Lijkt mij ook wel, ja. PSV is toch ook niet veel bijzonders als je dat vergelijkt met Ajax. Voorin is het wel sterk. Wel apart hoe die wedstrijd na de 1-1 draaide, want daarvoor was het eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon weer kampioen hoor, wat een paniek na 1 wedstrijd die je door 3 blunders weggeeft.
Was toch weer een beetje nonchalant na die 1-0, Antony liet Max te makkelijk gaan, Rensch zet geen druk op Gakpo en Wijndal stond aan de verkeerde dus dat zijn 3 fouten met de grootste als laatste.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, ja. PSV is toch ook niet veel bijzonders als je dat vergelijkt met Ajax. Voorin is het wel sterk. Wel apart hoe die wedstrijd na de 1-1 draaide, want daarvoor was het eenrichtingsverkeer.
Zowel PSV als Ajax mag achterin trouwens wel wat beters neer gaan zetten.
Wijndal ging verdedigend echt constant de fout in, als die tweede goal van Til niet had gezeten was daar ook wel een pingel gegeven omdat hij zat te judoën met De Jongquote:Op zondag 31 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch weer een beetje nonchalant na die 1-0, Antony liet Max te makkelijk gaan, Rensch zet geen druk op Gakpo en Wijndal stond aan de verkeerde dus dat zijn 3 fouten met de grootste als laatste.
Denk dat Blind uit het centrum halen voor Bassey ook wel weer gaat schelen want koppen is Blind z'n sterkste punt zeker niet, hij maakte niet echt blunders maar als cv moet je die van anderen goed maken.
Wijndal schrok ik van. Van Blind heb ik sowieso verdedigend niet echt een hoge pet op. Rensch kan er niet zoveel van. Timber is een geweldenaar.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch weer een beetje nonchalant na die 1-0, Antony liet Max te makkelijk gaan, Rensch zet geen druk op Gakpo en Wijndal stond aan de verkeerde dus dat zijn 3 fouten met de grootste als laatste.
Denk dat Blind uit het centrum halen voor Bassey ook wel weer gaat schelen want koppen is Blind z'n sterkste punt zeker niet, hij maakte niet echt blunders maar als cv moet je die van anderen goed maken.
Rensch is echt een goeie voetballer, ook tweebenig maar hij lijkt een beetje die urgentie te missen, alsof hij nog met z'n vriendjes op het pleintje staatquote:Op zondag 31 juli 2022 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wijndal schrok ik van. Van Blind heb ik sowieso verdedigend niet echt een hoge pet op. Rensch kan er niet zoveel van. Timber is een geweldenaar.
Sja, dat zal best, maar verdedigen kan hij gewoon niet en zijn stokpaardje "altijd mijn goaltje meepikken" zorgt voornamelijk voor een totaal afwezige Rensch bij een omschakelingquote:Op zondag 31 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch is echt een goeie voetballer, ook tweebenig maar hij lijkt een beetje die urgentie te missen, alsof hij nog met z'n vriendjes op het pleintje staat
Als Til die bal bij de 1-2 niet had gekopt dan was Wijndal er ook nog met rood af gegaan voor de overtreding op de Jong.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wijndal schrok ik van. Van Blind heb ik sowieso verdedigend niet echt een hoge pet op. Rensch kan er niet zoveel van. Timber is een geweldenaar.
Ik ga ook eerlijk zijn dat ik echt niet alles van Ajax zie, maar als ik Rensch zag spelen vond ik het niet best.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch is echt een goeie voetballer, ook tweebenig maar hij lijkt een beetje die urgentie te missen, alsof hij nog met z'n vriendjes op het pleintje staat
Klaiber nou nee maar dat Rensch of grote stappen moet maken of anders gaan banken lijkt me duidelijkquote:Op zondag 31 juli 2022 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal best, maar verdedigen kan hij gewoon niet en zijn stokpaardje "altijd mijn goaltje meepikken" zorgt voornamelijk voor een totaal afwezige Rensch bij een omschakeling.
Vloeken in de kerk, maar puur als verdediger zie ik zelfs liever Klaiber, die kan niet zo goed voetballen, maakt ook wel eens een foutje, maar die probeert iig nog een verdediger te zijn.
de tijd dat hij goed speelde is ook alweer meer dan een seizoen geledenquote:Op zondag 31 juli 2022 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga ook eerlijk zijn dat ik echt niet alles van Ajax zie, maar als ik Rensch zag spelen vond ik het niet best.
Snap ik hoor, maar ik heb op dit moment liever een "degelijke" verdediger achterin die zijn taken uitvoert ipv een talentvolle die meer in de 16 van de tegenstander te vinden is dan dat ie eens iemand als Gakpo afstoptquote:Op zondag 31 juli 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaiber nou nee maar dat Rensch of grote stappen moet maken of anders gaan banken lijkt me duidelijk
er moet daar wel iemand bij jaquote:Op zondag 31 juli 2022 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor, maar ik heb op dit moment liever een "degelijke" verdediger achterin die zijn taken uitvoert ipv een talentvolle die meer in de 16 van de tegenstander te vinden is dan dat ie eens iemand als Gakpo afstopt.
In deze fase hopen dat iemand nog stappen gaat maken is jezelf voor de gek houden.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaiber nou nee maar dat Rensch of grote stappen moet maken of anders gaan banken lijkt me duidelijk
Cillessen is toch niet het niveau meer wat je moet willen als je Europees wilt aansluiten.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ajax moet absoluut nog een keeper halen: Cillessen en/of Flekken lijken me haalbaar. Gorter blunderde er op los. Ook Rensch speelde heel slecht. Kan Ajax niet proberen Dumfries te halen?
Was best teleurgesteld dat Schreuder juist hem niet wisseldequote:
Gelukkig speelt ie niet elke week tegen Gakpo.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor, maar ik heb op dit moment liever een "degelijke" verdediger achterin die zijn taken uitvoert ipv een talentvolle die meer in de 16 van de tegenstander te vinden is dan dat ie eens iemand als Gakpo afstopt.
ik denk dat het meer iets van "aanstaan" is dan dat hij het niet kan, gewoon te laconiekquote:Op zondag 31 juli 2022 11:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In deze fase hopen dat iemand nog stappen gaat maken is jezelf voor de gek houden.
Rensch heeft het gewoon niet, te weinig kwaliteit voor een Ajax verdediger. Zeer zwak in de duels, te weinig snelheid, is altijd te laat bij de omschakeling, te onzorgvuldig bij het uitverdedigen.
True, maar in de CL kom je elke pot wel tegen een Gakpo te staanquote:Op zondag 31 juli 2022 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ie niet elke week tegen Gakpo.
Neem aan dat dat shirt ook van een sponsor is Hansquote:Op zondag 31 juli 2022 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was best teleurgesteld dat Schreuder juist hem niet wisselde.
En waarom loopt Schreuder altijd in zijn eigen shirt? Als ik hoofd marketing Ajax was had ik hem toch even op het hart gedrukt dat hij ons uithangbord is, een Ajax polo lijkt me het minste.
Timber is met afstand de beste verdediger, maar met maar 1.78m kan hij het niet winnen in de lucht van spelers als Til en de Jong. Er moet nog een verdediger bij als De Ligt of Sanchez.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Das waar. Wat betreft de Nederlandse competitie zou ik me als Ajax-fan in elk geval niet al te veel zorgen maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar in de CL kom je elke pot wel tegen een Gakpo te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |