Ik las wel ergens dat met de staat van de Italiaanse politiek ze nu officieel geen sein zouden kunnen geven om de italiaanse luchtmacht ook te laten ingrijpen mocht er iets gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
kfor is max 4000 en Italie verdedigd het luchtruim afaik
Mwa, Kroati en Sloveni. Bosni eigenlijk ook niet want de Republika Srpska kan niks meer. En de VS/NAVO zal onmiddellijk reageren mocht Servi Bosni binnenvallen. Enige wat wel mis kan gaan is inderdaad Servi en Kosovo en Montenegro.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:40 schreef XSbig het volgende:
Dit trekt echt de hele Balkan weer in een oorlog.
Ja daar heeft Poetin politiek gezien een flinke vinger in de pap.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat met de staat van de Italiaanse politiek ze nu officieel geen sein zouden kunnen geven om de italiaanse luchtmacht ook te laten ingrijpen mocht er iets gebeuren.
Deze foto is overigens heel oud, ik weet dat ik deze zeker anderhalve maand of 2 maanden eerder al heb gezien.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef wpor het volgende:
Hmm, wat is dit nou weer, indien echt.
[ twitter ]
Oude fotoquote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef wpor het volgende:
Hmm, wat is dit nou weer, indien echt.
[ twitter ]
Fair enough wat betreft Bosni. Weet wel van jongens uit mijn voetbalteams dat het echt een lastige en ingewikkelde situatie is, waar ‘haantjesgedrag’ vooral de oorzaak is.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, Kroati en Sloveni. Bosni eigenlijk ook niet want de Republika Srpska kan niks meer. En de VS/NAVO zal onmiddellijk reageren mocht Servi Bosni binnenvallen. Enige wat wel mis kan gaan is inderdaad Servi en Kosovo en Montenegro.
In dit geval is het weer een resultaat van het niet aanpassen van grenzen. Er is een minderheid van 140.000 serven in Kosovo. Bijna allen wonen in het noordwesten van Kosovo. Had men dat stuk land simpelweg bij Servi gevoegd dan was de situatie een stuk stabieler geweest.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort landen is dat trots hun ervan weerhoudt om als eerste een stapje terug te doen.
Dit escaleert straks in rap tempo ben ik bang, mede omdat er nog een paar oude rekeningen open staan.
Dat slaat echt nergens op. Servi wil lid worden van de EU dus dan zou dit wel de domste beslissing ooit zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dezelfde gozer
[ twitter ]
Vertaling:
Everything seems to me that Serbia will be forced to begin the denazification of the Balkans. I'd like to be wrong.
:hmm:
Zou daar het risico op een burgeroorlog niet groter zijn? Servi zou simpelweg Servirs in Bosni kunnen bewapenen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, Kroati en Sloveni. Bosni eigenlijk ook niet want de Republika Srpska kan niks meer. En de VS/NAVO zal onmiddellijk reageren mocht Servi Bosni binnenvallen. Enige wat wel mis kan gaan is inderdaad Servi en Kosovo en Montenegro.
Maar wel dus een Servische militair met Z symbool.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Oude foto
https://mobile.twitter.co(...)/1547875485320765440
Alexandr Dugin, de adviseur van Putin, had het een paar maanden terug over de '' great slavic revivel''quote:
Hebben ze daar dan zo'n groot overschot van dat ze het zich kunnen veroorloven? Ze kunnen de ontstane gaten immers niet aanvullen, Westerse landen zullen sowieso niet leveren en Rusland kan niet leveren omdat ze niet over NAVO gebied mogen vliegen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zou daar het risico op een burgeroorlog niet groter zijn? Servi zou simpelweg Servirs in Bosni kunnen bewapenen.
Geen idee maar uit het verhaal van het onderstaande link zijn ze beide schuldig.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alexandr Dugin, de adviseur van Putin, had het een paar maanden terug over de '' great slavic revivel''
Onder leiding van Servi natuurlijk![]()
Vermoed dat het iets daarmee te maken heeft
Plus dat conflicten daar ook vaak gebruikt worden om oude familie vetes te beslechten.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Fair enough wat betreft Bosni. Weet wel van jongens uit mijn voetbalteams dat het echt een lastige en ingewikkelde situatie is, waar ‘haantjesgedrag’ vooral de oorzaak is.
Nee maar Servi mag dat wel.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:32 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan zo'n groot overschot van dat ze het zich kunnen veroorloven? Ze kunnen de ontstane gaten immers niet aanvullen, Westerse landen zullen sowieso niet leveren en Rusland kan niet leveren omdat ze niet over NAVO gebied mogen vliegen.
De spanningen zijn daar nooit weggeweestquote:Op zondag 31 juli 2022 21:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
2 jaar geleden in Belgrado geweest. Toen leken de diverse relikwien van oorlog uit een ver verleden..
Dan heb je slecht gekeken want in al die ex-YU-landen ligt de oorlog letterlijk onder elke stoeptegel.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
2 jaar geleden in Belgrado geweest. Toen leken de diverse relikwien van oorlog uit een ver verleden..
Inderdaad, ik heb een beste maat die Servier is.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Fair enough wat betreft Bosni. Weet wel van jongens uit mijn voetbalteams dat het echt een lastige en ingewikkelde situatie is, waar ‘haantjesgedrag’ vooral de oorzaak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |