Dat zijn de bewoners niet met jouw eensquote:Op zondag 31 juli 2022 19:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Als ik Waalwijk-Noord bekijk had dat wel beter weiland kunnen blijven.
quote:Los Angeles telt inclusief voorsteden achttien miljoen inwoners.
De stad waar elke barmedewerker ook bezig is met een filmcarrière en allerlei klussen aanneemt om in ieder geval de rekeningen te kunnen betalen.
Zoals Jeremy, die honden uitlaat in afwachting van een rol op het witte doek. Samen met Jeremy en een roedel honden loopt Tom Waes langs de kapitale huizen van Hollywood.
Waarom zou je mensen dubbel tellen?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het z.s.m. huisvesten van, naast Nederlandse woningzoekenden, die 195.000 immigranten en duizenden expats die dit schooljaar aan de uni's gaan starten.
Ja, dat kan toch ook voor een groot deel. Dus waarom schrijf je hier al topics lang van die lethargische troep als je eigenlijk achter het beleid staat?quote:Blijft verbazingwekkend hoe je dit maar niet wil zien en waarom het gerelateerd is aan dit beleid. Veestapel reduceren en megastallen afbreken? Prima, helemaal voor. Gooi er akkerbouw en natuur voor in de plaats.
Er is je al meerdere malen verteld dat ie uitspraak niets met stikstof te maken heeft.quote:Maar, en ik herhaal maar weer, het is gebaseerd op wat ik en Gia hier al jaren zien, er zit een letterlijk addertje onder het gras dat onder het mom van stikstofreductie naar boven wordt gewipt. Weilanden leegtrekken, enzo.
Je bedoelt dat ene onderwerp dat je altijd bronloos aansnijdt in elk topic ongeacht de topictitel? Wat leuk en origineel.quote:En dan kom ik terug bij waar ik het steeds over heb.
Ja want het is je al een miljoenmiljard keer uitgelegd dat je echt volkomen simpel moet zijn als je denkt dat zo werkt, qua verhoudingen, getallen, woningbouw. Door allerlei figuren die de moeite nemen om een keer iets te onderbouwen, met bronnen te komen, op die manier een inhoudelijke bijdrage te leveren aan dit draadje. Iets waar jij overigens elke keer op gereageerd hebt door onder te duiken zodat je je nergens op gebaseerde klaagzang een paar dagen later te herhalen.quote:Gezien de huidige ontwikkelingen, ook m.b.t. immigratie, expats, de crisis bij Ter Apel en het feit dat we nergens kunnen lezen wat de overheid precies van plan is om de bevolkingsgroei in te dammen, GEKOPPELD aan wat mensen als Gia en ik al jaren zien in de eigen omgeving (als er al gebouwd wordt is het bedrijventerrein, migrantenopvang, kapitale panden die geen hond kan kopen) hoe vreemd is het dan werkelijk om enige scepsis te hebben omtrent dit beleid?
Hoe dom moet je zijn om te denken dat in een land waar amper ruimte nodig is om aan de woningbehoefte te voldoen, een landbouwplan dat impact heeft op de gehele landbouw er alleen is voor die paar lullige plukjes grond die nodig zijn om een paar huizen op te bouwen en die sowieso veelal al in het bezit van de gemeentes/provincies zelf. En dat het je dan ook gewoon al 40x is voorgerekend en dat je desondanks nog steeds dezelfde domme dingen blijft zeggen, niet omdat je extra onderzoek hebt gedaan, maar omdat je gewoon niet in staat bent om zelfbedachte wetmatigheden en grove misvattingen te vervangen met zaken die met de werkelijkheid te maken hebben.quote:Hoe blind moet je zijn om niet te zien dat het wel erg goed uitkomt om nu boerenland aan te pakken terwijl we qua bevolking alleen maar groeien met geen enkel eind in zicht?
Opnieuw, hoevaak moet iemand je nog voorrekenen hoe het zit qua landgebruik in Nederland? Bebouwing is slechts enkele procenten van het land, de helft van Nederland wordt gebruikt als gifdumpplek en mestverzamelhoek voor een handjevol industrieboeren die daar graag gesubsidieerd geld mee verdienen.quote:En dat proefballonnetje van Stroe City, toeval? Of die hoge pief van Shell die even z'n plasje mag doen over het beleid en het graag gecombineerd ziet worden met bouw?
De werkelijkheid. We wonen in de werkelijkheid.quote:Soms vraag ik me echt af: waar wonen jullie zelf in vredesnaam?
Niet dat het een complot is ofso, want je ziet het gewoon buiten.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het z.s.m. huisvesten van, naast Nederlandse woningzoekenden, die 195.000 immigranten en duizenden expats die dit schooljaar aan de uni's gaan starten.
Blijft verbazingwekkend hoe je dit maar niet wil zien en waarom het gerelateerd is aan dit beleid. Veestapel reduceren en megastallen afbreken? Prima, helemaal voor. Gooi er akkerbouw en natuur voor in de plaats. Maar, en ik herhaal maar weer, het is gebaseerd op wat ik en Gia hier al jaren zien, er zit een letterlijk addertje onder het gras dat onder het mom van stikstofreductie naar boven wordt gewipt. Weilanden leegtrekken, enzo.
En dan kom ik terug bij waar ik het steeds over heb. Gezien de huidige ontwikkelingen, ook m.b.t. immigratie, expats, de crisis bij Ter Apel en het feit dat we nergens kunnen lezen wat de overheid precies van plan is om de bevolkingsgroei in te dammen, GEKOPPELD aan wat mensen als Gia en ik al jaren zien in de eigen omgeving (als er al gebouwd wordt is het bedrijventerrein, migrantenopvang, kapitale panden die geen hond kan kopen) hoe vreemd is het dan werkelijk om enige scepsis te hebben omtrent dit beleid?
Hoe blind moet je zijn om niet te zien dat het wel erg goed uitkomt om nu boerenland aan te pakken terwijl we qua bevolking alleen maar groeien met geen enkel eind in zicht? En dat proefballonnetje van Stroe City, toeval? Of die hoge pief van Shell die even z'n plasje mag doen over het beleid en het graag gecombineerd ziet worden met bouw?
Soms vraag ik me echt af: waar wonen jullie zelf in vredesnaam?
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of die hoge pief van Shell die even z'n plasje mag doen over het beleid en het graag gecombineerd ziet worden met bouw?
Soms vraag ik me echt af: waar wonen jullie zelf in vredesnaam?
Als die Belg tegen woningbouw is dan moet ie daar een apart topic over openen en laat ie maar blij zijn met zijn klote flatjequote:Op maandag 1 augustus 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet dat het een complot is ofso, want je ziet het gewoon buiten.
Ik zie weinig onwaarheden in deze post.
Behalve dan die continue bullshit over woningbouw en landbouwgrond. Voor de achthonderdduizendste keer. Een miljoen luxe woningen kost. Maximaal 5% van het landbouwareaal. Een miljoen normale woningen 2,5%, een miljoen sociale huurwoningen 1,5%.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet dat het een complot is ofso, want je ziet het gewoon buiten.
Ik zie weinig onwaarheden in deze post.
Nee de regering geeft toe dat die stikstof onzin van de baan is en het slakje dat in gevaar zou zijn naar Duitsland is verplaatstquote:
quote:Met de Dag van de Duinen vraagt Duinbehoud aandacht voor de kwetsbaarheid van de duinen.
Stikstof
"Die duinen staan wel onder druk", benadrukt directeur Marc Janssen van Duinbehoud. "
Onder andere door de uitstoot van stikstof groeien de duinen dicht met grassen en andere woekerende planten.
Een flink deel van die stikstof komt van Tata Steel."
Het bedrijf uit IJmuiden stoot volgens Janssen net zoveel stikstof uit als 500 melkveebedrijven.
Hoeveel mais heb je zelf al staan op je balkon eigenlijk?quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:57 schreef michaelmoore het volgende:
Ik vind dit een veelzeggend plaatje
De polieitek heeft zichzelf in Brussel vastgedraaid en nu iis de landbouw de klos
Maar ik ben wel van mening dat de landbouw met 20% kan minderen
minder weilanden en meer ruimte voor de mens voor recreatie en woningbouw, maar niet met een onzinnig stikstof verhaal
Er zijn landen in de EU die hier helemaal niet aan die Brusselse stikstof onzin meedoen en nergens vanaf weten
De natuur heeft stikstof hard nodig voor de groei
Als een gespikkeld vogeltje het hier niet meer leuk vind dan gaat ze maar in Duitsland broeden
Nederland is een zeer vruchtbare delta en geen straatarme natuur
Probeer maar eens wat aan de klimaat verandering te doen , want dat is wel een probleem
Maar dan moeten China , India, Rusland, USA en Afrika ook mee gaan doen en dat gaat niet gebeuren
[ afbeelding ]
Ik heb een mooie tuin, en wel veel last van bamboo, die geplant is door de buurmanquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel mais heb je zelf al staan op je balkon eigenlijk?
Tijd om die shit om te ploegen en er mais of Engels Raaigras te planten dus. Voor mooie dingen is immers geen ruimte in deze zeer vruchtbare delta.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb een mooi tuin, en wel veel last van bamboo, die geplant is door de buurman
Toch is het zo, met fruitbomen en ik heb ook een dikke hectare kleinfruit zelfquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:23 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hier heb ik erg sterk mijn twijfels over.
Oke fruitbomen zijn wel chill die heb ik ook in stardew valley en zijn erg hoog in het spel dus ik geloof je wel.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Toch is het zo met fruitbomen enik heb ook een dikke hectare kleinfruit zelf
Als je 69 bent, dan doe je geen startrek spelletjes, heb ik nooit gedaan overigensquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:25 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oke fruitbomen zijn wel chill die heb ik ook in stardew valley en zijn erg hoog in het spel dus ik geloof je wel.
En nog steeds geen antwoord wanneer het genoeg is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen dubbel tellen?en je kunt een deel al huisvesten in de bestaande woningen uit de mensen die wegtrekken. En waarom zou je daarover beginnen in een topic over boerenprotesten?
[..]
Ja, dat kan toch ook voor een groot deel. Dus waarom schrijf je hier al topics lang van die lethargische troep als je eigenlijk achter het beleid staat?
[..]
Er is je al meerdere malen verteld dat ie uitspraak niets met stikstof te maken heeft.
[..]
Je bedoelt dat ene onderwerp dat je altijd bronloos aansnijdt in elk topic ongeacht de topictitel? Wat leuk en origineel.
[..]
Ja want het is je al een miljoenmiljard keer uitgelegd dat je echt volkomen debiel moet zijn hoe dat werkt, verhoudingen, getallen, woningbouw. Door allerlei figuren die de moeite nemen om een keer iets te onderbouwen, met bronnen te komen, op die manier een inhoudelijke bijdrage te leveren aan dit draadje. Iets waar jij overigens elke keer op gereageerd hebt door onder te duiken zodat je je nergens op gebaseerde klaagzang een paar dagen later te herhalen.
[..]
Hoe dom moet je zijn om te denken dat in een land waar amper ruimte nodig is om aan de woningbehoefte te voldoen, een landbouwplan dat impact heeft op de gehele landbouw er alleen is voor die paar lullige plukjes grond die nodig zijn om een paar huizen op te bouwen en die sowieso veelal al in het bezit van de gemeentes/provincies zelf. En dat het je dan ook gewoon al 40x is voorgerekend en dat je desondanks nog steeds dezelfde domme dingen blijft zeggen, niet omdat je extra onderzoek hebt gedaan, maar omdat je gewoon niet in staat bent om zelfbedachte wetmatigheden en grove misvattingen te vervangen met zaken die met de werkelijkheid te maken hebben.
[..]
Opnieuw, hoevaak moet iemand je nog voorrekenen hoe het zit qua landgebruik in Nederland? Bebouwing is slechts enkele procenten van het land, de helft van Nederland wordt gebruikt als gifdumpplek en mestverzamelhoek voor een handjevol industrieboeren die daar graag gesubsidieerd geld mee verdienen.
[..]
De werkelijkheid. We wonen in de werkelijkheid.
69?!quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als je 69 bent, dan doe je geen startrek spelletjes, heb ik nooit gedaan overigens
ja jij denkt gelijk aan iets anders he , boefjequote:
Ik dacht inderdaad dat er vuiligheid door je uitgehaald werd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja jij denkt gelijk aan iets anders he , boefje
Dus na TATA en rockwool zijn er nog 49.490 boerwnbedrijven over die samen gigantisch veel stikstof uitstoten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee de regering geeft toe dat die stikstof onzin van de baan is en het slakje dat in gevaar zou zijn naar Duitsland is verplaatst
De duinpieper die voorheen bij TATA staal en het Circuit Zandvoort voorkwam is gevlucht
[..]
Omdat het blijven stellen van een irrelevante, inconcrete, nergens opgebaseerde of naar toe leidende vraag, niet elke keer opnieuw een antwoord hoeft te krijgen, of elke keer opnieuw gesteld hoeft te worden. Ik heb de vraag ook al eens beantwoord, maar zoals lijkt te gelden voor alles wat hier geplaatst wordt, blijft er in Fantasialand Belgie niets hangen. Dat scheelt, dan hoef je ook je repertoire van permanent gejank niet op te poetsen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nog steeds geen antwoord wanneer het genoeg is.
Ja, hun portemonnee, de subsidies, de overmatige hang naar vlees eten. Die verbindingen leg ik zelf ook de hele tijd.quote:Want over herhaling en lethargische troep gesproken: je komt niet verder dan je afkeer van boeren en hun veestapel zonder verbindingen te leggen met zaken die je al meerdere keren zijn uitgelegd;
Ah, de hele landelijke politiek moet zich maar even aanpassen want twee users maken zich 'zorgen'. Niet dat ze die zorgen kunnen onderbouwen - laat staan dat ze daar een poging toe doen. Maar ze maken zich nou eenmaal zorgen! Dus of het even gedaan kan zijn met politiek die pretendeert op te komen voor het algemeen belang, met omkijken naar de leefomgeving van alle Nederlanders, of ze zich even willen schikken naar het ongefundeerde gevoel van twee zeer bijzondere inwoners.quote:reden ook dat je epistels zult blijven volschrijven zonder ooit ook maar een schijn van een poging te ondernemen te bevatten waar Gia, ik en anderen zich zorgen over maken.
Maar boerenbedrijven hebben daar voor fosfaatrechten voor gekocht , want vroeger was de fosfaat het grote probleemquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dus na TATA en rockwool zijn er nog 49.490 boerwnbedrijven over die samen gigantisch veel stikstof uitstoten.
Ja, dat weet ik, die cijfers heb ik zelf aangedragen in dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
De derde provincie waar veel gebouwd gaat worden is helemaal niet Utrecht, maar Noord-Brabant en daar barst het van de boeren.
en dat geeft ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is dus zeker terecht om te veronderstellen dat er landbouwgrond gebruikt gaat worden voor woningen, zoals we al meer dan honderd jaar doen.
Maar in verhouding tot het aantal veehouders dat (zeker in Brabant met hun vele varkensstallen) zal moeten stoppen, is die 2% maar een druppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |