Heel herkenbaar hier, daarom zeg ik nu van te voren: Die dag ben ik vrij en wil ik niet gestoord worden!quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Aardige scoreNetjes!
Ik had ook wel iets meer willen spelen, de bonussen spraken mij wel aan maar dan komen er altijd weer andere dingen tussendoor.
Uiteindelijk zo'n 100 Litwick gevangen waarvan 5 shiny.
Oh volgende community day vind ik juist teleurstellend. Stardust bonus is voor mij niet heel relevant (heb 5m dust op dit moment). En al 4 hundo Ursarings en een bak aan (XL) candy. Dus ik ga wat shiny halen en er op tijd weer mee stoppenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hier, daarom zeg ik nu van te voren: Die dag ben ik vrij en wil ik niet gestoord worden!
Volgende comday is inmiddels ook bekend, 12 november Teddiursa.
Dat wordt vol gas met 3x stardust, 2x candy en 2x xl candy (vanaf LV31).
Stardust is bij mij wel nog wel een ding, heb met comday genoeg geupped met die chandelure, nu momenteel bezig met lucky shiny Groudon van 98%, die is inmiddels L41.5, en hoopa natuurlijk die inmiddels nu L33.5 is maar out of rare candy's
Tjees 5m stardust? Oefquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh volgende community day vind ik juist teleurstellend. Stardust bonus is voor mij niet heel relevant (heb 5m dust op dit moment). En al 4 hundo Ursarings en een bak aan (XL) candy. Dus ik ga wat shiny halen en er op tijd weer mee stoppen
5 miljoen maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh volgende community day vind ik juist teleurstellend. Stardust bonus is voor mij niet heel relevant (heb 5m dust op dit moment). En al 4 hundo Ursarings en een bak aan (XL) candy. Dus ik ga wat shiny halen en er op tijd weer mee stoppen
Dat is wel jammer dat het niet gelukt is, ook hier helaas geen shinyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:02 schreef Mrmime het volgende:
Kak. Ik wou graag één shiny misdreavus. Een heel uur met de hond gesjouwd en bijna 200 van die krengen gevangen maar geen shiny helaas
Ik heb er 3 voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:02 schreef Mrmime het volgende:
Kak. Ik wou graag één shiny misdreavus. Een heel uur met de hond gesjouwd en bijna 200 van die krengen gevangen maar geen shiny helaas
Maar hij komt met Helloween event vast wel terug dus nog kansen genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:02 schreef Mrmime het volgende:
Haha achja, paar weken geleden had ik 7m maar als je een paar non-lucky Pokemons upt richting level 50 gaat het hardquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
5 miljoen maar?.
Ik heb het dubbele.
Heb ik nooit gehad te laat begonnen met spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:44 schreef J-net het volgende:
Zarude kreeg je toch uit een special research. Dat is enige keer dat ik hem gezien heb. Heb je die special research al afgerond?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:53 schreef amp25 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad te laat begonnen met spelen
En blijkbaar zit die andere bij Halloween research bij die 6 euro kost
Afgelopen 2 jaar was Spiritomb 'gratis' bij de Helloween research. Gek dat ze hem nu ineens achter een paywall doen. En sowieso 6 euro voor deze gierige taakjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:26 schreef amp25 het volgende:
heeft iemand een idee wanneer Zarude en Spiritomb terug komen ik mis die nog
Gister pikte ik er eentje opquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Maar hij komt met Helloween event vast wel terug dus nog kansen genoeg.
Jawel dat paarse sprookje, shuppet. En we zou ook een bijzondere pokemon spawnen maar Niantic heetlft al excuses aangeboden want die pokemon was er niet.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Jawel dat paarse sprookje, shuppet. En we zou ook een bijzondere pokemon spawnen maar Niantic heetlft al excuses aangeboden want die pokemon was er niet.
Nee, die was weer op de Niantic-manier geprogrammeerd: per ongeluk een tienvoudig bugtypequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Jawel dat paarse sprookje, shuppet. En we zou ook een bijzondere pokemon spawnen maar Niantic heetlft al excuses aangeboden want die pokemon was er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |