Gio is het opzich wel gewend om van PSV te winnen, zou dat niet onderschatten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zou wel gewoon moeten kunnen. Niet te laf voorspellen, gewoon erop en erover. We hebben het grote Ajax ook overklast, en laat dat nu internationaal ook maar eens zien.
Tegen de Rangers lekker counteren, die win je twee keer lachend.
Eens hoor, maar als we wat willen...niet verschuilenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio is het opzich wel gewend om van PSV te winnen, zou dat niet onderschatten.
Ging tegen Ajax ook prima toch? Gewoon vaker scoren als dat zij doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco gaat lastig genoeg worden vrees ik, al missen die nu wel Tchouameni bijvoorbeeld. Maar die aanval van Monaco tegen onze verdediging.. Ik hou m’n hart vast vanavond
eerst Monaco maar, dat wordt nog moeilijk genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens hoor, maar als we wat willen...niet verschuilen
Mooi mooi mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:21 schreef tja77 het volgende:
Benítez
Mwene Teze Obispo Max
Sangaré Til Veerman
Saibari De Jong Gakpo
Zou lekker zijn toch? 3 erg belangrijke uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ik verwacht minimaal 3 tegengoals, zet in op een gelijkspelletje.
Vrij euforisch berichtje voor jouw doen, gaat het goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zit er nu ook klaar voor, jongens.
Hup PSV!
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vrij euforisch berichtje voor jouw doen, gaat het goed?
Lekker hoor, 0-1!!
Saibari doet het goed ja. Niet flitsend langs de vleugels, maar balvast en goed kijken naar de oplossing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:57 schreef tja77 het volgende:
Saibari valt me niks tegen, Veerman erg goed ook.
die Götze rol ligt hem niet zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.
Maar wat moeten we toch met Til?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |