Dezelfde gozerquote:
Jeetje overal van die nazi´squote:Op zondag 31 juli 2022 19:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dezelfde gozer
https://twitter.com/adv_djukanovic/status/1553675476123762690
Vertaling:
Everything seems to me that Serbia will be forced to begin the denazification of the Balkans. I'd like to be wrong.
:hmm:
Denazificeren. Waar kennen we dat toch van?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dezelfde gozer
[ twitter ]
Vertaling:
Everything seems to me that Serbia will be forced to begin the denazification of the Balkans. I'd like to be wrong.
:hmm:
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Speciale militaire operatie?
De NAVO zit daar he?
He bahquote:
Strategisch slimme zet. Moeten de NAVO landen daar ineens troepen gaan versterken..quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Operatie_Deliberate_Forcequote:Op zondag 31 juli 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denazificeren. Waar kennen we dat toch van?
Misschien kan Dutchbat zich vast klaarmaken voor revanche.
Als de NATO los gaat is Servië vrij snel klaar. Die gaan echt geen stand houden. Er zit al een hoop spul in de regio dus dat is snel geregeld.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Strategisch slimme zet. Moeten de NAVO landen daar ineens troepen gaan versterken..
Laten we Hongarije dan meteen meepakkenquote:Op zondag 31 juli 2022 19:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als de NATO los gaat is Servië vrij snel klaar. Die gaan echt geen stand houden. Er zit al een hoop spul in de regio dus dat is snel geregeld.
Wel een domme timing nu de NATO klaarstaat in Oost Europaquote:Op zondag 31 juli 2022 19:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als de NATO los gaat is Servië vrij snel klaar. Die gaan echt geen stand houden. Er zit al een hoop spul in de regio dus dat is snel geregeld.
Isook, en wilde Servië ook niet bij de EU? Dan helpt dit ook niet, zeg maar.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Nee toch? Servië is bondgenoot van Rusland.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Isook, en wilde Servië ook niet bij de EU? Dan helpt dit ook niet, zeg maar.
Nee, Servië is kandidaat lidstaat.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee toch? Servië is bondgenoot van Rusland.
Kosovo bedoel je denk ik?
Het geeft wel aan dat ze idd bij de EU willen, dat was immers de vraagquote:Op zondag 31 juli 2022 20:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Kandidaat lidstaat zegt niks, je bent lid of niet lid.
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vučić is een clown en een erfstuk uit de boedel van Milo¨ević. Als hij terug wil naar Joegoslavië moet hij bovendien 2 EU-lidstaten aanvallen en dat gaan ze toch niet doen.
Bosnië is altijd al een instabiel verstandshuwelijk geweest, maar Kosovo is een ander verhaal. Servië verslikt zich in die Albanezen. Dit loopt niet goed af.
Je hebt gelijk ja!quote:
Turkije staat ook al 85 jaar in de wacht. Zegt niet zoveel.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat ze idd bij de EU willen, dat was immers de vraag
In Servië is een toyboy van Poetin aan de macht. Dat lijkt mij niet zo moeilijk dus.quote:
Wist je dat niet?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja!
Maar een lidmaatschap kunnen ze wel vergeten
Als Servië zijn rechtsstaat en nationaal bestuur op korte termijn in orde krijgt en de diplomatieke relaties met Kosovo verbetert, zou het land tegen 2025 een volwaardig lid van de Europese Unie moeten zijn.
Ik wist niet dat Servië kandidaat was idd. Ik wist wel dat Kosovo bezig was lid te worden.quote:
Kosovo eigenlijk maar die vermoorden Serviërs in Kosovo.quote:
Laten we geen van beiden platgooien.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kosovo eigenlijk maar die vermoorden Serviërs in Kosovo.
Dus laten we dit keer maar Kosova platgooien.
Het geeft wel aan dat ze idd bij de EU willenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Turkije staat ook al 85 jaar in de wacht. Zegt niet zoveel.
Servië terroriseert al sinds WOII haar buurlanden en toen die landen er genoeg van hadden (en de sterke man het hoekje om ging) hadden ze er massaal genoeg van.quote:
Als je op Baudetov stemt, dan ben je voor Servië.quote:
Dat kan helemaal niet, sommige lidstaten (oa Spanje en Griekenland uit mijn hoofd?) erkennen het helemaal niet als onafhankelijke staatquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Servië kandidaat was idd. Ik wist wel dat Kosovo bezig was lid te worden.
Als je Baudet of Poetin een mooie vent vindt: Servië.quote:
Baudetić.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je op Baudetov stemt, dan ben je voor Servië.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet bezig zijn met een lidmaatschap.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, sommige lidstaten (oa Spanje en Griekenland uit mijn hoofd?) erkennen het helemaal niet als onafhankelijke staat
Ff opgezocht:quote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, sommige lidstaten (oa Spanje en Griekenland uit mijn hoofd?) erkennen het helemaal niet als onafhankelijke staat
Net zoals indien je uit Den Bosch komt, voor TOP moet zijn, ......lul!quote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, Spanje vast en zeker. Die zien bij elke afscheidingsbeweging in Europa ook meteen allerlei Catalaanse vlaggen voor hun geestesoog.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig of hij met een congres komt met de Servische kijk op dit conflictquote:Op zondag 31 juli 2022 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja en Spanje wil dat niet omdat hun eigen lokale separatisten daar dan weer wat over te zeggen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:15 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ff opgezocht:
Kosovo heeft binnen de Europese Unie de status van potentiële kandidaat lidstaat. Van toetreding is echter nog lang geen sprake, omdat verschillende Europese landen Kosovo niet erkennen. Een besluit tot toetreding wordt unaniem genomen en vereist dus instemming van alle lidstaten.
Slim, dan hebben die Europeanen het te druk voor Oekraïne zal de gedachte zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Blijkbaar praat die president over een ophanden zijnde aanval van Kosovo op Servië bij een Russisch persbureau.
Dan weet je het wel. Kosoïne
Nee joh dit komt om de zoveel tijd terug en dan haalt iedereen de schouders opquote:Op zondag 31 juli 2022 20:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Vučić is een zetbaas van Putin, dus ik ben benieuwd of dit daadwerkelijk uit de koker van het Kremlin komt.
Je kan het ergens mee oneens zijn in een vergadering, maar dit ligt wel heel ver uit elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:15 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ff opgezocht:
Kosovo heeft binnen de Europese Unie de status van potentiële kandidaat lidstaat. Van toetreding is echter nog lang geen sprake, omdat verschillende Europese landen Kosovo niet erkennen. Een besluit tot toetreding wordt unaniem genomen en vereist dus instemming van alle lidstaten.
Daar hebben we het uitgebreid over gehad in het Oekraïne topic. Sjonge kort geheugen?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Servië kandidaat was idd. Ik wist wel dat Kosovo bezig was lid te worden.
Dit zat er al jaren aan te komen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Vučić is een zetbaas van Putin, dus ik ben benieuwd of dit daadwerkelijk uit de koker van het Kremlin komt.
Niet met mij.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar hebben we het uitgebreid over gehad in het Oekraïne topic. Sjonge kort geheugen?
En: https://wnl.tv/2022/02/28(...)d-dat-is-echt-bizar/
De andere kant van de medaille is natuurlijk ook dat Rusland niet in staat is om ze op wat voor manier dan ook te steunen. Hoogstens diplomatiek maar dat zet gezien de huidige situatie ook niet veel zoden aan de dijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Slim, dan hebben die Europeanen het te druk voor Oekraïne zal de gedachte zijn.
Wat is dit?quote:
Nee, ze willen kunnen exporteren naar de EU zonder heffingen en dat geldt voor zowel Servie als Turkije. Mee kunnen stemmen binnen de EU is hen om het even. De benodigde hervormingen om tot de EU te kunnen toetreden komen er dan ook nooit.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat ze idd bij de EU willen
Deden ze in '99 ook niet en toen liep er geen speciale militaire operatie volgens mijquote:Op zondag 31 juli 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De andere kant van de medaille is natuurlijk ook dat Rusland niet in staat is om ze op wat voor manier dan ook te steunen. Hoogstens diplomatiek maar dat zet gezien de huidige situatie ook niet veel zoden aan de dijk.
Russische tactiek is altijd voor verwarring, afleiding en chaos zorgen in dit soort gevallen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De andere kant van de medaille is natuurlijk ook dat Rusland niet in staat is om ze op wat voor manier dan ook te steunen. Hoogstens diplomatiek maar dat zet gezien de huidige situatie ook niet veel zoden aan de dijk.
Het probleem met dit soort landen is dat trots hun ervan weerhoudt om als eerste een stapje terug te doen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zolang het Servische leger Kosovo niet binnentrekt zal dit wel met een sisser aflopen gok ik.
Ga je ongewapend?quote:
quote:Serbia has a troubled history with the West while maintaining close historical, political, social and even religious ties with Russia. Yet Serbia is one of the five official candidates for accession to the European Union. The question is, could Serbia become a Trojan Horse for Russia within the EU club? What geopolitical role does Serbia play, and what is the reason for its citizens' widespread rejection of Western institutions? In this video we tell you all the details.
Net als Turkije. Die twee hebben nog wat anders gemeen: beiden maken nog minder kans dan Oekraine.quote:
Het gaat hen alleen om de handel met de EU en als kandidaat hebben ze geen last van de EU importheffingen, dat ze niet kunnen meestemmen binnen de EU is ze worst. Eigenlijk moet er een eindtermijn aan zo'n kandidatuur gesteld worden om zodoende dergelijk misbruik tegen te gaan. Daarnaast ontving Servie 2.8 miljard euro aan financiele steun van de EU. Lekker van 2 walletjes eten.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als Turkije. Die twee hebben nog wat anders gemeen: beiden maken nog minder kans dan Oekraine.
Yep, Servie ontving al 2.8 miljard euro van de EU. Lekker van 2 walletjes eten.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:00 schreef BEFEM het volgende:
Overigens is met een kandidatuur lidmaatschap ook geld gemoeid.
Als het goed is zijn er al meerdere NATO en Italiaanse eenheden in Kosovo gestationeerd. Lijkt me daarom ook wel erg raar als Servie ook echt iets nu gaat doen.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel een domme timing nu de NATO klaarstaat in Oost Europa
kfor is max 4000 en Italie verdedigd het luchtruim afaikquote:Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er al meerdere NATO en Italiaanse eenheden in Kosovo gestationeerd. Lijkt me daarom ook wel erg raar als Servie ook echt iets nu gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |