Ja. Beter vorm je een lange rij van wachtend militair materieel voor die brug. Een soort colonne.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel tanks in 1x op je varende ponton plaatsen
Een beetje fatsoenlijke planning maken voor een derglijke operatie is nou ook weer geen grote opgave. Dat lukt ze hier op mijn werk ook met vrachtwagens, dus zonder dat het hele bedrijventerrein dichtslibt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Beter vorm je een lange rij van wachtend militair materieel voor die brug. Een soort colonne.![]()
Nu overschat je de Russenquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke planning maken voor een derglijke operatie is nou ook weer geen grote opgave. Dat lukt ze hier op mijn werk ook met vrachtwagens, dus zonder dat het hele bedrijventerrein dichtslibt.
Voltreffer!quote:
Nee hoor. Ik was in 1999 al in Kosovo om vrede af te dwingen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 05:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die Kosovo kwestie speelt al meer dan een jaar.
Waarvoor mijn dankquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was in 1999 al in Kosovo om vrede af te dwingen.
Kan me voorstellen dat ze het geheim proberen te houden zodat geen FSB agenten het (hem) proberen af te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef Starhopper het volgende:
Nog amper nieuws over Chubais? Waarom is het allemaal zo vaag? Kunnen ze niet specifieker zijn dan een Europees ziekenhuis? Een land ofzo.
Ja, dat zou wel logisch zijn iddquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze het geheim proberen te houden zodat geen FSB agenten het (hem) proberen af te maken.
Ja natuurlijk. Regels zijn er voor anderen. Wel de hele tijd om je heen meppen en anderen lastigvallen, maar als de tegenpartij terug slaat ga je lopen huilen en dreigen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tenzij het haarzelf betreft dan gaat ze los en zijn er opeens wel journalistieke regels.
Er is een oorlog achter de oorlog op het slagveld. Zowel Rusland als Oekraine gaan achter "verraders" aan en lijken geen middel te schuwen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef Starhopper het volgende:
Nog amper nieuws over Chubais? Waarom is het allemaal zo vaag? Kunnen ze niet specifieker zijn dan een Europees ziekenhuis? Een land ofzo.
Geen dank, dat was om puur egostische redenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dezefde Louise Mensch die nog volop twittert is opgepakt in Donektsk? Sounds legit...quote:
Wat zal jij het zwaar hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zoals Ukrainers proberen hun land te behouden onder dreiging van Russische bombardementen? Erg h?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:05 schreef YoungDriller het volgende:
Stupid people suffer.
[ twitter ]
they are forced to function under the constant threat of death because of unstable people.
Zij heeft niets te zoeken in Oekrane.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals Ukrainers proberen hun land te behouden onder dreiging van Russische bombardementen? Erg h?
Heb je nog meer bronnen voor hetgeen je hierboven plaatste of is het gewoon nepnieuws?quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:39 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Zij heeft niets te zoeken in Oekrane.
Good riddance.
Met verraders en oppositie wordt hard afgerekend.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:39 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
De Russen ook niet!quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:39 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Good riddance.
Want Zelenskyy wil haar dood hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Met verraders en oppositie wordt hard afgerekend.
Kun je Zelenski niet kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |