Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen kunnen ook niets he
Waar ga je heen?quote:
Thunderbirdsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen kunnen ook niets he
Niet naar de Indische oceaanquote:
quote:
Pff ik hoop dat het goed gaatquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:55 schreef pullup het volgende:
Puzzie houd wel bij war die raket terecht komt hoop ik dan maar
Kans is toch niet zo groot dat ie echt wat raakt?quote:
Zo heequote:
Vertel meer over die pizza?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pizza van de maand![]()
Pannenkoek met ananas en gember
In de beschrijving stond: ‘Vraag aan de bediening’.quote:
Ook opgebakken aardappelen met sla, komkommer en tomaatquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:44 schreef drakin het volgende:
Gebakken aardappeltjes met spekjes en sla
En verse rozemarijn uit de tuin
Wat aten jullie vandaag?
Pizza Hawdia? Of pizza Indiwaii?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pizza van de maand![]()
Pannenkoek met ananas en gember
Hier zat ook wat tomaat bij de slaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook opgebakken aardappelen met sla, komkommer en tomaat
Dat klinkt nog niet zo verkeerdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Met ansjovis en een blaadje spinazie. (De rest van de blaadjes was weggewaaid.)
Wat ik noemde was lunch en avondeten.quote:
Dit is goed nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de volgers:
Er is een tweede stengel uit de gemberwortel gegroeid. En de tayerknol (linksonder) schiet wortel en komt ook op![]()
[ afbeelding ]
Het heet dan wel een gemberwortel, maar het is eigenlijk een gemberstam, daar komen meerdere knoppen aan en die groeien dan als takken naar boven.quote:
Heb je al gecheckt ?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het heet dan wel een gemberwortel, maar het is eigenlijk een gemberstam, daar komen meerdere knoppen aan en die groeien dan als takken naar boven.
Je plantjes komen niks te kortquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze staan lekker buiten en het is perfect weer voor ze. En ik geef ze elke dag water
Ja nu welquote:
Fruitschaalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk en Bos gefeliciteerd met het JC dienblad
Die gaat sterkte nodig hebben, vond die lampjes ook maar matig. Moet het nog maar zien van de week.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk en Bos gefeliciteerd met het JC dienblad
Je kan er ook koude salades op serverenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kutvliegjes krijg je daar altijd bij kado
ja dat kan ook ..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan er ook koude salades op serveren
Dat is cool, heb het zelf eens met geelwortel geprobeerd, dit ga ik ook een keer doenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de volgers:
Er is een tweede stengel uit de gemberwortel gegroeid. En de tayerknol (linksonder) schiet wortel en komt ook op![]()
[ afbeelding ]
Op die fruitvliegjes? Weet niet of dat nou zo hygiënisch isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan er ook koude salades op serveren
Extra protienenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op die fruitvliegjes? Weet niet of dat nou zo hygiënisch is
Zeker doen. Dan plant ik de volgende keer een geelwortelquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is cool, heb het zelf eens met geelwortel geprobeerd, dit ga ik ook een keer doen
Maar die wou niet groeienquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker doen. Dan plant ik de volgende keer een geelwortel
Heb je lang genoeg gewacht? Bij mij duurde het meer dan 4 weken voordat er iets groens boven kwam bij de gember. Elke dag in de zon en de grond probeerde ik licht vochtig te houden.quote:
Wel langer dan dat, misschien was de aarde niet goed of het vochtgehaltequote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je lang genoeg gewacht? Bij mij duurde het meer dan 4 weken voordat er iets groens boven kwam bij de gember. Elke dag in de zon en de grond probeerde ik licht vochtig te houden.
Ik heb een boek uitquote:
Ja, niet super, was even een vlug tussendoortjequote:
Er staan op yt wel filmpjes over. Bij mij was het ook meer geluk dan wijsheid dat de gember ging groeien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel langer dan dat, misschien was de aarde niet goed of het vochtgehalte
Het is hier dus nu al te koud, 19 graden slechts. Ik moest zelfs de kachel weer aan deze week zo koud!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er staan op yt wel filmpjes over. Bij mij was het ook meer geluk dan wijsheid dat de gember ging groeien.
Ik zag later dat de grond beter korrelig en luchtig is en de wortel nauwelijks onder de grond hoeft te liggen. En zeker de grond niet aandrukken. Het moet wel een beetje vochtig zijn, maar zeker niet nat. En het liefst de temperatuur steeds boven de 20 graden. Dus de pot 's avonds binnen zetten en overdag in de zon buiten.
Klinkt als matigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, niet super, was even een vlug tussendoortje
Heb jij iets leuks gedaan vandaag?quote:
Woon je in Nederland?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is hier dus nu al te koud, 19 graden slechts. Ik moest zelfs de kachel weer aan deze week zo koud!
Is het ookquote:
Uitslapen en roti klinken goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb jij iets leuks gedaan vandaag?
Ik heb gewerkt, maar kan morgen uitslapen.
En morgen ga ik roti eten
Werk eens door manquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen boek aan het schrijven
Ik ook, 2 zelfs al heb ik even pauze nu in beidequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen boek aan het schrijven
probeer het ook eens?quote:
Das balenquote:
Dinsdag naar de pos, hopelijk noemen ze dan een datum of weekquote:
Te vaak jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Da's niet best. Heb je daar vaker last van?
Oooh kerel, wat lelijk. Sterkte met de operatie en het herstel alvast.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dinsdag naar de pos, hopelijk noemen ze dan een datum of week
[..]
Te vaak ja
Denk meer omdat ie weer onregelmatig stond te ratelenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oooh kerel, wat lelijk. Sterkte met de operatie en het herstel alvast.
Dus je moet nou ook al rustig aan doen met alles vanwege je hart?
Dan moeten er wel meer geopereerd hier!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk meer omdat ie weer onregelmatig stond te ratelen
Nee, moet vooral wel sporten etc. Soms wil het dus alleen niet omdat het stottert op hoog niveau.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oooh kerel, wat lelijk. Sterkte met de operatie en het herstel alvast.
Dus je moet nou ook al rustig aan doen met alles vanwege je hart?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik zag net dat NK 4-span ... kan dat nog wel in deze tijd ?
Ziet er wel mooi uitquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Paarden worden natuurlijk ook voor dat springen en dressuren gebruikt ... en dat cross-country nog daargelaten
En als voerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Paarden worden natuurlijk ook voor dat springen en dressuren gebruikt ... en dat cross-country nog daargelaten
Is goed... BAquote:Op zondag 31 juli 2022 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een mening over, maar daar gaan we niet over discussiëren nu
Waar zie jij zoiets?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
Thema film over dames voetbal nu onze dames er niet meer bij zijn .. wel grappig om te zien ...
Dan moet je die verlagen ... 12 jaar .. Hoeveel kids heb je en hoe oud?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik log net in bij KPN, maar er zit kinderslot op deze docu
Ik heb geen kinderen, ik log net even in op het account van mijn paquote:Op zondag 31 juli 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je die verlagen ... 12 jaar .. Hoeveel kids heb je en hoe oud?
Waarom? Heb je zelf geen toegang?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, ik log net even in op het account van mijn pa
Ik heb geen tv thuis, ook geen aansluiting. Ik kijk af en toe wat terug bij KPN of op npostart.quote:
OK... Online kun je tegenwoordig ook van allesquote:Op zondag 31 juli 2022 01:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb geen tv thuis, ook geen aansluiting. Ik kijk af en toe wat terug bij KPN of op npostart.
Ja toch, jij zoekt je plezier toch veel online.quote:Op zondag 31 juli 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Online kun je tegenwoordig ook van alles
Klopt ... een en al baggerquote:Op zondag 31 juli 2022 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja toch, jij zoekt je plezier toch veel online.
Ik zapp bij mijn pa thuis wel eens langs die kanalen, maar ik zie echt alleen maar pulp. NPO alleen maar dezelfde pratende hoofden en op RTL 4 t/m 18 en SBS 6 t/m 22 kookprogramma's uit het VK of Australië nota bene, comedy's met lachbanden en mensen die hun huis verbouwen in een of ander angelsaksisch land. Het doet er gewoon niet toe.
Misschien heeft je pa die niet in zn profielquote:Op zondag 31 juli 2022 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De Belgische zenders kon ik laatst al helemaal niet vinden, dat is toch vreemd.
Ik denk niet dat mijn pa zich bewust is van een profiel bij zijn tv-aboquote:Op zondag 31 juli 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft je pa die niet in zn profiel
OK ... ik heb geen idee hoe KPN TV werktquote:Op zondag 31 juli 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn pa zich bewust is van een profiel bij zijn tv-abo
Haha ja ik ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik heb geen idee hoe KPN TV werkt
Er is over van alles wel watquote:Op zondag 31 juli 2022 01:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja ik ook niet.
Ik zoek alleen af en toe naar leuke docu's, maar de spoeling is dun en de onderwerpen heel beperkt.
Behoorlijk ja, daar gaat mijn fietstochtquote:
Is volgens mij zo voorbijquote:Op zondag 31 juli 2022 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, daar gaat mijn fietstocht
Regen Ponchoquote:Op zondag 31 juli 2022 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, daar gaat mijn fietstocht
Ik zie al meer aankomen, geen probleem dan ga ik binnen wat doenquote:
Zit niet lekker op een racefietsquote:
"Goed voor de planten in de tuin..."quote:Op zondag 31 juli 2022 09:47 schreef pullup het volgende:
Vroeger zou ik zeggen....Is goed voor de boeren
Beterquote:Op zondag 31 juli 2022 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Goed voor de planten in de tuin..."
Dat zeker. Juli was een droge maand.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Goed voor de planten in de tuin..."
En het is nog zomerquote:Op zondag 31 juli 2022 10:02 schreef pullup het volgende:
OMG Zwarte Piet is weer eens trending op twitter
Heb de reden ervoor opgezocht en het is volkomen des Twittersquote:
Iets met Sylvana zeker?quote:Op zondag 31 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb de reden ervoor opgezocht en het is volkomen des Twitters
Ga dat hier ook niet proberen samen te vatten
Yesquote:
Rare hondquote:
Prik gehaald.?quote:Op zondag 31 juli 2022 11:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gister gebeten door een hond
Schop gegeven?quote:
Het is gewoon vlees.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik hoef het niet te weten als ik het heb gegeten
Niet echt. Paar dagen weg volgend weekend.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo en houden zo dan.
Nog vakantieplannen?
Ook goed dan toch? Het weer zou dan weer beter zijn, altijd fijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet echt. Paar dagen weg volgend weekend.
Vooruitzichten zijn niet verkeerd idd.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Het weer zou dan weer beter zijn, altijd fijn.
Caravan?quote:Op zondag 31 juli 2022 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Nope, lekker om er dan uit te gaan, wij zullen de camping wel weer onveilig maken.
Handig. Kan je er altijd heen.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ja, we hebben een vaste plek waar we heel fijn staan.
Wie is dat?quote:Op zondag 31 juli 2022 11:57 schreef mario390 het volgende:
winner van 1982 is weer gezond
[ afbeelding ]
Haha ja die aankondigingen heb ik gezienquote:
Nog successen?quote:Op zondag 31 juli 2022 12:23 schreef pullup het volgende:
Ondertussen laatste dag Jun wk in Varese
Dat is <19
A finales zijn net begonnen daar. Volgens mij doet er een jongen mee in de 2x die zich bij ons heeft aangemeld volgend jaarquote:
Die zijn ook geinigquote:Op zondag 31 juli 2022 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
Zien er best leuk uit die zeekoeien.
[ afbeelding ]
Mooi ..quote:Op zondag 31 juli 2022 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
A finales zijn net begonnen daar. Volgens mij doet er een jongen mee in de 2x die zich bij ons heeft aangemeld volgend jaar
Gisteren was de laatste dag voor de <23 categorie en daar was een meisje van me die dit jaar in de USA 8+ zat die goud had
Ik heb ze gisteren nog gezien in Arnhemquote:Op zondag 31 juli 2022 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je ook naar Burgers' Zoo geweest?quote:Op zondag 31 juli 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren nog gezien in Arnhem
Terrasje gepakt?quote:Op zondag 31 juli 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren nog gezien in Arnhem
Jup dagje naar de dierentuin geweest.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben je ook naar Burgers' Zoo geweest?
Jammer welquote:Op zondag 31 juli 2022 12:57 schreef drakin het volgende:
Plannen vallen in het water gvd, kanoën, suppen, huisje erbij, gezellig met een groep.
Nou gaan we donderdag eten.
Maar wat moet ik nou vandaag?
Super irritant jaquote:Op zondag 31 juli 2022 12:57 schreef drakin het volgende:
Plannen vallen in het water gvd, kanoën, suppen, huisje erbij, gezellig met een groep.
Jammerquote:Op zondag 31 juli 2022 12:57 schreef drakin het volgende:
Beetje lomp welquote:Op zondag 31 juli 2022 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je me weg hebbenquote:Op zondag 31 juli 2022 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer![]()
Je kan iets nuttigs gaan doen, zoals in KLB rondhangen of zo.
Jaquote:
Nee hoorquote:
quote:
Dat is aardigquote:Op zondag 31 juli 2022 13:26 schreef mario390 het volgende:
der mvrouw helga komt zo om 18 00
met de handy
Ja?quote:
En van jou?quote:
Dat is al langere tijd bekend.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
Van wanneer is de memo waar dat in stond?
Ik schrok alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Jij moet lekker zelf weten of je hier blijft of nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik schrok alGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je praat eromheen, dat is een veel te politiek correct antwoordquote:Op zondag 31 juli 2022 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet lekker zelf weten of je hier blijft of niet
Oh nee, das nog mijn echte antwoord ook,quote:Op zondag 31 juli 2022 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je praat eromheen, dat is een veel te politiek correct antwoord
Nou dat maak ik zelluf wel uit hoor!quote:Op zondag 31 juli 2022 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, das nog mijn echte antwoord ook,
je moet het echt zelf weten
Sorry, mag ik niet verwachten van een vrouw, is volkomen tegennatuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2022 14:01 schreef drakin het volgende:
Nog zelf moeten nadenken ookHet moet niet gekker worden hier.
De sorry is ok, de rest van de zin niet meer gelezenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, mag ik niet verwachten van een vrouw, is volkomen tegennatuurlijk
quote:Op zondag 31 juli 2022 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
De sorry is ok, de rest van de zin niet meer gelezen
Almerequote:
Zou het? Denk dat hij in de competitie of beker een tijdje niet mee mag doen.quote:
Ik meende er iets over gehoord te hebben .. direct rood zou gevolgen hebben voor de volgende JC-schaal finale , 2 x geel zou wel gevolgen hebben maar precies durf ik het niet te bevestigen ..quote:Op zondag 31 juli 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Denk dat hij in de competitie of beker een tijdje niet mee mag doen.
Hmmmm, afwachten dan maarquote:Op zondag 31 juli 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meende er iets over gehoord te hebben .. direct rood zou gevolgen hebben voor de volgende JC-schaal finale , 2 x geel zou wel gevolgen hebben maar precies durf ik het niet te bevestigen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |