quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat gaat in de downloader
Mooie stem iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat een stem
En lyrics zijn ook goed, lekker hoor, nieuw talent.
Live ook nog eensquote:
ik vind deze vrouw een pracht stem hebben, en zeer mooie damequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat een stem
En lyrics zijn ook goed, lekker hoor, nieuw talent.
Mooie vrouw zeker, maar ik hou niet zo van dat Mariah Carrey geluid, alsof ze het niet haalt zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:53 schreef PLY het volgende:
[..]
ik vind deze vrouw een pracht stem hebben, en zeer mooie dame
Mariah Carrey? Vind van niet, vind ik ook niks trouwens. Hou van zangeressen met een rauwe stem zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mooie vrouw zeker, maar ik hou niet zo van dat Mariah Carrey geluid, alsof ze het niet haalt zeg maar.
Kan hoor, maar zodra ik dat zeehond geluid hoor, dan haak ik af. Omdat je het niet haalt imo, miss hoor ik het niet goed hoor. En trouwens Mariah is behoorlijk populair.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Mariah Carrey? Vind van niet, vind ik ook niks trouwens. Hou van zangeressen met een rauwe stem zeg maar.
Goddomme mooi goddomme, net als dezequote:
Ieder zijn smaak hoor, vind eigenlijk alles leuk in de muziek. Bijna alles danquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan hoor, maar zodra ik dat zeehond geluid hoor, dan haak ik af. Omdat je het niet haalt imo, miss hoor ik het niet goed hoor. En trouwens Mariah is behoorlijk populair.
#metoo Vooral nieuwsgierig ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak hoor, vind eigenlijk alles leuk in de muziek. Bijna alles dan
Wanneer ik haar naam zie moet ik altijd aan Randy Marsh denkenquote:
South Park is altijd goed, zonder te klikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wanneer ik haar naam zie moet ik altijd aan Randy Marsh denken
Met Doc en Kamagurka naar toegeweest in Tivoliquote:
Ik vind het echt een baggernummer voor 13-jarige meisjes.quote:
Ben 14quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het echt een baggernummer voor 13-jarige meisjes.
Of de band waar hij veel van gejat heeft:quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben 14
nu deze
Beter?
square hammer sowieso een van de beste
Heel nice!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Of de band waar hij veel van gejat heeft:
En dan heb ik het nog niet eens over de band waar ik vroeger bij was waaruit hij ook veel inspiratie heeft gehaald, wat ook blijkt uit podcasts waarin Tobias zijn favo bands kiest (aangezien hij daar ook een nummer van die band koos). @Sfanctaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Of de band waar hij veel van gejat heeft:
Spreek ik hier met Nergal?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:23 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de band waar ik vroeger bij was waaruit hij ook veel inspiratie heeft gehaald, wat ook blijkt uit podcasts waarin Tobias zijn favo bands kiest (aangezien hij daar ook een nummer van die band koos). @:Sfancta
Geen black metal. Ik wel meer gedaan. Anyway, kun je gewoon onderzoeken op het internet. Ik ga dat hier niet prijsgeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:26 schreef Sfancta het volgende:
Nee, dat is een poser. Waar en wat speelde je dan? Legion of the Damned of welke richting moet ik denken?
ABBA? Of een punkband? Ik ga eens op onderzoek uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen black metal. Ik wel meer gedaan. Anyway, kun je gewoon onderzoeken op het internet. Ik ga dat hier niet prijsgeven.
Game on:
Ik zat toch niet in ABBA?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
ABBA? Of een punkband? Ik ga eens op onderzoek uit.
Rechtsonderquote:
Heb onderzoek gepleegd maar kan niks vinden. Laat niet weg dat ik het wel echt gruwelijk vet vind.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen black metal. Ik wel meer gedaan. Anyway, kun je gewoon onderzoeken op het internet. Ik ga dat hier niet prijsgeven.
Game on:
Rood doet het altijd goed🤪quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 01:22 schreef the-eye het volgende:
@:puzziepie Ik kijk nogal 's wat jij hier post
Onze smaken lopen in elkaar over
Was het gezellig?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb vanmiddag @:DeHovenier gemeet
Was wel chill jaquote:
Neuh dat niet, wel ff door het dorp gesjokt en daarna bij mij thuis zitten chillenquote:
Mooi weer om te chillenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh dat niet, wel ff door het dorp gesjokt en daarna bij mij thuis zitten chillen
quote:
Geen zooparkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:50 schreef Treehut362 het volgende:
All time best Russian Doomer Playlist - Кино, Молчат Дома + more
Echt hehquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:51 schreef cosmosis het volgende:
Owja spoileralert voor de tere zieltjes
Kan ook kleiner wat minder direct in het gezicht, gewoon af en toe een piepje en een paarklare vrouw in het rood.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
Liefde van alles uitscheeuwen als een staatsmongool hoe mannelijker kan het zijn!
Okey sorry, hier een vroom nummertje om een beetje te balancerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook kleiner wat minder direct in het gezicht, gewoon af en toe een piepje en een paarklare vrouw in het rood.
Ok nu heb ik lichtelijk behoefte aan een trio.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Okey sorry, hier een vroom nummertje om een beetje te balanceren
Haha Incest keur ik af maar kan het begrijpen als je opgroeit in bepaalde omstandigheden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nu heb ik lichtelijk behoefte aan een trio.
Prachtige zangeres is dat eigenlijk ook hè, jammer dat ze een tikje ordinair is maar dan nog.quote:
Sympathiek persoon is het zeker niet, begnadigt zangeres zeker!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtige zangeres is dat eigenlijk ook hè, jammer dat ze een tikje ordinair is maar dan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |