Ja eensquote:Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen zijn er maar druk mee hier. Users zijn in het Feyenoordtopic vaak interessanter dan de club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2022 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja eensHeb maar weer een paar TR's gezet, dit gaat echt nergens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ook geen beste start, Advocaat verkoos zelfs vdHeijden boven Senesiquote:Op zondag 31 juli 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag je hopen dat ‘ie er in zijn eerste 2 potjes meteen een inlegt, anders krijg je het constante geroep over Dessers weer.
Ging met Senesi ook zo. Die kon er na 1 potje op dat kunstgras ook al geen hout van
Zo'n opmerking helpt dan ook niet echt mee hè Pietje.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen zijn er maar druk mee hier. Users zijn in het Feyenoordtopic vaak interessanter dan de club.
Dat idee had ik ook Scrummie!quote:Op zondag 31 juli 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
Zin in die pot wel vanmiddag.
Al meen ik mij te herinneren dat we vandaag twee wedstrijden zouden spelen? Geen idee meer hoe ik erbij kom dus ik zal wel fout zitten.
Ik dacht dat we aankomende woensdag ook een oefenwedstrijd zouden spelen maar volgens mij klopt dat ook niet. Curieus!quote:Op zondag 31 juli 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
Zin in die pot wel vanmiddag.
Al meen ik mij te herinneren dat we vandaag twee wedstrijden zouden spelen? Geen idee meer hoe ik erbij kom dus ik zal wel fout zitten.
Dat denk ik ook. Maar ook Toornstra.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:18 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar het middenveld vandaag. Denk dat Timber, Aursnes en Szymanski spelen.
Toornstra moet na dit seizoen lekker de jeugd gaan trainen ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook Toornstra.
Ja, het mag wel zijn laatste seizoen worden. Wordt 34 dit jaar en het gaat eigenlijk allemaal wat te traag bij hem inmiddels.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toornstra moet na dit seizoen lekker de jeugd gaan trainen ofzo.
Laat de competitie alsjeblieft snel beginnenquote:Op zondag 31 juli 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dessers binnen een halfuur een goal en een assist
Een ONGELOOFLIJKE fout dat we hem niet hebben gekocht @:scrummie @:fetx @:hhh38
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godverdomme, begin jij nu ook alquote:Op zondag 31 juli 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een ONGELOOFLIJKE fout dat we hem niet hebben gekocht @:scrummie @:fetx @:hhh38
*insert Rotterdamse Denker uitspraakquote:Op zondag 31 juli 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een ONGELOOFLIJKE fout dat we hem niet hebben gekocht @:scrummie @:fetx @:hhh38 @:dombohetolifantje1
Je maakt er weer een mooie karikatuur van maar dat maakt de mispeer van Feyenoord niet kleiner.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een ONGELOOFLIJKE fout dat we hem niet hebben gekocht @:scrummie @:fetx @:hhh38 @:dombohetolifantje1
Jawel.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je maakt er weer een mooie karikatuur van maar dat maakt de mispeer van Feyenoord niet kleiner.
Helaas moeten we daar nog wel twee weken op wachtenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan niet wachten om Gimenez in actie te zien.
Ik ben best wel gehyped door al die loco mexicanenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Om de honger te stillen:quote:Op zondag 31 juli 2022 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Heeft Dessers ook gedaan net.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om de honger te stillen:
Hij kan ook een penalty nemen
quote:Op zondag 31 juli 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat de competitie alsjeblieft snel beginnenStel: Dessers maakt er 20 en Gimenez maar 10. Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem ik een abboquote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stel: Dessers maakt er 20 en Gimenez maar 10. Wat dan?
Goeie vraag, wat dan?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Belgische competitie, dus mag je de goals daar door 2 delen.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou in de zin van: Het is nu een beetje een act geworden waarbij de voorstanders van Dessers elke goal zullen benoemen en de tegenstanders zijn prestaties zullen blijven bagatelliseren.(net als bij Til)quote:
Ruud Vormer werd in België beschouwd als een god. Dat zegt echt alles.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belgische competitie, dus mag je de goals daar door 2 delen.
Of 3: het maakt geen kut uit, maar nu hebben we een financieel betere deal qua restwaarde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou in de zin van: Het is nu een beetje een act geworden waarbij de voorstanders van Dessers elke goal zullen benoemen en de tegenstanders zijn prestaties zullen blijven bagatelliseren.(net als bij Til)
Maar er komt toch een moment dat 1 partij zegt: Ok, ik zat ernaast. We hadden Dessers moeten houden. Of de andere partij: Ok, ik zat ernaast. De vervanging van Dessers is beter.
Speler van het jaar zelfs.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ruud Vormer werd in België beschouwd als een god. Dat zegt echt alles.
Niet als Gimenez er niet veel maakt. Maar goed, laten we dat eerst inderdaad even afwachten.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of 3: het maakt geen kut uit, maar nu hebben we een financieel betere deal qua restwaarde.
Lol.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou in de zin van: Het is nu een beetje een act geworden waarbij de voorstanders van Dessers elke goal zullen benoemen en de tegenstanders zijn prestaties zullen blijven bagatelliseren.(net als bij Til)
De beslissing om Dessers te houden staat los van z'n uiteindelijke vervanger, die is namelijk pas 2 maanden later gekomen.quote:Maar er komt toch een moment dat 1 partij zegt: Ok, ik zat ernaast. We hadden Dessers moeten houden. Of de andere partij: Ok, ik zat ernaast. De vervanging van Dessers is beter.
Je kan het ook gewoon loslatenquote:Op zondag 31 juli 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar er komt toch een moment dat 1 partij zegt: Ok, ik zat ernaast. We hadden Dessers moeten houden. Of de andere partij: Ok, ik zat ernaast. De vervanging van Dessers is beter.
Ze zijn in de minderheid maar ze zijn er en het zijn er meerdere.quote:
Dat salarisverhaal ontkent hij zelf.quote:De beslissing om Dessers te houden staat los van z'n uiteindelijke vervanger, die is namelijk pas 2 maanden later gekomen.
Ik blijf het een heel verdedigbare beslissing vinden om die clausule niet te activeren, ook als hij nog zo'n topseizoen heeft. Op dat moment kon je dat niet weten en hij was gewoon een redelijk beperkte spits met weinig restwaarde die een enorm salaris vroeg.
Dat ontkennen spelers altijd Pietje, zelfs Pierre ontkende dat.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ze zijn in de minderheid maar ze zijn er en het zijn er meerdere.
[..]
[..]
Dat salarisverhaal ontkent hij zelf.
Had zelfs een keer Immers moeten worden als de telegraaf niet gefraudeerd had de laatste speelrondequote:
Oh ja, toen werd het plots Blind toch?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Had zelfs een keer Immers moeten worden als de telegraaf niet gefraudeerd had de laatste speelronde
Serieus twijfelen tussen Dessers en Gimenezquote:Op zondag 31 juli 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je maakt er weer een mooie karikatuur van maar dat maakt de mispeer van Feyenoord niet kleiner.
Ja die stonden toen heel dicht bij elkaar, Immers zelfs erboven.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, toen werd het plots Blind toch?
Nou ja, Giménez moet het ook nog maar laten zien. Alleen het constante ‘we hadden Dessers moeten houden’ gedram word ik ook wel een beetje moe van.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Serieus twijfelen tussen Dessers en Gimenez
Dessers wordt wel heel goed gemaakt opeens. Prima seizoen hoor maar teert vooral op de UCL. Blij dat we zijn gaan doorselecteren.
Maar goed, hou jij het maar bij AZ
Het is natuurlijk nog maar afwachten hoe goed Gimenez blijkt te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Serieus twijfelen tussen Dessers en Gimenez
Dessers wordt wel heel goed gemaakt opeens. Prima seizoen hoor maar teert vooral op de UCL. Blij dat we zijn gaan doorselecteren.
Maar goed, hou jij het maar bij AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |