SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dit. Lijkt wel half november buiten.quote:
Hoe danquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Lijkt wel half november buiten.
En wat piept iedereen over klam en warm en weet ik het. Ik heb de ramen gewoon dicht omdat het anders te fris is. Mis ik iets?
Misschien is het mijn huis. Misschien is het ook zo dat ik redelijk goed warmte kan tolereren. Ik heb het iig echt totaal niet klam of warm gehad afgelopen nacht.quote:
Same here, in dit topic lopen er e n paar enorme zeikerds rond echt niet normaalquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En wat piept iedereen over klam en warm en weet ik het. Ik heb de ramen gewoon dicht omdat het anders te fris is. Mis ik iets?
Ik heb uiteindelijk ook wel prima geslapen, maar heb daarvoor wel een flinke bak water uit de lucht moeten halen binnen + koude douche. Daarvoor was het niet lekker, en dan heb ik ook wel een redelijke tolerantie voor warmte (Maar niet voor benauwdheid).quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien is het mijn huis. Misschien is het ook zo dat ik redelijk goed warmte kan tolereren. Ik heb het iig echt totaal niet klam of warm gehad afgelopen nacht.
Het is wel degelijk klam en vochtig. Absoluut niet koud.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hopen op wat onweer deze maand, nog veel te weinig van gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef aloa het volgende:
Dinsdag, woensdag en donderdag richting de 30 graden.
GFS laat later in augustus ook weer 30 graden zien, maar meerdere dagen achter elkaar.
Mag wel weer eens idd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen op wat onweer deze maand, nog veel te weinig van gezien.
Het is al jaren steeds minder aan het worden heb ik het idee.quote:
Ik heb daar laatst nog iets over gelezen. Zal ff kijken waar dat ook al weer stond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is al jaren steeds minder aan het worden heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |