Wit?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:50 schreef Faraday01 het volgende:
Shirin ook al binnen, steef zijn live timing is broddelwerk
Is dat die zilveren medaillewinnaar van de OS 1992?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:52 schreef Tommeke het volgende:
Wereldtop worden na je dertigste kan prima, vraag maar aan Erik Dekker.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:52 schreef Tommeke het volgende:
Chris HornerGenot.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik stel/opper helemaal niks maar stel slechts dat er geen bal aan was in vergelijking tot de vorige dagen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:55 schreef Toby56 het volgende:
Wel aardig dat het fenomeen 'bergetappes' bij de vrouwen nu zo uitgebreid bediscussieerd wordt.
Zoals in 1910 bij de mannen.
Ook vier verschillende renners.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:00 schreef Toby56 het volgende:
Uit: S. Vestdijk, De nadagen van Pilatus.
Een verdomd goed boek.quote:
Jazeker, van een uitstekend auteur ook, niet minder dan 'De Grote Drie'.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een verdomd goed boek.
(Maar dit terzijde. Er komt geen fiets in voor.)
Waar is JULIE?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
Wit klassement hebben ze niet want verder nog niemand binnen
Van Vleuten was voor haar 30e al wel wereldtop (alleen niet n het hooggebergte)quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:52 schreef Tommeke het volgende:
Eens!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jazeker, van een uitstekend auteur ook, niet minder dan 'De Grote Drie'.
Volgens TissotTiming moeten er nog 14 binnenkomen of heb je andere info?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:17 schreef Felagund het volgende:
Tijdslimiet is verstreken, er moeten er nog 7 binnenkomen.
Ik keek op de site van Letour. Misschien zijn de afstappers niet meegerekend?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens TissotTiming moeten er nog 14 binnenkomen of heb je andere info?
6 uiteindelijk finishedquote:
Nicole Frain is volgens Tissot nog steeds onderweg, al kan dat een fout zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
6 uiteindelijk finished
4 op 17 seconden van de cut, Grangier en Newson respectievelijk 11 en 16 minuten buiten tijd.
Karma?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nicole Frain is volgens Tissot nog steeds onderweg, al kan dat een fout zijn.
Die ja. In 1992, toen de Olympische Spelen nog werden verreden door amateurs (thans heet die categorie beloften).quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat die zilveren medaillewinnaar van de OS 1992?
Sinds 2016 is ze ook stukken beter geworden in het tijdrijden en klassiekers. Ze heeft natuurlijk wel een paar jaar gedonder gehad met blessures. Drie keer (?) geopereerd aan haar liesslagader, in 2014-2015 voor het laatst?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Vleuten was voor haar 30e al wel wereldtop (alleen niet n het hooggebergte)
Jazeker.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die ja. In 1992, toen de Olympische Spelen nog werden verreden door amateurs (thans heet die categorie beloften).
We weten inmiddels dat die niet te stoppen is tochquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nicole Frain is volgens Tissot nog steeds onderweg, al kan dat een fout zijn.
De NOS kan niet eerder beginnen, want om 15.20 zenden de Fransen pas de eerste beelden door.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer pas vanaf 15:20 uitzending. DE slotrit, alle truien in NL bezit, maar de eerste twee uur uitzenden is teveel gevraagd. Ga je schamen NOS.
Klote stokbroodvretersquote:Op zondag 31 juli 2022 09:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De NOS kan niet eerder beginnen, want om 15.20 zenden de Fransen pas de eerste beelden door.
Maak daar maar 15.30 van. Eurosport was om 15.00 'live' gisteren en die gingen eerst half uur kijken naar etappe van gisteren, allerlei interviews, vooruitblik en dan pas naar koers.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De NOS kan niet eerder beginnen, want om 15.20 zenden de Fransen pas de eerste beelden door.
ja was bij NOS ook gisteren. Nou ja, weten we ook weer hoe serieus vrouwenwielrennen genomen wordt he.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak daar maar 15.30 van. Eurosport was om 15.00 'live' gisteren en die gingen eerst half uur kijken naar etappe van gisteren, allerlei interviews, vooruitblik en dan pas naar koers.
Een hele week 2 uur live koers per dag. Dat is wel eens minder geweest.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja was bij NOS ook gisteren. Nou ja, weten we ook weer hoe serieus vrouwenwielrennen genomen wordt he.
Ja er waren tijden dat we blij waren met 2 zenders op TV. Wat is je punt precies?quote:Op zondag 31 juli 2022 10:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een hele week 2 uur live koers per dag. Dat is wel eens minder geweest.
Dat ze meer vrouwenwielrennen uitzenden dan ooit tevoren. Je kunt niet in één keer van niks uitzenden naar alles vanaf km 0 uitzenden. Dat heeft tijd nodig en er moet markt voor zijn. Nog niet zolang geleden werd bij de mannen ook slechts 2 uur koers uitgezonden.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er waren tijden dat we blij waren met 2 zenders op TV. Wat is je punt precies?
De voorbeslissing was niet live, we hebben wel kunnen zien hoe Vollering brak.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ze meer vrouwenwielrennen uitzenden dan ooit tevoren. Je kunt niet in één keer van niks uitzenden naar alles vanaf km 0 uitzenden. Dat heeft tijd nodig en er moet markt voor zijn. Nog niet zolang geleden werd bij de mannen ook slechts 2 uur koers uitgezonden.
Al is het natuurlijk wel zuur voor de organisatie dat de beslissing van de Tour niet live op TV is geweest.
Maar het is toch per definitie raar dat je de etappes waarvan de kans het grootst is dat ze vanaf het begin spannend zijn, dat je die niet uitzend? Want sommige etappes werden langer uitgezonden toch? Terwijl die juist minder actie gevenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ze meer vrouwenwielrennen uitzenden dan ooit tevoren. Je kunt niet in één keer van niks uitzenden naar alles vanaf km 0 uitzenden. Dat heeft tijd nodig en er moet markt voor zijn. Nog niet zolang geleden werd bij de mannen ook slechts 2 uur koers uitgezonden.
Al is het natuurlijk wel zuur voor de organisatie dat de beslissing van de Tour niet live op TV is geweest.
Waarom zou je daarover gaan liegen? Daarnaast zei ze ook dat ze aan het einde zat van een ziekte, dus meer in de dagen voor de tour en dat ze juist weer een beetje kon eten de eerste paar dagen zonder gevolgen (op 1 Dumoulintje na).quote:Op zondag 31 juli 2022 10:08 schreef superniger het volgende:
Ik geloof helemaal niets van Annemiek en haar 'ziekte'.
Heb niet alles kunnen volgen, maar volgens mij was er iedere dag live-koers tussen 14h30 en 16h30.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar het is toch per definitie raar dat je de etappes waarvan de kans het grootst is dat ze vanaf het begin spannend zijn, dat je die niet uitzend? Want sommige etappes werden langer uitgezonden toch? Terwijl die juist minder actie geven
Als ze dit niet verwacht hadden, hebben ze de afgelopen jaren niet opgelet. Bij serieuze bergetappes wordt de boel bijna altijd binnen no-time uit elkaar gereden.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb niet alles kunnen volgen, maar volgens mij was er iedere dag live-koers tussen 14h30 en 16h30.
Denk dat de organisatie (Gouvenou & Co) niet had verwacht dat het gisteren op de eerste klim helemaal los zou gaan. Bij de mannen verwacht je op zo’n parcours een kopgroep die gecontroleerd gaat worden; bij de dames zijn de onderlinge verschillen blijkbaar zo groot dat het direct een slagveld wordt.
De enige die bergop komt denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef franklop het volgende:
Met welk tijdsverschil wint Van Vleuten het eindklassement?
Place your bets
franklop; 6.53
2.34. Gaat tijd verliezen door een val.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef franklop het volgende:
Place your bets
franklop; 6.53
#werkenbijdenosquote:In tegenstelling tot de Tour de France voor mannen, zal de slotdag bij de vrouweneditie niet uitdraaien op een sprint. Niet de Champs-Élysées is namelijk het terrein waar de rensters onthaald worden, maar de Alpenreus La Planche des Belles Filles.
Fles 7:19quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef franklop het volgende:
Place your bets
franklop; 6.53
Piek in NL was gisteren ook een serieuze 1.3 miljoen, gem 600k en doordeweeks toch ook iedere keer wel een piek van rond de miljoen.quote:
3:48quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef franklop het volgende:
Place your bets
franklop; 6.53
Laat ik vandaag dan maar de eerste zijn die het zegt.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat verhaal van 'och och och wat heeft Annemiek veel trainingsuren gemaakt, daar kunnen al die jonkies nooit tegenop', daar moet Pogacar erg hard om lachen.
Nutteloze take. Je kunt het op sommige gebieden wel degelijk vergelijken en op andere weer niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik vandaag dan maar de eerste zijn die het zegt.
Mannen wielrennen met vrouwenwielrennen vergelijken
Pogacar traint al sinds jonge tiener met perspectief op een carrièrequote:Op zondag 31 juli 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nutteloze take. Je kunt het op sommige gebieden wel degelijk vergelijken en op andere weer niet.
Demi heeft wel een voorsprong van 6 punten nu.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees dat Van Vleuten 'per ongeluk' de bollentrui gaat winnen.
Dat is een lekkere voorsprong, maar denk dat ze het lastig gaat krijgen op de lange klimmen...Demi heeft gisteren echt wel een jasje uitgedaan (en eigenlijk ook een solo van 63km gereden).quote:Op zondag 31 juli 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demi heeft wel een voorsprong van 6 punten nu.
De klims van gisteren was zwaarder van vandaag behalve laatste stukje Super Planche. Als de verhoudingen zelfde zijn dan zou Vollering weer als 2e achter Van Vleuten moeten kunnen eindigen.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een lekkere voorsprong, maar denk dat ze het lastig gaat krijgen op de lange klimmen...Demi heeft gisteren echt wel een jasje uitgedaan (en eigenlijk ook een solo van 63km gereden).
Technisch gezien is ze ook een oud wijf.quote:
Gaan rijden na pech is not done, tenzij je al reed.quote:
Nee het is not done, dat is zoquote:Op zondag 31 juli 2022 16:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaan rijden na pech is not done, tenzij je al reed.
Het is vooral gek dat ze nu wel rijden en eerder deze Tour nietquote:
Onzin. Gewoon volle bak koersen.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaan rijden na pech is not done, tenzij je al reed.
Erop en erover?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Miek brommert op haar gemak naar het peloton.
Moet van de sponsor?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aparte wissels, terug naar gele fiets...
Die lichtblauwe was niet haar eigen. Die zat een stuk lagerquote:Op zondag 31 juli 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aparte wissels, terug naar gele fiets...
Lijkt mij ook, eerst gewisseld met een ploeggenote, nu op haar eigen (reserve)fiets.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die lichtblauwe was niet haar eigen. Die zat een stuk lager
Het lijkt eropquote:Op zondag 31 juli 2022 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hebben ze over night besloten dat Miek als handicap onderweg 10 fietswissels moet doen om het "leuk" te houden
quote:
Ja ik wou zeggen, Rio '16 vergeten?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Miek heeft wel 's vaker een bochtje in de afdaling gemist, Rox
Die is er al geweest, wel een ander onderdeel.quote:
Zag het ja. Bwoohquote:Op zondag 31 juli 2022 16:45 schreef Drass het volgende:
[..]
Die is er al geweest, wel een ander onderdeel.
https://www.ad.nl/wielren(...)publiek-in~a7394719/
Uitgelezen kans om aandacht te krijgen voor TDFF. Voorbeschouwen kan ook op NPO2.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ze moeten daarna ook nog voorbeschouwen op de EK vrouwenfinale
Denk dat dit contractuele verplichtingen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
NOSEchte F1 fans hebben de race zojuist gewoon live gekeken.
Waarom gaan mijn belastingcenten naar die proletenhobby?!?!?!?/1!!quote:Op zondag 31 juli 2022 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat dit contractuele verplichtingen zijn.
Ik denk dat Chef Commentatoren Arno Vermeulen daar niet van gediend is.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:48 schreef noodgang het volgende:
Als ik Danny was had ik de uitslag van autootje rijden alvast gezegd, dan hoeft daar ook niet meer naar gekeken te worden
Prima toch het zou pas vervelend worden als ze de live rechten hadden aangekocht.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom gaan mijn belastingcenten naar die proletenhobby?!?!?!?/1!!
Arno bemoeit zich toch alleen met voetbal?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Chef Commentatoren Arno Vermeulen daar niet van gediend is.
Dat is elke week hetzelfde, Ferrari verkloot de strategie en VER wintquote:Op zondag 31 juli 2022 16:48 schreef noodgang het volgende:
Als ik Danny was had ik de uitslag van autootje rijden alvast gezegd, dan hoeft daar ook niet meer naar gekeken te worden
Zijn invloed reikt verder tegenwoordig.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Arno bemoeit zich toch alleen met voetbal?
Er wordt van alles in beeld gebracht en daar is het wel mee gezegd.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben het spoor echt totaal bijster welk groepje welke is
Geen idee. Laten ze niet zien.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar is de Groene Trui eigenlijk? zit die ergens op 10+ minuten? (sorry had tegelijk F1 en fietsen op staan, heb het niet helemaal kunnen volgen)
Wie kijkt er dan ook F1quote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar is de Groene Trui eigenlijk? zit die ergens op 10+ minuten? (sorry had tegelijk F1 en fietsen op staan, heb het niet helemaal kunnen volgen)
Ze gaat er wel aan op La Super Planche straks hoor. Dan poeft ze het zo dicht.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:02 schreef kilon het volgende:
Heeft Van Vleuten nog zin of gaat ze gewoon met het groepje mee naar de finish
Die gaat zometeen die hele berg in tweeën scheuren. Kunnen we volgend jaar niet eens meer overheen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:02 schreef kilon het volgende:
Heeft Van Vleuten nog zin of gaat ze gewoon met het groepje mee naar de finish
Ik kijk de volgende sporten: wielrennen, snooker, schaatsen, formule 1. En dan een beetje voetbal en een beetje atletiek en zwemmen tijdens de OS.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
En ook nog er openlijk voor uitkomen
Autootje rijden is geen sport. Maar bedankt voor de info.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk de volgende sporten: wielrennen, snooker, schaatsen, formule 1. En dan een beetje voetbal en een beetje atletiek en zwemmen tijdens de OS.
Dit kan niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk de volgende sporten: wielrennen, snooker, schaatsen, formule 1. En dan een beetje voetbal en een beetje atletiek en zwemmen tijdens de OS.
Het is echt zoquote:
Schaatsen is jammer maar verder niks mis mee.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat het niet tussen de dorpjes in het struikgewas blijft liggen, waar het door een wild dier wordt opgevroten , die vervolgens stikt in het plastic.....quote:Op zondag 31 juli 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus die zwerfafval wordt zometeen opgeruimd door een speciaal team in een auto (neem ik aan), in hoeverre is dat dan een plus voor het milieu?
Volledige bidon doorslikken doe je niemand aan.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat het niet tussen de dorpjes in het struikgewas blijft liggen, waar het door een wild dier wordt opgevroten , die vervolgens stikt in het plastic.....
Ja maar die auto stoot allemaal gassen uit waar indirect de flora en fauna ook negatieve effecten van heeft, daarom de vraag. Is het dan nog wel een plus?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat het niet tussen de dorpjes in het struikgewas blijft liggen, waar het door een wild dier wordt opgevroten , die vervolgens stikt in het plastic.....
Ja.. En dat kan je zelf ook wel bedenken... Er gaan al zoveel auto's langs, +1 auto is minder impact dan honderden plastic verpakkingen die tientallen dan wel honderden jaren blijven liggen in de grondquote:Op zondag 31 juli 2022 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar die auto stoot allemaal gassen uit waar indirect de flora en fauna ook negatieve effecten van heeft, daarom de vraag. Is het dan nog wel een plus?
Gaat voor de rode rugnummers van morgenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje te laat met nog maar 20 seconden voorsprong.
Minder slijtage op de bandenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Oma Miek zal straks de motor wel aanslingeren.
Laatste stuk op het gravel is viesstijl...zou dus zo maar kunnen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:25 schreef Drass het volgende:
Niet vervelend maar er gaan straks toch vrouwen lopend de berg op of niet?
die heeft excuus, is door haar eigen ploegauto overredenquote:
Zeker weten, maar ze is ook 30 kilo lichter ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou Annemiek van Vleuten Fabio Jakobsen eraf rijden op deze klim?
Van Vleuten is te oud voor Froome.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Chris van Vleuten
Annemiek Froome
Stel je eens voor dat die twee een kind produceren.
TAK TAK TAK KOM OP HE HEquote:Op zondag 31 juli 2022 17:30 schreef Dutch_view het volgende:
ploegleiders lekker makkelijk lullen vanuit de wagen, do the maximum
Hoe bedoel je? Er begint er maar 1 aan en dat is Van Vleuten.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik mag die dames wel, die beginnen er gewoon onder aan de klim aan, ipv dat wachten tot de laatste 3 km dat de heren vaak doen
Dat krijg je met zo'n niveauverschil.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik mag die dames wel, die beginnen er gewoon onder aan de klim aan, ipv dat wachten tot de laatste 3 km dat de heren vaak doen
Dit soort medische experimenten zijn tegenwoordig not done.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Chris van Vleuten
Annemiek Froome
Zal idd wel last van de valpartij hebben.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit hakt er wel in natuurlijk. Niet dat ze anders wel mee kon denk ik
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is een belediging aan het adres van Froome, die in vergelijking met Van Vleuten een absoluut stylist is. Wat zeg ik, pédaleur de charme.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Chris van Vleuten
Annemiek Froome
Jakobsen ging naar boven in 33 minuten.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het vrouwenpeloton in 2030, dan zou het zich in de breedte ontwikkeld moeten hebbenquote:
Oh het is jammer dat ik de tijd heb bijgehouden dan wisten we het.quote:
Die zit gewoon in het derde groepje toch ?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niewiadoma valt wel tegen vandaag
Niet warm genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niewiadoma valt wel tegen vandaag
Als Annemiek haar Strava upload weten we het.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh het is jammer dat ik de tijd heb bijgehouden dan wisten we het.
Maar Fabio ging nog op reserve naar boven en niet volle bak.
Je kunt op eurosport de stream terugkijken en opmeten vanaf het tijdstip dat ze eraan beginnen tot de finish van vVquote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh het is jammer dat ik de tijd heb bijgehouden dan wisten we het.
Maar Fabio ging nog op reserve naar boven en niet volle bak.
Hoop werk voor totale nonsens hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 17:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je kunt op eurosport de stream terugkijken en opmeten vanaf het tijdstip dat ze eraan beginnen tot de finish van vV
Spierpijnquote:Op zondag 31 juli 2022 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Twee dagen op rij gedegradeerd worden door een 39-jarige, wat zal er dan door jee heen gaan.
Goede tip, maar zie dat je daar een abo voor moet hebben om die stream te kunnen zienquote:Op zondag 31 juli 2022 17:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je kunt op eurosport de stream terugkijken en opmeten vanaf het tijdstip dat ze eraan beginnen tot de finish van vV
ik zal het na de race wel even opmetenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goede tip, maar zie dat je daar een abo voor moet hebben om die stream te kunnen zien
Dit is the next level op het gravel.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie wordt de eerste onnozelaar die een vergelijk maakt met Pantani of Indurain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |