abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205508443

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

:T
  zondag 31 juli 2022 @ 10:00:57 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205508459
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:55 schreef freaky40 het volgende:
Met Bassey hebben we er wel weer een rode kaartenpakker bij, net als Nico. In de Engelse competitie kan het wel stevig er aan toe gaan, maar hier blijven het mietjes…Luuk de Jenkert is weer helemaal in zijn knollentuin met zijn jankhoofd. Die gaat dit seizoen weer lekker irritant zijn.
Je speelt maar 2 keer tegen hun dus dat lijkt me niet echt een probleem, Bassey we gaan het zien maar om nu al een rode kaartenpakker te noemen lijkt me ook wat overdreven
  zondag 31 juli 2022 @ 10:07:44 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205508547
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:34 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ben benieuwd of Gorter het ook zag als matige prestigewedstrijd. De eerste Ajax - psv in eigen huis voor een prijs.
Hij heeft inmiddels na bedreigingen zijn instacomments uitgezet

AJAXED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 juli 2022 @ 10:08:16 #4
80382 manny
30 is best veel
pi_205508556
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:32 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar continu je emoties niet in bedwang hebben vind ik getuigen van een gebrek aan professionaliteit.
Ik neem aan dat ze professioneel genoeg zijn om dit aan te pakken / te evalueren.

En het is zoeken naar balans. Je wil geen 11 Deense schooljongetjes die braaf alles accepteren van scheids en tegenstander, dus een beetje pit, etterbakken en gezeur hoort er ook in het team te zitten.

Moet niet doorslaan uiteraard. Grootste risicofactors (ondanks dat het goed ging afgelopen seizoen zijn voor mij toch Berghuis en Antony, die hebben het meest de potentiële domme klap / natrap actie in het repertoire... Maar hopelijk blijven ze net aan de goede kant van de grens, ook dit seizoen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 31 juli 2022 @ 10:08:38 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205508560
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:07 schreef Caland het volgende:

[..]

AJAXED
wtf, wat een idioten heb je toch ook
  zondag 31 juli 2022 @ 10:09:37 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205508569
quote:
19s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:08 schreef manny het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze professioneel genoeg zijn om dit aan te pakken / te evalueren.

En het is zoeken naar balans. Je wil geen 11 Deense schooljongetjes die braaf alles accepteren van scheids en tegenstander, dus een beetje pit, etterbakken en gezeur hoort er ook in het team te zitten.

Moet niet doorslaan uiteraard. Grootste risicofactors (ondanks dat het goed ging afgelopen seizoen zijn voor mij toch Berghuis en Antony, die hebben het meest de potentiële domme klap / natrap actie in het repertoire... Maar hopelijk blijven ze net aan de goede kant van de grens, ook dit seizoen.
Berghuis? Heeft die uberhaupt geel gehad afgelopen seizoen?
pi_205508587
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:07 schreef Caland het volgende:

[..]

AJAXED
Die kun je dus gelijk definitief afschrijven. Klasse actie ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 31 juli 2022 @ 10:13:49 #8
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205508600
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Exact. Voor hem was dit gewoon een absoluut hoogtepunt uit zijn carrière.

Vrees ook dat het dat zal blijven. Waardoor het tegelijkertijd een dieptepunt zal zijn.

Diep dit.
Wel iets voor een trainer om te managen.
Schreuder, Min Min
pi_205508621
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:13 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wel iets voor een trainer om te managen.
Schreuder, Min Min
Wat was jouw indruk van Schreuder na de wedstrijd? Vind hem wel erg saai overkomen moet ik zeggen, ben benieuwd of hij een groep echt zo kan raken als Ten Hag. Je kunt wel leuke voetbalideeën hebben maar sociaal gezien moet je ook wel iets kunnen overbrengen.
  zondag 31 juli 2022 @ 10:18:12 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205508644
Poeh, die Gorter gisteren, dat was niet best hoor. Heel onzeker en zag er bij elke tegengoal niet goed uit. Ik mag toch aannemen dat ze het daar niet mee gaan blijven proberen, want dan kun je Ajax nu al afschrijven voor de titel en elk mogelijk succes in Europa. Rechtsback moet ook echt nog wat bij, en Wijndal kwam ook niet al te best uit de verf in verdedigend opzicht. Dat is eigenlijk een downgrade ten opzichte van Tagliafico, het blijft mij verbazen dat die na die rode kaart een jaar geleden tegen PSV zo makkelijk is afgeschreven.

En Tadic kan dit seizoen ook nog wel eens een probleem gaan vormen, want waar ga je die neerzetten met Berwijn en Antony op de flanken? Dan kom je dus bij de spitspositie als enige mogelijkheid uit, maar dan moet je Brobbey dus structureel op de bank zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 juli 2022 @ 10:20:52 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205508665
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:18 schreef HowardRoark het volgende:
Poeh, die Gorter gisteren, dat was niet best hoor. Heel onzeker en zag er bij elke tegengoal niet goed uit. Ik mag toch aannemen dat ze het daar niet mee gaan blijven proberen, want dan kun je Ajax nu al afschrijven voor de titel en elk mogelijk succes in Europa. Rechtsback moet ook echt nog wat bij, en Wijndal kwam ook niet al te best uit de verf in verdedigend opzicht. Dat is eigenlijk een downgrade ten opzichte van Tagliafico, het blijft mij verbazen dat die na die rode kaart een jaar geleden tegen PSV zo makkelijk is afgeschreven.

En Tadic kan dit seizoen ook nog wel eens een probleem gaan vormen, want waar ga je die neerzetten met Berwijn en Antony op de flanken? Dan kom je dus bij de spitspositie als enige mogelijkheid uit, maar dan moet je Brobbey dus structureel op de bank zetten.
Brobbey is gewoon nog niet fit dus ook nog geen basis optie
pi_205508734
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:18 schreef HowardRoark het volgende:

Bergwijn is wel een baas hoor, die maakt echt alleen nog maar mooie goals.
  zondag 31 juli 2022 @ 10:31:31 #13
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205508758
quote:
19s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:08 schreef manny het volgende:

[..]

Ik vind dat een speler als Alvarez vrij structureel over die grens gaat, eerlijk gezegd. Ik kan me geen recente spelers van Ajax en PSV herinneren die zo vaak dieptriest onsportief waren. Sure, Toivonen, Strootman, van Bommel, Veltman waren ook onsportieve zuigers maar niet op het niveau van Alvarez.

Zeker niet als het gaat om het structureel uitdelen van ellebogen en ander slagwerk en smerige overtredingen. Ik begrijp echt niet dat mensen dat goed kunnen praten als 'winnaarsmentaliteit', het is pure stront.

Een Tadic zou ik bij mijn club nog kunnen waarderen, Alvarez gaat elke grens over. Vrijwel elke wedstrijd waarin Ajax niet eenvoudiger vanaf minuut 1 aan de leiding gaat.
pi_205508895
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dat een speler als Alvarez vrij structureel over die grens gaat, eerlijk gezegd. Ik kan me geen recente spelers van Ajax en PSV herinneren die zo vaak dieptriest onsportief waren. Sure, Toivonen, Strootman, van Bommel, Veltman waren ook onsportieve zuigers maar niet op het niveau van Alvarez.

Zeker niet als het gaat om het structureel uitdelen van ellebogen en ander slagwerk en smerige overtredingen. Ik begrijp echt niet dat mensen dat goed kunnen praten als 'winnaarsmentaliteit', het is pure stront.

Een Tadic zou ik bij mijn club nog kunnen waarderen, Alvarez gaat elke grens over. Vrijwel elke wedstrijd waarin Ajax niet eenvoudiger vanaf minuut 1 aan de leiding gaat.
overdrijven is ook een vak. Ja heeft enkele wtf momenten gehad, net als zoveel spelers trouwens. Maar we hebben jarenlang lopen zeiken dat we feen spelers hadden met dat gif in zich en nu is het ook weer niks dan ellende? Het is zeiken om het zeiken.
  zondag 31 juli 2022 @ 10:44:48 #15
Niet te kritisch
pi_205508910
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:42 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
overdrijven is ook een vak. Ja heeft enkele wtf momenten gehad, net als zoveel spelers trouwens. Maar we hebben jarenlang lopen zeiken dat we feen spelers hadden met dat gif in zich en nu is het ook weer niks dan ellende? Het is zeiken om het zeiken.
Oneens. Er is een groot verschil tussen 'gif hebben' zoals een Tadic dat heeft of een Toivonen, en pure stront zijn zoals Alvarez.
pi_205508925
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Oneens. Er is een groot verschil tussen 'gif hebben' zoals een Tadic dat heeft of een Toivonen, en pure stront zijn zoals Alvarez.
Die mening mag je hebben.
  zondag 31 juli 2022 @ 10:51:35 #17
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205508981
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hou toch op zeg Alvarez speelt hard maar zelden gemeen
  zondag 31 juli 2022 @ 10:55:15 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205509034
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Hou toch op zeg Alvarez speelt hard maar zelden gemeen
Het is verder ook geen zeikertje dat wel uitdeelt maar niet kan incasseren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 31 juli 2022 @ 10:57:04 #19
Niet te kritisch
pi_205509056
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is verder ook geen zeikertje dat wel uitdeelt maar niet kan incasseren.
Gisteren niet gekeken dus?
pi_205509060
Bassey maar niet meer als vleugelverdediger opstellen, verbaasde me dat hij de plek van Wijndal overnam ipv Blind.
Lijkt me ook een typische centrumverdediger die er in moet kleunen, heeft er ook het postuur voor.
Wordt hoe dan ook een spannend seizoen waar het ook zomaar verkeerd kan aflopen voor Ajax door oa onrust bij spelers die buiten de boot gaan vallen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205509061
Niets van gezien, maar zo te horen en te lezen weer een typische pot tegen PSV waarbij je de wedstrijd eigenlijk in handen hebt en in een paar minuten tijd in de omschakeling geslacht wordt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 31 juli 2022 @ 11:02:10 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205509100
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:57 schreef Pedroso het volgende:
Bassey maar niet meer als vleugelverdediger opstellen, verbaasde me dat hij de plek van Wijndal overnam ipv Blind.
Lijkt me ook een typische centrumverdediger die er in moet kleunen, heeft er ook het postuur voor.
Wordt hoe dan ook een spannend seizoen waar het ook zomaar verkeerd kan aflopen voor Ajax door oa onrust bij spelers die buiten de boot gaan vallen.
Ajax wordt gewoon weer kampioen hoor, wat een paniek na 1 wedstrijd die je door 3 blunders weggeeft.

Bassey in het centrum lijkt mij ook de bedoeling maar begreep wel waarom Schreuder dat gisteren nog niet deed.
pi_205509123
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ajax wordt gewoon weer kampioen hoor, wat een paniek na 1 wedstrijd die je door 3 blunders weggeeft.

Bassey in het centrum lijkt mij ook de bedoeling maar begreep wel waarom Schreuder dat gisteren nog niet deed.
Idd snap die paniek ook niet. Nee we zijn er nog niet dat is wel duiselijk, maar genoeg goeie dingen gezien.
  zondag 31 juli 2022 @ 11:06:08 #24
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205509133
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Niets van gezien, maar zo te horen en te lezen weer een typische pot tegen PSV waarbij je de wedstrijd eigenlijk in handen hebt en in een paar minuten tijd in de omschakeling geslacht wordt...
Dat klopt inderdaad wel redelijk. Dit blijft uiteindelijk het enige dat PSV tegen Ajax kan, voetballend gezien is er een onwil of men is op dat vlak gewoon te slecht. Welke van die twee het is ben ik ook nog niet helemaal achter, maar je ziet elke Ajax - PSV hetzelfde scenario: Ajax de bal, PSV loerende op individuele fouten en de tegenaanval.

Het was gisteren ook duidelijk merkbaar dat pas na die rode kaart PSV wat beter begon te spelen aan de bal, dat voordeel van een man meer situatie hebben ze nodig alvorens ze wat meer het initiatief naar zich toe kunnen trekken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 juli 2022 @ 11:08:19 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205509154
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad wel redelijk. Dit blijft uiteindelijk het enige dat PSV tegen Ajax kan, voetballend gezien is er een onwil of men is op dat vlak gewoon te slecht. Welke van die twee het is ben ik ook nog niet helemaal achter, maar je ziet elke Ajax - PSV hetzelfde scenario: Ajax de bal, PSV loerende op individuele fouten en de tegenaanval.

Het was gisteren ook duidelijk merkbaar dat pas na die rode kaart PSV wat beter begon te spelen aan de bal, dat voordeel van een man meer situatie hebben ze nodig alvorens ze wat meer het initiatief naar zich toe kunnen trekken.
dat is dan ook meteen de waarde van die wedstrijd, er is maar 1 tegenstander die zo speelt tegen PSV, tegen de rest moeten ze het spel maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')