Kelly de sjanies van Engeland met dat publiek opzwepenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Tactisch onbenul met haar eeuwige Vd Sanden en Sari altijd
Ze laten wel wat meer zien maar het commentaar is zouteloos.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de BELG gewoon sport laat zien ipv Gregga Sedoc
Tetten laten zien in vrouwenvoetbal is 1 wissel extra krijgen. Of 5 minuten een extra speelster op het veld.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef poederbrief het volgende:
gele kaart voor shirt uit om goal te vieren = domme regel
Zolang ze bij het mannenvoetbal maar niets winnen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou als Engeland dit wint en komende 60 jaar niks meer wint ben ik er content mee
Ik vind het wel grappig. Wat de mannen al meer dan 50 jaar niet lukt, lukt de vrouwen wel (in hun 3e finale dacht ik).quote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou als Engeland dit wint en komende 60 jaar niks meer wint ben ik er content mee
Sked is een botquote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mag geen Hitler gifjes meer posten van @:sked . Die gaat dan compleet over de zeik.
Nee de NOS heeft geweldig commentaarquote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze laten wel wat meer zien maar het commentaar is zouteloos.
Mag die in dit topic?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks komt over de clitoris en ster van Hope Solo heen
ik heb geen zin in een ban maar google is je vriend. En daarna je rechterhand.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een ban maar google is je vriend. En daarna je rechterhand.
Zitten er dan veel heaumeaus daar nu op de tribune?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk veel apenpokken in Engeland volgende week met als bron Wembley.
Dikke close-up ook.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Kon het googelen niet laten.
Nooit eerder gezien.
Gewoon kapot schoppen aldus Raoul Heertjequote:Op zondag 31 juli 2022 20:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan ze nu daar 5 minuten tijdrekken?
Nu nog jasje gooien en het feest is compleet.quote:
Daarom kijk ik nu op de Duitser. Die zijn sportief als altijd.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee de NOS heeft geweldig commentaar
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een ban maar google is je vriend. En daarna je rechterhand.
Zag wel twee keer van een meter afstand dat Engeland de bal zelf uit tikte ipv Duitsland. Maar goed, tegen Duitsland dus daar kan je moeilijk op tegen zijnquote:
Verdomme, nu krijg ik goesting om te gaan Googlenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zo op Hope Solo googlen. Maar dat plaatje van Hope Solo waarbij de eerste O haar kut is en de tweede haar anusHardop gelachen.
Ik zal het plaatje even in KPD gooienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Verdomme, nu krijg ik goesting om te gaan Googlen
quote:
Daar heb ik hopelijk geen toegang tot.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zal het plaatje even in KPD gooien
ja hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik wilde 2 duimpjes gevenquote:
Ja maar ze is wel lekkerquote:Op zondag 31 juli 2022 20:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fleur heeft echt helemaal niks met het Volk of voetbal
kreeg ze echt een kaart? technisch had ze nog een bovenkledingstuk aan..... geen ontbloot bovenlijfquote:Op zondag 31 juli 2022 20:25 schreef poederbrief het volgende:
gele kaart voor shirt uit om goal te vieren = domme regel
Inderdaad. Binnen enkele decennia afgegleden van de uitvinders van sportiviteit naar onsportieve chauvinisten van de buitencategorie.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij feliciteren de altijd onsympathieke Engelsen.
Andre Rieu en de Oranjes natuurlijkquote:
niks, we gaan nu in een diep gat vallen, zomerreces in de sportquote:
Mais bon! (mais is geen fruit, I know)quote:
Beter dan Solskjaer.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat Wiegman volgend jaar een Premier League team coached
Neequote:Op zondag 31 juli 2022 20:53 schreef raptorix het volgende:
Alsof mannenbolwerk dat toestaat...quote:Op zondag 31 juli 2022 20:53 schreef raptorix het volgende:
Frenkie de Jong van Engeland.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Keira Walsh, de Jackie Groenen van Engeland. Alleen lelijker.
Die vonden video analyse ook maar dom 10 jaar terug, "alsof je daar beter door gaat spelen".quote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof mannenbolwerk dat toestaat...
Die van Duitsland, die wil dit niet.quote:
'Wiegman zou FC Twente weigeren, de Eredivisie voor mannen is geen wereldtop'quote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof mannenbolwerk dat toestaat...
Dat is geen quote van Wiegman zelf he, grapjasquote:Op zondag 31 juli 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Wiegman zou FC Twente weigeren, de Eredivisie voor mannen is geen wereldtop'
Voor mij persoonlijk heeft ze zichzelf hier ook wel mee gediskwalificeerd qua gunfactor.
Wat verwacht ze dan?
Werkelijk? Dan ga ik door het stof.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is geen quote van Wiegman zelf he, grapjas
Bijzondere opmerking van Suse ja... ik weet niet wat Sarina nog wil bereiken in vrouwenvoetbal. Wellicht nog een club coachen en CL winnen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
In de uitzending van Studio Engeland van de NOS werd geopperd dat Wiegman wellicht de overstap naar de Eredivisie voor mannen zou kunnen maken. Een club als FC Twente kwam ter sprake. "Ik zie dat voorlopig niet gebeuren. Ze wil in de wereldtop werken", aldus journaliste Suse van Kleef
Oeps.
Aanval is de beste verdediging dus noem Suse bij dezen een debiel.
Zou er leuk zijn. Denk dat Hansie het best kan.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die van Duitsland, die wil dit niet.
De 'echte' Hansie Hansie wil deze klus desnoods gratis uitvoeren.
Jeetje, Hitler of Goebbels?quote:
Krachttraining: "machogedoe voor op het strand".quote:Op zondag 31 juli 2022 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die vonden video analyse ook maar dom 10 jaar terug, "alsof je daar beter door gaat spelen".
Hans heeft zijn papieren niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die van Duitsland, die wil dit niet.
De 'echte' Hansie Hansie wil deze klus desnoods gratis uitvoeren.
Die zou met Engeland een WK kunnen winnen en zich onsterfelijk maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking van Suse ja... ik weet niet wat Sarina nog wil bereiken in vrouwenvoetbal. Wellicht nog een club coachen en CL winnen.
WWk? Wcl?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking van Suse ja... ik weet niet wat Sarina nog wil bereiken in vrouwenvoetbal. Wellicht nog een club coachen en CL winnen.
Fenomenaal.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:01 schreef TLC het volgende:
De KNVB zou Wiegman eens als bondscoach van de mannen moeten aanstellen.
Wel knap hoor van haar, twee keer achter elkaar het EK winnen![]()
De Engelse bond betaalt een stuk beter.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Fenomenaal.
Maar allemaal leuk en aardig dat "it's coming home" gedoe in de UK, kan Sarina dan ook nu weer gewoon naar huis komen als Parsons opgerot is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |