Geef het nog effe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet leeft hij nog gewoon voort.
Ja alsof hier ook maar een Eurpeaan waar ie ook woont op zit te wachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is terugtrekken geen optie dan? Dit riekt naar propaganda....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukrainian volunteer says #Pisky is a meat grinder, a hell. Russia shells the village with heavy artillery and aviation, Ukraine has two mortars in the area. There are no means to repel the attack and soldiers are dying.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ze laat zich gewoon niet intimideren door China.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:21 schreef riazop het volgende:
Pelosi wil een tweede front?
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-dan-ooit~a07ea43e/
Niet helemaal, maar het gaat relatief goed in Rusland omdat ze zich goed hebben voorbereid op de gevolgen van deze oorlog.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:44 schreef quirina het volgende:
Ja maar hoelang dat duurt…
Vooralsnog gaan de dingen nog goed in Rusland.
En terecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze laat zich gewoon niet intimideren door China.
Daar is niet iedereen het mee eens. Het valt me op dat bepaalde mensen, die continu lopen te janken hoe zwak het westen/Eu/NAVO etc is, wel steeds willen dat we voor vanalles maar moeten bukken voor landen als China of Rusland.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het nog jaren en krijgt de NATO en dan met name de europese lidstaten ondertussen de tijd hun arsenaal uit te breiden. Vooral Polen en de Baltics moeten tot de tanden bewapend worden. Polen doet er ondertussen goed aan zijn eigen kernwapen arsenaal te gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:44 schreef quirina het volgende:
Ja maar hoelang dat duurt…
Vooralsnog gaan de dingen nog goed in Rusland.
Ben ik dan de enige dat provoceren geen goed idee vind?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, in Beijing zijn ze het roerend met je eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige dat provoceren geen goed idee vind?
Ik denk eerder dat de USA uit is op problemen met China.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, in Beijing zijn ze het roerend met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |