Mooi geworden!quote:Op zondag 19 maart 2023 12:34 schreef archito het volgende:
Één klus kunnen we voor nu afvinken. De bijkeukenkast is af! Alleen de plinten moeten er nog op.
Uiteindelijk heb ik meteen maar een plankje voor de magnetron toegevoegd want dat is wel handig met de kleine straks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een nisje met klein werkblad voor keukenmachine of fruitmand o.i.d. En als werkblad als je oud papier ofzo aan het opruimen bent.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:47 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er goed uit! Help me even wat was de oorspronkelijke bedoeling/inrichting van het vak waar nu ook de magnetron staat, die overigens bijna wegvalt zo naar achteren?
Heel slim geplaatst zo!quote:Op zondag 19 maart 2023 12:58 schreef archito het volgende:
[..]
Dat was een nisje met klein werkblad voor keukenmachine of fruitmand o.i.d. En als werkblad als je oud papier ofzo aan het opruimen bent.
Maar de magnetron staat zo hoog en naar achteren dat keukenmachine er gewoon onder past, dus de functie is niet veel veranderd. Magnetron is nog steeds makkelijk te bedienen zo en nu staat hij minder in de weg dan als
hij naar voren was geplaatst.
Ja vind ik ook! Hetzelfde als met kleding. Ik vind te volwassen ook niet mooi maar we houden niet van heel erg kinderlijk, tuttig of roze.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een leuke babykamer.Ik houd ervaring als een kinderkamer niet kinderachtig is.
De andere kant volgt laterquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:49 schreef yinu het volgende:
De sneak peek van babykamer smaakt naar meer! Wanneer wordt de kleine ook al weer verwacht? En de keukenkast is prachtig geworden
Die kleur vind ik ook wel mooi! Maar we kiezen toch voor iets neutralers, vind het altijd makkelijker om de kleur van de muur te veranderen dan de kleur van de bank als we het beu zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:42 schreef SV-tje het volgende:
Mooie babykamer en meubels, vind de kleur van de foto van de bank ook wel heel mooi 😍
Dank je! Beetje traag met reageren, maar dat was inderdaad precies de bedoeling! De pergola met plantenbak zorgt voor een kader waarachter je niet meteen alles kan zien.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:19 schreef Seven. het volgende:
Wow, het ziet er nu al supergezellig uit, en dat komt omdat het een compacte en supergroene tuin is. Mooie indeling ook, de meeste mensen komen niet verder dan kunstgras met beplanting aan 2 zijden met een terras tegen het huis. Omdat je niet alles in 1x ziet, lijkt de tuin veel groter. Hoogte optimaal benut. Goed gedaan weer!
Jaaaaa, gefeliciteerd! Hoe doen Archemini en Archevrouw het?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef archito het volgende:
Inmiddels is ons leven rigoureus veranderd. Op 7 juni hebben we kleine archimini mogen verwelkomen!😀 Vanaf nu afgekort tot B. Een weekje te vroeg geboren dus had mijn kluslijst nog net niet af.
Deze weken tijdens verlof af en toe nog een uurtje pakken om dingen af te kunnen vinken.
Vandaag heb ik de poort afgemaakt. Dit was de oude schuurdeur die ik 4 jaar terug had gemaakt. Iets smaller en lager gemaakt, nieuwe gehengen, een aanslaglat tegen de aanbouw en zwart geschilderd.
[ afbeelding ]
Goed! Architini (L.) heeft de bevalling goed doorstaan (en gedaan) dus daar kunnen we allebei met een goed gevoel op terugkijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jaaaaa, gefeliciteerd! Hoe doen Archemini en Archevrouw het?
Ontopic: mooie poort!
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef archito het volgende:
Inmiddels is ons leven rigoureus veranderd. Op 7 juni hebben we kleine archimini mogen verwelkomen!😀 Vanaf nu afgekort tot B. Een weekje te vroeg geboren dus had mijn kluslijst nog net niet af.
Deze weken tijdens verlof af en toe nog een uurtje pakken om dingen af te kunnen vinken.
Vandaag heb ik de poort afgemaakt. Dit was de oude schuurdeur die ik 4 jaar terug had gemaakt. Iets smaller en lager gemaakt, nieuwe gehengen, een aanslaglat tegen de aanbouw en zwart geschilderd.
[ afbeelding ]
Ahh, die rollercoasterquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:32 schreef archito het volgende:
[..]
Goed! Architini (L.) heeft de bevalling goed doorstaan (en gedaan) dus daar kunnen we allebei met een goed gevoel op terugkijken.
B. doet het ook goed, eet en groeit veel maar slapen nog niet top. Last van reflux denken we. Dus de nachten zijn pittig.😜
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:32 schreef archito het volgende:
[..]
Goed! Architini (L.) heeft de bevalling goed doorstaan (en gedaan) dus daar kunnen we allebei met een goed gevoel op terugkijken.
B. doet het ook goed, eet en groeit veel maar slapen nog niet top. Last van reflux denken we. Dus de nachten zijn pittig.😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |