Nou vooruit, 1 foto voor 24 uur in de spoilerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:36 schreef NedKelly het volgende:
Gefeliciteerd! Krijgen we ook nog een foto te zien van die creatie?
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:16 schreef archito het volgende:
Bedankt allemaal!
[..]
Nou vooruit, 1 foto voor 24 uur in de spoiler. 😉Wat een schatje, smelt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha klopt, bedacht ik me vannacht ook! Ik ga de ontwerpen nog wat bijwerken en even in de foto photoshoppen. Dan volgt dit weekend een poll. 😉quote:Op donderdag 31 augustus 2023 04:06 schreef Claudia_x het volgende:
Beginnersfout om geen poll aan te maken.
De combinatie tussen het groen van de kasten en het geel vind ik niet geweldig, dus 1 of 3 met een lichte voorkeur voor 1. Dat rood erin vind ik ook wel leuk, geeft een beetje spanning. Voor het geheel is het inderdaad misschien leuker als er ook wat groen ik zit.
Jou kennende heb je allang tekeningen gemaakt van de deuren in de huidige situatie. Die zouden interessant zijn om te zien.
Ik moet bekennen dat ik later pas besefte dat de deuren achterin komen en niet tussen de groene kasten (kan natuurlijk niet). Dat maakt ook wel verschil, vind ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:34 schreef archito het volgende:
[..]
Haha klopt, bedacht ik me vannacht ook! Ik ga de ontwerpen nog wat bijwerken en even in de foto photoshoppen. Dan volgt dit weekend een poll. 😉
Wel leuk hoe iedereen er net even anders naar kijkt!
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is toch wel heel nuttig! Paars geel is duidelijk beter dan geel paars.
Ja zeker, was voor mij ook een openbaring!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:50 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is toch wel heel nuttig! Paars is duidelijk beter dan geel.
Daar heb je wel een punt!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:30 schreef SQ het volgende:
Ik ga voor 1 of 2, puur omdat mijn eigen ervaring is dat je die deuren zelden tot nooit helemaal dicht hebt een je bij 3 of 4 dan het mooiste stukje van de deur nooit ziet
Maar dit lijkt me ook een goed idee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:39 schreef archito het volgende:
[..]
Ja zeker, was voor mij ook een openbaring!
Zelf werd ik ook ineens een stuk enthousiaster van paars terwijl ik de kleur ansich eigenlijk niet zo mooi vindt.
Optie 1 vond ik het meest aantrekkelijk maar het idee van spiegelsymetrie staat me wel aan. Misschien ga ik nog een optie proberen van spiegelsymetrie zonder groen maar met een accentje rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |