quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben volgens mij toch verslaafd aan mijn race sim, heb vandaag weer kleine 800km op mijn standaard GT3 auto gereden
blauwe lampen enzo op het toilet hangen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben volgens mij toch verslaafd aan mijn race sim, heb vandaag weer kleine 800km op mijn standaard GT3 auto gereden
En ik maar weer de koninklijke taken overbrengen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, beter dit dan aan heroïne zittenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, beter dit dan aan heroïne zitten![]()
Al maakt dat financieel met de huidige energie prijzen niet meer zo heel veel uit
Tsja, de konijnlijke bolide moet af en toe ook bereden wordenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik maar weer de koninklijke taken overbrengen.
Weet ik, heb ik wel eens voorbij zien komenquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je hebt er ook afkick klinieken voor he
Probeer je de volgende keer maar om bij Hemarookworst door te dringen als hij op zijn troon zit.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de konijnlijke bolide moet af en toe ook bereden worden
Hemarookworst heeft vandaag zijn ambtelijke taken gewoon uitgevoerd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je de volgende keer maar om bij Hemarookworst door te dringen als hij op zijn troon zit.
je bent nog jongquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik wel eens voorbij zien komen
Zo jong ben ik ook niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent nog jong
misschien kun je wel bij Yes we can terecht
zit ergens in jou buurt dacht ik
geen idee precies ik dacht tot dicht bij de 30 tegenwoordig al is de meerderheid daar onder de 18quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo jong ben ik ook niet meer![]()
Die werken toch met jongeren tussen de 15 en 25?
tijd voor de ouderwetse composthoopquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat de waterprijzen niet even duur zijn als de gasprijzen per m3, want het is bij mij toch wel meerdere keren doortrekken
inderdaad al die waterverspillingquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor de ouderwetse composthoop
Reet over de balkonrand en kut naar de buuf roepen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor de ouderwetse composthoop
quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Reet over de balkonrand en kut naar de buuf roepen.
leuk voor mensen met PDS die soms blijven vegenquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad al die waterverspilling
nergens goed voor
hoe lang zal het nog duren eer ze dat gaan verkondigen
Vegen? Ik heb een bandschuurmachine.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leuk voor mensen met PDS die soms blijven vegen
een Kärcher werkt meestal beterquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vegen? Ik heb een bandschuurmachine.
Ik heb maar één stopkontakt op de wc en het snoer vd Kärcher is niet lang genoeg.quote:
Zo erg is het trouwens ook niet, maar had vandaag gewoon tijd over en paar uur zitten trainen voor een race later deze week.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee precies ik dacht tot dicht bij de 30 tegenwoordig al is de meerderheid daar onder de 18
je weet dat rioolslangen vrij lang zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb maar één stopkontakt op de wc en het snoer vd Kärcher is niet lang genoeg.
Mag ik bij jou komen? 27 graden hier.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het teringwarm.. is gewoon 24 graden binnen.
Kan het gewoon ff afkoelen plZ?
Hop de auto in en richting L danquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het teringwarm.. is gewoon 24 graden binnen.
Kan het gewoon ff afkoelen plZ?
Daar gaat het niet van afkoelenquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen? 27 graden hier.
Ik geef zelden mensen gelijk maar in dit geval....quote:
Weet je zeker dat je nog leeft? Een begrafenisondernemer houd het in zijn werkruimte ook altijd koel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Airco heeft het zowaar naar 22 gekregen. Topding nu ie schoongemaakt is
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog leeft? Een begrafenisondernemer houd het in zijn werkruimte ook altijd koel.
Spel mijn naam eens? Begint met een R.quote:
repuSejdneedabquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spel mijn naam eens? Begint met een R.
Jij bent echt goed.quote:
Je heet dus helemaal geen 'Retegoed Superbadeendje'quote:
Sst, je moet sommige moderators in de waan laten dat ze gelijk hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je heet dus helemaal geen 'Retegoed Superbadeendje'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |