me vergissen
Oh dan was dat het. ik had toen een jaar genomen voor de eerste verhoging voor 69? Denk dat ik daarmee dan in de war was.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb even gekeken
8,99 begin januari en staat nog steeds op 8,99 voor begin februari
inb4 mailtje die de verhoging aankondigt
Staan nog flink wat dingen op die rolfjen wil zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meh misschien tijd voor exit Disney dan de marvel films zetten ze er ook niet meer zo snel op.
Maart 2021 in de VSquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
En DuckTales seizoen 3 is vanaf vandaag eindelijk beschikbaar.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:
vond ik niet. precies wat ik verwacht had. Niet best.quote:
Alle marvel films van vorig jaren vrij matig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vond ik niet. precies wat ik verwacht had. Niet best.
Ja heel deze fase was niet best. Loki vond ik leuk en ook goed. Spiderman was wel leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle marvel films van vorig jaren vrij matig.
Strange en thor niet veel beter.
Ik heb zelden goede hoop voor ant man, want dat vind ik een beetje lollige tussendoortjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel deze fase was niet best. Loki vond ik leuk en ook goed. Spiderman was wel leuk.
En dat was het?She hulk begin ik maar niet over.
Ik heb stille hoop voor de nieuwe antman volgende week. Laatste kans om marvel nog te redden. Als die weer kut is ben ik er wel klaar mee
Grappig wel. want ik heb het zelfde. Want ik vind ant man zelf maar domquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelden goede hoop voor ant man, want dat vind ik een beetje lollige tussendoortjes.
Deze lijkt echter het tegenovergestelde te zijn, en de structuur van de nieuwe fase te kickstarten.
Iets wat we nodig hebben, met die overdaad aan losse flodders (vind ik).
Dus ben ineens wel benieuwd.
Spidey en black widow vond ik ook nog goed spidey wel een van de beste die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel deze fase was niet best. Loki vond ik leuk en ook goed. Spiderman was wel leuk.
En dat was het?She hulk begin ik maar niet over.
Ik heb stille hoop voor de nieuwe antman volgende week. Laatste kans om marvel nog te redden. Als die weer kut is ben ik er wel klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |