wat vond je van de wedstrijd?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.
Volendams. Prima gozer, blij dat ze nog bestaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.
Niveautje hoger??quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Met CL speel je dinsdag/woensdag met EL speel je steevast op donderdag waardoor je nooit meer dan 2 dagen “rust” hebt voor je komende competitiewedstrijd. Waarom zou CL dan zwaarder zijn?
Het ging toch over het gebrek aan tijd tussen de wedstrijden? CL schema is dan toch minder zwaar dan EL schema.quote:
niet helemaal waar, alleen is europees spelen kort na een eredivisie wedstrijd makkelijker om voor op te laden dan andersom wat je altijd bij de EL hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebrek aan tijd tussen de wedstrijden? CL schema is dan toch minder zwaar dan EL schema.
Omdat je dan wel vaker op dinsdag speelt terwijl je op zaterdag al gespeeld hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Met CL speel je dinsdag/woensdag met EL speel je steevast op donderdag waardoor je nooit meer dan 2 dagen “rust” hebt voor je komende competitiewedstrijd. Waarom zou CL dan zwaarder zijn?
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.quote:
Toch slaagde Feyenoord er vorig seizoen in om mét Til in de basis goed voetbal te spelen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.
Til is een verschrikking. Dat die ooit 18 miljoen heeft gekost geeft eens temeer aan hoe vertyft de hele voetbalwereld is.
Natuurlijk ben ik positief over Sangaré en Veerman. Dat is gewoon prima om op het middenveld te hebben. Ik vraag me af of Guti uiteindelijk weer op het middenveld komt te spelen en of dat dan ten koste gaat van Til. Tactisch klopt er dan geen jota meer van helaas. Dus Ledezma, Saibari of Xavi op de plek van Til lijkt me de oplossing om er voetbal in te krijgen en niet alleen maar te speculeren op voorzetten of de lange bal op De Jong.
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.
Til is een verschrikking. Dat die ooit 18 miljoen heeft gekost geeft eens temeer aan hoe vertyft de hele voetbalwereld is.
Natuurlijk ben ik positief over Sangaré en Veerman. Dat is gewoon prima om op het middenveld te hebben. Ik vraag me af of Guti uiteindelijk weer op het middenveld komt te spelen en of dat dan ten koste gaat van Til. Tactisch klopt er dan geen jota meer van helaas. Dus Ledezma, Saibari of Xavi op de plek van Til lijkt me de oplossing om er voetbal in te krijgen en niet alleen maar te speculeren op voorzetten of de lange bal op De Jong.
Het scheelt nogal of je een Sangare of een Aursnes hebt qua 'voetbal' op het middenveld natuurlijk. Veerman is een uitstekende voetballer, maar nu eigenlijk wel de enige op het middenveld. Ik denk dat het met Guti & Veerman en Sangare daar bij weer beter kan gaan lopen hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch slaagde Feyenoord er vorig seizoen in om mét Til in de basis goed voetbal te spelen. Hoe verklaar je dat dan?
Hoezo jankt hij? Hij geeft gewoon aan dat er weinig herstel is geweest en dat heeft invloed (dat is al lang bewezen).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankerd is dit geworden zeg
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Vooraf had ik er voor getekend. Maar er lag 70 minuten lang zoveel ruimte om te voetballen. En steeds kreeg de meest beperkte speler daar de bal. Ik denk dat ik na een kwartier Saibari al naar het midden had gezet en Til het op rechts had laten uitzoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.
1-1 wel een terechte uitslag over de hele wedstrijd maar het had ook slechter af kunnen na die implosie laatste kwartier.
Denk dat in dit soort potjes de warmte en de omstandigheden ook nog wel meespelen. Hoe vaak zijn dit goede wedstrijden?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.
1-1 wel een terechte uitslag over de hele wedstrijd maar het had ook slechter af kunnen na die implosie laatste kwartier.
Daar heb je wel een punt ja. In de Eredivisie is een middenveld met Til en Sangare eigenlijk te stroperig, je hebt iets meer voetbal nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Het scheelt nogal of je een Sangare of een Aursnes hebt qua 'voetbal' op het middenveld natuurlijk. Veerman is een uitstekende voetballer, maar nu eigenlijk wel de enige op het middenveld. Ik denk dat het met Guti & Veerman en Sangare daar bij weer beter kan gaan lopen hoor.
Ongelooflijk inderdaad. Wat een manier.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check de manier even waarop hij het zegt.
Ik zie weinig bijzonders. Hij is teleurgesteld in het resultaat. Dat lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check de manier even waarop hij het zegt.
uiteindelijk gaat het gewoon om een goed resultaat maar het is natuurlijk wel een verschil of je het jezelf moeilijk maakt door continue balverlies en verkeerde keuzes of dat de tegenstander dat doetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat in dit soort potjes de warmte en de omstandigheden ook nog wel meespelen. Hoe vaak zijn dit goede wedstrijden?
Veerman is nou bij uitstek een voetballer die ook prima in Amsterdam past.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Maar hij past hier dus perfect dat scheelt
Dat is zo hoor. Het veldspel kan zeker beter, maar toch is het in dit soort potjes vaak ook gewoon overleven. En PSV heeft nooit bekend gestaan om zijn spetterende positiespel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het gewoon om een goed resultaat maar het is natuurlijk wel een verschil of je het jezelf moeilijk maakt door continue balverlies en verkeerde keuzes of dat de tegenstander dat doet
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat je in deze fase van het seizoen blij moet zijn met de overwinningen en punten die je pakt. Er zijn nog spelers die fit moeten worden en aan moeten sluiten. Ramalho, Mauro, Branthwaite, Savio en je mist een Madueke die toch voor de nodige diepgang zorgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier ook niet weg te slaan bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |