jij hebt altijd wel waardevolle bijdragen, vooral je gevoel voor humor kan ik waarderenquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users binnen jouw "vriendenkliekje" die het hele forum volschijten, maar op de een of andere manier zeik je altijd alleen maar op pietje
Dankjewelquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel waardevolle bijdragen, vooral je gevoel voor humor kan ik waarderen
Het ging al te lang weer over PSV, dat moeten we niet willen in dit topic dus gaan we maar heel hard roepen dat iemand onzin uitkraamt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users binnen jouw "vriendenkliekje" die het hele forum volschijten, maar op de een of andere manier zeik je altijd alleen maar op pietje
Nee, gewoon prijs.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
Woordje 'troost' moet nog voor 'prijs' in TT
Voor een aantal ultiem gefrustreerde ajacieden leek het wel alsof ze de CL finale aan het spelen warenquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Voor sommige sportverenigingen wellicht.
Dit kun je alleen denken bij schrijnend gebrek aan CL ervaringquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor een aantal ultiem gefrustreerde ajacieden leek het wel alsof ze de CL finale aan het spelen waren
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
Woordje 'troost' moet nog voor 'prijs' in TT
Waardevolle en gewaardeerde post dit. Je maakt stappen!quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel een heel mooi drieluik zo, 3 keer in een rechtstreekse confrontatie een prijs afsnoepen van Ajax. En elke keer weer die zure koppen.
Cruijffschaal 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beker 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cruijffschaal 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen jullie hem hier houden sinds er hier wel enige waardering is voor zijn posts.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waardevolle en gewaardeerde post dit. Je maakt stappen!
Hoe jij het beschouwt is niet zo belangrijk, als een toernooi of finale door een bond wordt georganiseerd telt het gewoon als een officiële prijs. Dat is de objectieve definitie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.
Ik beschouw dit niet als prijs.
Vooral een fijn opwarmertje voor morgen. Ben daar erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.
Ik beschouw dit niet als prijs.
Hoe ik het beschouw is het enige wat er toe doet voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe jij het beschouwt is niet zo belangrijk, als een toernooi of finale door een bond wordt georganiseerd telt het gewoon als een officiële prijs. Dat is de objectieve definitie.
Nouja dat is ook je goed recht hoor. Maar daar mogen anderen dan weer anders over denken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe ik het beschouw is het enige wat er toe doet voor mij.
Ik beweer dan ook nergens dat ze dat niet mogen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja dat is ook je goed recht hoor. Maar daar mogen anderen dan weer anders over denken.
Wie iets anders zegt snapt er niet veel van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Kampioen >>>>>>>>>> Beker en JC schaal
Ik vond eigenlijk datquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wie iets anders zegt snapt er niet veel van.
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat
Kampioen >>>>>>> Beker en JC schaal, maar ik snap er dus blijkbaar niets van
Oja! Winnen hopelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
Niveau wordt er niet beter op he
Is er niet een wedstrijd morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |