quote:Ajax en PSV nemen het tegen elkaar op in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal. Het is voor de nieuwe trainers van de landskampioen en de KNVB-bekerwinnaar een kans om meteen een prijs te pakken met hun nieuwe ploeg.
Begint Ruud van Nistelrooij zijn eerste klus als hoofdtrainer met een prijs of is er een vliegende start voor Alfred Schreuder bij Ajax? Voor de derde keer op rij spelen landskampioen Ajax en KNVB-bekerwinnaar PSV tegen elkaar om de Johan Cruijff schaal.
Ajax - PSV
Vorig jaar ging de prijs overtuigend (0-4) mee naar Eindhoven. PSV was toen al ingespeeld door de Europese voorrondes, terwijl Ajax net aan het seizoen begon.
Ruud van Nistelrooij
Dit jaar begint PSV een paar dagen na de wedstrijd tegen Ajax aan de Europese campagne. De ploeg van Ruud van Nistelrooij speelt direct twee cruciale wedstrijden in korte tijd. Het belooft spannend te worden. Hoe verhouden de twee vernieuwde ploegen zich tot elkaar tijdens deze eerste krachtmeting? Een week later start de competitie, op vrijdag 5 augustus.
30 juli, 2022:
ESPN/FOX: 19:00 (voorbeschouwing) aftrap: 20:00
beide kanten zijn fanatiek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar stond PSV ook op de banken na dat prijsje. Als speler wil je dit gewoon winnen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was jij Superbeelden? Die smeekte om een groen duimpje?
Louisquote:
Klopt ik volg hem op twitter. Een grootheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dat zat er dan al vroeg in, hij vraagt nog steeds wel eens om likes op twitter.
Zijn viesdikke hoerenmoeder op een driewieler.quote:
Zijn politiek correctheid als het uitkomt siert hem daarentegen wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dat zat er dan al vroeg in, hij vraagt nog steeds wel eens om likes op twitter.
ajax staat achterquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch een prijsje van niks. Sneu gedoe.
En dan kopen ze een linksback die niet kan verdedigen en een mokerlompe neger die alleen maar dom in de duels wil komenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Ajax heeft wel een hele hoop ouwe zooi, zeg. Wat een gefrustreerde bende.
Hij is wat dat betreft echt niks veranderd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn politiek correctheid als het uitkomt siert hem daarentegen wel.
Om vervolgens rellen te verheerlijken
zelfde iq waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Fosive het volgende:
Xavi lijkt me het type Noa Lang met debiele verongelijkte gebaartjes
Ja het gaat snel bergafwaarts met zo'n jongen helaasquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bergwijn is wel in één keer een onsympathieke kut-Ajacied geworden hè. Soepele transitie.
Zitten ze nou aan de alcohol?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle Ajacieden die nu in de put zitten, ik wil graag deze foto van mijn cavia's delen om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Goh gek hequote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef trein2000 het volgende:
Ajax oogt wat gefrustreerd. Ietsiepietsie maar hoor.
Lekker geld verbranden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan kopen ze een linksback die niet kan verdedigen en een mokerlompe neger die alleen maar dom in de duels wil komen
Had eerder rood moeten trekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Higler heeft het weer eens ouderwets uit de hand laten lopen.
Dat weet je dus niet aangezien het bassey zijn eerste ingreep was.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan kopen ze een linksback die niet kan verdedigen en een mokerlompe neger die alleen maar dom in de duels wil komen
O gelukkig. Dan is het goed.quote:
Ja, dit zijn Blue Hawaiian shotjes.quote:
Vanavond helaas de Dukes of Hazzard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer vier handen voor jou om wat normen en waarden te leren
Aha dus toch.quote:
Op basis van 1 wedstrijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef Shreyas het volgende:
De keiharde waarheid is dat de scouting van PSV superieur is aan die van Ajax. Daar waar zij ware topspelers weten binnen te halen blijft Ajax achter. Dan te bedenken dat de in potentie beste speler van PSV (Madueke) vandaag niet eens meedeed.
Dan mag je 100 miljoen euro meer hebben dan PSV, als je scouting minder is ga je het toch afleggen. PSV na vandaag topfavoriet voor het kampioenschap, tenzij Ajax nog twee goede verdedigers weet binnen te halen. Nu wordt de gehele Ajax verdediging na twee steekpasses volledig uit elkaar gescheurd en kunnen ze bij PSV zo doorlopen.
Hoog tijd dat ze Overmars terughalen. Een paar lullige dickpics mogen onze mooie club toch niet verwoesten!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef Shreyas het volgende:
De keiharde waarheid is dat de scouting van PSV superieur is aan die van Ajax. Daar waar zij ware topspelers weten binnen te halen blijft Ajax achter. Dan te bedenken dat de in potentie beste speler van PSV (Madueke) vandaag niet eens meedeed.
Dan mag je 100 miljoen euro meer hebben dan PSV, als je scouting minder is ga je het toch afleggen. PSV na vandaag topfavoriet voor het kampioenschap, tenzij Ajax nog twee goede verdedigers weet binnen te halen. Nu wordt de gehele Ajax verdediging na twee steekpasses volledig uit elkaar gescheurd en kunnen ze bij PSV zo doorlopen.
Als je dit seizoen nog een leuke eettent zoekt in Almere dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Psv is ajax voorbij. Op alle fronten.
Hij moest eerst van Zeist weten of hij dan niet de rest van het jaar in de KKdivisie moet fluiten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:00 schreef Parafernalia het volgende:
Scheids heeft ontdekt dat je ajacieden ook gewoon een kaart kan geven
En daarnaast afgelopen seizoen een prima jaar heeft gedraaid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet aangezien het bassey zijn eerste ingreep was.
Zou een goede revanche van Schmidt zijn bij Benficaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:00 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd?
Vorig jaar werd het 0-4 en werden we kampioen. Wordt dus gewoon een mooi seizoen.
@Mani89 zorgt duidelijk goed voor zijn dieren!quote:
Ja maar toen was ajax nog niet zover in de voorbereiding. Deze keer was het anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:00 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het 0-4 en werden we kampioen. Wordt dus gewoon een mooi seizoen.
Maar in onderlinge duels krijg je alle hoeken te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:00 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Overmars bij Feyenoordquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze Overmars terughalen. Een paar lullige dickpics mogen onze mooie club toch niet verwoesten!
Ik heb ook het stukje van PIETER BLACKED gelezenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet aangezien het bassey zijn eerste ingreep was.
Toen was het zwakke argument dat PSV al relatief veel wedstrijdritme had terwijl de Ajacieden net van het strand kwamen. Nu ligt dat anders, Ajax heeft al genoeg oefenwedstrijden gespeeld. Bovendien had ik gehoopt dat na deze transferzomer het kwaliteitsverschil zo enorm zou zijn dat Ajax met gemak over PSV heen zou lopen. Niets is minder waar, PSV is op alle fronten de betere. Dus er moet snel iets gebeuren bij Ajax om er voor te zorgen dat dit geen tussenjaar wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:00 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die beesten leven maar 5 jaar. Party hard tot de kist.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Mani89 zorgt duidelijk goed voor zijn dieren!
Mijn god wat zijn jouw posts langquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen was het zwakke argument dat PSV al relatief veel wedstrijdritme had terwijl de Ajacieden net van het strand kwamen. Nu ligt dat anders, Ajax heeft al genoeg oefenwedstrijden gespeeld. Bovendien had ik gehoopt dat na deze transferzomer het kwaliteitsverschil zo enorm zou zijn dat Ajax met gemak over PSV heen zou lopen. Niet is minder waar, PSV is op alle fronten de betere. Dus er moet snel iets gebeuren bij Ajax om er voor te zorgen dat dit geen tussenjaar wordt.
Scheuder heeft grote kopzorgen..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Schreuder haalt de kerst niet oleee oleeeeee.
Probeer ik ook weleens maar al die gifjes, plaatsen en lappen tekstquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook het stukje van PIETER BLACKED gelezen
Gorter denkt daar al over na zo te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:02 schreef Nober het volgende:
Als ik Ruud was zou ik nu overwegen te stoppen.
Is vijf regels al lang? Heb je liever al die oneliners dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn god wat zijn jouw posts lang
Nou ja, hij hoefde natuurlijk maar 1 woordje te veranderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bergwijn is wel in één keer een onsympathieke kut-Ajacied geworden hè. Soepele transitie.
Worden gewoon weer kampioen maak jezelf geen illusiesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Anthony en Brobbey kijk eens dom. Ja ho maar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook het stukje van PIETER BLACKED gelezen
nee, linedancersquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is vijf regels al lang? Heb je liever al die oneliners dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |