Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen kunnen ook niets he
Waar ga je heen?quote:
Thunderbirdsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen kunnen ook niets he
Niet naar de Indische oceaanquote:
quote:
Pff ik hoop dat het goed gaatquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:55 schreef pullup het volgende:
Puzzie houd wel bij war die raket terecht komt hoop ik dan maar
Kans is toch niet zo groot dat ie echt wat raakt?quote:
Zo heequote:
Vertel meer over die pizza?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pizza van de maand![]()
Pannenkoek met ananas en gember
In de beschrijving stond: ‘Vraag aan de bediening’.quote:
Ook opgebakken aardappelen met sla, komkommer en tomaatquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:44 schreef drakin het volgende:
Gebakken aardappeltjes met spekjes en sla
En verse rozemarijn uit de tuin
Wat aten jullie vandaag?
Pizza Hawdia? Of pizza Indiwaii?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Pizza van de maand![]()
Pannenkoek met ananas en gember
Hier zat ook wat tomaat bij de slaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook opgebakken aardappelen met sla, komkommer en tomaat
Dat klinkt nog niet zo verkeerdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Met ansjovis en een blaadje spinazie. (De rest van de blaadjes was weggewaaid.)
Wat ik noemde was lunch en avondeten.quote:
Dit is goed nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de volgers:
Er is een tweede stengel uit de gemberwortel gegroeid. En de tayerknol (linksonder) schiet wortel en komt ook op![]()
[ afbeelding ]
Het heet dan wel een gemberwortel, maar het is eigenlijk een gemberstam, daar komen meerdere knoppen aan en die groeien dan als takken naar boven.quote:
Heb je al gecheckt ?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het heet dan wel een gemberwortel, maar het is eigenlijk een gemberstam, daar komen meerdere knoppen aan en die groeien dan als takken naar boven.
Je plantjes komen niks te kortquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze staan lekker buiten en het is perfect weer voor ze. En ik geef ze elke dag water
Ja nu welquote:
Fruitschaalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk en Bos gefeliciteerd met het JC dienblad
Die gaat sterkte nodig hebben, vond die lampjes ook maar matig. Moet het nog maar zien van de week.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk en Bos gefeliciteerd met het JC dienblad
Je kan er ook koude salades op serverenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kutvliegjes krijg je daar altijd bij kado
ja dat kan ook ..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan er ook koude salades op serveren
Dat is cool, heb het zelf eens met geelwortel geprobeerd, dit ga ik ook een keer doenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de volgers:
Er is een tweede stengel uit de gemberwortel gegroeid. En de tayerknol (linksonder) schiet wortel en komt ook op![]()
[ afbeelding ]
Op die fruitvliegjes? Weet niet of dat nou zo hygiënisch isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan er ook koude salades op serveren
Extra protienenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op die fruitvliegjes? Weet niet of dat nou zo hygiënisch is
Zeker doen. Dan plant ik de volgende keer een geelwortelquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is cool, heb het zelf eens met geelwortel geprobeerd, dit ga ik ook een keer doen
Maar die wou niet groeienquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker doen. Dan plant ik de volgende keer een geelwortel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |