quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat gaat in de downloader
Mooie stem iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat een stem
En lyrics zijn ook goed, lekker hoor, nieuw talent.
Live ook nog eensquote:
ik vind deze vrouw een pracht stem hebben, en zeer mooie damequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wat een stem
En lyrics zijn ook goed, lekker hoor, nieuw talent.
Mooie vrouw zeker, maar ik hou niet zo van dat Mariah Carrey geluid, alsof ze het niet haalt zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:53 schreef PLY het volgende:
[..]
ik vind deze vrouw een pracht stem hebben, en zeer mooie dame
Mariah Carrey? Vind van niet, vind ik ook niks trouwens. Hou van zangeressen met een rauwe stem zeg maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mooie vrouw zeker, maar ik hou niet zo van dat Mariah Carrey geluid, alsof ze het niet haalt zeg maar.
Kan hoor, maar zodra ik dat zeehond geluid hoor, dan haak ik af. Omdat je het niet haalt imo, miss hoor ik het niet goed hoor. En trouwens Mariah is behoorlijk populair.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Mariah Carrey? Vind van niet, vind ik ook niks trouwens. Hou van zangeressen met een rauwe stem zeg maar.
Goddomme mooi goddomme, net als dezequote:
Ieder zijn smaak hoor, vind eigenlijk alles leuk in de muziek. Bijna alles danquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan hoor, maar zodra ik dat zeehond geluid hoor, dan haak ik af. Omdat je het niet haalt imo, miss hoor ik het niet goed hoor. En trouwens Mariah is behoorlijk populair.
#metoo Vooral nieuwsgierig ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak hoor, vind eigenlijk alles leuk in de muziek. Bijna alles dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |