quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe je 1 miljoen ook kan omschrijvenBeetje duur doen
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.
Of kampioen wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Het is ook prima dat ze betalen. Kan zelf niet inschatten hoe goed de speler is. Op basis van die filmpjes kan je mij zelfs als aardige voetballer neerzetten. We gaan het afwachten, maar krijg wel weer meer zin in de start van de competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Staat straks een compleet nieuw team. Krijg er wel zin in.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is wel echt de meest interessante transferzomer ooit denk.
En dan moet er eigenlijk nog wel flink wat bijkomenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissementquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waren wel vrijwel allemaal spelers zonder restwaarde. Maar hoop wel echt dat Aursnes nog goed verkocht wordt, dan houd je een vernieuwde selectie n een flinke plus op je transferbalans over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissement
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achteropquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is idd wel hilarisch dat er geen LB is terwijl dat eigenlijk al een zekerheidje was begin juni om dat te fixen.
Welk nr krijgt Santi en welke naam achterop?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achterop
En hier met streepje, terwijl het dezelfde foto lijktquote:
Ga chips vreten dikkiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef KingRoland het volgende:
Je zal er maar om wakker liggen![]()
Ondertussen in Afrika..
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staats Vites er eigenlijk voor? Wel belangrijk om daar meteen 3 punten te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |