Omdat-ie op de schopstoel zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe komen we nu weer ineens bij Cillessen?
Alsjeblieft niet zeg.
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Vraag is, is Cilissen beter dan Gorter. Cilissen vind ik vaak ook onbeholpen en niet scherp reageren. Vind het geen kerel, eerder een jochie net als Gorter.
Die jankmuil hoef ik echt niet meer bij ons te zien.quote:
Zomervakantie is voorbij op burelen van Telegraaf. Het is traditie om weer te gaan zagen bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:10 schreef SamCooke het volgende:
Haha, die Telegraaf figuren ook. Waarom zou je in vredesnaam een blessuregevoelige keeper die niet beter is dan wat je al hebt gaan halen?
Dat vreselijke kauwgom kauwen altijd en die wallen onder z'n ogenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Ajacied zijnde vind ik Cillessen wel echt een enorme paardenlul. Met de rest heb ik heb geen problemen al snap ik wel dat je Tadic en Antony met elkaar op de vuist zou willen zien gaan tijdens een wedstrijd.
PSV'er vindt Ajacied niet zo leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, Blind is écht niet zo'n zuiger als de rest in dat rijtje. Dat compenseert hij dan weer wel met een flink gebrek aan zelfreflectie
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
True, maar je mag toch hoop houden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel.
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ik
klopt. Een van de weinige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:45 schreef papert het volgende:
[..]
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |