Geen idee of ravi een piemel of kut heeftquote:Op zondag 31 juli 2022 12:00 schreef Marsenal het volgende:
Gendervrij opvoeden, geen idee wat dat in de praktijk inhoudt, maar die vaders zijn allebei twee zachtgekookte eieren, dus als kleine Ravi straks 2 jaar oud is en in de speelgoedwinkel een dikke vette vorkheftruck aanwijst, krijgt ie gewoon een dikke vette vorkheftruck en gaat ie later lekker mokkeltjes neuken met z'n pik.
Dit klinkt niet gendervrijquote:Op zondag 31 juli 2022 12:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Geen idee of ravi een piemel of kut heeft
Mocht bij wel een pik hebben en vragen om een vorkheftruck dan krijgt hij die niet maar moet hij spelen met een Barbie
Andersom als ze wel een kut heeft en vraagt om een Barbie dan moet ze spelen met een vorkheftruck
De baby bij mij thuis moet om 19.30 slapen en om 7.30 weer ontbijten en er is geen kloot wat ie er kan over zeggenquote:Op zondag 31 juli 2022 12:14 schreef Scuidward het volgende:
Dit kan je toch geen dwang noemen. Op die leeftijd is zowat alles dwang.
Laat ze eerst maar eens volzinnen leren voor we ze serieus gaan nemen.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De baby bij mij thuis moet om 19.30 slapen en om 7.30 weer ontbijten en er is geen kloot wat ie er kan over zeggen
Meestal als ze het hebben over gendervrij opvoeden, dan komt het er op neer dat ze het kind richting een ander gender pushen dan dat het werkelijk is.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:20 schreef pokkerdepok het volgende:
dat zeggen ze toch, dat het gender vrij is, dus zonder dwang om een meisje of jongetje te zijn.
dat verzin jequote:Op zondag 31 juli 2022 12:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meestal als ze het hebben over gendervrij opvoeden, dan komt het er op neer dat ze het kind richting een ander gender pushen dan dat het werkelijk is.
Nee.quote:
Inderdaad, straks groeit zo'n kind op met liefhebbende ouders, bahquote:Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Klacht: je zal maar zulke ouders hebben
welnee.. genderneutraal opvoeden betekend dat je een kind zichzelf laat zijn, niet een richting op stuurt.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zovaak voorbij zien komen dat gezinnen met kleurig haar het kind gendervrij zeggen te gaan opvoeden.
Maar ondertussen wel bepalen dat het kindje zijn lievelings kleur roze is ect ect
Dan zijn het kutouders idd. Maar gender vrij opvoeden is op zich geen drama mits goed uitgevoerd.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zovaak voorbij zien komen dat gezinnen met kleurig haar het kind gendervrij zeggen te gaan opvoeden.
Maar ondertussen wel bepalen dat het kindje zijn lievelings kleur roze is ect ect
Ik heb zo vaak voorbij zien komen dat gezinnen het kind gembervrij opvoeden.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Ja net zoals genderfluid, wat nou als het kind zich juist als een vaste substantie voelt?quote:Op zondag 31 juli 2022 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak voorbij zien komen dat gezinnen het kind gembervrij opvoeden.
Terwijl het kind aangeeft daar juist zoveel van te houden.
Precies, en toch zie je gebeuren dat de ouders doen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
welnee.. genderneutraal opvoeden betekend dat je een kind zichzelf laat zijn, niet een richting op stuurt.
het zal best gebeuren. maar het is geen regel van gender neutraal opvoeden, bedoel ik maar.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, en toch zie je gebeuren dat de ouders doen wat ze zelf willen.
En dat moet besproken kunnen worden, en niet weg gezet worden als dat verzin je of dat is onzin.
Het komt vaker voor dan mensen willen geloven.
Beetje zoals je moeder of niet hihaho?quote:Op zondag 31 juli 2022 13:32 schreef Solotovski het volgende:
Ryan is gewoon een vrouw
Een dikke behaarde vrouw die op een vent lijkt
Ryan heeft een hele hoge 'kijk naar mij, ik ben mediageil' stoornisquote:Op zondag 31 juli 2022 13:32 schreef Solotovski het volgende:
Ryan is gewoon een vrouw
Een dikke behaarde vrouw die op een vent lijkt
Het blijft een vrouw...quote:Op zondag 31 juli 2022 12:06 schreef Twiitch het volgende:
Weer een nieuwsbericht met die he-bitch in de hoofdrol![]()
Dit is echt een aandachtshoer eerste klas hoor.
Hey maar wacht eens... is dat die niet abid?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:05 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ryan heeft een hele hoge 'kijk naar mij, ik ben mediageil' stoornis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er is zelfs een gofundme pagina met fundraiser__!
https://www.gofundme.com/f/documentaire-baba-amp-papa
In wat voor een sektarische commune woon jij dat je dit naar eigen zeggen al “zovaak vorbij zien komen”?quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:15 schreef knoopie het volgende:
[..]
In wat voor een sektarische commune woon jij dat je dit naar eigen zeggen al “zovaak vorbij zien komen”?
Misschien is dat wel precies wat ze van plan zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Wat een onzin om het feit dat een baby als jongen of als meisje is geboren een etiket opplakken te noemen.
Het is toch simpelweg een kwestie van alle soorten speelgoed aanbieden en het kind zelf laten kiezen ?
Daar ga ik ook van uit. Maar proberen net te doen of het kind geen jongen/meisje is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien is dat wel precies wat ze van plan zijn.
Is dat niet die verwijfde maharadja uit Indiana Jones and the Temple of Doom?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:05 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ryan heeft een hele hoge 'kijk naar mij, ik ben mediageil' stoornis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er is zelfs een gofundme pagina met fundraiser__!
https://www.gofundme.com/f/documentaire-baba-amp-papa
Dit was een serieuze vraag. Volgens alle vooroordelen zou ik in die kringen moeten verkeren waarin de meeste genderneutrale mensen voorkomen. Maar ik ken gewoon in het echte leven helemaal niemand die zelf genderneutraal is of die zijn kinderen genderneutraal wil opvoeden.quote:
denk niet dat dat aan de orde is hierquote:Op zondag 31 juli 2022 15:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Maar proberen net te doen of het kind geen jongen/meisje is een heel ander verhaal.
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
denk niet dat dat aan de orde is hier
quote:Ook bij het geboortecertificaat ging het mis. Ravi moest als jongen of meisje worden aangegeven.
Zouden dit soort Woke-ouders dan ook teleurgesteld zijn als zoonlief gewoon jongens dingen gaat doen, met vieze kleren thuiskomt, stoeit (soms zelfs vecht) om de zes weken naar de kapper, gaat, slecht 2x per jaar nieuwe normale kleren koopt en met vrienden in de kroeg / keet / kantine gaat zitten ouwehoeren.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nsisitie-transgender
Met een volle baard en megabuik beviel Ryan Ramharak (30) uit Hilversum van baby Ravi. De trotse 'baba' kende tijdens de zwangerschap ups en downs, overwon hobbels en dealde samen met partner David met scheve gezichten. Maar het queerstel geeft niet op: "We willen ons kindje gendervrij opvoeden. Waarom zou je een etiket jongen of meisje op iemand plakken?"
Voor Ryan waren twee dingen in het leven zo klaar als een klontje. Eén: Ryan, geboren mét baarmoeder en opgevoed als meisje, heeft zich geen dag vrouw gevoeld en onderging daarom een geslachtsverandering. En twee: er was een grote levensdroom, zelf een kindje op aarde zetten.
Wolk van een baby
Dat er sinds vijf maanden een wolk van een baby in de kinderwagen ligt, is dan ook het grootste geluk dat Ryan zich kan indenken. "Ravi is niet meer weg te denken uit ons leven", zegt die (Ryans keuze van persoonlijk voornaamwoord). Behaarde handen met gelakte nagels stoppen een speen in de mond van de dreumes. "We voeden Ravi gendervrij op."
—-
Helemaal prima als je zelf zo wil leven en zelf de keuze maakt om als trans door het leven te gaan. Dat is je eigen keuze
Maar waarom dwing je je eigen kind dat zelfde pad op? Laat dat kind lekker zelf ontdekken wie hij of zij is en wat zijn eigen voorkeur is
Klacht: je zal maar zulke ouders hebben
Tegen de tijd dat hij twaalf is hebben ze hem ongetwijfeld al aan de paardenpispillen dus dat gaat hem allemaal niet worden vrees ik.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:37 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zouden dit soort Woke-ouders dan ook teleurgesteld zijn als zoonlief gewoon jongens dingen gaat doen, met vieze kleren thuiskomt, stoeit (soms zelfs vecht) om de zes weken naar de kapper, gaat, slecht 2x per jaar nieuwe normale kleren koopt en met vrienden in de kroeg / keet / kantine gaat zitten ouwehoeren.
En met pakweg 17 jaar met een Oer-Hollands "doodgewoon, degelijk hetero-meisje thuiskomt, dat net zo'n gewoon meisje is, als hij een jongen.
Ik vraag mij dat af.
dat betekend nog steeds niet dat ze een kind zouden vebieden zich te gedragen als jongen of meisje.quote:
Als je je kind je eigen mening gaat opdringen en dat je kind dat voor waarheid aanneemt ben je als ouder niet goed snikquote:Op zondag 31 juli 2022 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, straks groeit zo'n kind op met liefhebbende ouders, bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |